lootan suodatin

astro van

paljos asrtoon maksaa vaihteistosuodatin alkuperänen ei harakiri..

3

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seppuku

18ista eroo etsää vaihtumista teokaasti

• minä

jos saisin ,niin viestin tuon edellisen ymmärtäisin.

• minä kirjoitti:

jos saisin ,niin viestin tuon edellisen ymmärtäisin.

18ista eroo etsää vaihtumista teokaasti .olen erikoistunut suomen kielen murteisiin,tässä tulkkaus:Ajat 18 virstaa jos on hyvä sää.Vaihteen kohdalla muistat kääntyä,teokaasti on aika vaikea sana ,mutta luulen sen tarkoittavanTeboililta oikealle ja kaahaa varovasti perille, siellä niitä on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      87
      7763
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      42
      4698
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      41
      4311
    4. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      44
      2516
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      92
      1351
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      39
      1158
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      32
      1148
    8. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      39
      1120
    9. Kannattaa toimia yleisesti ottaen

Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo
      Ikävä
      166
      1050
    10. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      62
      1028
    Aihe