jo Terhin viereen sohvalle!!! Oliskohan valjennu, että mököttäminen ei kannata ja nyt Terhi kelpaa kohta pusi-pusikaveriks. Laskelmointia ja varma tippuminen, jos sen virheen menee tekemään.
ja noin Antti paneutui
13
2441
Vastaukset
- V***TUN TEINI
Tietääkseni ei Antti eikä Iina ole tehneet mitään sitovia lupauksia toisilleen. Antti on poikamies ja vapaa istumaan kenen vieressä haluaa. Ei se sitä tarkoita, että rupeaa Terhin kanssa kurttiseeraamaan.
- hahhaa
mikään vitun teini!!! Täällä vaan porattu Antin mököttämistä ja sen totesin, että nyt seura jo alkaa kelpaamaan. Lue pikkunen tekstit kokonaan!
- lissuliina
hahhaa kirjoitti:
mikään vitun teini!!! Täällä vaan porattu Antin mököttämistä ja sen totesin, että nyt seura jo alkaa kelpaamaan. Lue pikkunen tekstit kokonaan!
toi sua nimitelly, on ite niciltään ja ilmeisesti oikeestikin V:::::N TEINI. HYVÄ TERHIII!!!!
- kaakkeri
on Terhi hullu, jos ottaa mokoman itkuiikan edes viereensä. Antti pelas ittensä varmasti jo pois monen naisen sydämestä Iinaa itkemällä.
Aika yllättävä tilanne oli jotenkin. Ja olinpa havaitsevinani että Terhi oli hieman yllättynyt tilanteesta, ja käytti tilaisuuden sen näyttämiseen että hän ei automaattisesti lankea syliin. Kun Antti otti häntä kädestä Terhi pisti hieman leikiksi ja irrottautui otteesta.
Mutta mukava nähdä porukoita pitkästä aikaa noin tiiviisti sohvalla. saattoipa olla että edellisien päivien puhumiset ovat puhdistaneet ilmaa hieman.- eulalie
huomasin Terhin vähän hämmästyneen. Antilla olikin kyllä syytä vähän tutkiskella käyttäytymistään. Kaikkien fiilis laski, kun yks vaan murjotti. Toivottavasti meno taas paranee.
- !!!!!!!
..helppo nakki. Fiksu kun mikäkin. Sosiaalinen ja sovittelija. Ihana ulosanti, jota kateelliset parjaa.
- natskuli
lähtee, johan ne pelas kaksin pitkän aikaa. Mitä lienevät jutelleet. Pakkohan Antin on taas joku kainaloonsa saada. Ei taida mamma ilman Iinaa sinne kelvata. Terhinä pysyisin kaukana Antista, mies pelaa raakaa peliä.
- Nimetön
täälläkin ollaan sitä mieltä että antti on nimenomaan se kilpailijoista, joka pelaa ihan tosissaan. veikkaan miestä melkoiseksi ketuksi. aivan varmasti se iinan tyynyn nuuskiminen ym lässytys oli vaan keinoja vedota katsojiin. antti voittaa, koska osaa pelata.
- natskuli
Nimetön kirjoitti:
täälläkin ollaan sitä mieltä että antti on nimenomaan se kilpailijoista, joka pelaa ihan tosissaan. veikkaan miestä melkoiseksi ketuksi. aivan varmasti se iinan tyynyn nuuskiminen ym lässytys oli vaan keinoja vedota katsojiin. antti voittaa, koska osaa pelata.
tasan tarkotin. Kyse on rahasta ja Antti ei oo tyhmä. Kaikki keinot sallittuja.
- todella
natskuli kirjoitti:
tasan tarkotin. Kyse on rahasta ja Antti ei oo tyhmä. Kaikki keinot sallittuja.
että antti ei tosiaankaan voita. Oikeastaan kuka tahansa muu sais mieluummin voittaa. Ja tämä mielipiteeni ei tukeudu lainkaan mihinkään telkkarissa näkemääni, vaan ihan oikeaan elämään.
- !!!!!!!!!!!!
todella kirjoitti:
että antti ei tosiaankaan voita. Oikeastaan kuka tahansa muu sais mieluummin voittaa. Ja tämä mielipiteeni ei tukeudu lainkaan mihinkään telkkarissa näkemääni, vaan ihan oikeaan elämään.
....oikea elämä varmaan ketään.
- minua kyllä
!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
....oikea elämä varmaan ketään.
kiinnostaa, kerro nyt ihmeessä mikä Antissa mättää, oletko mahdollisesti joku entinen hoito jonka Antti jätti kuin nallin kalliolle vai joku poikakaveri jolle Antti on jäänyt baarireissun velkaa tai myynyt paskan auton, kertoisit nyt edes seiskalle, sillä jutulla vois tienata hyvät rahat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483