Herbalife-ihmeitä tarjolla

veteraaniurheilija

Kysyn teiltä viisaammilta mitä tämä mahtaa tarkoittaa:

"Herbalifen vähäkalorinen proteiini ravitsee soluja ja auttaa elimistöä muuttamaan rasvakudoksen lihaskudokseksi – tämän vuoksi Herbalife on myös urheilijoiden suosiossa."

Tuolla tavalla eräs itsenäinen Herbalifen tuotteita myyvä pariskunta perustelee erään laihdutustuotteen ominaisuuksia. En usko tuohon väitteeseen. Täytyy olla kyse väärinymmärryksestä. Minun tietääkseni solujen erikoistumista rasva- ja lihassoluiksi ei voi muuttaa ravintovalmisteilla. Ei edes 117,10 euroa maksavalla ShapeWorks-tuotteella. Olenko epätietoinen tästä luonnontieteellisestä läpimurrosta? Mitä mahtaa tarkoittaa "vähäkalorinen proteiini"? Ei ole tullut vielä vastaan Herbalifea käyttäviä urheilijoita. Onhan heitä?

terveisin, christer

14

2156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloitin vuoden vaihteessa kokeilumielessä kalliin Herbalife aloituspakkauksen.
      Jo kahden päivän päästä

• veteraaniurheilija

Mitä kahden päivän päästä tapahtui?

* saavutit tavoitepainon?
        * vatsa meni kuralle?
        * heitit kalliit aineet pois?

:-)

• Niin ihmettelin selittämätöntä talvisydän pirteyttäni. Jäin koukkuun.
        Otan suositusten mukaisesti niin, että satsi kestää kuukauden.

Käytin keväällä 1kk Noni valmistetta. Ehkä yksilökohtaisista syistä en saanut N:a mitään vastetta.

Herbalife on sillai tutkittu, että se edistää ravinnon imeytymistä elimistöön.
        Hyödyistä on vain oma kokemus. Juttu on vaan niin, että jälleen aloittaessani
        Herbalifen käytön - parempi pirteys, jopa lihaskrempat lievittyi.

En ole myynyt yhtään tuotepakkausta. Olen laskenut tuotteen vuosilaskun nousevan 365x 3.02€/pv = n.1100/vuosi.

Painonhallinta on tärkeä, koska polviproteesi rasittuu helpommin ylipainosta.
        Toinen etu on sydämen toiminnan tasaisuus. Vielä voin mainita depressiotaipumuksen
        helpompi hallittavuuden.

On sitten kokonaan vuorenvarma fakta: Mitkään laihdutustuotteet/lisävitamiini- hivenainelisät
        eivät voi toimia ilman tiukkaa päivän ravinnon sääntelyä.

Annan vaakan lukemien kertoa, mitä tänään voi nauttia.
        Herbalifellä tämä tapahtuu kokemukseni mukaan turvallisesti.

• capt. cöpenick
        veteraaniurheilija kirjoitti:

Mitä kahden päivän päästä tapahtui?

* saavutit tavoitepainon?
        * vatsa meni kuralle?
        * heitit kalliit aineet pois?

:-)

Tavoitepanon saavuttamiseen meni ehkä ½-vuotta.

Nämä tuotteet sekä tehoavat, että ovat henk. koht.sopivia.

En tiedä miksi tuote vaikuttaa burn outia potevaan, depressioalttiiseen allekirj.

Nutrilett tuotteissakin edustava hivenaine-lisävitamiinilista, mutta niistä ei saa
        Herbalifen tuomaa vitaalisuutta.

Saattaa olla, että käytän Herbalifeä koko loppuelämäni ajan.
        Sain elämääni niin paljon mielekkyyttä, että olen saanut (myös vaimon painostuksen takia)
        juurittua alkoholiongelman pois.

• ERKKI
        capt. cöpenick kirjoitti:

Tavoitepanon saavuttamiseen meni ehkä ½-vuotta.

Nämä tuotteet sekä tehoavat, että ovat henk. koht.sopivia.

En tiedä miksi tuote vaikuttaa burn outia potevaan, depressioalttiiseen allekirj.

Nutrilett tuotteissakin edustava hivenaine-lisävitamiinilista, mutta niistä ei saa
        Herbalifen tuomaa vitaalisuutta.

Saattaa olla, että käytän Herbalifeä koko loppuelämäni ajan.
        Sain elämääni niin paljon mielekkyyttä, että olen saanut (myös vaimon painostuksen takia)
        juurittua alkoholiongelman pois.

HAISTA PASKA,HUOMAA ETTÄ MYYT HERBAN KALLISTA PASKAA.

• Jojo

Kuten arveletkin, proteiinissa on aina sama kalorimäärä, mutta tuon tuotteen mainonnassa ehkä halutaan korostaa että tuote sisältää lähinnä proteiinia ja vain vähän hiilihydraatteja ja rasvoja, ja olisi siten jotenkin vlcd-dieetin kaltainen.

Vlcd-dieetti sisältää alle 800 kaloria päivässä, mutta runsaasti proteiinia, kaikki tarvittavat aminohapot, vitamiinit, hivenaineet ja välttämättömät rasvahapot. Hinta ei ole ainoa laihdutusmenetelmän valintaperuste, mutta korkealla hinnalla voisi jo olettaa saavutettavan taattuja tuloksia - tyyliin rahat takaisin jos et ole tyytyväinen.

Jos laihduttaminen kotikonsteilla ja omin voimin ei onnistu, vlcd-dieetti on yksi hyvä vaihtoehto muiden joukossa, mutta on hyvä ensin miettiä ja vertailla erilaisia menetelmiä ja niiden kustannuksia. Vlcd-dieetit ovat myös apteekista ostettuna hinnakkaita, päivän annos laihdutusvalmistetta maksaa noin 8-10 euroa. Sillä voi viikossa päästä eroon 2-3 kilosta rasvakudosta, joten "kilohinnaksi" tulee noin 30 euroa. Alussa menetetään useita kiloja myös nestettä ja glykogeenia jotka tulevat luonnostaan takaisin heti paaston päätyttyä.

Paastoaikana saattaa vaivata päänsärky, ummetus ja hyvin pahalta haiseva hengitys, mutta ne kaikki väistyvät nopeasti paaston päätyttyä. Liikuntalajeista olen huomannut että sopivia paaston aikana ovat uinti, kävely, pyöräily tai muu hidasvauhtinen pitkäkestoinen liikunta.

Olen itse laihduttanut monta kertaa menestyksekkäästi vlcd-dieetillä mutta palannut entisiin ruokailutapoihini ja saanut kiloja myös takaisin, eli paastoaminen ei takaa pysyviä tuloksia vaan ne lähtevät vain pitkäjänteisestä sitkeästä elämäntapamuutoksesta. Minusta laihduttaminen kannattaa aina, ei pidä vaipua masennukseen vaikka kiloja tulisi takaisin, niin käy useimmille, ja joskus on tutkittukin, että vasta keskimäärin noin kymmenes laihdutuskuuri tuottaa pysyvän painonpudotuksen. Jojo-ilmiöllä joskus pelotellaan, mutta se ei ole mikään lopullinen tuomio, vaan aina on mahdollisuus aloittaa uudelleen ja päästä pysyviin tuloksiin!

Luotettavaa tietoa laihdutuksesta ja eri menetelmistä saat omasta terveyskeskuksestasi, jossa myös voidaan kertoa onko juuri sinun tarpeellista laihduttaa ja kuinka paljon olisi suositeltavaa. Netistäkin löytyy asiallista laihdutustietoa ja vlcd-dieettiä käsitteleviä sivustoja, esimerkiksi osoitteista http://www.tohtori.fi/laihdutusklinikka/ , http://www.eu.gw.com/laihis/kuluttaja.html , http://www.mtv3.fi/poliklinikka/artikkelit.shtml/370203?Lihavuus tai http://www.yliopistonapteekki.fi/displayArticle.do?articleId=2040

• capt. cöpenick

Tästä "vähäkalorisen proteiinin muuttumiseksi lihaskudokseksi" minulla ei tietenkään
      maallikkona ole harmainta haisuakaan.

Ensimmäinen pakkaus oli mainitsemasi 117.10€, sitten 89.00€ seuraavat.
      On vielä erikoinen vajaan 10€ vuosimaksu, että bonusetu säilyisi.

Veteraaniurheilijana tiedät, miten ympärivuotinen kotisalitreeni kuluttaa
      kalorioita. Se auttaa myös tukirangan lihasten ja jänteiden kunnossapysymisessä.

• veteraaniurheilija

Kapteenille ja muillekin tiedoksi. Nyt puhumme laihdutusvalmisteesta, joka EI todellakaan sovi käytettäväksi ympäri vuoden urheilevalle. Herbalife-mainoksessa taidetaan puhua pehmosia, ei liene ensimmäinen (eikä viimeinen) kerta. Olen nyt käynyt läpi länsimaisen lääketieteellisen kirjallisuuden (www.pubmed.org) ja toistaiseksi en vuosien 1995-2006 ajalta ole löytänyt mainintaa rasvasolun muuttumisesta rasvasoluksi. Tanskasen (Herbalife) pariskunta ei vastaa sähköpostiuteluuni. Olen myös lähettänyt tiedustelun Herbalifen päämajaan Kaliforniaan puolitoista viikkoa sitten. Vielä ei ole tullut vastausta.

terveisin, christer

• capt. cöpenick
        veteraaniurheilija kirjoitti:

Kapteenille ja muillekin tiedoksi. Nyt puhumme laihdutusvalmisteesta, joka EI todellakaan sovi käytettäväksi ympäri vuoden urheilevalle. Herbalife-mainoksessa taidetaan puhua pehmosia, ei liene ensimmäinen (eikä viimeinen) kerta. Olen nyt käynyt läpi länsimaisen lääketieteellisen kirjallisuuden (www.pubmed.org) ja toistaiseksi en vuosien 1995-2006 ajalta ole löytänyt mainintaa rasvasolun muuttumisesta rasvasoluksi. Tanskasen (Herbalife) pariskunta ei vastaa sähköpostiuteluuni. Olen myös lähettänyt tiedustelun Herbalifen päämajaan Kaliforniaan puolitoista viikkoa sitten. Vielä ei ole tullut vastausta.

terveisin, christer

Sanot Christer; "laihdutusvalmiste ei todellakaan sovi ympärivuOtisesti käytettäväksi"!

Samaa sanotaan yleisesti laihdutukseen tarkoitetuista tuotteista.
        En lähde tuota epäämään. Käytän ´herbaa´ sen päivittäistä elinvoimaa lisäävän vaikutuksen takia.

Isellä suomalaiseen miesten keskimääräiseen elin-ikä-odotteeseen on aikaa vain 7v., otan riskin.
        Syynä ehkä ruokailutottumukset.

Nykyisillä ruokailutottumuksilla puhti yksinkertaisesti vaan ilman päivittäisiä
        proteiini/hiven ja lisävitamiiniannoksia lopahtaa.
        Käyttämäni tuotteet sopivat herkälle vatsalle.
        On tietysti tarkkailtava vuosittain labrakokein, onko esim. maksa-arvot kohdillaan.

Itseä em. tuotteen hinta/laatusuhde tyydyttää.

• Herbiina

mutta kertoa voin omista kokemuksistani. Kyllä herballa sain painon putoamaan mutta kun lopetin sen käytön sain tuplaten takaisin. Lopetin koska tuotteet tosiaan ovat niin kalliita (nyt turha kenenkään tulla sanomaan että laske per päivä) perhekin tarvitsee ruokaa eli meni ohitse minun laihdutukseni.

Kun nyt 2.6 aloitin uudet ruokailutottumukset (ilman mitään herboja ym. tuotteita) punnitsin itseni tänään 5.4 kg kevyemmäksi. Eikä ole tarvinnut muuta tehdä kuin katsoa mitä siihen lautaselle mättää. Siitä se on kiinni. Ja veden runsaasta juonnista.

Tarkoitukseni tähän vuodatukseen on se että herbalife on todella rahastusta sanoi kuka mitä tahansa. Toivottavasti saat jokunen päivä vastauksen kysymykseesi, olisi kiva kuulla se.

• veteraaniurheilija

Kiitos Herbiina vastauksestasi. Minua ihan aidosti harmittaa kun vastausta ei kuulu, ei Kaliforniasta (kirjoitin englannin kielellä) eikä Tanskasen pariskunnalta. Toisaalta tällaiseen olen saanut tottua. Tieteellisessä tarkastelussa Herbalife ei ole kovinkaan vahvoilla. Kirjoittelu jatkukoon joko täällä tai blogissani.

http://veteraaniurheilija.blogspot.com/

terveisin, christer

• Herbiina

että MOTIVAATIO kuuluu myös tärkeimpiin jollei tärkein tekijä tässä uudessa ns. kevyemmässä elämässä.

ps. toivottavasti saat joskus vastauksen kysymykseesi.

• täyttä puppua koko tuote,itse käytin puolisen vuotta,ei muuta kun rahat meni,muutamia kiloja meni kyllä,mutta aika tyyristä.itse olen käyttänyt omenaviinietikkaa ja saanut 7kiloa pois,ota aamulla appesiinimehun kanssa n.2ruokalusikallista ja joka kerta ennen ruokaa,vähentää ruokahalua,kauhean makuista mutta menee alas,ei mikään kallis kokeilu.

• Jeesus autto muo

Se on ihan normaali verkostomarkkinointi pulju minne
      helvetin yksinkertaiset ihmiset vedetään mukaan
      ei se sen kummemmasta kun taalasta ole kysymys
      yleensä tuohon liittyy myös kaikenlaista rajaieto reiki puukkoja.

Jatkan ihan vaan terveellistä ruokavaliota se on halpaa
      ja pysyvää. Jos kuitenkin on pakko oikaista,
      suosittelen jotain mistä on oikeasti hyötyä kuten anabolisia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      106
      4783
    2. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      146
      4559
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      4542
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2974
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      29
      2538
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2184
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2128
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1839
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      73
      1380
    10. Onko oikein että

Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No
      Ikävä
      181
      1245
    Aihe