Olin aktiivinen jäsen 16-22-vuotiaana.Uskoin kaiken mitä vartiotorni opetti.Tutustuin luonnollisesti kymmeniin todistajiin hyvin ja vierailin New Yorkissa päätoimistossa.Ihmettelin silloin miten tehokas järjestö on toimiakseen vain vapaaehtoisilla lahjoitusvaroilla. Tietysti ajattelevana ja kriittisenä nuorena, mietin miten kaikki päätökset oikeasti syntyvät.Olin kuullut hallintoelimen äänestyksistä eri oppien ja asioiden suhteen, joita vietäisiin jäsenistölle lehtien kautta.
Kysyisin nyt, että onko kenelläkään tietoa, että hyötyykö kukaan taloudellisesti järjestössä esim.hallintoelimen jäsenet? Uskovatko kaikki järjestön johtajat Brooklynissä ja eri maiden päätoimistoissa, Beetteleissä, täysin siihen,että ovat osa totuutta?
Jos kaikki toimivat vilpittömästi, mikä tuntuisi uskomattomalta, niin siinähän jatkakoon toimintaa ja tuokoon helpotusta ihmisten elämään, mutta jos kyseessä on tietoinen taloudellisen hyödyn tavoittelu tms, niin miten toiminta voi jatkua entisellään?
kuka hyötyy järjestöstä?
2
244
Vastaukset
>>Kysyisin nyt, että onko kenelläkään tietoa, että hyötyykö kukaan taloudellisesti järjestössä esim.hallintoelimen jäsenet?
Tuskinpa hallintoelimen jäsenet matkoillansa motelleissa esiintyvät. Tai matkaavat sinne kinttupolkua tai fillaria käyttäen. Kyllä ne flyggellä päristelevät ja tavallista paremmissa hotelleissa jehovan suopeudesta nauttivat.
Jo se että vartiotorniseuran taloudelliset faktat ovat top-secret osastoa, kertoo siitä ettei puhtaista jauhoista voida puhua. Tästä voidaan olla tuhatta eri mieltä ja spekuloida maailman tappiin saakka. Niin kauan kuin asioita piilotellaan, ne ovat erittäin epäilyttäviä.
Itse uskon että tuskin kukaan nostelee mitään optioiksi verrattavia summia vartiotorniseuran kassasta, mutta oikeassa asemassa olevat henkilöt hyötyvät suuresti asemastaan ns. luontais-etuina tai työsuhde-etuina.
Mitens se menikään... "Valta turmelee, ja ehdoton valta turmelee ehdottomasti.">>Olin kuullut hallintoelimen äänestyksistä eri oppien ja asioiden suhteen, joita vietäisiin jäsenistölle lehtien kautta.
Jos et ole vielä törmännyt vartiotorniseuran hallintoelimen entisen jäsenen selvitykseen kuinka asiat oikeasti menevät. Niin lukaisehan nyt tästä muutama Suomennettu luku:
http://www.jttuki.info/Franz/index.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5742975Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu892562Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211631Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771552Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101480Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔451436- 691414
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3141312- 271308
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901193