muistaako ketään sitä paristo ohjelmaa mitä tuli maikkarilta?
se oli ihan sairaan hyvä sketsisarja, se sais ulla uusintana :) tai tulis ees joku dvd julkasu mis olis ne jaksot..
mä muistan ku nauroin niitä aina ihan kippurassa :D
tietäskö kukaan miten niitä jaksoja sais jostain?
muistatteko pariston?
7
1199
Vastaukset
- gkgkdkdggddggd
Oli ihan hyvä sketsiohjelma :)
Ei parhaimpii suomalaisii, mut voittaa 100-0 jonku Studio Säälittävän ..- Nakkilainen
Studio julmahuvi on paras!
- Tietäjä84
Nakkilainen kirjoitti:
Studio julmahuvi on paras!
...AIVAN hirveä ...ja sitä varmaan tarkottiki (damn im good ...mä ooon TOD tietäjä)!!! Joo ja mitä Paristoon ....vois kyllä palata ...asento jutut oli parhaita =D ...
- Minä~87
Voi hemmetti ku olen unohtanu mikä sen Pariston tunnusmusiikin nimi on ja esiittäjä? josjoku muistaisi nii ilmoittaisko tähän. Saiskoha sitä mistää esim netistä?
- Deme
Se nuori jätkä, mikä osallistu joskus tangomarkkinoille... Tämä tämä... Oliko Esa jotain.
- Anonyymi00006
Se on sellainen kuin:
Esa Nummela - Ihmissuhde kohdallaan
- Anonyymi00007
Miten voi olla sairas ja hyvä yhtä aikaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39630
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446