mitenkähän tuon asian hoitaisi?
Vastaukset 5
- MB_man
Pelkäätkö auton vai pojan puolesta ? Voithan istua kyydissä ensimmäisillä kerroilla ja näät miten poika pärjää. Ja jos hän inssin läpäisee niin eiköhän taitoakin silloin ole.
- Kokemus
Heh heh, siitähän se poika tykkää, vetää kännin, pieksee sut ja tappaa jonkun lapsiperheen kännissä ajaessaan sun autolla.
Anna sille bensarahaa ja sano ettei liikaa leiki, mutta että kannattaa silti jossain kentillä ym. turvallisemmillä paikoilla leikkiä käkkärit ym. nuorisohuvit, että sitten kun joskus tiukka paikka tulee on valmiina refleksit. - nuorena kaahannut
anna pojallesi mahdollisuus leikkiä autolla jossain jääradala tai isoll parkkipaikalla niikuin eräs jo tässä ehdottikin kun pääsee harjoittelemman paljon niin siitä ei kuin hyötyä koska poikasi sladitteelee liikenteessä kuitenkin mutta ehgkä selviää ilman vahinkoja kun on vähän taitoa kertynyt.kyllä se siihen kyllästyy jossain vaiheessa.
- Kyllä se siitä
Mikä siinä niin pelottaa?
Olethan huolehtinut autosi vakuutukset kuntoon, kaskot jne. Muistele niitä aikoja, kun itse sait ajokortin. Tulikos kaahailtua? Useimmat kai kaahaavat ainakin joskus.
Muista, että peltiä/autoja saa rahalla, poikaa ei saa takaisin millään, jos huonosti käy.
Kai poikasi tajuaa, että alkoholi ja autoilu eivät kuulu yhteen.- ope
Olen seurailut ammattikoulun opena
uusien kortin haltioiden ajoa, eivät
juuri selviä 1 kk pidempään, kun jo autossa näkyy käytön jälkiä. Yleensä törmätty luisussa (talvella) esim. katukiviin jne.
Eli osta jos voit noin 2000,- auto..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja212999Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49854- 94786
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "196729- 67652
- 64556
- 45550
- 38531
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2503- 77503