Mitähän varten uskovaiset rakastaa Jeesusta,kun kaikkia muita homoseksuaalisia hippikommunisteja ne inhoaa...=)
Miksi uskovaiset pitää Jeesuksesta?
40
1898
Vastaukset
- Poppamiestenraati
Kuules se on sen joka itsensä alentaa se itsensä itseasiassa ylentää. Paradokseja on tuo niiden raama- ,laki- ,uni- kirja täynnä.
Niin moneen paikkaan tuo kirja soveltuu , jopa maanviljelijän perusoppaaksi. Se joka kivikkoon viljelee saa huonon sadon.
Ja kuoppa kannattaa aina kaivaa itselle.. sillä joka toiselle kuoppaa kaivaa, itse siihen lankeaa.. ja kun kaivat kuopan itselle niin se toinen siihen lankeaa.. en minä XD ih hih hih hih- evankelistaT
että sinun kaltaisesi on sokeita ja ymmärtämättömiä.
Tietensä he eivät ole tietävinään.....mutta millään eivät voi itseään puolustaa jen, jne , jne - Poppamiestenraati
evankelistaT kirjoitti:
että sinun kaltaisesi on sokeita ja ymmärtämättömiä.
Tietensä he eivät ole tietävinään.....mutta millään eivät voi itseään puolustaa jen, jne , jne"Ja Raamattu sanoo...että sinun kaltaisesi on sokeita"
Raamattu ei sano.. siellä kirjoitetaan. Ja toiseksi en ole sokea , tajuan mistä puhun.
"... ja ymmärtämättömiä."
Ymmärtämättömiä minkä suhteen? Sen että ensin on kaikki hellanduudelis iloista ja onnellista ja markkinoidaan ikuista rauhaa ja sitten kulmat kurttuun ja räyhäämään , kun emme usko asioita täysin ihanteesi mukaan?
"Tietensä he eivät ole tietävinään.."
Määritteleppäs tämä hiukan tarkemmin. En pysy kärryillä yleistyksen aallokossa. ^^
Onko tämä joku paradoksi jälleen? He tietävät mutteivät ole tietävinään.
Ymmärtävät mutteivät ole ymmärtävinään?
No se on yksiselitteistä:En usko.. kuulun siis parhaaseen A:ryhmään joka ei ole tyhmä. ^^
Perustelet uskontosi ihmisen kirjoittamaan kirjaan josta on tullut sinulle niin kestävä tabu ettet näe itsekään enää ihanteidesä lävitse.
Millä tavalla Jumalasi toimii? Mitkä asiat siinä toimivat täsmälleen? Ja kuinka jumalasi toimii?
Tärkeää ei ole mikä Jumalasi on vaan kuinka se toimii...
"...mutta millään eivät voi itseään puolustaa jen, jne , jne"
Alat kuulostamaan Nostradamuksen ennustukselta. Millainen lause on tuo jonka kirjoitit? Pyritkö tunkemaan ideaalisi hanuriin tuosta noin vaan?!!
Haista kuules Idiootti! ^^
- evankelista T
Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi ainoon Poikansa, ettei yksikään joka häneen uskoo hukkuisi, vaan saisi iankaikkisen elämän.
Sillä, ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan, tuomitsemaan maailmaa, vaan sen tähden että maailma hänen kauttansa pelastuisi. Joh.3:16-17- PyhäLehmä
Sillä niin Herra asetti kikkelinsä kouraan pyhän Joonaan ja antoi mällinsä merkiksi hedelmällisistä kyvyistään. (Juhana 1243:0487 /123327 )
- Marielle82
Alko heti ahistamaan ku lukee raamattu katkelmia.
Raamattu on niin monen ihmisen tulkkaama ja kääntämä ettei siihen ole mitään luottamista!
Jokainen tekee oman kohtalonsa, elää elämänsä niin kuin parhaaksi näkee. Kaikkea tätä pitää pystyssä moraalikäsitykset ja valtion laki. Nekin muuttuvar koko ajan koska maailma muuttuu.
Ja kun mä joku päivä vihdoin kupsahdan ni maaksi en jälleen tule koska matojen syötäväksi mua ei todellakaan laiteta vaan mut polttohaudataan.
Ja lopuksi: maailma ois niin paljon parempi paikka jos jokainen uskoisi vain itseensä ja rakkaisiin. - Poppamiestenraati
"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut,"
Huomatkaa Jumala rakasti maailmaa...
"että antoi ainoon Poikansa,"
Hän antoi ainoan poikansa.. siihen ei ollut mitään sanomista ihmisiltä ei kysytty jne.
" ettei yksikään joka häneen uskoo hukkuisi,"
Jos uskot Jeesukseen et huku .. minne? tarkoitatko jäädä piiloon? Tahdot olla siis esillä? Kuules jos ihminen kuolee ei hänestä jää mitään jäljelle.. niin on totta kuin kirkon rotta.
" vaan saisi iankaikkisen elämän."
Mikään ei ole ikuista.. ei edes elämä. Katsos kun tämä elämä ei ole mikään teoreettinen juttu:Täällä todella eletään. :)
"Sillä, ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan, tuomitsemaan maailmaa, vaan sen tähden että maailma hänen kauttansa pelastuisi."
No tämä kertoo sen jo , että Jumala Tuomitsi maailman ja Siksi lähetti poikansa kitumaan ristillä tähtensä että hän leppyisi veriuhrinsa kautta.
Aika verenhimoinen tuo Jumalasi.
" Joh.3:16-17"
Johanneksen evankeliumia? No johannes oli niitä jotka näki näkyjään ja muutenkin tunsivat vetoa mystiikkaan .. eli aito hihhuli. No.. jos olis koulunsa käyny meidän koto suomessa ei tuollasia kehtais suustansa päästää ^^
Johannes oli nääs sen verran fiksu miäs. Tuohon aikaan tuo mitä Johannes päästi suustaan oli Pop. - Poppamiestenraati
Marielle82 kirjoitti:
Raamattu on niin monen ihmisen tulkkaama ja kääntämä ettei siihen ole mitään luottamista!
Jokainen tekee oman kohtalonsa, elää elämänsä niin kuin parhaaksi näkee. Kaikkea tätä pitää pystyssä moraalikäsitykset ja valtion laki. Nekin muuttuvar koko ajan koska maailma muuttuu.
Ja kun mä joku päivä vihdoin kupsahdan ni maaksi en jälleen tule koska matojen syötäväksi mua ei todellakaan laiteta vaan mut polttohaudataan.
Ja lopuksi: maailma ois niin paljon parempi paikka jos jokainen uskoisi vain itseensä ja rakkaisiin.Raamattu ahistaa jos sen tulkitsee sellaisena kuin se keskiajalla käännettiin. Silloin Jumalalla perusteltiin Herran asema ja nainen jäi sinne nyrkin ja Hellan väliin.
Mekaanin maailman kuva: Herra on kaikkivoipa kaiken yläpuolella mutta käyttäytyy kuin mustankipeä kakara. Häntä tarvitsee lepyttää: Annetaan maanpäälle ihmisille lelu:Jeesus.. ja sanat Jessen suuhun.. ja eikun kaikilla on kivaa.. ja lopulta jumala oli tyytyväinen: Niin on Jumala maailmaa rakastanut että ainokaisen poikansa ristillä tapatutti omaksi ilokseen ja jotta kaikilla olis ollut kivaa.
Isä.. poika.. (ei missään nimessä nainen).. ja muuten millä perusteella määrittelette jumalanne Mieheksi? Ei jumalaa (jos sellaista oletetaan olevan) voi arvata sukupuoliseksi olennoksi.. katsokaas.. Ei elävä olento saati sitten henkiolento tarvitse sukupuolta.. sukupuoli on lisääntymistä varten.
Eli kikkelit on tällä jumalalla.. ja se ei voi olla niin ^^ Herra.. ja pyh! ^^ - Kun tuommoista puhut
Marielle82 kirjoitti:
Ja lopuksi: maailma ois niin paljon parempi paikka jos jokainen uskoisi vain itseensä ja rakkaisiin."Ja lopuksi: maailma ois niin paljon parempi paikka jos jokainen uskoisi vain itseensä ja rakkaisiin".
Etkö oo jo nähny, että sitä on jumalattomat yrittäneet kokeilla niin pitkälle, kun silmä siintää.
Ja koko maailma on saastutettu ja sekaisin loputkin asiat.
Tiedätkö muuten, että pirua ahdistaa Raamatun sanat. - Marielle82
Kun tuommoista puhut kirjoitti:
"Ja lopuksi: maailma ois niin paljon parempi paikka jos jokainen uskoisi vain itseensä ja rakkaisiin".
Etkö oo jo nähny, että sitä on jumalattomat yrittäneet kokeilla niin pitkälle, kun silmä siintää.
Ja koko maailma on saastutettu ja sekaisin loputkin asiat.
Tiedätkö muuten, että pirua ahdistaa Raamatun sanat.En usko jumalaan enkä saatanaan. Heidän olemassaoloaan ei voi tieteellisesti todistaa, siispä heitä ei ole.
Ahdistus johtuu siitä että mummoni on "kiihko"uskovainen ja mulle on sitä jumalan sanaa tuputettu penikasta lähtien, 4 vuotiaana osasin varmaan koko katekismuksen ulkoa. Ei saanu olla oma itsensä ja uskoa mihin haluaa vaan PAKOTETTIIN ja sitä en hyväksy!
Kyllä, jos ihmiset uskoisivat itseensä ja rakkaisiin niin maailma ois parempi paikka. Pois tyhjä uskontojen vaaliminen, niitä ei tarvita MIHINKÄÄN. Itse uskon itseeni ja rakkaisiini, ja vaalin ystävyyksiäni. Teen kaikkeni niiden puolesta joista välitän. Annan JOPA sunlaisten ihmisten elää ihan omaa elämää, niin kauan ku mun elämään ei puututa. Yksinkertaista.
Uskonnolla ja hyvällä kasvatuksella ei myöskään oo toistensa kans mitään tekemistä. Uskontoa ei tarvita, moraalikäsitykset on asia erikseen. Lasten kasvattaminen ja oman elämän eläminen/tulkitseminen on asennekysymys.
Toivottavasti tämä meni sulle jakeluun vaikka luulen että sieltä tulee pahansilmänmerkkiä ja "KAIKKOA SAATANA":a, vai mitä? ;) Hyvää kesää vain sulle. - Marielle82
Poppamiestenraati kirjoitti:
"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut,"
Huomatkaa Jumala rakasti maailmaa...
"että antoi ainoon Poikansa,"
Hän antoi ainoan poikansa.. siihen ei ollut mitään sanomista ihmisiltä ei kysytty jne.
" ettei yksikään joka häneen uskoo hukkuisi,"
Jos uskot Jeesukseen et huku .. minne? tarkoitatko jäädä piiloon? Tahdot olla siis esillä? Kuules jos ihminen kuolee ei hänestä jää mitään jäljelle.. niin on totta kuin kirkon rotta.
" vaan saisi iankaikkisen elämän."
Mikään ei ole ikuista.. ei edes elämä. Katsos kun tämä elämä ei ole mikään teoreettinen juttu:Täällä todella eletään. :)
"Sillä, ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan, tuomitsemaan maailmaa, vaan sen tähden että maailma hänen kauttansa pelastuisi."
No tämä kertoo sen jo , että Jumala Tuomitsi maailman ja Siksi lähetti poikansa kitumaan ristillä tähtensä että hän leppyisi veriuhrinsa kautta.
Aika verenhimoinen tuo Jumalasi.
" Joh.3:16-17"
Johanneksen evankeliumia? No johannes oli niitä jotka näki näkyjään ja muutenkin tunsivat vetoa mystiikkaan .. eli aito hihhuli. No.. jos olis koulunsa käyny meidän koto suomessa ei tuollasia kehtais suustansa päästää ^^
Johannes oli nääs sen verran fiksu miäs. Tuohon aikaan tuo mitä Johannes päästi suustaan oli Pop.Läski on ikuista ;D
- Saitkin
Marielle82 kirjoitti:
En usko jumalaan enkä saatanaan. Heidän olemassaoloaan ei voi tieteellisesti todistaa, siispä heitä ei ole.
Ahdistus johtuu siitä että mummoni on "kiihko"uskovainen ja mulle on sitä jumalan sanaa tuputettu penikasta lähtien, 4 vuotiaana osasin varmaan koko katekismuksen ulkoa. Ei saanu olla oma itsensä ja uskoa mihin haluaa vaan PAKOTETTIIN ja sitä en hyväksy!
Kyllä, jos ihmiset uskoisivat itseensä ja rakkaisiin niin maailma ois parempi paikka. Pois tyhjä uskontojen vaaliminen, niitä ei tarvita MIHINKÄÄN. Itse uskon itseeni ja rakkaisiini, ja vaalin ystävyyksiäni. Teen kaikkeni niiden puolesta joista välitän. Annan JOPA sunlaisten ihmisten elää ihan omaa elämää, niin kauan ku mun elämään ei puututa. Yksinkertaista.
Uskonnolla ja hyvällä kasvatuksella ei myöskään oo toistensa kans mitään tekemistä. Uskontoa ei tarvita, moraalikäsitykset on asia erikseen. Lasten kasvattaminen ja oman elämän eläminen/tulkitseminen on asennekysymys.
Toivottavasti tämä meni sulle jakeluun vaikka luulen että sieltä tulee pahansilmänmerkkiä ja "KAIKKOA SAATANA":a, vai mitä? ;) Hyvää kesää vain sulle.Tuo on itse akk. uskontoon hurahtaneneen kahelin terminaalivaihe.
- Poppamiestenraati
Niin on Jumala maailmaa rakastanut että...
joo.. on se niin upea se maailma.
Niin minäkin rakastan maailmaa.. :P
jokapäivä ^^ - first_prophet
Mitä Jeesus olisi pitänyt näistä "seuraajistaan"
- Astronomi
Todennäköisesti olisi vain tyytynyt nauttimaan punaviiniä poikaystäviensä kanssa,ilman että olisi alkanut perustella omaa uskontoaan.
ensinnäkin Jeesus Kristus ei ollut homoseksuaalinen hippikommunisti.
Hän kuoli puolestamme ettei yksikään joka Hänen uskoo hukkuisi(joutuisi helvettiin),jonka esim.sinä olet ansainnut pelkästään tällä kirjoituksella,vaan saisi iankaikkisen elämän taivaassa.
Siksi rakastamme että Hän on mahtava.- Minakö
Ensimmäisessä lauseessasi käytät aikamuotoa "ollut" ja viimeisessä lauseessa käytät aikamuotoa "on (nyt)".
Kerro kumpaa tarkoitat? oliko jeesus olemassa vai onko jeesus olemassa? - ja kidutusta
Yhden hauskan kirjoituksen johdosta. Ei sitä tiedä, vaikka Jeesus naureskelis partaansa noita homo-ja kommariväitteitä. Tuskin hän loukkantuisi, jos ei niitä piirteitä itsessään löydä.
Miksi sinun pitäisi huolehtia tai tuomita asiasta, jos ei päällikkösikään niin tee? - Astronomi
Ja miehän en tartte uskovaisten helvettejä,joutukoon semmosiin minun puolesta ne jotka kaiken maailman lucivietereihin uskoo.
Pidä hyvänäs. Minakö kirjoitti:
Ensimmäisessä lauseessasi käytät aikamuotoa "ollut" ja viimeisessä lauseessa käytät aikamuotoa "on (nyt)".
Kerro kumpaa tarkoitat? oliko jeesus olemassa vai onko jeesus olemassa?ehkä olisi pitänyt käyttää muotoa on molemmissa kohtaa.
ja kidutusta kirjoitti:
Yhden hauskan kirjoituksen johdosta. Ei sitä tiedä, vaikka Jeesus naureskelis partaansa noita homo-ja kommariväitteitä. Tuskin hän loukkantuisi, jos ei niitä piirteitä itsessään löydä.
Miksi sinun pitäisi huolehtia tai tuomita asiasta, jos ei päällikkösikään niin tee?"miksi sinun pitäisi huolehtia tai tuomita asiasta jos ei päällikösikään niin tee"
Huomautan vaan ks.henkilöä siitä missä tilassa
hän on. Tosin myönnän ettei välttämättä ollut viisas veto sanoa noin henkilölle joka vaikuttaa mielenterveysongelmaiselta.
Mitään hauskaa kirjoituksessa ei ole.
Asiahan on niin että tuomiopäivänä tullaan Herran eteen,silloin katsotaan onko nimi Elämän kirjassa ja jollei ole niin se on huono juttu ja ainoa mahdollisuus saada se kirjaan on Jeesus Kristus.Astronomi kirjoitti:
Ja miehän en tartte uskovaisten helvettejä,joutukoon semmosiin minun puolesta ne jotka kaiken maailman lucivietereihin uskoo.
Pidä hyvänäs."ja minähän en tartte uskovaisten helvettejä"
Siinä tapauksessa kannattaa sinun tehdä asenteessasi täysi käännös.Yritä ymmärtää se että Jeesus Kristus kuoli sovittaakseen ihmiskunnan synnit(myös sinun) jottei kukaan joka Häneen uskoo hukkuisi vaan saisi Iankaikkisen elämän.
Eli kun kaikki kerran kuolevat joutuvat he Herran eteen.Ja siellä ei ole mitään erilaisia tuomioistuimia ateisteille erilaisia uskovaisille.Vaan katsotaan onko nimi elämän kirjassa ja ainoa mahdollisuus saada nimi kirjaan on ottaa Jeesus Kristus elämänsä Herraksi.
Eli jokainen joko pääsee taivaaseen tai joutuu helvettiin.
Ja sanopas jos olisit Jeesus päästäisitkö itse taivaaseen henkilön jolla on tuollainen asenne kuin sinulla.- Nasse.
L.J.H kirjoitti:
"ja minähän en tartte uskovaisten helvettejä"
Siinä tapauksessa kannattaa sinun tehdä asenteessasi täysi käännös.Yritä ymmärtää se että Jeesus Kristus kuoli sovittaakseen ihmiskunnan synnit(myös sinun) jottei kukaan joka Häneen uskoo hukkuisi vaan saisi Iankaikkisen elämän.
Eli kun kaikki kerran kuolevat joutuvat he Herran eteen.Ja siellä ei ole mitään erilaisia tuomioistuimia ateisteille erilaisia uskovaisille.Vaan katsotaan onko nimi elämän kirjassa ja ainoa mahdollisuus saada nimi kirjaan on ottaa Jeesus Kristus elämänsä Herraksi.
Ja sanopas jos olisit Jeesus päästäisitkö itse taivaaseen henkilön jolla on tuollainen asenne kuin sinulla.mites sit suu pannaan kun Allah jättää sinut pois Paratiisista?
Ja kaikki vain siksi että uskoit epäjumalaan? - ja kidutusta
L.J.H kirjoitti:
"miksi sinun pitäisi huolehtia tai tuomita asiasta jos ei päällikösikään niin tee"
Huomautan vaan ks.henkilöä siitä missä tilassa
hän on. Tosin myönnän ettei välttämättä ollut viisas veto sanoa noin henkilölle joka vaikuttaa mielenterveysongelmaiselta.
Mitään hauskaa kirjoituksessa ei ole.
Asiahan on niin että tuomiopäivänä tullaan Herran eteen,silloin katsotaan onko nimi Elämän kirjassa ja jollei ole niin se on huono juttu ja ainoa mahdollisuus saada se kirjaan on Jeesus Kristus.sinä itse edustat? Ei kuulosta kovin selväjärkisen höpötykseltä nuo "elämän kirjat". Olet ilmeisesti Jehovan todistaja?
Jehovista muistan jo -60-luvulta, kun he ennustivat kolme kertaa peräkkäin maailmanlopun tulemisen. Päivämäärät ja kaikki.
Niin, no ei tullut:) - Astronomi
L.J.H kirjoitti:
Ja sanopas jos olisit Jeesus päästäisitkö itse taivaaseen henkilön jolla on tuollainen asenne kuin sinulla.Kuten sanottu....en todellakaan tartte uskovaisten helvettejä.
Ne on olemassa niille jotka niihin uskoo. - ja kidutusta
L.J.H kirjoitti:
Ja sanopas jos olisit Jeesus päästäisitkö itse taivaaseen henkilön jolla on tuollainen asenne kuin sinulla.Jota niin kauheasti pitää sovittaa?
Onko se sitä, että syntyy tänne (pahuuden maailmaan)?
Tiedoksi vaan: ei minulta ole kukaan kysynyt, haluaisinko tulla tänne aikaani viettämään. En minä tarvitse sovitusta jostain asiasta, johon en itse ole voinut mitenkään vaikuttaa..
Uskosi on täysin kohtuuton ja sikamainen ja alistava ja opillisia aukkoja täynnä oleva sekava höpötys, josta kukaan ei tiedä edes miten se oiken pitäisi tulkita.
Pidä aivan itselläs koko roska:) - Läjä on
ja kidutusta kirjoitti:
sinä itse edustat? Ei kuulosta kovin selväjärkisen höpötykseltä nuo "elämän kirjat". Olet ilmeisesti Jehovan todistaja?
Jehovista muistan jo -60-luvulta, kun he ennustivat kolme kertaa peräkkäin maailmanlopun tulemisen. Päivämäärät ja kaikki.
Niin, no ei tullut:)Hellari! sinne ne deekut ja narkit pesii.
Läjä on kirjoitti:
Hellari! sinne ne deekut ja narkit pesii.
en ole jt,enkä hellari tosin tulee jonkin verran käytyä hellarien tilaisuuksissa.
Olen toistaiseksi Ev.lut kirkon jäsen, mutta enemmän tulee käytyä vapaissa ja karismaattisissa suunnissa.
Esim.Nokia missio,Palatsiseurakunta,River,helluntaisrk,vapaa kirkko.ja kidutusta kirjoitti:
Jota niin kauheasti pitää sovittaa?
Onko se sitä, että syntyy tänne (pahuuden maailmaan)?
Tiedoksi vaan: ei minulta ole kukaan kysynyt, haluaisinko tulla tänne aikaani viettämään. En minä tarvitse sovitusta jostain asiasta, johon en itse ole voinut mitenkään vaikuttaa..
Uskosi on täysin kohtuuton ja sikamainen ja alistava ja opillisia aukkoja täynnä oleva sekava höpötys, josta kukaan ei tiedä edes miten se oiken pitäisi tulkita.
Pidä aivan itselläs koko roska:)Allah jota muslimit palvovat ei ole Jumala, vaan Hän jota me kristityt palvomme.
Ai mitä on synti?
Väärät teot,asenteet,ajatukset.
Ai ei kukaan tiedä.Kyllä tietää.Herran ohjauksessa.- Osuin oikeaan
L.J.H kirjoitti:
en ole jt,enkä hellari tosin tulee jonkin verran käytyä hellarien tilaisuuksissa.
Olen toistaiseksi Ev.lut kirkon jäsen, mutta enemmän tulee käytyä vapaissa ja karismaattisissa suunnissa.
Esim.Nokia missio,Palatsiseurakunta,River,helluntaisrk,vapaa kirkko."enemmän tulee käytyä vapaissa ja karismaattisissa suunnissa.
Esim.Nokia missio,Palatsiseurakunta,River,helluntaisrk,vapaa"
Siis täysi hihhuli!
- j-u-r-p-o
Ja sanoi rakastavansa niitä. Opetuslapset vielä kilpaili Jessen suosiosta. Eräs mustasukkaisuusdraama päättyi sitten kuolemaan.
Mutta hauskaa Jesse ehti pitää. Veti punkkua poikaseurassa niinkuin mikäkin bilehiiri. Naiset ei kelvanneet. Itse kuitenkin tälläytyi kauniiksi.
Se aasinselässä ratsastaminen taisi olla historian ensimmäinen Pride-kulkue. Ehtoollinen saattoi olla Jessen oma salainen krapulalääkeresepti.- Jaa-a
Ei tainnut Jeesus poikamiesseurassa piletellä, kun oli naimisissa ihan naisen kanssa.
- j-u-r-p-o
Jaa-a kirjoitti:
Ei tainnut Jeesus poikamiesseurassa piletellä, kun oli naimisissa ihan naisen kanssa.
Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Juudas, suudelmallako sinä kavallat Ihmisen Pojan?" [Luuk. 22:22]
En tiedä oliko oikein kielari. Viimeistä iltaansa Jesse ainakin istui poikaseurassa.
- siino
"Mitähän varten uskovaiset rakastaa Jeesusta"
Kaikki homoseksuaalit hippikommunistit eivät lupaile ikuista elämää, joten kuolemanpelossa pitää turvautua siihen ainoaan höpöjä puhuneeseen. Ihmiset ovat semmoisia, että tykkäävät satusedistä. Kun jo lapsena luetaan iltasatu, samaa perinnettä pitää jatkaa aikuisenakin, mutta hiukan verisempänä, että mukaan tulee hiukan aikuisviihdettä :) - Valkoparta
että teillä näsäviisailla ateisteilla olisi jotakin kysyttävää.
- ja kidutusta
tällä herra Valkoparralla. Ei mitään omaa sanottavaa.
Tämä netti on huono viestintäväline, kun ei näe noita kiihkosta ja hulluudesta kimaltelevia silmiä.
Ei tarttis kommentoida tällekään dorkalle mitään.. - Valkoparta
ja kidutusta kirjoitti:
tällä herra Valkoparralla. Ei mitään omaa sanottavaa.
Tämä netti on huono viestintäväline, kun ei näe noita kiihkosta ja hulluudesta kimaltelevia silmiä.
Ei tarttis kommentoida tällekään dorkalle mitään..Vastaukset aloitusten mukaan.
(o) (o) - ja kidutusta
Valkoparta kirjoitti:
Vastaukset aloitusten mukaan.
(o) (o)Jos nyt ottaisit jotain kantaa esitettyyn kysymykseen ja perustelisit niitä vähän. Niin minä sitten vastailen..
Ei tuo alotus ole ollenkaan niin hullu kuin miltä se kuulostaa aluksi. Siihen aikaan Jeesuksen ajatukset ovat olleet aika anarkistisia, sosialistisia, feministisiä ja ties mitä muuta.
Yhden lauseen kommentit osoittavat Valkoparrasta, että kaikki aika on kulunut siihen parran kasvattamiseen. Koettaa nyt vähän pärryyttää sitä myös, jos kerran on varmat mielipiteet! - Valkoparta
ja kidutusta kirjoitti:
Jos nyt ottaisit jotain kantaa esitettyyn kysymykseen ja perustelisit niitä vähän. Niin minä sitten vastailen..
Ei tuo alotus ole ollenkaan niin hullu kuin miltä se kuulostaa aluksi. Siihen aikaan Jeesuksen ajatukset ovat olleet aika anarkistisia, sosialistisia, feministisiä ja ties mitä muuta.
Yhden lauseen kommentit osoittavat Valkoparrasta, että kaikki aika on kulunut siihen parran kasvattamiseen. Koettaa nyt vähän pärryyttää sitä myös, jos kerran on varmat mielipiteet!Jostain syystä sinua ärsyttää vain minun näsäviisasteluni, ei ateistien.
Mitä aloitukseen tulee, se on varsin ahtaasta näkökulmasta kirjoitettu. Kaikki uskovaiset niputetaan yhteen nippuun ja heille annetaan tiettyjä stereotypisiä määrittelyjä. Sellaista nippua ei kuitenkaan ole olemassa. Tyypillistä mustavalko-ajattelua. 34 vuotiaalta odottaisi jo vähän kypsyneenpää maailmankuvaa. - ja kidutusta
Valkoparta kirjoitti:
Jostain syystä sinua ärsyttää vain minun näsäviisasteluni, ei ateistien.
Mitä aloitukseen tulee, se on varsin ahtaasta näkökulmasta kirjoitettu. Kaikki uskovaiset niputetaan yhteen nippuun ja heille annetaan tiettyjä stereotypisiä määrittelyjä. Sellaista nippua ei kuitenkaan ole olemassa. Tyypillistä mustavalko-ajattelua. 34 vuotiaalta odottaisi jo vähän kypsyneenpää maailmankuvaa.Astronomilta. Ei täällä tahdo kovin hennoilla mielipiteillä saada keskustelua aikaan.
Kyllä toi homopelko sinänsä on aika yleinen uskovien keskuudessa, joten yleistys (siinä suhteessa) ei ole aivan vääräkään. Kun se vielä linkittyy Jeesuksen hieman femiiniin hahmoon, niin..
Itse en pidä homoista ja koko homopelko-sana on sinänsä vain heidän omaa keksintöään. Ei normaali ihminen heitä pelkää, ihmettelee korkeintaan. Mutta kun jotkut uskovaiset, esim. helluntailaiset pitävät homoutta sairautena, jonka (Jeesus) voi parantaa, niin kyllähän me ollaan jo jossain natsiajan ideologiassa. Eihän ne ihmiset sille suuntautumiselleen mitään voi. Syytkin homouteen on selvitetty aika pitkälle.
No niin, tällä avarakatseisella kirjoituksellani sain sitten sekä uskisten että homojen vihat niskaani, mutta ei se mitään. Ainakaan homot eivät
minua ristiinnaulitse, uskovaisista ääriaineksista en olisi niin varma:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6002136- 1081078
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,191008Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4887Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101845- 79795
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?87727- 63715
- 65563