Tämä valtionvarainministeriön ylijohtaja, tohtori Anne Brunila
http://www.tekniikkatalous.fi/doc.ot?f_id=769300
joka on siirtymässä metsäteollisuuden johtoon ensimmäisenä naisena, onkin *buddhalaisuuden* uskossa. Se selvisi tämän aamuisessa (la 15.10.2005 n. klo 10.30-) Keski-Suomen radion haastattelussa, kun kuulin autoradiosta.
(PRESSI.COM 06.09.2005) _Executive Board of Finnish Forest Industries Federation has decided to propose to the Board of Directors of the Federation to appoint Ph. D. (Economics and Business Administration) Ms Anne Brunila (48), the next President of the Federation from the beginning of 2006_.
Tämä voi merkitä sitä, että nuorten tyttöjen ja naisten keskuudessa nousee joukkokääntymyksen buddhalaisuus-aalto, koska naisia alentava kristinusko ei auta nostamaan naisia seuraku..öö..herrakerhojen johtoon. ;)
Buddhalainen Anne metsäteollisuutemme johtoon
14
469
Vastaukset
- muuta
Tuskinpa siitä voi muuta päätellä kuin, että Anne on budhalainen.
Kristinusko päinvastoin suojelee naisia nykymaailmalta joka haluaa vangita heidät seksiobjektin asemaan.
Kristinusko tahtoo vangita naiset pois mahdollisuuksilta. Kieltävät milloin mitäkin ihmisoikeuksia.
Kristinusko pyrkii alistamaan naisia, suojelemaan heitä sulkemalla heidät vankilaan.- oletko kumihuuli?
oggi kirjoitti:
Kristinusko tahtoo vangita naiset pois mahdollisuuksilta. Kieltävät milloin mitäkin ihmisoikeuksia.
Kristinusko pyrkii alistamaan naisia, suojelemaan heitä sulkemalla heidät vankilaan.Mikään tuosta ei ole totta, ellei kyseessä ole ulkomaille menevät lähetyssaarnaajat, jotka menevät maihin joissa ei hyväksytä kristinuskoa. Jumala ottaa marttyyreitäkin taivaaseen.
oletko kumihuuli? kirjoitti:
Mikään tuosta ei ole totta, ellei kyseessä ole ulkomaille menevät lähetyssaarnaajat, jotka menevät maihin joissa ei hyväksytä kristinuskoa. Jumala ottaa marttyyreitäkin taivaaseen.
"Mikään tuosta ei ole totta"
millä tavalla ei ollut totta?
Muista, että kaikissa vankiloissa ei ole kaltereita ja suljettuja ovia.- et vain ymmärrä
oggi kirjoitti:
"Mikään tuosta ei ole totta"
millä tavalla ei ollut totta?
Muista, että kaikissa vankiloissa ei ole kaltereita ja suljettuja ovia.Uskovaiset on kutsuttu vapauteen, ei vankilaan. Ihmisten pelkääjä on pelkojensa vanki!
et vain ymmärrä kirjoitti:
Uskovaiset on kutsuttu vapauteen, ei vankilaan. Ihmisten pelkääjä on pelkojensa vanki!
"etkös ole kuullut?" "Uskovaiset on kutsuttu vapauteen, ei vankilaan."
Olen kuullut monia asiota. Kuten että kaikki länsimaalaiset pitää tappaa ja että murhaaminen ei ole murhaamista tietyissä olosuhteissa. Olen kuullut, että juutalaisten tappaminen on oikein ja että joskus tulee vääjäämätön maailmanlaajuinen kommunistinen vallankumous.
Uskovaiset ovat lukinneet itsensä vankilaan, ja kutsuvat muita ihmisiä auliisti sisään, kertoen, että täällä on ilmainen ruoka.
"Ihmisten pelkääjä on pelkojensa vanki!"
Pelkääjät ovat usein pelkojensa vankeja. Pelkäätkö sinä jotain. Minä pelkään. Pelkään menettäväni itseni. Mutta, sitähän meistä jokainen pelkää, todellisuudessa. Mutta en pelkää muutosta, pelkään vain huonoa muutosta.
Uskovaiset pelkäävät. He pelkäävät muutosta. He pelkäävät itseään, sitä, mitä he todella ovat. He pelkäävät että se voisi muuttaa heidän maailmaa. JA niinhän se voikin. He pelkäävät kaksi kertaa enemmän kuin minä:
Minä pelkään huonoa muutosta, he muutosta yleensä... kumpi meistä on pelkojensa vanki
"et vain ymmärrä"
Mahdotonta ymmärtää asiaa, jota kukaan ei ole koskaan edes selittänyt. Mahdotonta ymmärtää, jos kukaan ei kykene selittämään- olet väärässä
oggi kirjoitti:
"etkös ole kuullut?" "Uskovaiset on kutsuttu vapauteen, ei vankilaan."
Olen kuullut monia asiota. Kuten että kaikki länsimaalaiset pitää tappaa ja että murhaaminen ei ole murhaamista tietyissä olosuhteissa. Olen kuullut, että juutalaisten tappaminen on oikein ja että joskus tulee vääjäämätön maailmanlaajuinen kommunistinen vallankumous.
Uskovaiset ovat lukinneet itsensä vankilaan, ja kutsuvat muita ihmisiä auliisti sisään, kertoen, että täällä on ilmainen ruoka.
"Ihmisten pelkääjä on pelkojensa vanki!"
Pelkääjät ovat usein pelkojensa vankeja. Pelkäätkö sinä jotain. Minä pelkään. Pelkään menettäväni itseni. Mutta, sitähän meistä jokainen pelkää, todellisuudessa. Mutta en pelkää muutosta, pelkään vain huonoa muutosta.
Uskovaiset pelkäävät. He pelkäävät muutosta. He pelkäävät itseään, sitä, mitä he todella ovat. He pelkäävät että se voisi muuttaa heidän maailmaa. JA niinhän se voikin. He pelkäävät kaksi kertaa enemmän kuin minä:
Minä pelkään huonoa muutosta, he muutosta yleensä... kumpi meistä on pelkojensa vanki
"et vain ymmärrä"
Mahdotonta ymmärtää asiaa, jota kukaan ei ole koskaan edes selittänyt. Mahdotonta ymmärtää, jos kukaan ei kykene selittämäänJos tarkoitit kristinuskoa, kymmenessä käskyssä on yhtenä kohtana: älä tapa.
Mutta tietysti jos tarkoitat arabimaailman Islamia, niin onhan tuollaista nähty...! - tätä ihmettelen
olet väärässä kirjoitti:
Jos tarkoitit kristinuskoa, kymmenessä käskyssä on yhtenä kohtana: älä tapa.
Mutta tietysti jos tarkoitat arabimaailman Islamia, niin onhan tuollaista nähty...!En minä pelkää, itsenikään menettämistä, mutta onhan niitä jännityksiä ja muita sellaisia pelkoja. En pelkää koska turvaan Jeesukseen.
Mutta jos pelkäisin, se olisi epäuskoa, ja pyytäisin että Jumala vahvistaisi minua epäuskoista. olet väärässä kirjoitti:
Jos tarkoitit kristinuskoa, kymmenessä käskyssä on yhtenä kohtana: älä tapa.
Mutta tietysti jos tarkoitat arabimaailman Islamia, niin onhan tuollaista nähty...!"Jos tarkoitit kristinuskoa, kymmenessä käskyssä on yhtenä kohtana: älä tapa."
Missä kohtaa? Mihin viittaat? En mielestäni keskustellut mitään kristinuskon murhiin liittyen.
Mielestäni viestisi ei liity millään tavalla omaan viestiini.tätä ihmettelen kirjoitti:
En minä pelkää, itsenikään menettämistä, mutta onhan niitä jännityksiä ja muita sellaisia pelkoja. En pelkää koska turvaan Jeesukseen.
Mutta jos pelkäisin, se olisi epäuskoa, ja pyytäisin että Jumala vahvistaisi minua epäuskoista."En pelkää koska turvaan Jeesukseen."
Entäpä jos kokeilet olla turvaamatta jumalaasi? Entä jos teet jotain luonnollesi vastakkaista, kokeilun vuoksi, nähdäksesi onko sellaisten asioden tekiä voimakkaampi osa sinua kuin tämä toinen osa. Kuten väittele uskontoasi vastaan itsesi kanssa. Objektiivisesti.
Pelkosi haisee sinusta tänne asti.
"Mutta jos pelkäisin, se olisi epäuskoa, ja pyytäisin että Jumala vahvistaisi minua epäuskoista."
Pelkäät siis epäuskoa, ja alat toistelemaan tiettyä valhetta jos tämä meinaa kohdata sinut.
- toivottavasti ei sentään
Nuoret tuskin muuttuvat sellaisiksikaa, jos he eivät usko suomalaistenkaan uskontoihin, mutta harrastuksina voi olla vaikka minkälaisia asioita, jotka liittyvät okkultismiin ja ovat lopulta mielenteveyden tuhoavia asioita, koska niihin liittyy paljon yliluonnollista, jota ei lopulta pää enää kestä.
- Hertha
Ei Brunila ole tähänkään asti salannut buddhalaisuuttaan.
---
Perussuomalaisten kansanedustaja ja presidenttiehdokas Soini on aikanaan kääntynyt katolisuuteen. Olemme siis jo pitkään odotelleet nuorten poikien ja miesten joukkokääntymystä katolisuuteen. Milloin se alkaa?- Buddhisti
Sarasvuokin on nyt sitten saarnannut Tuomiokirkossa. Odotammeko nuorten liikemiesten joukkokääntymisiä?
No, minusta on hienoa, että ihmiset uskaltavat avoimesti kertoa uskostaan, on se sitten mikä usko tahansa. Ehkä se piirun verran vähentää läntisen maailman kovuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1125088
- 1535063
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464752- 1463044
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302763- 1582204
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202178- 421997
- 411798
- 231568