Mikä on paras peli

kaupunkijakeluun?

Kriteerit:
-Automaattivaihteet.
-Helppo nousta ja poistua kuljettajan paikalta.
-Riittävän tilava kuljettajan paikka.
-Hallinta laitteiden järkeä sijoittelu.
-Kuljettajan penkki:
Lyhysti -hyvä ajoergonomia-.
Sellainen että se sopii vielä eurooppalaisen mittapuun mukaisellekkin ihmisille, tarkoitan että kun penkin nostaa sopivalle korkeudelle niin pää ei ole katossa. Penkistä vielä että myös sellainen että kun se penkki on ylhäällä niin ratti ei jäisi reisien korkeudelle, kokeilkaa ajaa autoa niin että ratti olisi polvilumpioiden korkeudelle.. perseestä.

Jääkö muuta vaihtoehtoa että sen pitää olla silloin pakettiauton pohjalle tehty kevytkuorma-auto jossa kontti takana? Pakettiautot on sentään vähän edes panostettu ajamiseenkin.

5

912

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riippuu ihan siitä minkä kokoluokan auto sen pitäs olla, jos pullakaappi (paku jossa kontti) jo toi automaatti välttämätön, ni ei oo Mersun voittanutta, jos joku isompi ni sit en tiedä.
      Jos tomaatti ei oo välttämättömyys, ni sitte on paljon vaihtoehtoja.

      • kantavuus?

        Kevyt kuorma-auto sprinter, kontilla ja liftillä.


    • pakettiautoon

      jos olet vakavissasi kriteereissä ja vähänkin isokokoinen niin pitää olla kuorma-auto ohjaamo, esim väh 7,5 ton MAN,Mersu,Iceco....

    • stycke

      Jos ihan vähän potkulaudasta rajumpaa peliä hakee, niin Sprinteriä ainakin saa jonkin asteisella tomaatilla eikä se koppi aivan toivottoman ahdas ole. Pykälää isommassa kokoluokassa Ategoon mahtuu jo, ja Telligentin saa. MANin TGL on ohjaamoltaan ja ajettavuudeltaan kuin märkä uni, Tippmaticin saatavuudesta mulla ei ole tietoa, oli kovasti ainakin tulossa mallin esittelyn aikaan. 206-heppainen "tuplaturbo"nelikko vie 12-tonnistakin ihan mukavasti. Volvo FL on ihan kiva ajaa ja ergonomiakin ajanmukainen huolimatta siitä että itse ohjaamo on 80-luvun peruja, saanee perinteisellä automaatilla, jolla on etunsa silläkin. Muista en osaa sanoa mittään. Jos itse valitsisin, niin pelkästään autoa ajatellen se olisi MAN, auto huolto-organisaatio kääntäisi ehkä valinnan Mersuun.

      • mahdun loistavasti

        Sehän on tilava kuin mikä, helppoa penkille nousu ja siitä poistuminen. Mukavuus istuin tai mikä se onkaan niin on erittäin hyvä. Tuli kokeiltua sprinteriä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe