Ehkä tyhmä kysymys, mutta niin on kysyjäkin :) Eli millainen mahtaa olla pikkuautoissa (Corsa) laturin todellinen tuotto? Mahtaako tulla onkhelmia, jos laittaa lisävalot ja meinaa talvipakkasella takapuoltaakin vielä saada penkinlämmittimellä sulateltua ja vieläpä takalasikin lämmitettyä.
Kiitokset vain asiallisten vastausten lähettäjille, muut jääkööt nuolemaan näppejään...
Laturi
3
157
Vastaukset
- riittää normaalioloissa.
JOs laturi ja akku on kunnossa niin riittää tietysti edellyttäen että et aja ihan älyttömän lyhyitä matkoja kaikki laitteet päällä.
JOs ajat lyhyitä marketinvälejä ja päällä on valot, penkinlämmitin,takalasinlämmitin, puhallin , stereot ja lasinpyyhkijät niin useille autoille voi tulla ongelmia merkistä riippumatta.
Käytä lisävaloja vaan tositarpeessa ja aja ainakin 10 km suuntaansa, niin akkukin ehtii palautua startin jälkeen. Eikä ole väärin ladata talvella akku joskus ihan tavallisella laturilla varmasti täyteen, jos epäilee vajausta, mikä ilmenisi lähinnä "laiskana" starttauksena.laturin päädyssä pitäisi olla lätkä, josta selviää montako ampeeria se tuottaa. Sitten laske sähkönkulutus ja vertaa. Muista jättää vielä kohtuullinen latausvara startteja varten.
Mututuntumalla: kyllä riittää.- vain
sitroen kirjoitti:
laturin päädyssä pitäisi olla lätkä, josta selviää montako ampeeria se tuottaa. Sitten laske sähkönkulutus ja vertaa. Muista jättää vielä kohtuullinen latausvara startteja varten.
Mututuntumalla: kyllä riittää.Ei kai siinä muuta kuin valoa keulalle sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1222150
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282056- 1582014
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue171356- 511017
- 86965
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23895- 114874
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell51840Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34833