Mikä Eurooppaa vaivaa?
Ensin voittaa Hard Rock Halleluja ja nyt Molitva (Rukous). Israel voitti jo 1970-luvulla biisillä Halleluja.
Uskonnollinen tematiikka puree eurooppalaiseen yleisöön?
Tämä muistiin ensi vuonna. Osallistun sävellyksellä "Euro-Jesus Rocks and Rolls".
Euro Jesus rocks and rolls
he has brain
he has balls!
Tout qu´il dit pour moi
c´est Euro Jesus
-ce soir!
The angels are singing
Adin-dva-tri!
Let Jesus sell
or go to hell!
Hallelujasta Rukoukseen
Atte Ateisti
2
236
Vastaukset
- agnostikko__
Serbia oli mun lemppari vaikka olikin uskonnollinen. Jos kuuntelee juttuja jossa on rukoilua, jumalaa yms. voi vaan ajatella niitä symbolisiksi. Voi "rukoilla" ja ajatella ihan samallalailla kuin Serbian laulussa vaikka ei olisi edes uskonnollinen.. Ainakin minä voin :P
Lordin sanat olivat aika surkeat ja oudot, mutta muuten ihan hyvä esitys. nähty ja kuultu, joten yksinkertaiset ja aidot, lapsenomaiset jutut kuitenkin vielä kolahtaa. Onnea vaan yritykselle! XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?1912471Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä711222Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1785141Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa353770Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963584Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss523218Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092924Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132558Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie562200Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191995