raskaaksi ilman kunnon yhdyntää?

tyttö87_

Eli pelkään olevani raskaana...
Ilta meni niin että ei ollu tarkotus mennä pidemmälle eli alushousut pysy molemmilla kyllä jalassa mutta tunnelma oli kuitenki aika kosteeta, eli onko mahdollista että olisin tullu raskaaks ns. stringien ja boxerien läpi? Tiiän et kuulostaa tyhmält mut kuitenki pakko kysyy ku ei oo kokemusta...entä onko mahdollista siinä tapauksessa että poika masturboi ensin jonka jälkeen sormittaa tyttöä?
Mentiin sitte kyl pidemmällekki mut kortsun kanssa kylläki. Otin jälkiehkäsyn kuitenki kaiken varalta noin 30 tunnin päästä ja nyt noin 5 päivän päästä alko tulla vähän vuotoo...menkkojen pitäis kuitenki tulla vasta parin viikon päästä, onko kyseessä nyt ne valemenkat?
Kiitos vastauksista kaikille jo etukäteen!

14

7807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen tyttö

      Olen miettinyt itse lähse samaa asiaa.

      Eli voiko siitä tulla raskaaksi, että spermaa tulee reidelle? Silloin ei siis harrastettu seksiä, vaan hyväiltiin toisiamme ja mies tuli reidelleni.

      • pohjolansonni

        RASKAANA! ihmisen reisikin voi hedelmöittyä spermasta!


    • neitsyt Maria

      ainoa henkilö, joka on sikinyt pyhästä hengestä, on neitsyt Maria ja siten syntyi Jesus-lapsi. Siittäminen on mahdollista myös siten, että sperma joutuu sormien viemänä naiseen. Näin tehdään mm. keinohedelmöityspoliklinikoilla, jossa jonkun miehen sperma annetaan naiselle jollain välineellä, ilman että penis käy naisessa.

      • pohjolansonni

        ei itsestään tullu raskaaksi. kyllä se jooseppi sitä höyläs, ja niitten esikoisesta tulikin sitten tää flegmaattinen tyhjä tasku, joka ei elämänsä aikana saanu mitään aikaseksi.


    • tyttö87_

      eli voiko jälkiehkäsy pilleri vaikuttaa menkkojen tuloon?...nyt kohta viikon myöhäs nimittäin....taitaa olla kohta testin tekemisen paikka...
      ja todella toivon etten ole vainoharhainen..

      • ensikertalainen.

        Kaipaisin pikaisesti vastausta! Eli normaalisti kuukautisvälini ovat erittäin epäsäännölliset esim 23-30 päivää. Viime lauantaina olin yhdessä pojan kanssa, ei oltu yhdynnässä, mutta suihin otin ja muutenkin oltiin intiimisti kontaktissa. Sukuelimemme eivät mielestäni kohdanneet. Olen neitsyt, tuo oli siis ensimmäinen kerta kun olin mitenkään lähemmässä kontaktissa pojan kanssa! Ajattelin että eihän tuossa mitään, vaikka ei suojauduttu, mutta en pitänyt tärkeänä kun ei oltu yhdynnässä (siis hän sisälläni). Valkovuoto on ollut aika runsasta sitten lauantain ja tänään alkoi sitten "menkat". Mutta menkkoja en ollut odottanut ennenkuin ehkä aikaisintaan 6 päivä.
        Voiko tämä siis liittyä jotenkin tuohon lauantaihin??
        En kai voi olla raskaana, vai voinko?? Olen kuitenkin edelleen neitsyt.
        Ovatko nämä kuitenkin vain normit menkat jotka tulivat liian aikaisin vai onko tällä jotain tekemistä lauantain kanssa?
        Eihän nämä "menkat" voi olla mitenkään merkki raskaudesta (joka muutenkin jo kuulostaa erittäin epätodennäköiseltä)??

        Olisin todella kiitollinen pikaisista neuvoista.


      • äly-hoi!!!
        ensikertalainen. kirjoitti:

        Kaipaisin pikaisesti vastausta! Eli normaalisti kuukautisvälini ovat erittäin epäsäännölliset esim 23-30 päivää. Viime lauantaina olin yhdessä pojan kanssa, ei oltu yhdynnässä, mutta suihin otin ja muutenkin oltiin intiimisti kontaktissa. Sukuelimemme eivät mielestäni kohdanneet. Olen neitsyt, tuo oli siis ensimmäinen kerta kun olin mitenkään lähemmässä kontaktissa pojan kanssa! Ajattelin että eihän tuossa mitään, vaikka ei suojauduttu, mutta en pitänyt tärkeänä kun ei oltu yhdynnässä (siis hän sisälläni). Valkovuoto on ollut aika runsasta sitten lauantain ja tänään alkoi sitten "menkat". Mutta menkkoja en ollut odottanut ennenkuin ehkä aikaisintaan 6 päivä.
        Voiko tämä siis liittyä jotenkin tuohon lauantaihin??
        En kai voi olla raskaana, vai voinko?? Olen kuitenkin edelleen neitsyt.
        Ovatko nämä kuitenkin vain normit menkat jotka tulivat liian aikaisin vai onko tällä jotain tekemistä lauantain kanssa?
        Eihän nämä "menkat" voi olla mitenkään merkki raskaudesta (joka muutenkin jo kuulostaa erittäin epätodennäköiseltä)??

        Olisin todella kiitollinen pikaisista neuvoista.

        Jos teillä ei ole mitään käsitystä siitä, miten raskaaksi tullaan, niin kannattaisikohan se oheistoimintakin jättää suosista väliin?????


    • Mistäs sitä tietää?

    • Anonyymi

      Kaikki karanteeniin pysykää kotona yksin, ovet lukkoon, se vähentää huomattavasti raskaaksi tulon mahdollisuutta.

    • Anonyymi

      Olisi mukava kuulla saiko aloittaja lapsen. Siitähän on jo 13 vuotta. Lapsi on kohta teini-iässä.

    • Anonyymi

      Lakatkaa rupeloimasta noin vastuuttomasti.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1499
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1126
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      961
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      180
      837
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      605
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      588
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe