Mistä ateistien viha skientologiaa vastaan juontaa juurensa?

analyytikko

Skientologit ovat paljastaneet ATEISTISEN PSYKIATRIAN RIKOKSET IHMISKUNTAA VASTAAN.

Kun nyt yleisesti huomataan ettei ateistien maailmankuva perustu tieteeseen, vaan heidän omiin uskmuksiinsa ja oppiisiensä virheellisiin teorioihin, niin ateistien arvostus on kärsinyt... siksi ateistit yrittävät paikkailla julksisuuskuvaansa parjaamalla skientologeja.

Mutta koska skientologia perustuu tieteeseen, ja ateismi ei, niin skientologia on lopulta paremmassa asemassa ja voittaa ateismin jonka loppu jo häämöttää.

55

2981

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skientologia rahastaa ihmisiä, ateismi ei.

• skientologi

VAL:in jäsenet maksavat jäsenmaksuja. VAL saa myös paljon lahjoituksia aivopesemiltään jäseniltä. Samoin toimii Skepsis.

• Huhhahhei
        skientologi kirjoitti:

VAL:in jäsenet maksavat jäsenmaksuja. VAL saa myös paljon lahjoituksia aivopesemiltään jäseniltä. Samoin toimii Skepsis.

"MAKE MONEY. MAKE MORE MONEY. MAKE OTHER PEOPLE PRODUCE SO AS TO MAKE MORE MONEY."

- L. Ron Hubbard, Hubbard Communications Office Policy Letter, 9 March 1972, MS OEC 384

"ENEMY SP Order. Fair game. May be deprived of property or injured by any means by any Scientologist without any discipline of the Scientologist. May be tricked, sued or lied to or destroyed."

- L. Ron Hubbard, Hubbard Communications Office Policy Letter, 18 October 1967

"I’m drinking lots of rum and popping pinks and greys."

- L. Ron Hubbard in a 1967 letter to his wife, written during the period when he was creating Scientology’s secret "upper levels." (Bent Corydon and L. Ron Hubbard, Jr. a.k.a. Ronald DeWolf, L. RON HUBBARD: MESSIAH OR MADMAN? Random House 1989)
        [SP = Suppressive Person a.k.a. critic of Scientology]

"THE ONLY WAY YOU CAN CONTROL PEOPLE IS TO LIE TO THEM. You can write that down in your book in great big letters. The only way you can control anybody is to lie to them."

- L. Ron Hubbard, "Off the Time Track," lecture of June 1952, excerpted in JOURNAL OF SCIENTOLOGY issue 18-G, reprinted in TECHNICAL VOLUMES OF DIANETICS & SCIENTOLOGY, vol. 1, p. 418

"Let’s sell these people a piece of blue sky."

- L. Ron Hubbard to an associate in 1950, soon after the opening of the Hubbard Dianetic Research Foundation. (Jon Atack, A PIECE OF BLUE SKY: SCIENTOLOGY, DIANETICS AND L. RON HUBBARD EXPOSED, Lyle Stuart/Carol Publishing Group. 1990)

"I’d like to start a religion. That’s where the money is."

- L. Ron Hubbard to Lloyd Eshbach, in 1949; quoted by Eshbach in OVER MY SHOULDER: REFLECTIONS ON A SCIENCE FICTION ERA, Donald M. Grant Publisher. 1983

• skientologi
        Huhhahhei kirjoitti:

"MAKE MONEY. MAKE MORE MONEY. MAKE OTHER PEOPLE PRODUCE SO AS TO MAKE MORE MONEY."

- L. Ron Hubbard, Hubbard Communications Office Policy Letter, 9 March 1972, MS OEC 384

"ENEMY SP Order. Fair game. May be deprived of property or injured by any means by any Scientologist without any discipline of the Scientologist. May be tricked, sued or lied to or destroyed."

- L. Ron Hubbard, Hubbard Communications Office Policy Letter, 18 October 1967

"I’m drinking lots of rum and popping pinks and greys."

- L. Ron Hubbard in a 1967 letter to his wife, written during the period when he was creating Scientology’s secret "upper levels." (Bent Corydon and L. Ron Hubbard, Jr. a.k.a. Ronald DeWolf, L. RON HUBBARD: MESSIAH OR MADMAN? Random House 1989)
        [SP = Suppressive Person a.k.a. critic of Scientology]

"THE ONLY WAY YOU CAN CONTROL PEOPLE IS TO LIE TO THEM. You can write that down in your book in great big letters. The only way you can control anybody is to lie to them."

- L. Ron Hubbard, "Off the Time Track," lecture of June 1952, excerpted in JOURNAL OF SCIENTOLOGY issue 18-G, reprinted in TECHNICAL VOLUMES OF DIANETICS & SCIENTOLOGY, vol. 1, p. 418

"Let’s sell these people a piece of blue sky."

- L. Ron Hubbard to an associate in 1950, soon after the opening of the Hubbard Dianetic Research Foundation. (Jon Atack, A PIECE OF BLUE SKY: SCIENTOLOGY, DIANETICS AND L. RON HUBBARD EXPOSED, Lyle Stuart/Carol Publishing Group. 1990)

"I’d like to start a religion. That’s where the money is."

- L. Ron Hubbard to Lloyd Eshbach, in 1949; quoted by Eshbach in OVER MY SHOULDER: REFLECTIONS ON A SCIENCE FICTION ERA, Donald M. Grant Publisher. 1983

Tuokin vain osoitti että Hubbard oli oikeassa: hubbard ei perustanut uskontoa, vaan edusti yhdenlaista elämänfilosfiaa.

• ollakin
        skientologi kirjoitti:

Tuokin vain osoitti että Hubbard oli oikeassa: hubbard ei perustanut uskontoa, vaan edusti yhdenlaista elämänfilosfiaa.

skeido että kykenee puhumaan mustan valkoiseksi tuolallailla.

• Olly
        ollakin kirjoitti:

skeido että kykenee puhumaan mustan valkoiseksi tuolallailla.

Skientologia toimii samalla tavalla kuin verottaja. Mene töihin, tee rahaa, tee meille rahaa, me ei haluta tehdä töitä, mutta kyllä käyttää sun rahaa.

• metaskeema
        skientologi kirjoitti:

En koe, että se olisi pelkkää rahastusta. Saanhan sieltä lehden silloin tällöin.

• skientologi kirjoitti:

Miksi kukaan edes maksaisi elämänkatsomuksestaan.

• Anonyymi
        Today kirjoitti:

Miksi kukaan edes maksaisi elämänkatsomuksestaan.

Ei elämänkatsomuksestaan tietenkään tarvitse maksaa, mutta moni on silti halukas edistämään tietoon ja ymmärrykseen perustuvaa maailmankuvaa.

Moni myös arvostaa sitä, että luulemusten erikoiskohteluun pitää saada muutos ja on valmis tukemaan tahoa, joka edistää harhaanjohtajatahon etujen poistamista.

• Aurelianus

... joskin kuitenkin se, joka murskaantuu, on kirjoittajan uskottavuus. Millä summalla kirjoittaja on jo hankkinut auditointeja ja onko seuraavaksi pankkilainan vuoro?
      En puhu ateistien puolesta, mutta yksityishenkilönä pidän skientologiaa tavallistakin kuvottavampana huijarihommana. Terveessä poliittisessa järjestelmässä heitä ei yksinkertaisesti olisi olemassa koska ko. harrastus osoittautuisi hyvin epäterveelliseksi lafkan johtohenkilöille.

• selväjärkinen

ihminen on skientologiaa vastaan,ei tarvii olla ateisti tajutakseen miten sairasta ja vaarallista tollanen aivopesu on.Tollaset hullut lahkot pitäis kieltää lailla.

• Anonyymi

Skientologia on nähty ja koettu!!!

SANON EHDOTTOMASTI EI KIITOS!

• Blythe
    • luuhamara

Ron Hubbardin suusta:

"Writing for a penny a word is ridiculous. If a man really wants to "make a million dollars, the best way would be to start his own religion."

• l&l

että ateisti vihaa sitä teidän ylioliota, kuten kristityt tapaavat sanoa omastaan. Täytyy sanoa, että skientologia on yksi niistä jutuista, mitä ei tyhjään päähän kannata vetää.

• Propagabriel

Siispä on hyvä pitää kiinni näkökulmastaan ja antaa huijareille opetus eli Dissatkaa niitä.

Taikojen ja loitsujen aika on ohi , samoin 'yli-ihmisten' ja muiden superolentojen.

Ghostbusters leluja kouriin ja psi energioita! heh heh...

X-men:eissäkin on enemmän tolkkua kuin noissa loruissa.

Budhalainen rukous mylly kouraan ja hokemaan muminoita.

Vai voiko ihminen olla tekemättä rituaaleja?

Olla palvomatta? Olla tukematta ihanteitaan?

Olematta fanaatikko?

• Propagabriel
        Propagabriel kirjoitti:

Siispä on hyvä pitää kiinni näkökulmastaan ja antaa huijareille opetus eli Dissatkaa niitä.

Taikojen ja loitsujen aika on ohi , samoin 'yli-ihmisten' ja muiden superolentojen.

Ghostbusters leluja kouriin ja psi energioita! heh heh...

X-men:eissäkin on enemmän tolkkua kuin noissa loruissa.

Budhalainen rukous mylly kouraan ja hokemaan muminoita.

Vai voiko ihminen olla tekemättä rituaaleja?

Olla palvomatta? Olla tukematta ihanteitaan?

Olematta fanaatikko?

Jee heh. Eipä tuo toiminta paljoa eroa 'ihme-eliksiiri' kauppiaista.

Huijari sakkia. Hiukan niinku rooli peliä.

Ylenet tasoilla ja sua koulutetaan XD

Avaruus jutut on melkke suoraan teräsmiehestä. ^^

• hurjaa...

Luin pätkiä tuosta Hubbardin urasta ja piti pari kertaa ihan höröttää ääneen.

Jokainen selväjärkinen ihminen huomaa, että thetanit, tulivuoret ja superpuhdas olotila ovat satua ja tarinaa, ja vain todella epätoivoiset ja itseään pelkäävät yksilöt voivat pudota scientologian ansaan. Kamalaa on se, että esimerkiksi kristinuskon tarinat ovat ihan samaa tasoa eikä sitä kovin moni huomaa - uskoontulemiselle jopa nyökytellään tyytyväisesti. Liekö tuhatvuotinen aivopesu ja pelottelu kantanut sitten hedelmää.

• Ateistit ja skientologit vastakkain.Pitäisiköhän tässä alkaa hieromaan näin uskovaisena käsiään yhteen.Toisaalta ateisti-kommunistit ovat saaneet aikaan enemmän tuhoa kuin skientologit mutta kyllä skientologia-kirkko on moninkertaisesti pahempi huijari kuin vapaa-ajattelijat ry.
      Kumpikaan tie ei johda pelastukseen mutta,ateismin jäljiltä siihen hurahtaneille sentään jää jotain rahaa taskun pohjalle.

"ettei ateistien maailmankuva perustu tieteeseen,vaan heidän omiin uskomuksiinsa ja oppiisiensä virheellisiin teorioihin"
      Tämä nyt on sitä sarjaa että pata kattilaa soimaa.Mihin perustuu skientologian maailmankuva xenuineen ja päivineen, siihen että tyhmiltä rahat pois a la Hubbard.Suurempaa pötyä ne skientologian teoriat on kuin ateismin.Eli jos olisi pakko olla jommakummalla puolella olisin ateistien.Se on näistä kahdesta vähemmän haitallinen.

Sitä paitsi tunnen ateisteja joilla on hyvä moraali,skientologeista en voi sanoa samaa.
      Tosin en tunne yhtään skientologia haluaisitsä kutsua mut johonkin teidän tilaisuuteen ja esitellä niille.
      Ehheh,no ei nyt sentään taisit hetken jo luulla että tärppää.

Voittamisesta sen verran että rakas ihmislapsi voit olla voittajien joukossa vain kääntymällä Jeesuksen Kristuksen puoleen ja hylkäämällä nykyisen tiesi.Hänen puolella minä olen.

• Blythe

"Voittamisesta sen verran että rakas ihmislapsi voit olla voittajien joukossa vain kääntymällä Jeesuksen Kristuksen puoleen ja hylkäämällä nykyisen tiesi.Hänen puolella minä olen."

Mitä "jeesus" on mukamas voittanut? tyyppi on kuolleena ollut 2000 vuotta, eikä takaisin tule. Ihmiset kun eivät nouse haudoista ylös.

Jos uskiksiksi ruvetaan, eikös helvetti ole vieläkin olemassa joten mitä "jeesus" on nyt sitten voittanut?

• Blythe kirjoitti:

"Voittamisesta sen verran että rakas ihmislapsi voit olla voittajien joukossa vain kääntymällä Jeesuksen Kristuksen puoleen ja hylkäämällä nykyisen tiesi.Hänen puolella minä olen."

Mitä "jeesus" on mukamas voittanut? tyyppi on kuolleena ollut 2000 vuotta, eikä takaisin tule. Ihmiset kun eivät nouse haudoista ylös.

Jos uskiksiksi ruvetaan, eikös helvetti ole vieläkin olemassa joten mitä "jeesus" on nyt sitten voittanut?

Kuoleman ja tulee voittamaan sielunvihollisen, on tehnyt monesti tyhjäksi sielunvihollisen toimet.

Hän voitti tuonelan,Häntä ei pitele mikään,ei hautakaan.Hän voitti meidät uskovaiset elämän puolelle, sai voiton synnistä.Mutta ihmisten täytyy ottaa se vastaan.
        Odotas kun Hän tulee hakemaan meidät taivaaseen kannattaa olla valmis.

• Voihan nyt nenä
        L.J.H kirjoitti:

Kuoleman ja tulee voittamaan sielunvihollisen, on tehnyt monesti tyhjäksi sielunvihollisen toimet.

Hän voitti tuonelan,Häntä ei pitele mikään,ei hautakaan.Hän voitti meidät uskovaiset elämän puolelle, sai voiton synnistä.Mutta ihmisten täytyy ottaa se vastaan.
        Odotas kun Hän tulee hakemaan meidät taivaaseen kannattaa olla valmis.

Tuonela kuuluu kylläkin suomalaisten alkuperäiseen uskontoon, ei kristinuskoon.

• Voihan nyt nenä kirjoitti:

Tuonela kuuluu kylläkin suomalaisten alkuperäiseen uskontoon, ei kristinuskoon.

Matt 16:18"Ja minäkin sanon sinulle;sinä olet Pietari ja tälle kalliolle;minä rakennan seurakuntani ja tuonelan portit eivät sitä voita.

• Anonyymi
        L.J.H kirjoitti:

Matt 16:18"Ja minäkin sanon sinulle;sinä olet Pietari ja tälle kalliolle;minä rakennan seurakuntani ja tuonelan portit eivät sitä voita.

Käännös.

• Seemiläiset sepot

11 vuotta sitten kävin Scientologien värväystoimistossa Vuorikadulla (Helsinki) heidän psykologisissa testeissä. Itseasiassa kävin kolmasti ja riittävän harvoin, jotta minua ei tunnistettaisi.

Ensimmäisellä kerralla tein testin vilpittömästi, toisella kerralla laitoin melkein jokaiseen paljon epävarmuustekijöitä ja kolmannella kerralla olin yli-itsevarma.

Kun testi purettiin auki scientologi-psykologin kanssa hän suositti joka kerran heidän kurssejaan siitä, miten minusta tulisi vielä parempi ihminen. Selitykset olivat aina pääsääntöisesti negatiivisia minun luonteestani.

• bbbbhhhhhh

Niillä muuten oli säteilynkestokurssien mainoksia seinillä. Pitäiskö kokeilla. Niiltä voisi tulla muutama suuri päällikkö ja me hankkisimme jonkin kivan gammasädelähteen. Pianhan se selviää että toimiiko kurssitus.

• Atte Ateisti

Olisi kiva kuulla onko kukaan läpäissyt scientologien "testejä" niin hyvin tuloksin, että siellä olisi todettu ettei ao. henkilö missään tapauksessa tarvitse scientologien (maksullisia) palveluita muuttuakseen vieläkin paremmaksi ihmiseksi?

Olisiko Ron Hubbard saanut hyvät pinnat jos hän olisi incognito ilmoittautunut scientologien testiin?

• peri(n)Sci-Fi

Voihan nenä. Että kolme kertaa oot jaksanut jonkun pösilön persoonallisuustestin läpi?

Minusta on kait tehty koko elämän aikana kolme testiä. Ja aina ne läpäissyt.. Tai siis, ei oo ainakaan pehmustetun kopin pehmustettu ovi pehmeästi sulkeutunut takanani:)

Kuinkahan paljon tuon aloittajaressukan kukkaro on köyhtynyt tästä harrastuksesta. Mun veikkaus on, että noin..tuota noin..pari vaimollista rahaa. Ja se on paaaljon rahaa.

Ja kirjastosta kun saisi lainata ihan hyviä sci-fi kirjoja ihan ilmaiseksi.

• Seemiläiset sepot
        peri(n)Sci-Fi kirjoitti:

Voihan nenä. Että kolme kertaa oot jaksanut jonkun pösilön persoonallisuustestin läpi?

Minusta on kait tehty koko elämän aikana kolme testiä. Ja aina ne läpäissyt.. Tai siis, ei oo ainakaan pehmustetun kopin pehmustettu ovi pehmeästi sulkeutunut takanani:)

Kuinkahan paljon tuon aloittajaressukan kukkaro on köyhtynyt tästä harrastuksesta. Mun veikkaus on, että noin..tuota noin..pari vaimollista rahaa. Ja se on paaaljon rahaa.

Se skientologien testaamo oli työpaikan vieressä ja meillä oli veto siitä, että saako kukaan täysin moitteettoman analyysin. Meitä oli neljä ja minä ainoana jaksoin käydä kolmasti, kun uskoin, että vielä mä onnistun.

En enää muista oliko neljän A4-paperin nippu täynnä kysymyksiä ja tulosten purkamisen jälkeen sai tositteeksi paperin siitä minkälainen ihminen persoonana olet.

Kun olin täyttänyt ne kyselyt ensimmäisen kerran, muistan miten täti katsoi minua tiukasti silmiin ja kertoi, että miten minä kärsin voimakkaasti epävarmuudestani vaikkakin osaan pitää joskus puolianikin. Tätä minun mitätöimistekniikkaa kesti n. 5 min. ja sitten alkoi vihjailut kursseista. Kursseilla saisin esiin itsestäni kyvyt joilla menestyisin.
        Sanoin, että kiitos vain, mutta tämä testi riittää ja poistuin.

Parissa muussa kerrassa otin esiin näyttelijälahjani ja jopa Tom Cruise olisi palkannut minut vastanäyttelijäksi.

• aloittaa!
        Seemiläiset sepot kirjoitti:

Se skientologien testaamo oli työpaikan vieressä ja meillä oli veto siitä, että saako kukaan täysin moitteettoman analyysin. Meitä oli neljä ja minä ainoana jaksoin käydä kolmasti, kun uskoin, että vielä mä onnistun.

En enää muista oliko neljän A4-paperin nippu täynnä kysymyksiä ja tulosten purkamisen jälkeen sai tositteeksi paperin siitä minkälainen ihminen persoonana olet.

Kun olin täyttänyt ne kyselyt ensimmäisen kerran, muistan miten täti katsoi minua tiukasti silmiin ja kertoi, että miten minä kärsin voimakkaasti epävarmuudestani vaikkakin osaan pitää joskus puolianikin. Tätä minun mitätöimistekniikkaa kesti n. 5 min. ja sitten alkoi vihjailut kursseista. Kursseilla saisin esiin itsestäni kyvyt joilla menestyisin.
        Sanoin, että kiitos vain, mutta tämä testi riittää ja poistuin.

Parissa muussa kerrassa otin esiin näyttelijälahjani ja jopa Tom Cruise olisi palkannut minut vastanäyttelijäksi.

Sain 80-luvulla Kaisaniemenkadulla käteeni tuon persoonallisuustestikutsun. Olin 15-vuotias. Kävin kyllä täyttämässä sen testin, mutta puhelintiedusteluuni vastasikin sitten äkäinen rouvasihminen, joka rivien välistä uhkaili minuuttikaupalla, että huonosti käy, jollen saavu paikalle persoonallisuudestani kuulemaan. Aika ikävältä tuntui ja vielä ikävämmältä vuosia myöhemmin, kun ymmärsin päässeeni ihan onnenkaupalla karkuun Hubbardin pojan apostoleilta.

• Huhhahhei
        Atte Ateisti kirjoitti:

Olisi kiva kuulla onko kukaan läpäissyt scientologien "testejä" niin hyvin tuloksin, että siellä olisi todettu ettei ao. henkilö missään tapauksessa tarvitse scientologien (maksullisia) palveluita muuttuakseen vieläkin paremmaksi ihmiseksi?

Olisiko Ron Hubbard saanut hyvät pinnat jos hän olisi incognito ilmoittautunut scientologien testiin?

On aivan sama, mitä testiin vastaa, ainakin kurssien kauppaamisen kannalta. Seuraavassa linkissä ns. "oikeat" vastaukset ja hieman muutakin faktaa. Lontooksi, mutta pääasia selvinnee kieltä taitamattomillekin. Bisnestä.

• Huhhahhei
        Huhhahhei kirjoitti:

On aivan sama, mitä testiin vastaa, ainakin kurssien kauppaamisen kannalta. Seuraavassa linkissä ns. "oikeat" vastaukset ja hieman muutakin faktaa. Lontooksi, mutta pääasia selvinnee kieltä taitamattomillekin. Bisnestä.

Se linkki:

http://www.xenu.net/archive/oca/

• Propagabriel
        peri(n)Sci-Fi kirjoitti:

Iha herkku pisnes idea kyllä.. kouluttaa idioottien armeija tienaamaan 'oppi' aineistolla ja kursseilla rahaa järjestön hyväksi.. ^^

Dungeons & Dragons säännöilläkin voitaisiin luoda vastaavanlainen kirkko ja tottakai testejä XD

Mielellään jokin Ghostbusters haamu - psi energioita mittaamaan... ja folio hattuja kaikille ^^

Starwars! Olkoon sininen ja punanen voima kanssanne.. no se voima vaan.. ^^

• mittauksia

Eikös teillä scientologeilla ole keksittynä sellainen älykkyyden mittaamiseen tarkoitettu laite?

Se laite on jotenkin sellainen, että tyhjään sikanautapurkkiin porataan reiät kumpaankin päähän ja niihin pannaan hyppynarut. Sitten vedetään töpselistä piuha siihen säilykepurkkiin ja mitattavan käsketään ottaa kiinni niistä hyppynarun kädensijoista.

Jos ei ota kiinni, on älykäs. Jos taas ottaa kiinni, niin sitten vähän aikaa rätisee eikä ole älykäs. Molemmissa tapauksissa pitää kuitenkin ostaa se mittalaite omaksi. Hinta on jotakin 500 euron paikkeilla. Aika kallista sikanautaa...

• rrrrr

Se on paljon kalliimpi ja niitä on pakko hankkia kaksi, koska kaikilla pitää olla aina oma varakappale. Siis ihan oikeesti. Ne muuten purkivat sen joskus jossain tekniikkalehdessä ja tavallinen vastusmittarihan sieltä paljastui.

• tiedemies-

resistanssiin tai jännitteeseen perustuva tunnetila mittaus on mm poliisillakin käytössä oleva valheenpaljastin... kerro heille nautasika juttusi

• on ollut
        tiedemies- kirjoitti:

resistanssiin tai jännitteeseen perustuva tunnetila mittaus on mm poliisillakin käytössä oleva valheenpaljastin... kerro heille nautasika juttusi

" mm poliisillakin käytössä oleva valheenpaljastin... kerro heille nautasika juttusi"

Ettäkö muka suomalaisilla poliiseilla valheenpaljastimia? RUAHAHAAA! Tuo on scientologiaa puhtaimmillaan, kerrotaan niin totaalisen päättömiä ufojuttuja, että tyhmemmät jopa uskovat.

Kyllä ne scientologien ihmelaitteet ovat vain pelkkiä hyppynaruvirityksillä varustettuja sikanautapurkkeja.

• skientologia on tiedettä, a...
        on ollut kirjoitti:

" mm poliisillakin käytössä oleva valheenpaljastin... kerro heille nautasika juttusi"

Ettäkö muka suomalaisilla poliiseilla valheenpaljastimia? RUAHAHAAA! Tuo on scientologiaa puhtaimmillaan, kerrotaan niin totaalisen päättömiä ufojuttuja, että tyhmemmät jopa uskovat.

Kyllä ne scientologien ihmelaitteet ovat vain pelkkiä hyppynaruvirityksillä varustettuja sikanautapurkkeja.

http://www.illustrertvitenskap.com/polopoly.jsp?d=157&a=823

http://www.tieteenkuvalehti.com/Crosslink.jsp?d=157&a=1219&id=8576_6

• akk.
        skientologia on tiedettä, a... kirjoitti:

Scientologialla ei ole mitään osaa eikä arpaa sen valhetuomion selviämisellä. Tiede on tiedettä, ja se on Jumalan antama työkalu ihmisten elämän parantamiseksi.
        Mutta senkin ihmiset itsekkyydessään valjastavat ajamaan omia etujaan, ja vievät maanpäälliseen helvettiin mahdollisimman monta, niinkuin kommunistit ovat saatanallisessa itsekkyydessään ja valheessaan tuhonneet syyttömiä mielinmäärin.

Ja nyt jotkut harhaopit koittavat omia jopa tieteestä kunnian itselleen, siinä harhaluulossa, että he ovat sen keksineet, vaikka se on annettu vain lainaan ihmiskunnalle, pelkästä armosta, syntisten avuksi.

Jos joku jotain keksii, jolla valheet paljastuu, piruako siinä pitää kunniaa itselleen vaatimalla vaatia. Se on raukkamaisinta meininkiä, mitä ajatella saattaa.
        Eikö se väärintuomitun vapauttaminen olekaan pääasia. HÄH???

• Huuli väpättää
        akk. kirjoitti:

Scientologialla ei ole mitään osaa eikä arpaa sen valhetuomion selviämisellä. Tiede on tiedettä, ja se on Jumalan antama työkalu ihmisten elämän parantamiseksi.
        Mutta senkin ihmiset itsekkyydessään valjastavat ajamaan omia etujaan, ja vievät maanpäälliseen helvettiin mahdollisimman monta, niinkuin kommunistit ovat saatanallisessa itsekkyydessään ja valheessaan tuhonneet syyttömiä mielinmäärin.

Ja nyt jotkut harhaopit koittavat omia jopa tieteestä kunnian itselleen, siinä harhaluulossa, että he ovat sen keksineet, vaikka se on annettu vain lainaan ihmiskunnalle, pelkästä armosta, syntisten avuksi.

Jos joku jotain keksii, jolla valheet paljastuu, piruako siinä pitää kunniaa itselleen vaatimalla vaatia. Se on raukkamaisinta meininkiä, mitä ajatella saattaa.

Jo lupaavasti! Kohta taas AKKoota viedään pakkopaidassa suljetulle.

• akk.
        Huuli väpättää kirjoitti:

Jo lupaavasti! Kohta taas AKKoota viedään pakkopaidassa suljetulle.

Minua joka mutkassa ja toivoisin sinunkin keksivän lopulta muutakin sanomista, koska sinun diaknoosisi pitäisi suuntautua oman sielusi tutkimiseen.

Vai pelottaako siellä totuuden näkeminen niin, että seuraat minua silmät ummessa.

• fghj
        skientologia on tiedettä, a... kirjoitti:

Hieno juttu jos toimisi, mutta ei vain oikeasti toimi.

Menee tolkuttoman kauan ennekuin aivoista saadaan oikeasti mitään varmasti selville. Muistijälkiä muka. No jos kuvassa on murhatulla samanlaiset housut kuin itsellä, niin muistijälkihän siitä löytyy.
        Stressitutkimukset ovat kaikkein hulluimpia. Kai olette nähneet noita amerikkalaisten paritusohjelmia joissa tytön isä kysyy tyypiltä hänen aikomuksiaan tyttären kanssa loman aikana. Onko olemassa normaalia ihmistä joka ei saa tuossa tilanteessa stressiä?

Testaa itsesi. Sinut raahataan raudoissa poliisiasemalle jossa lauma poliiseja ja psykoloogeja kysyy sinulta tapoitko parhaan ystäväsi kuristamalla hänet vaimosi viulunkielellä. Nyt sitten arvioit mistä todenäköinen stressireaktiosi voisi johtua.

Sinä sen teit. Kone näytti että selvästi stressaannuit kysymyksestä. No, tunnusta heti.

• tiedemies- kirjoitti:

mittaa stressiä:

"Perinteinen valheenpaljastin eli polygrafi on laite, joka mittaa tutkittavan elintoimintoja, kuten verenpainetta, sykettä, hengitystiheyttä ja hieneritystä. Valheenpaljastin ei siis anna suoraa tietoa siitä, muunteleeko kuulusteltava totuutta, vaan se kertoo, aiheuttaako kuulustelu stressioireita, joiden voidaan otaksua johtuvan valehtelusta. Tulosten tulkintaa vaikeuttaa se, että ihmiskeho reagoi suunnilleen samalla tavalla moniin muihinkin tunneperäisiin tekijöihin vihasta suruun ja häpeästä pelkoon. Polygrafilla saatuja tuloksia pidetään Euroopassa yleisesti niin epäluotettavina, että niitä ei kelpuuteta todisteiksi rikostutkinnassa. Sitä vastoin Yhdysvalloissa valheenpaljastimet ovat ahkerassa käytössä paitsi poliisilaitoksilla myös työpaikoilla."

Skientologit ilmeisesti käyttävät valheenpaljastuslaitteita ihan muuhun:

"Dianetiikan hoitomuotoa kutsutaan auditoinniksi. Siinä auditoija esittää kysymyksiä, joihin asiakas eli preclear etsii vastauksia reaktiivisesta mielestään. Istunnon kulku on siten auditoijan vallassa. Auditoija voi käyttää apuna E-mittaria , yksinkertaista valheenpaljastuskonetta ja ihon sähkövastuksen mittaria, jonka neulan liikkeistä hän tekee omat johtopäätöksensä toisen antamasta vastauksesta. Yksi auditointi-istunto kestää noin tunnin."

On muuten olemassa kaupunkihuhu, jonka mukaan Amerikassa poliisit voivat käyttää tavallista kopiokonetta tyhmien rikollisten älyttämiseen. Uhri panaan kopiokoneen kannelle, poliisi kysyy, puhuuko hän totta. Mies sanoo puhuvansa. Poliisi painaa kopiokoneen nappia ja ulos tulee paperi, jossa lukee: "Hän valehtelee". Taitaa olla samaa psykologiaa kuin skinetologeilla.

• jota AKK
        akk. kirjoitti:

Minua joka mutkassa ja toivoisin sinunkin keksivän lopulta muutakin sanomista, koska sinun diaknoosisi pitäisi suuntautua oman sielusi tutkimiseen.

Vai pelottaako siellä totuuden näkeminen niin, että seuraat minua silmät ummessa.

Ei uskalla kohdata on että jumalaasi ei ole! ei ole koskaan ollutkaan muualla kuin ilmiselvästi sairaassa mielessäsi.

• Anonyymi
        akk. kirjoitti:

mutta kun nämä eivät puhu Jumalasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta kun nämä eivät puhu Jumalasta

lasta

• Anonyymi

Skientologeihin taitaa suhtautua epäluulolla kaikki, jotka ovat siitä kuulleet uutismediasta. Mikä se totuus sitten on? Sitä en tiedä.

• Anonyymi

En usko, että ateistit erityisesti vihaisivat skientologeja. Eniten vastarintaa skientologit kohtaavat varmaankin muualta.

• Itse pidän skientologiaa rikollisena pyramidihuijauksena, jossa harvat ylimmän tason herrat vievät rahat pois alemman tason suurilukuiselta massalta.

En siis varsinaisesti vihaa heitä, mutta pitäisihän viranomaisilta jo löytyä joku roti moisen huijauksen lopettamiseen. Esteenä puuttumiseen on tietysti se, että skientologiakin luetaan uskonnoksi, jolloin ko. uskontoon kuuluva ressukka on ylemmilleen vapaata riistaa.

Saksa tosin päätti skientologian olevan järjestäytynyttä rikollisuutta, joten eräissä maissa toivo oikeudesta vielä elää.

• Anonyymi

Skientologien toiminta Suomessa on melkein olematonta. Onkohan se virkeämpää kuin rantialaisten;-D

• Anonyymi

no hups: ... kuin urantialaisten;-D

• Anonyymi

Sen uskonnon luoja oli todistettu älykäs homo!

• Anonyymi

Joo, kyllä Hubbard varmaan älykäs oli, mutta ennen kakkea umpikiero liero!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, kyllä Hubbard varmaan älykäs oli, mutta ennen kakkea umpikiero liero!

Hän oli myös kirjailija ja kertoi aikovansa perustaa uskonnon.
        Siitä huolimatta pakkomielteisesti uskontoa tarvitsevat liittyivät jäseneksi uuteen uskonnolliseen huijausorganisaatioon. 😁

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      600
      2136
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      108
      1078
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      19
      1008
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      4
      887
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      845
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      79
      795
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      749
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      87
      727
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65