Ostin Creative zen nano plus soittimen. Olen tyytyväinen äänenlaatuun, mutta radiosta nauhoittamani musiikki kuulostaa heikkolaatuiselta. Tallentuu waw muodossa... Onko muilla sama ongelma?
Kuitenki n.99e maksavalta laitteelta odottaa paljon:)
Creative
7
807
Vastaukset
- iPodin omistaja
Siis mitä?
Se radiovastaanotin on ollut tunnetusti ihan paska. Se radio/radionauhoitus on vain säälittävä myyntikikka jolla yritetään kalastella iPodin ostajia.
iPodiin saa myös radion (erikseen) ja on kuulema hyvälaatuinen mutta se ei sisällä nauhoitusominaisuutta. Tukee myös kehittynyttä RDS radiotekniikkaa.- miles davis
50€. Et mitä järkee?
- j-b
// Kuitenki n.99e maksavalta laitteelta odottaa
// paljon:)
Päivän paras :D- jp.
Noh.. 99e on miltei 600mk. Sillä summalla sai aikoinaan laadukkaat korvalappustereot radiolla;)Md oli myös hyvä, mutta liian pieni tannennuskapasiteetti.
jp. kirjoitti:
Noh.. 99e on miltei 600mk. Sillä summalla sai aikoinaan laadukkaat korvalappustereot radiolla;)Md oli myös hyvä, mutta liian pieni tannennuskapasiteetti.
Muistan, kun 29. heinäkuuta 1981 kateltiin kaupassa Aiwan korvalappustereoita. Hintaa oli n. 1200 markkaa (nykyrahassa palkkoihin suhteutettuna 800 euroa). Ennen oli paremmin.
Tuo on ihan laitteen ominaisuus. Ei se radioäänitys käytännössä toimi musiikille. Musiikki kannattaa hankkia muita teitä. Puheelle olen sitä käyttänyt aivan hyvin.
Koita tallentaa ulkoisesta radiosta line-in liitännällä. Sillä tavalla saa MP3:a.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697464Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435094- 983484
- 442359
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462319- 222168
- 342123
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil211993- 281791
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141683