Miks kaikki mun viestit poistetaan??? Ihme sheriffi tää palstalla... olisit edes tasapuolinen niitten poistojes kans, kun kattelee mitä muuta paskaa tää kyllä saa olla.....Teen kyllä valituksen susta!!!!
miks viestit poistetaan????
9
944
Vastaukset
Ja nyt sitten meilellään kaikki valitukset poistoista tähän ketjuun niin ei taas leviä palsta ku Jokisen eväät.. Eli yhä edelleen ei joka ikistä samanlaista juttua omana alotuksena. Sen verran pitää olla varaa omasta egosta nipistää ettei aina tarvitse olla ensimmäisenä äänessä.
- ihastuksissa
Onpa ihanaa että saadaan tää palsta kuriin. Välillä olen käynyt kurkistelemassa, mutta on ollut aina jotain 3 aloitusta tyyliin Hanna imee... perätysten. Sitten on taas uusia aloituksia että miten tää meni, ja toiset raukat yrittää linkittää edellisille sivuille aiempiin keskusteluihin aiheesta. Lisäksi just noita valehteluviestejä että mitä muka tapahtuu... Itsellä ei ole 24/7 joten ihan innolla käyn täällä nyt kurkkimassa kun on seriffikin paikallaan :)
- puhuja!
kyl se on nähty sunkin ego tuolla Chat-keskusteluissa että sulla ei oo varaa sen suhteen muita neuvoa.
- tohtori tippuri
Tää uusi palstan tinanappi on ihan anuksesta! Sillä nousi heti keltainen neste päähän! i'm outta here!
- neulamuikku
No kyllä oli aikakin laittaa tälle palstalle kunnon sheriffi! Täällä oli tosi hurjaa tekstiä, tosi pornoa! Hyvä vaan, että joku karsii täältä pahimmat herjat pois. Muakin rupes ottaan pannuun, kun ei tullut kunnon keskusteluja, kauheeta Iina-panettelua vain. Hyvä hyvä sheriffi *taputtaa käsiään yhteen* kai tällekin ilmaisulle jokin lyhenne on...;)
- nimitys..
neulamuikku kirjoitti:
No kyllä oli aikakin laittaa tälle palstalle kunnon sheriffi! Täällä oli tosi hurjaa tekstiä, tosi pornoa! Hyvä vaan, että joku karsii täältä pahimmat herjat pois. Muakin rupes ottaan pannuun, kun ei tullut kunnon keskusteluja, kauheeta Iina-panettelua vain. Hyvä hyvä sheriffi *taputtaa käsiään yhteen* kai tällekin ilmaisulle jokin lyhenne on...;)
sitä sanotaan perseennuoluks.
- viesti säilytetään
sanakin iinasta ei mielistelevään sävyyn joutaa poistoon.terhiä saa ja pitää haukkua mutta viisikko olkoon koskematon vaikka onkin enää nelikko.
- mä.
palsta näyttää tosiaan hyvin erilaiselta kuin tovia aiemmin. Nyt ei mitään juuri Iinasta. Outoa!Mihis kaikki negatiivisyys yhtäkkiä katos sen ympäriltä? Ja nyt sit seuraavaksi käydään haukkumaan joukolla Terhiä. Kyllä sais miehet sit ottaa ihan samaan käsittelyyn. Vois aloittaa Timosta, jonka typerät alapääjutut ovat alusta asti olleet rasittavia. Ihme, että joku siihen talossa ees koskee. Tollaset jutut miehen suusta saa yleensä fiksut naiset perääntymään ja kauas. Tyyppi ei osoita mitään kunnioitusta muita kohtaan. Olemus ja jutut ovat yököttäviä! Ja se löysä naisellinen olemus!
- koska
mä. kirjoitti:
palsta näyttää tosiaan hyvin erilaiselta kuin tovia aiemmin. Nyt ei mitään juuri Iinasta. Outoa!Mihis kaikki negatiivisyys yhtäkkiä katos sen ympäriltä? Ja nyt sit seuraavaksi käydään haukkumaan joukolla Terhiä. Kyllä sais miehet sit ottaa ihan samaan käsittelyyn. Vois aloittaa Timosta, jonka typerät alapääjutut ovat alusta asti olleet rasittavia. Ihme, että joku siihen talossa ees koskee. Tollaset jutut miehen suusta saa yleensä fiksut naiset perääntymään ja kauas. Tyyppi ei osoita mitään kunnioitusta muita kohtaan. Olemus ja jutut ovat yököttäviä! Ja se löysä naisellinen olemus!
sen peli on jo menetetty eli se on ohi sen kohdalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483