Serihvi Admaatta

Mikä siinä Mennä:n aloituksessa oli niin kiellettyä, että se piti poistaa? Mielestäni kovinkin aiheellinen ja mielenkiintoista keskustelua varmasti herättävä aloitus.

9

863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...Nimimerkiltä Mennä.

      En nimittäin ole poistanut tänään yhtään nimimerkki Mennä:n aloitusta. Epätodennäköistä että ylläpitokaan olisi ollut asialla, koska avauksesta ei ole tullut käyttäjävalituksia. Arvelenkin että nimimerkki Mennä on poistanut itse oman aloituksensa. Tämän voivat rekisteröidyt nimimerkit tehdä ilman että kukaan voi siihen vaikuttaa.

    • Mennä

      Jotenkin petyin taas keskustelun suuntaa, enkä viitsinyt jatkaa. Toki olisihan sen voinut tänne jättää.

      • ex-kiinostunut

        kirjoittelisit enemmän, olet älykäs ja ajatteleva ihminen, siitä huolimatta että olet jt. olethan oikeasti jehovantodistaja?
        osaat kirjoittaa ilman vartiotornin apua, onneksi et ollut minua käännyttämässä aikoinaan olisin saattanut jatkaakin tutkiskelua.
        tai mistä tietää vaikka olisit ollutkin, mutta tuskin, olivat kyllä niin urautuneita että oma mielipidekin katsottiin jostain kirjasta aina.


      • ...

        Valitan jos keskustelun suunta ei tyydytä.
        Varmasti monella muullakin on sama ongelma.
        Monet muut kuitenkin lukevat kirjoituksia ja pitävät niitä mielenkiintoisina. Siksi ne kannattaa jättää. Vaikka ne eivät antaisi enää sinulle mitään,niistä on iloa toisille. Omien viestien poistaminen on luvallista, mutta mielestäni myös itsekästä. Jos omia poistoja tekee usein se johtaa siihen, etteivät ihmiset halua vastata kirjoituksiisi koska saatat huviksesi poistaa ne. Tämä on toisia vähättelevää, koska vastaaminen edellyttää jokaiselta hieman vaivannäköä. Se ettet halua jatkaa keskustelua, ei tarkoita sitä että sinun on poistettava ketju. Keskustelusta voi vetäytyä ilman sen poistamistakin.


      • Mennä
        ex-kiinostunut kirjoitti:

        kirjoittelisit enemmän, olet älykäs ja ajatteleva ihminen, siitä huolimatta että olet jt. olethan oikeasti jehovantodistaja?
        osaat kirjoittaa ilman vartiotornin apua, onneksi et ollut minua käännyttämässä aikoinaan olisin saattanut jatkaakin tutkiskelua.
        tai mistä tietää vaikka olisit ollutkin, mutta tuskin, olivat kyllä niin urautuneita että oma mielipidekin katsottiin jostain kirjasta aina.

        Olen toki aito Jehovantodistaja, mutta olen kyllä tuonut esiin sen, etten ole VT-seuran mannekiini ja, että ajatukseni ovat omiani ja kannan niistä vastuun ei VT-seura.

        Kiitos kehuista, sillä yleensä saan lukea juttujeni ansiosta jotain aivan muuta kommentointia.


      • Mennä
        ... kirjoitti:

        Valitan jos keskustelun suunta ei tyydytä.
        Varmasti monella muullakin on sama ongelma.
        Monet muut kuitenkin lukevat kirjoituksia ja pitävät niitä mielenkiintoisina. Siksi ne kannattaa jättää. Vaikka ne eivät antaisi enää sinulle mitään,niistä on iloa toisille. Omien viestien poistaminen on luvallista, mutta mielestäni myös itsekästä. Jos omia poistoja tekee usein se johtaa siihen, etteivät ihmiset halua vastata kirjoituksiisi koska saatat huviksesi poistaa ne. Tämä on toisia vähättelevää, koska vastaaminen edellyttää jokaiselta hieman vaivannäköä. Se ettet halua jatkaa keskustelua, ei tarkoita sitä että sinun on poistettava ketju. Keskustelusta voi vetäytyä ilman sen poistamistakin.

        Oikeassa, parannan tapani.


      • sööpäri
        Mennä kirjoitti:

        Olen toki aito Jehovantodistaja, mutta olen kyllä tuonut esiin sen, etten ole VT-seuran mannekiini ja, että ajatukseni ovat omiani ja kannan niistä vastuun ei VT-seura.

        Kiitos kehuista, sillä yleensä saan lukea juttujeni ansiosta jotain aivan muuta kommentointia.

        Pidän siitä että ihmisillä on omia mielipiteitä. Isoveljeni on ilmeisestikin kanssasi samanlainen ihminen, joka on todella ehdoton ja suora mielipiteissään. Minusta on pelkästään virkistävää että joku pitää periaatteensa ja mielipiteensä. Ne vaan pitää sanoa suoraan.

        Näin erotettuna ja luopioksi tuomittuna kaipaan jt:ihmisten omia ja oikeita mielipiteitä. Ärsyttää kaikki "100 lainausta vartsikasta"-lässytys.

        Minusta on paljon mukavampi jos joku sanoo minulle suoraan että inhoaa minua, kuin että koittaa perustella raamatunpaikoilla karttamissäännön "rakkaudellisesti".


      • EpäileväTuomas
        Mennä kirjoitti:

        Olen toki aito Jehovantodistaja, mutta olen kyllä tuonut esiin sen, etten ole VT-seuran mannekiini ja, että ajatukseni ovat omiani ja kannan niistä vastuun ei VT-seura.

        Kiitos kehuista, sillä yleensä saan lukea juttujeni ansiosta jotain aivan muuta kommentointia.

        >>Olen toki aito Jehovantodistaja, mutta olen kyllä tuonut esiin sen, etten ole VT-seuran mannekiini ja, että ajatukseni ovat omiani ja kannan niistä vastuun ei VT-seura.>>

        Aistin pientä ristiriitaa tuosta :D Vartiotorniseura tuskin määrittelisi sinua Jehovan Todistajaksi. No, omat aivot on aina syytä pitää käytössä, että eihän tuosta voi kuin kehua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe