Kokouksien tuoma ilo

Ilona_ILO

9

862

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivusta seurannut

Mutta eivätkö juuri luopiot hakeudukin toisiin seurakuntiin kokeakseen erilaisia ihmeitä? Onhan tälläkin palstalla entisiä jehovantodistajia, jotka ovat menneet mukaan helluntaiseurakunnan tai vapaakirkkoseurakunnan "kaatajaisiin".

• >>Mutta eivätkö juuri luopiot hakeudukin toisiin seurakuntiin kokeakseen erilaisia ihmeitä?

Alkaa ihan hiljalleen kyrpimään tällainen yleistäminen. Jokainen vartiotorniseurasta luopioituneeksi itsensä kokeva löytää varmasti oman tiensä tehdä elämällään mitä sitten ikinä haluaa. Siihen ei likikään aina kuulu loikkaaminen toiseen uskontoon tai lahkoon.

>>Onhan tälläkin palstalla entisiä jehovantodistajia, jotka ovat menneet mukaan helluntaiseurakunnan tai vapaakirkkoseurakunnan "kaatajaisiin".

Ja mikä sinä olet tuomitsemaan heidät? Tuskin osaat puolustaa voitokkaasti kuitenkaan oman uskosi kulmakiviä. Siitä vain kertomaan kuinka vuosi 1914 liittyy jumalan suunnitelmiin. Tai millä perusteilla vartiotorniseura on jumalan valittu järjestö raamatun mukaan.

Niin kauan kuin tällaisiin perustavaa laatua oleviin kysymyksiin ei saada raamatunmukaista vastausta niin ei sitten suurin surminkaan kannattaisi lähteä arvostelemaan tai tuomitsemaan ihmisten omia ratkaisuja, jotka ovat nähneet parhaaksi omassa elämässään.

• Minäminä
        t-i-u-k-u kirjoitti:

>>Mutta eivätkö juuri luopiot hakeudukin toisiin seurakuntiin kokeakseen erilaisia ihmeitä?

Alkaa ihan hiljalleen kyrpimään tällainen yleistäminen. Jokainen vartiotorniseurasta luopioituneeksi itsensä kokeva löytää varmasti oman tiensä tehdä elämällään mitä sitten ikinä haluaa. Siihen ei likikään aina kuulu loikkaaminen toiseen uskontoon tai lahkoon.

>>Onhan tälläkin palstalla entisiä jehovantodistajia, jotka ovat menneet mukaan helluntaiseurakunnan tai vapaakirkkoseurakunnan "kaatajaisiin".

Ja mikä sinä olet tuomitsemaan heidät? Tuskin osaat puolustaa voitokkaasti kuitenkaan oman uskosi kulmakiviä. Siitä vain kertomaan kuinka vuosi 1914 liittyy jumalan suunnitelmiin. Tai millä perusteilla vartiotorniseura on jumalan valittu järjestö raamatun mukaan.

Niin kauan kuin tällaisiin perustavaa laatua oleviin kysymyksiin ei saada raamatunmukaista vastausta niin ei sitten suurin surminkaan kannattaisi lähteä arvostelemaan tai tuomitsemaan ihmisten omia ratkaisuja, jotka ovat nähneet parhaaksi omassa elämässään.

Pääsit sit oikein HBL:ään 3/9

• Minäminä kirjoitti:

Pääsit sit oikein HBL:ään 3/9

Vaikka aivan turhan vähän tekstiä pääsi julki.

• Markku_Meilo
        t-i-u-k-u kirjoitti:

>>Mutta eivätkö juuri luopiot hakeudukin toisiin seurakuntiin kokeakseen erilaisia ihmeitä?

>> Siihen ei likikään aina kuulu loikkaaminen toiseen uskontoon tai lahkoon.

Mutta jos ei olekaan toisen uskonnon antamaa maalitaulua kolminaisuudesta tai helvetistä, niin mitä jää jäljelle?

Jäljelle jää hampaattomuus mm. Vartiotorniseuran epärehellisyydestä, ajanlaskusta, lopun ajasta sekä pakanain määräajoista.

Ateisti onkin hankala tapaus, jonka edessä Vartiotorniseuran kannattaja on aseeton. Juuri tämä antaa yleistykselle kiinnostavuutta.

• salaisuus?

JT seurakunnassasi, veljinäsi!!! Jt järjestössä on kokonainen armeija väkeä jotka ovat mukana ainoastaan suku ja ystävyys suhteiden takia. ( ja nuoria alle kolmekymmppisiä miehen alkuja välttelemässä armeijaa)
        Etsippä näitä kahden naamarin väkeä ensin omasta joukosta. He ovat luopuneet uskosta, mutta ovat edelleen järjestöjäseniä täyttäen perusmerkit käyden kokouksissa ja raportin kuukausittain ntaen, mutta omassa elämässään ei näy kristilliset periaatteet. Siis ainoat oikeat luopiot ovat järjestön sisällä.
        Minä joka olen eronnut JT järjestöstä olen X JT!!! Vai olisiko minun sinnitellä järjestössä mukana, jonka ennustukset jatkuvasti epäonnistuvat.?? Mietippä sitä!!!!!!!

• NÄIN SE ON
        salaisuus? kirjoitti:

JT seurakunnassasi, veljinäsi!!! Jt järjestössä on kokonainen armeija väkeä jotka ovat mukana ainoastaan suku ja ystävyys suhteiden takia. ( ja nuoria alle kolmekymmppisiä miehen alkuja välttelemässä armeijaa)
        Etsippä näitä kahden naamarin väkeä ensin omasta joukosta. He ovat luopuneet uskosta, mutta ovat edelleen järjestöjäseniä täyttäen perusmerkit käyden kokouksissa ja raportin kuukausittain ntaen, mutta omassa elämässään ei näy kristilliset periaatteet. Siis ainoat oikeat luopiot ovat järjestön sisällä.
        Minä joka olen eronnut JT järjestöstä olen X JT!!! Vai olisiko minun sinnitellä järjestössä mukana, jonka ennustukset jatkuvasti epäonnistuvat.?? Mietippä sitä!!!!!!!

Sinusta oikein huokuu rakkaudellisuus, itse haluat olla sekoittamatta "puhdasta viiniä omalla happamuudellasi" kun eroat porukoista, no joo :P mutta puhut ihan asiaa, he eivät sitä tajua.

• sööpäri.

Enpä tunne yhtäkään helluntailaista ex-jt:aa.
        Ihme-kokouksissa en ole koskaan käynyt, mutta mikäpä estäisi? Ei ainakaan minkään toisen lahkon typerät säännöt.

Jt-kokouksissa koin parissa kokouksessa sellaisen ihmeen, että aika tuntui kuluvan nopeasti. Mutta näitä kokouksia ei siis ollut kuin pari.

• salaisuus?
        NÄIN SE ON kirjoitti:

Sinusta oikein huokuu rakkaudellisuus, itse haluat olla sekoittamatta "puhdasta viiniä omalla happamuudellasi" kun eroat porukoista, no joo :P mutta puhut ihan asiaa, he eivät sitä tajua.

aika tavallinen tallaaja, joka vuosien varrella näin ja koin JT järjestö "ihanuutta ja rakkautta". Järjestö kasvatti kun olin irtaantuminen ei ollut helppo, muuta helpotus, kun sen sitten tein. Se teatteri minkä näin JT väessä oksettaa vieläkin.( pois lukien ne vilpittömät peruspuurtajat, jotka todella tuntuvat uskovan ja jopa elävät uskomuksensa mukaan) Outoa on,että juuri he ovat tiettyjen JT ihmisten aliarvostuksen kohteena?????????Outoa!!!!!!!!!!!!!
        Minua ihan oikeasti hävettää että olen ollut JT!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      22
      2387
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1526
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      118
      1264
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1130
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      959
    6. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      852
    7. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      851
    8. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      840
    9. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      18
      831
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe