Hyvät naurut saa

näistä kommenteista

Lordin vastustajien kommentit ovat itseasiassa hyvin viihdyttävää luettavaa:

"Irtisanon tv-lupani vastalauseeksi Lordin lähettämiselle euroviisuihin"

"Pyydän Suomen hallitusta, eduskuntaa ja presidenttiä käyttämään valtaansa ja estämään Lordin lähettäminen euroviisuihin"

"Häpeän Suomea ja Suomalaisuutta. Hävettää liikkua ulkomailla".

"Minun piti toukokuussa matkustaa Ateenaan, mutta nyt täytyy vaihtaa suunnitelmia, sillä en enää kehtaa matkustaa sinne".

"Lapset pelkäävät...."

"Lordi on saatanasta. Jeesus pelastaa"

"Lordi pilaa Suomen maineen."

"Lordin jälkeen kaikki terroristit tulee Suomeen"

Todella upeita kommentteja teiltä Lotdin vastustajat :) Jatkakaa samaan malliin :)

30

1363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Finnska

      Se on just sitä "mit ne muut meistä aattelee"-asennetta, joka kielii heikosta itsetunnosta.

      • heikko itsetunto?

        Ihminen, jolla on vahva itsetunto on itseensä luottava ja itseänsä arvostava. Hän saa omasta toiminnastaan tyydytystä, hyväksyy itsensä semmoisena kuin hän on, sekä sietää epäonnistumisia, pettymyksiä.

        Heikko itsetunto ilmenee omanarvontunteen pakonomaisena pönkittämisenä ja alemmuuden tunteina. Sekä muiden alistamisena. Olennaista on myös epäonnistumisen pelko ...

        Lordi is Simply the Best. And that's it.


      • En häpeä suomalaisuutta
        heikko itsetunto? kirjoitti:

        Ihminen, jolla on vahva itsetunto on itseensä luottava ja itseänsä arvostava. Hän saa omasta toiminnastaan tyydytystä, hyväksyy itsensä semmoisena kuin hän on, sekä sietää epäonnistumisia, pettymyksiä.

        Heikko itsetunto ilmenee omanarvontunteen pakonomaisena pönkittämisenä ja alemmuuden tunteina. Sekä muiden alistamisena. Olennaista on myös epäonnistumisen pelko ...

        Lordi is Simply the Best. And that's it.

        Paremmin Lordi sopii edustamaan Suomea kuin italiaa tyydyttävästi laulava ei-italiaano. Kuinka moni Suomessa edes puhuu italiaa?? Todella pieni vähemmistö.


      • mies xl
        heikko itsetunto? kirjoitti:

        Ihminen, jolla on vahva itsetunto on itseensä luottava ja itseänsä arvostava. Hän saa omasta toiminnastaan tyydytystä, hyväksyy itsensä semmoisena kuin hän on, sekä sietää epäonnistumisia, pettymyksiä.

        Heikko itsetunto ilmenee omanarvontunteen pakonomaisena pönkittämisenä ja alemmuuden tunteina. Sekä muiden alistamisena. Olennaista on myös epäonnistumisen pelko ...

        Lordi is Simply the Best. And that's it.

        kyllä siinä on itse tunto kaukana kun kuutelee lordia.


      • peiliin
        heikko itsetunto? kirjoitti:

        Ihminen, jolla on vahva itsetunto on itseensä luottava ja itseänsä arvostava. Hän saa omasta toiminnastaan tyydytystä, hyväksyy itsensä semmoisena kuin hän on, sekä sietää epäonnistumisia, pettymyksiä.

        Heikko itsetunto ilmenee omanarvontunteen pakonomaisena pönkittämisenä ja alemmuuden tunteina. Sekä muiden alistamisena. Olennaista on myös epäonnistumisen pelko ...

        Lordi is Simply the Best. And that's it.

        Lainaus:
        "..Heikko itsetunto ilmenee omanarvontunteen pakonomaisena pönkittämisenä.."

        - Sopii suurimpaan osaan Lordin kannattajista.


    • Carnivore77

      Ne ketkä on sanonut että Lordi on Saatanasta, ni miksi ihmeessä kyseinen bändi laulaa Devil is a Loser???

      • mies xl

        kyllä se huvittaa tommoset pellet pääsee suomea edustaa kyllä suomella pitäis jonkun näköstä tasoa olla mutta ei ole.Tulee mieleen halloweeni juhlat.


      • Lorditar
        mies xl kirjoitti:

        kyllä se huvittaa tommoset pellet pääsee suomea edustaa kyllä suomella pitäis jonkun näköstä tasoa olla mutta ei ole.Tulee mieleen halloweeni juhlat.

        vuosinahan Suomella on sitä TASOA ollut! Mitä urputat????


    • Ihminen

      Kyllä oikeessa oot kunnon nauruja saa välillä :D

      • james bond

        olen kuulut paljon pahaa lordista kerro jotain hyvää sitten sitä vaan kukaan ei osaa kertoa näistä pelle lordista.


      • niin metsä vastaa
        james bond kirjoitti:

        olen kuulut paljon pahaa lordista kerro jotain hyvää sitten sitä vaan kukaan ei osaa kertoa näistä pelle lordista.

        Lordi erottuu joukosta pukeutumisellaan ja musiikillaan. Ei Suomi olisi erottunut joukosta lähettämällä samaa humppaa kuin aina ennenkin. Ei Suomea aiemmin ole noteerattu pisteillä. Ja mitä sitten jos ei tänäkään vuonna? EIPÄ OLISI UUSI ASIA! Ainakin erotutaan.


      • Toope
        james bond kirjoitti:

        olen kuulut paljon pahaa lordista kerro jotain hyvää sitten sitä vaan kukaan ei osaa kertoa näistä pelle lordista.

        Hyvää sanottavaa Lordista? Mr Lordi on eläinrakas ja omistaa koiran ja asuu avoliitossa naisen kanssa. Tv-haastattelun perusteella lupsakka mies siviilissä ja täysin Lordin vastakohta. Ei todellakaan mikään pelottava lmestys, vaan mukavalla murteella puhuva rauhallinen ja kohtelias mies. Lordin hahmo ja musiikki syntyi rakkaudesta Kissiä kohtaan. Ja ovat vain osa SHOWTA. Toisin kuin Marika Fingerrooseilla tai muilla, niin Lordi ei halua itsestään julkisuuden henkilöä, eikä sen takia näytä kasvojaan julkisuudessa.


      • james bond
        Toope kirjoitti:

        Hyvää sanottavaa Lordista? Mr Lordi on eläinrakas ja omistaa koiran ja asuu avoliitossa naisen kanssa. Tv-haastattelun perusteella lupsakka mies siviilissä ja täysin Lordin vastakohta. Ei todellakaan mikään pelottava lmestys, vaan mukavalla murteella puhuva rauhallinen ja kohtelias mies. Lordin hahmo ja musiikki syntyi rakkaudesta Kissiä kohtaan. Ja ovat vain osa SHOWTA. Toisin kuin Marika Fingerrooseilla tai muilla, niin Lordi ei halua itsestään julkisuuden henkilöä, eikä sen takia näytä kasvojaan julkisuudessa.

        kuten jo arvasin et pysty sanomaan mitään hyvää onhan siviilissä ihan hyviä tyyppeja sen minä jo tiesin ei mitään uutta mutta et pystynyt sanomaan mitään hyvää lordista.kuten ei moni mukaan.


      • pässikö oot?
        james bond kirjoitti:

        kuten jo arvasin et pysty sanomaan mitään hyvää onhan siviilissä ihan hyviä tyyppeja sen minä jo tiesin ei mitään uutta mutta et pystynyt sanomaan mitään hyvää lordista.kuten ei moni mukaan.

        Jos ei olisi mitään hyvää sanottavaa Lordista niin eikai sitä olisi sit ees äänestetty. PÄSSIKÖ OOT?

        Makuasioita!

        Mun monenmuunmielestä Lordilla on hyvää musiikkia, tarttuva melodia, Näyttävä esiintyminen, hienoja pukuja.


      • mitään hyvää sanottavaa
        james bond kirjoitti:

        kuten jo arvasin et pysty sanomaan mitään hyvää onhan siviilissä ihan hyviä tyyppeja sen minä jo tiesin ei mitään uutta mutta et pystynyt sanomaan mitään hyvää lordista.kuten ei moni mukaan.

        Ahdasmielisiä ja ylimielisiä


    • Rausku

      Ja lisää tulee:

      "katson mielen kiinolla kun lordi häpäisee suomen on siinä mainetta taas kunnolla lordit poikottiin"

      • Rausku

        Myös tällainen helmi löytyi:

        "Onko tämä tavallisten eurooppalaisten ihmisten mieleen?

        - mädäntyneet, madonsyömät kasvot
        - sieluttomat silmät
        - päällä kuoleman kaapu"


      • james bond

        kerrakin on joku samaa mieltä kyllä siinä maine menee suomella.


      • james bond
        Rausku kirjoitti:

        Myös tällainen helmi löytyi:

        "Onko tämä tavallisten eurooppalaisten ihmisten mieleen?

        - mädäntyneet, madonsyömät kasvot
        - sieluttomat silmät
        - päällä kuoleman kaapu"

        toi oli paras mitä olen tähän menessa kuulut kiitos.


      • sinullakin
        james bond kirjoitti:

        kerrakin on joku samaa mieltä kyllä siinä maine menee suomella.

        Hyvät naurut saa


    • oli hassuja kommentteja :)

      Oli keräämässä adresseja, ottamassa yhteyttä yleisradioon ja vetosi eduskuntaankin :D

      • Merjahan olisi halunnut Tomi Metsäkedon tai jonkun muun jankutuksen taas pilaamaan Suomen euroviisut ja keräämään ne tutut nolla pistettä.

        Kyllä nyt on aika vanhusten ja keski-ikäisten ämmien pitää suu supussa ja katsoa kuinka Lordi hoitaa homman.

        Ne tangot ja elegialällätykset sai nyt riittää ja nuoriso/me keski-ikäiset hevarit astuimme puikkoihin.

        Tähän on turha ämmien ja ryppynaamojen valittaa, valituksenne on minulle kuin kamelin pieru erämaassa.


    • NAURAA,

      JOKA VIIMEKSI NAURAA. LORDI TULEE HÄNTÄ KOIPIEN VÄLISSÄ TAKAISIN, EI SAA PISTETTÄKÄÄN. SITTEN NAURAN MINÄ.

      • Euroopassa

        Ennen Lordin nöyryyttävää paluuta, koko Eurooppa on nauranut niille räkäisesti.
        Sen jälkeen on hyvä olla suomalainen.


      • mies xl
        Euroopassa kirjoitti:

        Ennen Lordin nöyryyttävää paluuta, koko Eurooppa on nauranut niille räkäisesti.
        Sen jälkeen on hyvä olla suomalainen.

        kyllä näin on rupee melkein nyt naurattaa kun ajattelee että lordi tekee itsensä naurun alaiseksi.no nauru pidentää ikää eiköhän suomi jotain tästä opi.kyllä lordille jo nyt nauretaa aika paljon kuten tässä hahaaahah!


      • Poison
        mies xl kirjoitti:

        kyllä näin on rupee melkein nyt naurattaa kun ajattelee että lordi tekee itsensä naurun alaiseksi.no nauru pidentää ikää eiköhän suomi jotain tästä opi.kyllä lordille jo nyt nauretaa aika paljon kuten tässä hahaaahah!

        Niin tekee Lordikin kun bändin levymyynti kasvaa ja tunnettavuus nousee uudelle tasolle. Lordi ei edes tarvitse perinteisten viisu-diggareiden hyväksyntää, rock-bändinä heille riittää että rockia kuuntelevat ihmiset yleensäkin kuulevat bändistä, ja heidän Euroviisuihin osallistumisesta aiheutuneesta skandaalista (kiitos uskovaiset, Kreikka ja Kypros) näin varmasti käy.


      • On tainnut tippua litra suolakyyneleitä Capslock-nappulan päälle?


    • ;D ;D ;D

      Kun Lordi sijoittuu kärkikolmikkoon viisufinaalissa, niin nauran paskaista naurua näille kiihkoileville jeesus-hihhuleille!

      ;D ;D ;D

      • Ihminen

        Oikeessa oot :D :D :D


      • nyt stop
        Ihminen kirjoitti:

        Oikeessa oot :D :D :D

        Antakaa Lordin yrittää.En oo ite saanu koskaa yrittää mitään en pelata jalkapalloa ,en pesäpalloo mut on aina tuomittu et oon huono pieni ja ruma.Olis ees ollu joskus kiva yrittää ilma tuomitsemist.Ja oon masentunu siit ihan hirveesti.Ajatelkaa joste ite ootte masentanu jonkun Lordin jäsenistä tällä kauheella jupakalla. Ei teistäkää olis varmaa kivaa jos ette sais yrittää joten lopettakaa tää tai no ei kukaa muo kuuntel no kannattaa silti yrittää, kun kerranki on mahollisuus


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      22
      502
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      452
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      17
      423
    Aihe