Kala ja skorpioni (?)

nedari

Kaikki tieto ja kokemus tänne vaan ! Haluan tietää kuinka hyvin nämä merkit sopivat yhteen ja ovatko nämä kaksi vesimerkkiä todella upeat kumppanukset toisilleen? KIITOS JA KUMARRUS KAIKILLE VASTAAJILLE JO ETUKÄTEEN !

5

1929

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skorpioni77

ei käy yhteeen ollenkaan!!!!!!!!!kokemusta löyttyy.......................

• nuoria vielä

Kyllä mun mielestä sopii hyvin yhteen. Kalat on menevää sorttia, joita on mahdotonta pysäyttää. Tänään meillä on ollut yhteensä 20 minuuttia yhteistä aikaa aamupalan syönnin lisäksi, ja kala lähti tuossa huitelemaan jonnekin kaupungille.

Joskun pistää miettimään, että tätäkö se sitten on, mutta kun palaan sitten maan pinnalle ajatuksineni, niin en ikimaailmassa haluaisi luopua avokistani. Hän on kyllä ihanin ihminen ja paras kaverini. Arki vaan on valitettavasti astunut meidän suhteeseen heti kun puolen vuoden seurustelun jälkeen muutettiin yhteen. Siksi minustakin on tullut (myönnän ihan itse) hyvin katkeroitunut ja pahamielinen. Liian paljon ärsytän omaa avokkiani, niin että sitten tulee sellainen olo, että ei hän enää kauaa katso sitä.

Pitäisi hillitä itseäni enemmän, kun skorppioniluonteella minäkin sanon asiat aina ajattelematta. Jotenkin sisälläni on hyvin paljon sellaista raivoa, jota sitten sätin muille. Jotenkin tuntuu silloin kun sellainen raivo saa vallan niin siinä on joku muu kuin minä, kun on hyvin vaikea uskoa, että itsestä löytyisi niin alkukantaisia piirteitä. Mistä lie johtuu?

• Nimetön

Vaikea ja helppo yhdistelmä, intohimoinen ja yliluonnollinen, huumaava! Ollaan kahden vuoden aikana seukattu kolmeen otteeseen. Tapailtu viimesen vuoden ajan. Joku vaan vetää ja aina yhtä vahvasti. Menisin vaik huomenna naimisiin! Kalana elän suurten odotusten, vaaleanpunaisten kuvien riivaamana. Sorpparimiehelläni samat tunteet, mutta lokeroituna jossain syvällä. Jos tulis kunnolla esiin, se olis menoa. Aikasemmin ne tunteet on kyllä tullu esiin, mutta naimisiin ei keritty..tunteet piti lokeroida nopeesti piiloon! Skorppari pyrkii hallitsemaan ja kontroloimaan elämäänsä ja tunteitansa. Tekee suunnitelman ja elää sen mukaan. Mutta suunnitelmaa voi vaihtaa ja se onnistuu skorpparilta! Skorppari on mustavalkoinen, jokotai-tyyppi. Kala kärsii tästä. Mutta silti - huomenna voisin naimisiin mennä!!

Kalaneito

• Erosin

erosin kalamiehestä. arki ei sujunut. kalan alituinen hörhöily ja todellisuuden kieltäminen oli rasittavaa. ihana ihminen ja paras monella tavalla. yhdessä ei vaan voitu olla. tunnetasolla samanlaisia, ystävinä parhaita.

• ...

on, että kyllä sopivat!Itellä pitkä ja hyvä parisuhde kalat miehen kanssa ja lisäksi rakkaimmat ja läheisemmät ystävät kuuluvat kaloihin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5161
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2809
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2468
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      22
      1770
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1610
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1324
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1268
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1197
    Aihe