Jos Lordin yhtyeen jäsenet osaavat ajatella edes vähän, mitä kokonaisuus on, ihmettelen, että he kehtaavat mennä kisoihin. Onko heillä vastuuta ollenkaan?
Lordin yhtye tietää, että heidät massaäänesti hyvin pieni joukko ihmisiä. He tietävät, että monta, monta kertaa suurempi on se ihmismäärä kotimaassa ja ulkomailla, jota he tällä esityksellään ovat jo loukanneet eri syistä ja tulevat loukkaamaan vielä enemmän menemällä kisoihin.
Jonkun pitäisi kysyä heiltä, onko se sen arvoista, että niin monet ihmiset pahoittavat mielensä.
Jos Lordi on kunnollisista ihmisistä koostunut yhtye, heidän pitäisi osoittaa se jättämällä nämä kilpailut pois ohjelmastaan. Se on oikeaa ihmisten kunnioittamista ja vastuuta.
Onko Lordin joukko
45
2353
Vastaukset
- Entäs kannattajien tunteet?
Ei viisuja ole pakko katsoa: ÄLÄ KATSO!
Lordi on jo valittu 10 ennakkosuosikin joukkoon :)- Ei ollut
Kirjoituksessa on, että kannattajia on monta kymmentä tuhatta kertaa pienempi määrä.
Se mikä loukkaa niin paljon useampia ihmisíä arvojen takia, on vakava asia.
Ei ole enää kysymys, että pidetäänkö kappaleesta vai ei. Se loukkaa niin monen elämän perusarvoja.
Kannattajille se on vain kiva kohua herättävä kappale. Tuntuu kuin kannattajat haluaisivat polkea kaikki arvot matalaksi, johon ihmiset uskovat. Mielestäni se ei ole oikea arvo kannattajien tunteiden vaalimiseen. - ...
Ei ollut kirjoitti:
Kirjoituksessa on, että kannattajia on monta kymmentä tuhatta kertaa pienempi määrä.
Ei ole enää kysymys, että pidetäänkö kappaleesta vai ei. Se loukkaa niin monen elämän perusarvoja.
Kannattajille se on vain kiva kohua herättävä kappale. Tuntuu kuin kannattajat haluaisivat polkea kaikki arvot matalaksi, johon ihmiset uskovat. Mielestäni se ei ole oikea arvo kannattajien tunteiden vaalimiseen.MITÄ ARVOJA Lordi LOUKKAA...
Sinäkin olet juuri sitä samaa kansaa jolle näköjään vain pärstäkerroin on arviointiperuste... jos tutustut sanoihin ja YMMÄRRÄT NE niin huomaat ettei Lordi loukkaa KETÄÄN...
Mutta jos kerran tahdot toumita naaman mukaan ja katsella silikonista tehtyjä värjättyjä blondeja niin mikäs siinä sitten...
Itse en tuomitse ulkonäön perusteella, ja LUULIN että niin ei myöskään tee "kristinusko"... olin näköjään väärässä... - maailmaa
... kirjoitti:
MITÄ ARVOJA Lordi LOUKKAA...
Sinäkin olet juuri sitä samaa kansaa jolle näköjään vain pärstäkerroin on arviointiperuste... jos tutustut sanoihin ja YMMÄRRÄT NE niin huomaat ettei Lordi loukkaa KETÄÄN...
Mutta jos kerran tahdot toumita naaman mukaan ja katsella silikonista tehtyjä värjättyjä blondeja niin mikäs siinä sitten...
Itse en tuomitse ulkonäön perusteella, ja LUULIN että niin ei myöskään tee "kristinusko"... olin näköjään väärässä...Lordin sanat voi vapaasti kääntää kukin mieleisekseen, jos haluaa.
Lordi pukeutunut sellaiseksi, jota olemme paholaiseksi ajatelleet ja kuvanneet monissa kirjoissa, elokuvissa nykyäänkin. Ei ne ole pelkkää vahaa, vaan esittävät jotain. Kauniita ne eivät ole, tahallaan ovat itsensä tuollaiseksi tehneet.
Kristinuskon oppi tuossa tarkoittaa luonnon antamaa ulkonäköä.
Samoin pärstäketoimessta puhuminen on luonnollinen ulkonäköasia.
Lordin koko esitys on niin monen mielestä irvokas esitys.
Vastauksesi on tuollaista väkisin vääntämistä ja korrelointi meni pieleen.
Vastauksesi oli - ...
maailmaa kirjoitti:
Lordin sanat voi vapaasti kääntää kukin mieleisekseen, jos haluaa.
Lordi pukeutunut sellaiseksi, jota olemme paholaiseksi ajatelleet ja kuvanneet monissa kirjoissa, elokuvissa nykyäänkin. Ei ne ole pelkkää vahaa, vaan esittävät jotain. Kauniita ne eivät ole, tahallaan ovat itsensä tuollaiseksi tehneet.
Vastauksesi oliElikkä toisinsanoen kun minä olen tälläinen pertti perusihminen täältä perämettästä niin jos laitan vastaavanlaisen maskin naamalleni niin minusta yhtä äkkiä tuleekin itse saatana...
Tajuatkohan itsekkään kuinka naurettavaa tuo on...
"luonnon antamaa ulkonäköä"... onkohan se luonnon antamaa kun sinä niin paljon mieluummin katselisit niitä silikonilla ja muilla kemikaaleilla täytettyjä "kauniita" blondeja siellä...
Niin... jäi lauseesi kesken... mitähän vastaukseni olikaan... eikö keksinyt mitään kuvitelmaa enää?
"Lordi pukeutunut sellaiseksi, jota olemme paholaiseksi ajatelleet ja kuvanneet monissa kirjoissa, elokuvissa nykyäänkin."
Minulle paholainen edustaa juuri tuollaista suvaitsematonta tekopyhää ääliötä joka kuvittelee olevansa oikeassa vailla MITÄÄN TIETOA MISTÄÄN... ja perustuen sinun lausuntoihin voin myös julistaa olevani tässä täysin oikeassa... niinhän sinäkin teet... sinun kantasi on "ainut oikea"... eli silloin on minunkin, itseasiassa paljon "oikeampikin" koska minun katsanto ei perustu satukirjaan...
"Lordin koko esitys on niin monen mielestä irvokas esitys."
Entäpä ne joiden mielestä Lordin esitys ei ole irvokas, vaan hieno... ne jotka ovat eri mieltä kanssasi... "no mutta nehän ovat väärässä ja saatananpalvojia" eikö niin...? Koska sinun kantasi on ainut oikea... koska varmaan THE SATUKIRJA sanoo niin...
Noh ehkä sinäkin joskus opit käyttämään aivojasi... en kyllä ole kovin toiveikas (perustuen lausuntoihisi) sen suhteen... - Röhnä-Reino
maailmaa kirjoitti:
Lordin sanat voi vapaasti kääntää kukin mieleisekseen, jos haluaa.
Vastauksesi oli... ovat täyttä idiotiaa. Että silleen.
Ps. Hanki jo hevonvitussa elämä! - L0r3n
Ei ollut kirjoitti:
Kannattajille se on vain kiva kohua herättävä kappale. Tuntuu kuin kannattajat haluaisivat polkea kaikki arvot matalaksi, johon ihmiset uskovat. Mielestäni se ei ole oikea arvo kannattajien tunteiden vaalimiseen.Ne naiset, jotka näyttävät siltä kuin yrittäisivät myydä itseään yleisölle loukkaavat enemmän arvojani, kuin mikään Lordi.
- kuule jää
pois Euroviisuista vaikka te mitä yrittäisitte. Sanoisit vaan suoraan että sua harmittaa että Tomi Metsäketo jäi kakkoseksi, etkä yrittäisi keksiä tuollaisia huvittavia vetoomuksia.
Eikä pidä olla niin herkkänahkainen että loukkaantuu jostain sellaisesta kuin Lordi. Ei siinä ole loppujen lopuksi mitään sen ihmeellisempää kuin Lintsin kummitusjunassa. Ei saatananpalvontaa, ei pahantahtoisuutta. Pelkkää showta.- päätät
Sinäkö sen päätät tai olet arvollinen sanomaan, että toista ihmistä ei saa loukata tuo Lordin kumma esitys.
Meidän pitää kunniottaa teoissamme toisten vakaumusta.
Lordin kannattajat ainakin väittävät, ettei heillä ole vakaumuksia elämässä. Toiset ovat yrittäneet ehdottaa saatanan palvontaa, mutta kannattajat kieltäytyneet ottamasta tuota viittaa, joten sekään ei siis suojaa heidän elämänarvoista puhumista.
- ih-minen
Luuletko ettei tämä aika ole ollut raskasta ensisijaisesti Lordille.
Mitäs jos sinuakin ruvetaan julkisesti ja perättömistä syistä väittämään saatananpalvojaksi, voisi tulla tippa linssiin.
mutta olkaamme ylpeitä Lordista he eivät ole lannistuneet puheista, aitoa suomalaista sisukkuutta.- raskasta
Jos Lordilla olisi paha mieli väitteistä, hän muuttaisi käytöstään. Niinhän normaali ihminen tekee, ei halua pahoittaa ihmisten mieltä omalla käytösellään. Lordi ilmeisesti tuijottaa vain omaan "napaansa", niinkuin hänen kannattajatkin täällä. Kannattajat vaahtoavat täällä, että me tehdään ihan mitä me halutaan, ja vähät ihmisten tunteista ja uskonnosta ja arvoista, kun me vaan saadaan tehdä mitä vaan.
- tunne niinkuin ihminen
Ei saatanallisella ole raskasta, ei saatanallinen tunne empatiaa, ei sympatiaa, ei muuta kuin oman etunsa muiden kustannuksella. Että se Lordista.
- ...
raskasta kirjoitti:
Jos Lordilla olisi paha mieli väitteistä, hän muuttaisi käytöstään. Niinhän normaali ihminen tekee, ei halua pahoittaa ihmisten mieltä omalla käytösellään. Lordi ilmeisesti tuijottaa vain omaan "napaansa", niinkuin hänen kannattajatkin täällä. Kannattajat vaahtoavat täällä, että me tehdään ihan mitä me halutaan, ja vähät ihmisten tunteista ja uskonnosta ja arvoista, kun me vaan saadaan tehdä mitä vaan.
Sanonpa vaan että lueppa tuo viestisi uudestaan ja mietippä hieman, lähinnä itseäsi... kokeillaan nyt aluksi noin... jollet ymmärrä mitä tarkoitan niin voin tulla myöhemmin selittämään...
- Pöllö
raskasta kirjoitti:
"vähät ihmisten tunteista ja uskonnosta..." sanot, vaikka et itsekään välitä pätkääkään muiden tunteista vaan haukut Lordia ja pahoitat heidän mielensä. Samaten sinä itse tuijotat vain omaa napaasi ja vaadit, että Lordi vetäytyy pois kilpailusta, koska sinä ITSE olet sitä mieltä. Mitäpä niistä jotka kannattavat Lordia.
Suurenmoinen esimerkki tekopyhyydestä. Pata kattilaa soimaa, kuten sanotaan. - kaikenmaailman tolloja
raskasta kirjoitti:
pysty miellyttämään kaikkia. Tuskin kaikki pitävät sinusta. Miten muutat itsesi semmoiseksi että KAIKKI tykkäävät ja hyväskyvät sinut? Kerropa se meille!!
Sitä paitsi Lordi EI ole tehnyt mitään PAHAA kenellekään. Sinä teet pahaa puhumalla paskaa heistä. - ih-minen
tunne niinkuin ihminen kirjoitti:
Ei saatanallisella ole raskasta, ei saatanallinen tunne empatiaa, ei sympatiaa, ei muuta kuin oman etunsa muiden kustannuksella. Että se Lordista.
taas yksi tämmönen :(
Lordi ei ole satanismia/saatananpalvontaa nähnytkään vaan ovat aivan tavallisia ihmisiä niinkuin te ja me kaikki itkevät, nauravat, hengittävät ja rakastuvat niinkuin muutkin. - väite, ei pidä paikkaansa
ih-minen kirjoitti:
taas yksi tämmönen :(
Lordi ei ole satanismia/saatananpalvontaa nähnytkään vaan ovat aivan tavallisia ihmisiä niinkuin te ja me kaikki itkevät, nauravat, hengittävät ja rakastuvat niinkuin muutkin.Saatana ei rakastu, saatana ei tunne empatiaa, ei sympatiaa. Sairas se Lordi-sakki on! Jos Lordin porrukka olisi normaali ihmisiä, ne välittäis, eikä menis kisoihin. SE ON TOTUUS.
- jos ymmärrät
Pöllö kirjoitti:
"vähät ihmisten tunteista ja uskonnosta..." sanot, vaikka et itsekään välitä pätkääkään muiden tunteista vaan haukut Lordia ja pahoitat heidän mielensä. Samaten sinä itse tuijotat vain omaa napaasi ja vaadit, että Lordi vetäytyy pois kilpailusta, koska sinä ITSE olet sitä mieltä. Mitäpä niistä jotka kannattavat Lordia.
Suurenmoinen esimerkki tekopyhyydestä. Pata kattilaa soimaa, kuten sanotaan.Vain pieni osa ihmisiä kannattaa Lordia. Lordi loukkaa niin monien elämänkatosmusta, paljon useampien kuin tuo pieni kannattajajoukko.
Jos ymmärrät yhtään mitään, ilmeisesti et, koska vastauksesi oli ei korreloiva ja johdatteleleva ja pelkkää omaa tuntemustasi, ei muiden ihmistn ajattelemista. - oikeesti
kaikenmaailman tolloja kirjoitti:
pysty miellyttämään kaikkia. Tuskin kaikki pitävät sinusta. Miten muutat itsesi semmoiseksi että KAIKKI tykkäävät ja hyväskyvät sinut? Kerropa se meille!!
Sitä paitsi Lordi EI ole tehnyt mitään PAHAA kenellekään. Sinä teet pahaa puhumalla paskaa heistä.tiedät Lordista? hä, kaikki on tämän kannataja-porukan kuvitelmaa. Lordi näytää paholaiselta ja laulaa paholaisesta. Se on realistinen totuus.
- ...
jos ymmärrät kirjoitti:
Vain pieni osa ihmisiä kannattaa Lordia. Lordi loukkaa niin monien elämänkatosmusta, paljon useampien kuin tuo pieni kannattajajoukko.
Jos ymmärrät yhtään mitään, ilmeisesti et, koska vastauksesi oli ei korreloiva ja johdatteleleva ja pelkkää omaa tuntemustasi, ei muiden ihmistn ajattelemista.Itseasiassa homma taitaa mennä niin päin että suurin osa kannattaa Lordia, vain se pieni osa pitää suurinta meteliä vastaan kuten täälläkin... Monesti on jo todettu muissakin asioissa että suurinta meteliä pitävät ne jotka vähiten asioista tietävät...
En ole vielä kertaakaan kuullut perusteluja sille että miten Lordi loukkaa kenenkään elämänkatsomusta, vaikka olen sitä hyvin usein täällä kysynyt...
Ymmärtäisin kirjoituksestasi että tarkottaisit juuri "elämänkatsomuksella" juuri näitä saatananpalvonta, Lordi on itse pahuus ym. naurettavia väitteitä jotka EDELLEENKIN ovat täysin tuulesta temmattuja vailla mitään todellista pohjaa... joten... MILLÄ TAVALLA LORDI LOUKKAA???
Jokaisesta viestistä vastaan paistaa läpi sama juttu, että ainut syy vastustamiselle on vain se ettei satu pitämään pärstäkertoimesta eikä musiikista, mutta sillä taas ei ole mitään tekemistä elämänkatsomuksen kanssa... se on vain makuasia, ei elämänkatsomus... - ...
oikeesti kirjoitti:
tiedät Lordista? hä, kaikki on tämän kannataja-porukan kuvitelmaa. Lordi näytää paholaiselta ja laulaa paholaisesta. Se on realistinen totuus.
"Lordi näytää paholaiselta ja laulaa paholaisesta."
Eli olet jossain kappaleessa kuullut sanan "devil"... etkä ole ymmärtänyt asiayhteyttä, tai kenties koko kieltä... mut jos kerran kappaleessa on noin sanottu niin onhan se oltava pahaa silloin...
HERRANJUMALA... koko kirkkokansahan on täynnä saatananpalvojia ja papit niitä pahimpia, hehän sanovat sanan "saatana" vaikka kuinka usein, väliäkö sillä yhteydellä on... - ...
väite, ei pidä paikkaansa kirjoitti:
Saatana ei rakastu, saatana ei tunne empatiaa, ei sympatiaa. Sairas se Lordi-sakki on! Jos Lordin porrukka olisi normaali ihmisiä, ne välittäis, eikä menis kisoihin. SE ON TOTUUS.
Sinä ja sinun totuutes... naurettavaa...
Minä olen täysin normaali pertti perähikiältä... jos nyt menen ja lainaan Lordin maskia, laitan sen naamalleni niin tekeekö se minusta itse saatanan? Koita nyt käyttää järkeäsi, ihan oikeasti...
Jos Katri Helena tekisi saman, lainaisi Lordin maskia ja esittäisi saman biisin, ihan vain huvikseen niin tekisikö se Katri Helenasta itse perkeleen...?
Naurettavia nuo väitteet... - tämäkin vastaus oli
... kirjoitti:
Itseasiassa homma taitaa mennä niin päin että suurin osa kannattaa Lordia, vain se pieni osa pitää suurinta meteliä vastaan kuten täälläkin... Monesti on jo todettu muissakin asioissa että suurinta meteliä pitävät ne jotka vähiten asioista tietävät...
En ole vielä kertaakaan kuullut perusteluja sille että miten Lordi loukkaa kenenkään elämänkatsomusta, vaikka olen sitä hyvin usein täällä kysynyt...
Ymmärtäisin kirjoituksestasi että tarkottaisit juuri "elämänkatsomuksella" juuri näitä saatananpalvonta, Lordi on itse pahuus ym. naurettavia väitteitä jotka EDELLEENKIN ovat täysin tuulesta temmattuja vailla mitään todellista pohjaa... joten... MILLÄ TAVALLA LORDI LOUKKAA???
Jokaisesta viestistä vastaan paistaa läpi sama juttu, että ainut syy vastustamiselle on vain se ettei satu pitämään pärstäkertoimesta eikä musiikista, mutta sillä taas ei ole mitään tekemistä elämänkatsomuksen kanssa... se on vain makuasia, ei elämänkatsomus...Sinulla on valikoiva kuulo. Jos et kuule perustelua, josta olet eri mieltä, se ei ole sinulle perustelu. Sinä pyörit napasi ympärilla.
Ajattele, mitä itse ajattelet, mutta hyväksy se, mitä toinen tuntee ja ajattelee.
Mitä voit puhua pärstäkertoimesta. Minä en ainakaan ole nähnyt heidän pärstäkertoimiaan, joten ei siihen voi ottaa kantaa. Naamiot eivät ole ihmisen ulkonäkö, ne ovat esitysasu.
Jos toinen sanoo, että se loukkaa häntä, sinun sanomallako se loukkaantuminen mitätöityy? - !!!!!!!!!!!!!!!!
... kirjoitti:
Sinä ja sinun totuutes... naurettavaa...
Minä olen täysin normaali pertti perähikiältä... jos nyt menen ja lainaan Lordin maskia, laitan sen naamalleni niin tekeekö se minusta itse saatanan? Koita nyt käyttää järkeäsi, ihan oikeasti...
Jos Katri Helena tekisi saman, lainaisi Lordin maskia ja esittäisi saman biisin, ihan vain huvikseen niin tekisikö se Katri Helenasta itse perkeleen...?
Naurettavia nuo väitteet...Ei Katri Helena menisi laittamaan saatanan maskia ja laulamaan saatanasta. En menisi minäkään. Kyllä siinä ihmisessä on tosi pahasti sielu hävinnyt, joka pukee itselleen saatanan asun ja laulaa saatanasta. Tämä on totuus.
Käytä itse järekeäsi. Jos puet pupujussin puvun päälle, varmaan esität pupujussia. Jos puet saatanan puvun päälle, varmaan esität saatanaa.
Tai, jos puet pupujussin puvun päälle ja sanot, ettei tämä esitä pupujussia= totuuden kieltämistä. - Ihminen
!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
Ei Katri Helena menisi laittamaan saatanan maskia ja laulamaan saatanasta. En menisi minäkään. Kyllä siinä ihmisessä on tosi pahasti sielu hävinnyt, joka pukee itselleen saatanan asun ja laulaa saatanasta. Tämä on totuus.
Käytä itse järekeäsi. Jos puet pupujussin puvun päälle, varmaan esität pupujussia. Jos puet saatanan puvun päälle, varmaan esität saatanaa.
Tai, jos puet pupujussin puvun päälle ja sanot, ettei tämä esitä pupujussia= totuuden kieltämistä.Taidat itse olla saatanan riivaama kun niin paljon ja tarkasti siitä tiedät, ja yrität sortaa KUNNIALLISEN LORDINKIN vielä mukaan likaisiin juttuihisi.
Ovatko Kehitys vammaisetkin saatanan riivaamia koska eivät välttämättä ole saman näköisiä kuin muut...???
eivät!!! - ...
!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
Ei Katri Helena menisi laittamaan saatanan maskia ja laulamaan saatanasta. En menisi minäkään. Kyllä siinä ihmisessä on tosi pahasti sielu hävinnyt, joka pukee itselleen saatanan asun ja laulaa saatanasta. Tämä on totuus.
Tai, jos puet pupujussin puvun päälle ja sanot, ettei tämä esitä pupujussia= totuuden kieltämistä.Kylläpä nyt julistat... huvittavaa...
Ilmeisesti olet tavannut "Saatanan" henkilökohtaisesti kun niin tarkkaan tiedät miltä tämä näyttää...
Ja näköjään lukutaidossasi, tai luetun ymmärtämisessäsi, on vikaa... sanoin että JOS Katri Helena niin tekisi (vaikka vain huvikseen), muuttaisiko se hänet välittömästi "saatanaksi"... näinhän väität myös käyvän Lordin kohdalla, kun pukee puvun päälle niin muuttuu siksi mikä puku silloin sattukin olemaan päällä... kerrothan oi kerrothan miltä jumala näyttää, teen itselleni vastaavan puvun ja muutun jumalaksi... - ...
tämäkin vastaus oli kirjoitti:
Sinulla on valikoiva kuulo. Jos et kuule perustelua, josta olet eri mieltä, se ei ole sinulle perustelu. Sinä pyörit napasi ympärilla.
Ajattele, mitä itse ajattelet, mutta hyväksy se, mitä toinen tuntee ja ajattelee.
Mitä voit puhua pärstäkertoimesta. Minä en ainakaan ole nähnyt heidän pärstäkertoimiaan, joten ei siihen voi ottaa kantaa. Naamiot eivät ole ihmisen ulkonäkö, ne ovat esitysasu.
Jos toinen sanoo, että se loukkaa häntä, sinun sanomallako se loukkaantuminen mitätöityy?Hmmm... päinvastoin... minä kuulen ja ymmärrän vallan hyvin jos löytyy jonkun näköisiä perusteluita... mutta kun ei niitä ole tullut... tulee vain samaa tuubaa että Lordi on paha ym. vaikkei ne perustu kuin harhaisille kuvitelmille... kukaan ei ole edes pystynyt vielä perustelemaan mitään muulla kuin sillä että ne näyttää ulkoisesti jollekkin muulle kuin silikoniblondille... niin ja tämä "lauletaan saatanasta" perustelu... se on juuri tätä että jostain ollaan kuultu tai luettu että jossain kappaleessa on sana "devil", ja sehän teille riittää... ei edes ymmärretä koko sanoituksesta mitään, eikä varsinkaan asiayhteyttä... vaikeaahan se toki on kun ei THE SATUKIRJA kerro siihen suoraa vastausta...
Koomista touhua... - ...
tämäkin vastaus oli kirjoitti:
Sinulla on valikoiva kuulo. Jos et kuule perustelua, josta olet eri mieltä, se ei ole sinulle perustelu. Sinä pyörit napasi ympärilla.
Jos toinen sanoo, että se loukkaa häntä, sinun sanomallako se loukkaantuminen mitätöityy?Ja väännetäänpä nyt vielä rautalangasta niin ehkä sinäkin tajuat sen jonain päivänä...
Se mitä aloitusviestissä sanottiin että "ihmiset pahoittavat mielensä" EI OLE perustelu.. haluan perustelun sille MIKSI muka pahoittavat mielensä, ja sille ei ole perusteluita löytynyt, sen lisäksi että näyttävät erillaiselle... joka taas muotoilee suoraan perustelun "Minua loukkaavat erinäköiset ja varsinkin rumat ihmiset" jolloin osoitatte olevanne vielä typerämpiä mitä edes kuvittelin...
Ja ennenkuin kerkeät puuttumaan mihinkään "Lordi ei näytä ihmiseltä" oljenkorteen niin sanotaan että ehkä ei, maskeissa, mutta ihminen siellä on alla... vai oletko todellakin niin järjetön idiootti että ihan oikeasti kuvittelet siellä olevan jonkun "saatanan ruumiillistuman", jos näin on niin olet aivan väärässä paikassa ja kuulut hoitoon, oikeasti, se on vain esiintymisasu, aivan kuten Marita Taavitsaisella voi olla hame, se on vain eri näköinen...
Aloitusviestissä sanotaan myös "Jonkun pitäisi kysyä heiltä, onko se sen arvoista, että niin monet ihmiset pahoittavat mielensä." Kysympähän vaan. kukahan tässä tuijottaa omaan napaansa, koska "te" ette satu pitämään Lordista niin pitäisikö tässä mennä teidän mukaan, jotka uskokaa tai älkää, olette se vähemmistö... siinä vaiheessa viimeistään on maa tuhoon tuomittu...
Ja "Jos Lordi on kunnollisista ihmisistä koostunut yhtye, heidän pitäisi osoittaa se jättämällä nämä kilpailut pois ohjelmastaan. Se on oikeaa ihmisten kunnioittamista ja vastuuta." EI, se olisi sinun kunnoittamista, eli jälleen, kuka tässä tuijottaa omaan napaansa... Ja lisättäköön tuohon että Lordi ON kunnollisista ihmisistä koostunut yhtye, sinä vaan et halua sitä uskoa, koska et pidä siitä miltä he näyttävät, koska elät harhaisissa kuvitelmissa...
Myöhemmässä viestissä... "Kannattajat vaahtoavat täällä, että me tehdään ihan mitä me halutaan, ja vähät ihmisten tunteista ja uskonnosta ja arvoista, kun me vaan saadaan tehdä mitä vaan." EI, kannattajat kannattavat Lordia, ja yrittävät oikaista teidän kuvitelmia siitä että Lordi olisi jotenki "paha" tms. se vaan kun ei näytä menevän jakeluun vaikka minkä koittaisi tehdä... tarvineekö muistuttaa kumpi "ryhmittymä" sekoitti uskonnolliset teemat tähän keskusteluun ja koittaa väkisin vääntää joka asiasta jotain millä voi tuomita ne jotka ei teitä miellytä...
Kovasti näyttää olevan "synnittömiä" ihmisiä täällä, kiviä sen kuin lentelee... ainakin Lordia kohti...
- hiphei
...rumuus on suurempi synti kuin esim. porno ja väkivalta?
Koska mitään muuta pahaahan Lordi ei ole tehnyt, kuin että näyttää rumalta. Mitä jos sinä menisit täältä pois?
Tuollainen luupää ei ymmärrä musiikista mitään. Metsäpedon tappio on näköjään ottanut lujille.
Lordin joukko on loistoporukkaa. Sinä taasen olet mustamaalaaja ja häpeällinen provoaja. Vaikka itket täällä kuinka, Lordi menee Ateenaan. Koita jo ymmärtää, vai eikö rusinat toimi?- mene sinne
Mene savorules juomaan sitä pilaantunutta äidinmaitoa ja räksyttämään kadunvarteen.
- Lorditar
mene sinne kirjoitti:
Mene savorules juomaan sitä pilaantunutta äidinmaitoa ja räksyttämään kadunvarteen.
SAVO rules ja sä et.
- YLE:n sivuilla
kirjoitteleva tekopyhä kristitty Maria tullut tänne kirjoittelemaan toisella nimimerkillä?
Noita samoja juttuja saa lukea sieltäkin. ;-)- ihan oikeesti
Mutta kiva, joku toinenkin kirjoittaa ihmisten puolesta. Kiitos vinkistä. Käyn katsomassa!
- hesarin
Suosittelen hesarin kuukausiliitten lukemista, jossa on lordin haastattelu vuosien takaa. Sieltä löytyy lordin oma mielipide saatananpalvonta väitteistä. Linkki juttuun pitäisi löytyä hesarin etusivulta...
- Brauer
Musta se on päinvastoin HIENO idea, että ovat keksineet melkein kuin Taru sormusten herrasta örkkien pukineet!
Miksi muka pitäisi olla jotain arkisen harmaata ja tylsää tai jotain muilta matkittua kun esiinnytään suuressa kansainvälisessä kilpailussa??
Aina joku pahoittaa mielensä. Ei tässä maailmassa kertakaikkiaan pysty miellyttämään kaikkia!
Herää jo!- Samuli
Ja vielä kalliitkin varmaan.
On ainakin kunnolla panostettu.
Ihme urputusta esiintymisasuista! Oi elämänkevät!
- xxx
vingun vingun...Kyllä sellanen Metsäkettu olisi enemmän meijän arvoja loukannut antamalla Suomesta taas aivan naurettavan kuvan tylsällä vinkumisellaan. Ja mitä te himokristityt olette Lordia neuvomaan. Onhan homokin äänestetty euroviisuihin Suomea edustamaan, miksei hän saanut tuta teidän ihanan suvaitsevaisuutenne?
- Arvoista ihmettelevälle?
Ei voi mitään, sulla on varmaan vaikeeta. Kun puhuu ihmisten arvoista, alat nähdä metsäketoja ja kristittyjä. Kuule, ihmisillä on monenlaisia arvoja ja tuskin siihen Metsäketo liittyy.
Voi raukkaa, vaikutat kovasti ristiriitaiselta ja sinulla on ilmeisesti paha olo. Ota ihan rauhallisesti ja kiroile vähän vähemmän. - xxx
Arvoista ihmettelevälle? kirjoitti:
Ei voi mitään, sulla on varmaan vaikeeta. Kun puhuu ihmisten arvoista, alat nähdä metsäketoja ja kristittyjä. Kuule, ihmisillä on monenlaisia arvoja ja tuskin siihen Metsäketo liittyy.
Voi raukkaa, vaikutat kovasti ristiriitaiselta ja sinulla on ilmeisesti paha olo. Ota ihan rauhallisesti ja kiroile vähän vähemmän.taisi olla sinulle arka aihe, kun noin suivaannuit.
Totesinpahan vain, että jos metsäketo olisi voittanut, niin ihan yhtä hyvin Lordin kannattajat voisivat nyt olla täällä nalkuttamassa, että metsäkettu nolaa Suomea ja loukkaa meidän rock-ihmisten arvoja.
Aivan naurettavia selityksiä.
Ette vain pidä Lordista, joten yritätte keksiä selityksiä muille ja itsellenne, että bändissä olisi mukamas jotakin vikaa. Etsimällä etsitte jotakin syytä miksi mollata Lordia. Joten antakaa olla ja lopettakaa se arvoista puhuminen, ei kaikkia voi mielyttää. Kyse on nyt kumminkin vain leikkimielisestä laulukilpailusta. - Ampu tulee!
xxx kirjoitti:
taisi olla sinulle arka aihe, kun noin suivaannuit.
Totesinpahan vain, että jos metsäketo olisi voittanut, niin ihan yhtä hyvin Lordin kannattajat voisivat nyt olla täällä nalkuttamassa, että metsäkettu nolaa Suomea ja loukkaa meidän rock-ihmisten arvoja.
Aivan naurettavia selityksiä.
Ette vain pidä Lordista, joten yritätte keksiä selityksiä muille ja itsellenne, että bändissä olisi mukamas jotakin vikaa. Etsimällä etsitte jotakin syytä miksi mollata Lordia. Joten antakaa olla ja lopettakaa se arvoista puhuminen, ei kaikkia voi mielyttää. Kyse on nyt kumminkin vain leikkimielisestä laulukilpailusta.En ole tuo vastaaja, mut nauratti hurjasti.
Metsäketo (en kyl äänestänyt), ei ole saatanallinen (ei loukkaa esim. uskontoa). Sulla tosiaan on vaikeeta! - xxx
Ampu tulee! kirjoitti:
En ole tuo vastaaja, mut nauratti hurjasti.
Metsäketo (en kyl äänestänyt), ei ole saatanallinen (ei loukkaa esim. uskontoa). Sulla tosiaan on vaikeeta!en ole niin väittänytkään. Saatanallisuus on vain siihen uskovien pään sisällä ja niiden henkilöiden perskohtainen ongelma. Pistäähän se joo naurattamaan, kun jotkut luulevat voivansa vaatia ihan mitä tahansa uskonnon nimissä.
En sitten tiedä kenellä täällä on vaikeeta ja paha olo, kun siitä pitää alkaa heti niin muita syyttelemään.... - ainakaan kiroillut
xxx kirjoitti:
en ole niin väittänytkään. Saatanallisuus on vain siihen uskovien pään sisällä ja niiden henkilöiden perskohtainen ongelma. Pistäähän se joo naurattamaan, kun jotkut luulevat voivansa vaatia ihan mitä tahansa uskonnon nimissä.
En sitten tiedä kenellä täällä on vaikeeta ja paha olo, kun siitä pitää alkaa heti niin muita syyttelemään....Et kiroillut niin paljon nyt, kiva. Ehkä sitten olet pikkuisen rauhoittunut. Nyt kuuntele jotain rauhallista musiikkia, joka rentouttaa. Kuuntele vaikka Merikannon sävelmiä, niistä ei nouse vainoharhat mieleen. Kiva, kun et kiroillut enää.
- Hilima
ainakaan kiroillut kirjoitti:
Et kiroillut niin paljon nyt, kiva. Ehkä sitten olet pikkuisen rauhoittunut. Nyt kuuntele jotain rauhallista musiikkia, joka rentouttaa. Kuuntele vaikka Merikannon sävelmiä, niistä ei nouse vainoharhat mieleen. Kiva, kun et kiroillut enää.
on taas kaikilla kivaa... aurinko paistaa ja kukat kukkii.
- Pato_Donaldo
vähän huumoria peliin, ja ymmärrä nyt hyvä ihminen, että tää on vaan showta.....
tsemppiä lordi !
Kaikki nämä typerät vanhoilliset kommentit teitä vastaan, arvon Lordi, vain tekevät teille lisää mainetta !
Hienoa, Putaansuu !!!! Hallelujah !!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,1234619Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu293357- 203265
Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt472969Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka502876Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222809Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod182580Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132305MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142125- 92079