Älkää välittäkö, vaikka uskovaiset kertovatkin teidän joutuvan helvettiin. Näin tapahtuisi uskovaisille, jos he eivät uskoisi, mutta meille, joiden viisaus estää meitä uskomasta, ei ole sielua, joten meidän sieluamme ei voi tuomita kadotukseen.
Olemme irtautuneet jo mahdollisesta jumalasta, eikä jumalalla enää ole valtaa meihin... jos uskoisimme jumalaan(eli meillä olisi sielu), mutta emme uskoisi pelastuvamme, emme sitä tekisi.
Uskovaiset, teinä harkitsisin kahdesti, kenen jumalaa te palvotte. Teillä on sielu, ja se voi joutuakkin kovin heppoisinkin perustein helvettiin.
Älkää peljätkö ateistit
13
812
Vastaukset
- tietäjä iänikuinen
uskotaan ruumiin ylösnousemiseen.
Elävät ruumiit ne menevät taivaaseen ja helvettiin.Ehkä, mutta joidenkin ajatusten mukaan näin ei ole. Mikä sinun mielestäsi tukee tälläistä? Kristinuskossa uskotaan monia muitakin asiota. Mutta vain murto-osa uskovista on lukenut raamattua.
- Mursuviiksiherra
Eivätkö siihen ruumiiseen kuulu kristinuskon mukaan myös sielu ja pyhä henki, jotka tekevät ihmisestä vasta ihmisen (eläimistä poikkeavan olennon)sen opin mukaan?
- JSS
mukaan myös aasit osaavat puhua tarvittaessa (4. Moos. 22:28-31).
- Minäuskon
JSS kirjoitti:
Eihän puhekyvyn antaminen aasille ole temppu eikä mikään sen jälkeen kun luo jotain näin iso kuin maapallon asukkeineen...
- jopa
JSS kirjoitti:
joskus kirjoittaa.
- Minäuskon
nuotion sanomalla sille sinua ei ole?
Sammutatko helvetin tulen sanomalla sille että sinua ei ole?- JSS
sanomalla "sinä olet"?
Mutta jumalalle tulee ongelma tuomitessaan "minua"... ei ole olemassa mitään minua jonka voisi tuomita.
A)keksit tuon itse
B)joku kaverisi keksi tuon ja kertoi sinulle
C)paholainen keksi tuon ja syötti sinulle
D)paholainen keksi tuon ,ja uskotteli sinulle että se on sinun itse keksimäsi
E)paholainen keksi uskotteli kaverillesi että se on kaverisi keksimä ja kaverisi kertoi sinulle- JSS
A) Olet ääliö
B) Olet trolli
Vain A tai B, kiitos, ei muuta. No, vaikkapa:
A) ja F)(tulkitsin raamattua).
Mitä tulee kahteen viimeiseen, niin voisin kysyä samaa sinulta:
Onko paholainen ottanut sinusta, vallan mutta uskottelee sinulle, että toimit jumalan hyväksi...
Vastaus on: "et voi tietää."- Lateisti
Valitse itse seuraavista: A:Köysi B: luoti C: yliannos lääkkeitä D: kävele järveen
Jos mikään näistä ei kelpaa niin älä sitten luule että voit tarjota omia vaihtoehtojasi muille ainoina mahdollisina!
Ei onnistu! Varsinkaan uskonnon aivopesua kokemattomien eli täysijärkisten kanssa!
Menisit late takaisin kretukeskusteluihin munaamaan itseäsi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131403- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31027Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15901Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86880- 32820
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.58804T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44734