Autoni hajosi syksyllä totaalisesti ja siihen tehtiin moottoriremppa kun jakohihna poksahti jne.
Auton koneosaa koottaessa takaisin auto ei tullut koskaan täysin kuntoon vaan bensaruiskut jotenkin vuotavat koneosaan...ennen jakohihnakatkeamista mitään ongelmaa ei ollut... No korjaaja on jo kerrran vaihtanut yhteen ruiskuun uudet olisikohan tiivisteet ja suunnitteli vaihtavansa vielä kaikkien ruiskujen tiivisteet uusiksi...koska bensan käry on jäätävä moottorista ja auto kuluttaa n. 12-16 litraa sadalla :(
Hän lupasi palata asiaan piakkoin ja muutama viikko kului. Nyt kun hänelle soitin hänet oli irtisanottu yrityksestä ja yritys lopettaa paikkakunnalla. Kyseessä isoketju suomessa, korjaamoja monella paikkakunnalla. Mutta kysymykseni on onko minulla mitään oikeuksia saada autoni kuntoon tuon kyseisen autoliikkeen puolesta, koska olen alunperin maksanut (1500e) auton kuntoon korjaamisesta vai täytyykö minun nyt vaihtaa toiselle korjaajalla ja maksaa tiivisteiden vaihdosta ja mahdollisesta vian uudelleen etsinnästä koska koskaan ei täysin selvinnyt miksi vuotoa tapahtuu...
Kun olen käynyt kaksi kertaa auton minulle luovutuksen jälkeen korjaamossa en ole maksanut korjaajalle muuta kuin lisäosista..onko se normaalia vai onko hän hyvää hyvyyttään vain auttanut minua?? älkää naurako kovin paljoa typeryydelleni :)
Korjaamossa takuuta?
nainen ratissa
3
423
Vastaukset
- Vaatija
antanut jakorasiasi asentajan käyttöön vartiksi. Olisi tullut auto kuntoon:)))
Asiaan, kyllähän liikkeen tulee auto kuntoon saada. Ei muuta, kuin isoon kihoon yhteys ja silleen. - lol gg
alota vaikka täältä ja mailaa viestis tonne tai soita. varmin vastaus sieltä...
http://www.kuluttajavirasto.fi/user_nf/default.asp?site=34&tmf=6476&lmf=8900&id=14588&mode=readdocyhteyttä paikkakuntasi kuluttajaneuvojaan. Yhteystiedot löytyvät kunnan numeroista.
Takuu töillä on ja vielä vakuutukset susitöitten varalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794014
- 473409
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512471Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161685Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131491Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121309Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271307- 451224