Ja sehän passaa!
http://www.stara.fi/?p=4963
Hanna vedonlyöjien mukaan...
6
448
Vastaukset
YLE ei halua että Suomi voittaisi euroviisut siksi sinne laitetaan mahdollisimman huono biisi.
- .......
Aika tylyä muita esiintyjiä kohtaan julistaa jo nyt suureen ääneen, että kuka voittaa.
Varmasti on vielä parempia biisejä tulossa.
Tulevana lauantainakin esiintyy jo Katra, jonka molemmat biisit parempia kuin Hannan.
(Vaikkakin biisien kielenä on suomi)
- laura oli aika
kova vedonlyöjien suosikki taannoin. mikä se biisi nyt olikaan, ennee muista näin vanhana. olikos ne virossa sillo??? ai niin se addict biisi.
- "ihan okei" EI RI...
Valitettavasti Hannan kappale on vain "ihan okei". Ei voita euroviisukisoja. Siitä olen täysin varma.
"Heikoimmilla puolestaan ovat peliyhtiön mukaan Jani & The Jetsetters, Johanna Kurkela ja Jukka Kuoppamäki, joiden kertoimet ovat tällä hetkellä 17". - Kansa päättää
Suomalaiset älkää nyt ihmeessä luottako vedonlyöjiin.
Miettikää ihan itse, mikä on se hyvä kappale.
Tällä tavalla Suomi saa semmoisen kappaleen kilpailuun, minkä suomalaiset oikeesti haluavat.
Älkää antako toisten mielipiteiden vaikuttaa omaan mielipiteeseen.
Jokaisella meistä on oma mielipide, pidetään siitä kiinni.- tööt-tööt
Annettaisko kuitenkin toistenkin vielä esittää kilpailukappaleensa, ennen kuin tehdään Hannasta voittajaa. Vedonlyöjistä viis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961565- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403971- 164913
- 57772
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51688
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642