Eli minkäslaiset ja mistä ja mitä merkkivaihtoehtoja ja suosituksia löytyy madallusjousi projektiini. Koskaan aiemmin ei ole tullut laitettua joten kaikenmoinen neuvo ois nyt paikallaan :) Auto on siis Golv IV -99
-Kiitos vastauksista jo etukäteen!-
Madallusjouset minkälaiset?
9
1444
Vastaukset
löytyy monilta valmistajilta,
koni, weitec, suplex, cobra, intrax, spax, lowtec, H&R, KW, eibach, megan, ja FK, näin tulee äkkiseltään mieleen, saattaahan nuita olla enemmänkin.
jos asustelet pääkaupunkiseudulla, ni mä voin tulla asentaa ne sun auton alle, jos haluat.- Laittaa
Golfissa on muutenkin niin pieni maavara, joutuisit koko ajan katsoa, että milloin kolahtaa.
Jos jotain laitat, niin laita GTI:n paketti se ei madalla niin paljon ja on jäykempi.- esa
kannattaa laittaa eibach kun gti:n paketti. sitä saa 30 ja 45mm madaltavana ja on paljon mukavammat jouset kun gti:n omat.
- Jamppa1
on noitten mersu. myös ruotsalaisista Kilen ja Lejöfors -jousista on oikein hyvät kokemukset. Onhan niitä muitakin, H&R, Weitec, jne.
Jos raha ei ole este, niin ehdottomasti Eibachit, vaatimattomalla miljoonan km:n takuulla:)
Muista päivittää iskarit samalla, muuten ei kannata ruveta koko hommaan. Paras on usein sellainen paketti missä on sekä tolpat että jouset. Esim. konilta löytyy huipputasoisia settejä.- esa
eibach oo edes kallis, pelkät jouset 200e kierros tollaseen neloskoriseen...
- Golf IV
esa kirjoitti:
eibach oo edes kallis, pelkät jouset 200e kierros tollaseen neloskoriseen...
Kiitoksia vastauksista! Onkohan sitten iskareiden vaihto täysin välttämätön? jos vaikka ajattelis 30mm laskua? Autolla ajettu 130tkm, tähän hätään en tiedä iskareiden historiasta mutta ei tuntuis huonot olevan noin perstuntumalta...? Onko jotain suositeltavaa postimyyntiä? vai onkohan paikallinen varaosaliike käypä vaihtoehto...
- esa
Golf IV kirjoitti:
Kiitoksia vastauksista! Onkohan sitten iskareiden vaihto täysin välttämätön? jos vaikka ajattelis 30mm laskua? Autolla ajettu 130tkm, tähän hätään en tiedä iskareiden historiasta mutta ei tuntuis huonot olevan noin perstuntumalta...? Onko jotain suositeltavaa postimyyntiä? vai onkohan paikallinen varaosaliike käypä vaihtoehto...
www.fastus.fi/ kannattaa kysästä, ite tilasin kaverin a3:seen sieltä jouset. eipä se pakko ole iskareita vaihtaa, ja jos madallus ei ole enempää kun toi 30mm vakiotkin tietty menee, mutta todennäköisesti iskareitten vaihto on kohta tulossa eteen noilla kilometreillä.
- Jamppa1
Golf IV kirjoitti:
Kiitoksia vastauksista! Onkohan sitten iskareiden vaihto täysin välttämätön? jos vaikka ajattelis 30mm laskua? Autolla ajettu 130tkm, tähän hätään en tiedä iskareiden historiasta mutta ei tuntuis huonot olevan noin perstuntumalta...? Onko jotain suositeltavaa postimyyntiä? vai onkohan paikallinen varaosaliike käypä vaihtoehto...
jos jossain on pakko säästää niin jätä ne jouset vaihtamatta ja vaihda pelkät iskarit. Kyllä sen kamalampaa viritystä ei ole kun madallusjouset ja ehtoopuolen orkkistolpat. Paitsi jos tekee rälläkämadalluksen, ne on kanssa tosi karseita.
Eli se iskari on paljon oleellisempi ja kriittisempi asia kuin jousi tässä tapauksessa.
Weitecillä on edullisia madallussarjoja, joissa on yhteen passatut jouset ja iskarit. - Make_
Golf IV kirjoitti:
Kiitoksia vastauksista! Onkohan sitten iskareiden vaihto täysin välttämätön? jos vaikka ajattelis 30mm laskua? Autolla ajettu 130tkm, tähän hätään en tiedä iskareiden historiasta mutta ei tuntuis huonot olevan noin perstuntumalta...? Onko jotain suositeltavaa postimyyntiä? vai onkohan paikallinen varaosaliike käypä vaihtoehto...
www.kitupiikki.net
fk:n alustasarja n. 300e ja toimii täysin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540