Mistä kannattaa ostaa Savotan SAINT sissiteltta ja telttakamiina? Maksaa niin pirusti suoraanuutena ostettuna.
Vastaukset 10
- maksoi
se sissiteltta??Minuakin kiinnostaa,kun sitä samaa vanhaa aina korjataan.Kuinkahan arvokkaita ovat nykyään? Terveisin teltan paikkaaja.
- teltaton
Paljonko maksaa se paikkailtu teltta? uusi 1000€ ilman kaminaa
- onko
leiri-ihminen kirjoitti:
http://www.campstation.com/tilaus2.htm
on vähän edulliempi - onkohan tästä kokemuksia?mahtaa olla vaan hankala kantaa jos aiko leirin syrjempään pystyttää? mitä lie painaa ja tuo kehikko meneekö kasaan.
Kokeileppa tuolta!
SA-kauppa, Hämeenlinna
Kauppa on avoinna tiistaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin kello 12-16.
Käyntiosoite: Linnan kasarmit, rakennus 3, Hämeenlinna
PL 95, 13101 Hämeenlinna
Puh: (03) 181 43 422 - (03) 181 43 425
Fax. (03) 181 45 859- myy...
Hämeenlinnan SA-kaupasta ilmoittivat, että puolustusvoimat eivät luovuta käytettyjä telttojaan myyntiin.
Ei siis löydy Hämeenlinnan SA-kaupasta. - Ojsd
myy... kirjoitti:
Hämeenlinnan SA-kaupasta ilmoittivat, että puolustusvoimat eivät luovuta käytettyjä telttojaan myyntiin.
Ei siis löydy Hämeenlinnan SA-kaupasta.Taitaa olla jo myöhäistä sinulle, mutta sissi- (ainakin korotettua sellaista) ja mm. pj-telttoja myy mp-myymälä (www.maanpuolustusyhtio.fi)
- sissi21
Missäs on vanhat pyöreät mallit?
- Mällit
Kalakaverissa oli männeenä talvena ruotsin armeijan uusi vastaava kamina polttoöljylämmitin 450 € tingittynä
- FAefgvgv
varustelekassa nyt muutama sissiteltan kamiina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331552- 73954
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290839Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74754Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii259715- 69684
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O43680- 33593
- 74587
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty52576