Lordin kannattajatkin tietävät, että sillä ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia pärjätä euroviisuissa. Nolla pistettä. Se siitä.
No höpöhöpö koko Lordi
7
463
Vastaukset
- kirkossa käyvä
olen täysin samaa mieltä,mutta antaa lordin yrittää kansa on valinut mun mielestä lordilla on täysi oikeus olla mukana.
- Kirkossa käynyt myös
Mistä tuo paholais juttu on uskovaisille tullut?
Sehän on vain Rock and rollia, ei muuta.
Eivä palvo paholaista eikä muitakaan.
Rakkaus hevimusiikkiin ja kauhuleffoihin.
Ovat löytäneet tyylinsä ja pitävät siitä kiinni.
Hyvä Lordi ja onnea viisuihin.
Jos et osaa laskea nollaa pidemmälle niin voit pitää suuusi kiinni.
Minä veikkaan että Suomi saa finaalissa 75 bonaa.- Josef
Mitä veikkasit Lordin saavan Suomen karsinnassa?
Veikkasitko Lordin voittoa, vai tappiota?
Nyt tiedämme miten kävi... Hyvin kävi.
Teen nyt poikkeuksen ja katson euroviisut,
kerrankin jotain erilaista.
Hyvä homma. - Vara asia
Ja pärjää vähintään yhtä hyvin viisuissa kuin suomi aiemminkin on pärjännyt (ei paljoa vaadita)
- Revi siitä
http://www.esctoday.com/news/read/5858
The all-important top ten
The full top ten, as predicted so far by esctoday.com members to top the qualifier round on 18th May, are as follows:
1. Belgium
2. Sweden
3. Bosnia-Herzegovina
4. Russia
5. Poland
6. Turkey
7. Estonia
8. Armenia
9. FYR Macedonia
10. Finland
Languishing in 23rd position, and so far the fans' tip for the bottom, is the ironically named We are the winners for Lithuania, suggesting that the group has quite some convincing to do before Europe grants its wish! - omasta puolestas
Olen Lordin kannattaja ja uskon Suomen pärjäävän paremmin kuin koskaan. Ensimmäistä kertaa odotan viisuja innolla, kerrankin on katsomisen arvoinen. Mikä on, kun teitä "kun MINÄ sanon" -tyyppejä aina löytyy. Tiedoksi vaan, että kaikki Lordi-fanit uskovat Lordin pääsevän 10 parhaan joukkoon. Niin että höpö höpö vaan sullekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423