Olettakos Delta-Auton asiakkaat

Huomannut

Että kuinka on varaosien hinnat pompsahtanut? Hinnat nousseet joissakin osissa melko reilusti. Näyttää että varaosilla maksatetaan laajentuminen, uusien pakettiautojen pitkät takuut ja autokaupan "1700e autosta kuin autosta" tarjoukset yms. kun ei ole enään kilpailua ja yksityisiä liikkeitä piirimyyjinä.

10

9435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suosia tarvikeliikkeitä. Myös monissa muissakin merkeissä. Lisäksi niissä palvelu pelaa, merkkiliikkeissä varaosamyyjät lähen poikkeuksetta palveluhaluttomia.

• ostaa

Kannattaa ostaa merkkiosat ulkomailta. Esim. Virosta tai Saksasta. Posti tuo kotiovelle. Kuka nyt Suomesta yleensäkään mitään enää ostaa näillä hinnoilla ja palkoilla.

• itsekin

voisin olla Delta-auton asiakas edelleen, jos saisivat huoltohinnat ja vaihtoarvot kohdalleen. Itse 3 uuttaa Fiatia ostaneena voin sanoa että jos hakee alle 20th eur arvoista autoa, on Fiat varmaan hinta/laatusuhteeltaan erittäin hyvä valinta ensimmäiseksi autoksi. Itse aloitin 1,6 bravasta-seuraava 1,6 marea sedan ja sitten marea 1,6 farmari. Farmariin asti suht hyvin vaihtoarvoltaan ( vaikka molemmat edelliset noin 2-400 euroa Delta-autosta olisivat maksaneet vähemmän kuin muut liikkeet ) mutta viimeinen arvio marea farmarista Delta-autossa lähes 600-900 pienempi kuin kilpailijoilla. Tästä viisastuneena ajattelin että auton täytyy olla todella surkea jos esim 3 Delta-autoa Uudellamaalla ( ja aina edellisilläkin kerroilla ) arvostaa oman merkkinsä noinkin paljon halvemmaksi kuin muut liikkeet. Eli täytyy sanoa adios Delta_auto ja asiakas tyytyväisyys, olen ollut näköjään tyhmä kun en ole jo ensimmäisen Fiatin jälkeen jo tajunnut vaihtaa merkkiä !

• kallista on

fiat scudo: lämppärin puhallin n.470e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• nippeli
        kallista on kirjoitti:

fiat scudo: lämppärin puhallin n.470e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fiat pakettiautojen osista ja töistä kannattaa aina kysyä tarjous myös Citikka ja Pösö liikkeistä. Autot kun ovat samoja..

• deltta-auton uhri

deltta-auto on täysin paska liike,,ostin uuden fiat pakun 2 vuotta sitten ja sen jälkeen kaikki meni reisille auton suhteen huolto ei pelaa automyyjät täysiä mulkeroita ym...

• Asko Juurikka

Väkisinkin tulee miettineeksi missä ammatissa itse työskentelet? Todennäköisesti ET asiakaspalvelutehtävissä? Katso ensin peiliin, ennen kun rupeat yleisesti palveluammateissa olevia ihmisiä moittimaan. Ei nämä ko.autoliikkeen kaikki myyjät varmasti samanlaisia ole, vai oletko kaikkien kanssa asioinut...niin sitähän minäkin.

• Never ever Delta-auto again

samaa mieltä! Olen asioinut Malmilla, oli sitten vastassa myyntimies Mynttinen tai jopa päällikkö Päsmäri, niin kukaan ei ainakaan pidä sanaansa eikä lupauksiaan... jos sieltä ylipäätään saa ketään kiinni, joka ottaisi asiaan minkäänlaista kantaa!

• Yksin
        Never ever Delta-auto again kirjoitti:

samaa mieltä! Olen asioinut Malmilla, oli sitten vastassa myyntimies Mynttinen tai jopa päällikkö Päsmäri, niin kukaan ei ainakaan pidä sanaansa eikä lupauksiaan... jos sieltä ylipäätään saa ketään kiinni, joka ottaisi asiaan minkäänlaista kantaa!

Olen vierastanut ko.autoliikettä (johtuen vanhasta tunteesta jolloin liike oli neukkuautojen edustuaja) mutta viime lauantaina päätin uteliaisuuttani käydä kurkkaamassa Alfa Romeoiden tarjontaa. Liikkeessä oli ovet auki, mutta missään ei näkynyt yhtään myyjää tai muutakaan henkilökuntaan kuuluvaa. Katselin noin puoli tuntia ja sinä aikana pyörähti liiketiloissa pari mutakin autojen katselijaa. Onkohan siellä siirrytty itsepalveluun? Mistäköhän naulasta voisi avaimet otaa, jotta pääsisi koeajolle? Kauhiast vaan ihmettelen!

• Audilla
        Yksin kirjoitti:

Olen vierastanut ko.autoliikettä (johtuen vanhasta tunteesta jolloin liike oli neukkuautojen edustuaja) mutta viime lauantaina päätin uteliaisuuttani käydä kurkkaamassa Alfa Romeoiden tarjontaa. Liikkeessä oli ovet auki, mutta missään ei näkynyt yhtään myyjää tai muutakaan henkilökuntaan kuuluvaa. Katselin noin puoli tuntia ja sinä aikana pyörähti liiketiloissa pari mutakin autojen katselijaa. Onkohan siellä siirrytty itsepalveluun? Mistäköhän naulasta voisi avaimet otaa, jotta pääsisi koeajolle? Kauhiast vaan ihmettelen!

Olen vieraillut muutaman kerran ko. liikkeessä, viimeksi AIVAN oikeasti hakemassa käytettyä farkkua. Kohdallemme sattunut myyjä oli saatanan syvältä sieltä, ei kuunnellut ollenkaan asiakasta vaan puhui paskaa minkä kerkesi, kyllä ostajatkin voivat tietää jotain autoista,no se oli viimeinen vierailu ko. liikkeessä.Tällä tyylillä firmalla tulee olemaan lyhyt mutta värikäs historia, toivoen mahdollisimman pikaista uppoamista. muuten kaikkea hyvää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      165
      2056
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1962
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      119
      1375
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1362
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      448
      1223
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      67
      957
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      866
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      861
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      222
      757
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      339
      734
    Aihe