Täytyy sanoa, että harvinaisen ihmeellinen on sheriffin linja. Täällä on aikaisemmin kritisoitu esim. Mr. Raamattu -nimistä nimimerkkiä jopa mainitsematta hänen nimimerkkiään, niin silti nämä muutoin täysin asialliset viestit on poistettu.
Minkä takia henkilöstä keskustelu "mr. puskan" kohdalla on salllittua?
Admata, voisitko selventää miksi "mr. puskasta" keskustelu on sallittua mutta pyhää kirjaan nimimerkkinään käyttävästä ei ole lupa perustaa ketjua?
Miksi mr.puska -kirjoitusta ei ole poistettu?
10
765
Vastaukset
1.) Jos poistolinja ihmetyttää, niin galleriasta löytyy sähköpostiosoitteeni, jota käyttäen asioita voi tiedustella. Tämä palsta on tarkoitettu ensisijaisesti keskusteluun palstan aiheesta.
2.) Tällä palstalla ei kirjoittele yhtään nimimerkillä mr.puska. Toki tietänen keneen kirjoittelijaan viitataan. Keskustelu spekuloi sitä, mitä kyseinen kirjoittaja on itse itsestään kertonut suhteessa Jehovan todistajiin. En näe mitään moitittavaa siinä, että nimimerkkien itsensä esittämistä asioista keskustellaan.
3.) En ole saanut avauksesta yhtään ainutta käyttäjävalitusta. Jos jokin avaus on jonkin mielestä jollain tapaa asiaton, niin siitä ilmoitetaan käyttämällä -ilmoita asiattomasta viestistä- painiketta. Siitä ei tehdä uutta avausta varsinkaan kun ei ole käytetty asianmukaista ilmoitustakaan!
>>
Täällä on aikaisemmin kritisoitu esim. Mr. Raamattu -nimistä nimimerkkiä jopa mainitsematta hänen nimimerkkiään, niin silti nämä muutoin täysin asialliset viestit on poistettu.
>>
Enpä ole huomannut tuollaista. Sen sijaan nimimerkkien tai muutoin yksityishenkilöiden tietojen arvelu ei tälle palstalle kuulu. Sellainen on todella asiatonta anonyymilla keskustelupalstalla. Tällaisia on poistunut sekä minun että ylläpidon toimesta. Huomaa Suomi24 ylläpidon huomiot ihmisten yksityistietojen levittelemiseen:
http://turvallisuus.suomi24.fi/uhrit/- teetee_
kestää näin vähäisen herjan. Ei mitään syytä postaa mielestäni.
- Markku_Meilo
>>Tällä palstalla ei kirjoittele yhtään nimimerkillä mr.puska.
>>En näe mitään moitittavaa siinä, että nimimerkkien itsensä esittämistä asioista keskustellaan.
Mitä nimimerkki mr. puska on esittänyt itsestään? - Roikkuja
Markku_Meilo kirjoitti:
>>En näe mitään moitittavaa siinä, että nimimerkkien itsensä esittämistä asioista keskustellaan.
Mitä nimimerkki mr. puska on esittänyt itsestään?Jottei moden täydy lähteä mukaan, tuohon sinulle tyypilliseen ja tylsään sanakikkailuun, niin kerron sinulle, että mr."puska" on alias Markku Meilo!
Taas se miksi sinua sanotaan mr."puskaksi" on ilmeisesti useinpien tiedossa, sillä tuollaisen nimen todella saa, kun tuon ikäinen mies harrastaa MIELESTÄNI lapsellisia salakuunteluleikkejä. Ennenkaikkea jää niistä lapsellisesti kiinni aivan toisella palstalla nimimerkki Torninvartijan tekstistä ja yrittää sanakikkailla asiasta ulos MIELESTÄNI sinulle tyypilliseen tapaan. - Roikkuja
teetee_ kirjoitti:
kestää näin vähäisen herjan. Ei mitään syytä postaa mielestäni.
Olin huomaavinani pientä kiusaantuneisuutta, sillä MM yrittää aloittaa hänelle tyypillisen sanakikkailun moden kanssa.
Tämä on MIELESTÄNI niin tyypillistä Markku Meiloa, sillä vaikka asia olisi selvää pässinlihaa, niin jos joku sana on asetettu väärin, niin sellainen luikertelu alkaa, ettei paremmasta tiedä.
Mutta on hyvä, että Markku Meilon tapa kirjoitaa on selvillä, sillä tuohon MM MIELESTÄNI pyrkiikin, siis luomaan mielikuvia!
MIELESTÄNI Markku Meilo on valehtelija, joka älykkäänä miehenä onnistuu hämäämään tavallista rehellistä lukijaa todella hyvin.
Itse en näe mitään eroa Veikko Leinosen ja Markku Meilon rehellisyydessä. Markku_Meilo kirjoitti:
Mitä nimimerkki mr. puska on esittänyt itsestään?>>
Mitä nimimerkki mr. puska on esittänyt itsestään?
>>
No siitähän minulla ei ole harmainta hajuakaan, kun minun aikanani ei ole sellaista nimimerkkiä esiintynyt. Avauksen johdannossa viitattiin vanhoihin kirjoituksiin ilman linkkiä, joten arvoitukseksi jäänee.
Tällä palstallahan esitetään hyvin monenlaisia väittämiä. Niiden totuudellisuuden arviointi jää lukijalle, kuten anonyymeilla keskustelupalstoilla yleensäkin.
Myös tyyli on usein valitettavan kyseenalainen monissa kirjoituksissa. "Iskuja" jaellaan puolin jos toisin. Yritän karsia ainakin pahimmat vyön alle lyönnit ja pitää palstan siedettävässä kunnossa. Tähän on apu käyttäjävalitusten muodossa tervetullutta.
Oletan että varsinkin vanhat palstakonkarit osaavat ilmoittaa asiattomista viesteistä, jos kokevat tulleensa loukatuksi. Valitusavauksille minulla ei juurikaan riitä ymmärrystä, ellei ole viitsitty tehdä edes asiaan kuuluvaa ilmoitusta.
- Roikkuja
>>Jehovan todistajat
Keskustele jehovantodistajuudesta. - ihmetteliä
vaihtaa nimimerkkiä tämä ihmetteliä on ollu mulla jo kauan ettei tulisi väärinkäsiyuksiä KIITOS
- Ihmettelijä.
Oletko siis ihmetteliä? Minä taas olen alkuperäinen ja oikea Ihmettelijä. Äitini puolelta olemme Kummastelijoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222317
- 871423
- 1161218
- 751120
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18919Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249841- 52832
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil205819Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo17802- 34765