Antaa mennä, kun on alamäki vaan! Emme pysty täyttämään mitään, niin paskankos väliä sitten millään oikeamielisyydellä on?
Ei muuta kuin syödään, juodaan, naidaan ja iloitaan, ei kannata PÄTKÄÄKÄÄN jarrutella mielitekojaan.
Mitä nyt Jumalaa kunnioittamaan? NIINKÖ?
Älä tule sanomaan sitten, että on väärin asua avoliitossa, jos kerran rikot yhtä käskyä tahallasi!
Tätäkö te tahdotte sanoa, te jotka nimitätte itseänne
8
154
Vastaukset
- edelliseen. . . . .
>>jos kerran rikot YHTÄKÄÄN käskyä tahallasi!
- mikä siinä on
Mikä siinä on, kun adventisti haluaisi kaikkien tekevän väärin samoin kuin he tekevät? Mikä sinua hermostuttaa, kun emme usko teidän tavallanne? Adventismissa asioiden olemus on ymmäerretty kaikin tavoin väärin, ja he tahtoisivat kaikkien tulevan heidän kaltaisikseen. Adventisteilla ei ole mitään vastaavaa ymmärtämystä tavallisia ihmisiä kohtaan, kuten Jeesuksella oli. Adventistien suhtautuminen on kopiota fariseusten tavasta suhtautua muihin ihmisiin.
- Adventistit
eivät ole Jeesus, etkä ole sinäkään. Mutta Jeesuksen esimerkki oli se, että HÄN PITI JUMALAN KÄSKYT!
Senvuoksi emme mekään saa polkea jalkoihimme Jumalan opetuksia ja tahallamme kapinoida Jumalaa vastaan, vaan meidän tulisi kaikessa pyrkiä hyvään ja oikeudenmukaiseen elämään rakaudesta Jumalaan ja lähimäisiimme. Meillä pitäisi olla kaikki mahdolliset Hengen aseet taistelussa pahuutta ja vääryyttä vastaan, kuten Paavali opetti! - unohtui?
Adventistit kirjoitti:
eivät ole Jeesus, etkä ole sinäkään. Mutta Jeesuksen esimerkki oli se, että HÄN PITI JUMALAN KÄSKYT!
Senvuoksi emme mekään saa polkea jalkoihimme Jumalan opetuksia ja tahallamme kapinoida Jumalaa vastaan, vaan meidän tulisi kaikessa pyrkiä hyvään ja oikeudenmukaiseen elämään rakaudesta Jumalaan ja lähimäisiimme. Meillä pitäisi olla kaikki mahdolliset Hengen aseet taistelussa pahuutta ja vääryyttä vastaan, kuten Paavali opetti!Miksi jätit pois raamatunlauseen alkuosan??????
15:10 Jos te pidätte MINUN KÄSKYNI, niin te pysytte minun rakkaudessani, niinkuin minä olen pitänyt Isäni käskyt ja pysyn hänen rakkaudessaan. - hepäs
Adventistit kirjoitti:
Senvuoksi emme mekään saa polkea jalkoihimme Jumalan opetuksia ja tahallamme kapinoida Jumalaa vastaan, vaan meidän tulisi kaikessa pyrkiä hyvään ja oikeudenmukaiseen elämään rakaudesta Jumalaan ja lähimäisiimme. Meillä pitäisi olla kaikki mahdolliset Hengen aseet taistelussa pahuutta ja vääryyttä vastaan, kuten Paavali opetti!Adventistit kiertävät aina puheenaiheen! Sinunkin asian esittelytapasi osoittaa, että et tajua, että Jeesus oli juuri juutalaisesta syntyperästään johtuen lain alainen. Mutta me emme pakanakristityt emme ole! Siitä johtuu ,että Jeesus noudatti Israelille annettuja säädöksiä ympärileikkaustaan myöten. Adventistithan ovat tuon Israelin liiton rikkojia, jota Jeesus noudatti;1.Mooseksen kirja:
17:14 Mutta ympärileikkaamaton miehenpuoli, jonka esinahan liha ei ole ympärileikattu, hävitettäköön kansastansa; hän on rikkonut minun liittoni." - Jeesus on Herra
unohtui? kirjoitti:
Miksi jätit pois raamatunlauseen alkuosan??????
15:10 Jos te pidätte MINUN KÄSKYNI, niin te pysytte minun rakkaudessani, niinkuin minä olen pitänyt Isäni käskyt ja pysyn hänen rakkaudessaan.Lainaamassasi kohdassa näkyy selvästi toinen opetus kuin adventismilla. Ja koska he opettavat toista oppia, he eivät kuulu kristinuskoon lainkaan. Päinvastoin, he ovat harhauttajia pois kristinuskosta. He ovat susia lammasten vaatteissa, niinkuin Pietari sanookin.
Adventistit kirjoitti:
Senvuoksi emme mekään saa polkea jalkoihimme Jumalan opetuksia ja tahallamme kapinoida Jumalaa vastaan, vaan meidän tulisi kaikessa pyrkiä hyvään ja oikeudenmukaiseen elämään rakaudesta Jumalaan ja lähimäisiimme. Meillä pitäisi olla kaikki mahdolliset Hengen aseet taistelussa pahuutta ja vääryyttä vastaan, kuten Paavali opetti!Ole onnellinen laintaakkoinesi! Kyllä sen pitäisi maistua, vaikkei ketään muuta saisi siihen mukaan.
Miksi kadehdit vapaita? He ovat vapaita ja silti luultavasti tekevät vähemmän syntiä kuin sinä.
Ainakin Sana sanoo, että juuri laista synti saa yllykkeen. Ja että laki jopa synnyttää vihaa.
Näyttää ainakin kiivailua ja hiiltymistä synnyttävän. Kristityt eivät ole lain alla, ja juuri siksi ei synti heitä NIIN kovasti houkuta.
Lapsena teki mieli juuri sitä, mikä kiellettiin.
tämä paratiisista tuttu psykologia pätee yhä.
Mutta meillä on niin hauskaa Jeesuksen kanssa, isän kanssa, että ei kiinnosta lähteä pois.
Vaikka kyllä se Pyhä Henki mukana pysyy kaikkialla.
Jos syntiä teemme, emme pakene Aadamin lailla, vaan ristin juurelle kapuamme sitäkin hanakammin.
Kadumme särkynein sydämin ja nöyrin mielin.
"Krusifiksin juurella palan halusta tehdä jälleen parannuksen" - ainakin 70 kertaa 7 kertaa.
Luuk 15:11-32 lapsi vai palkollinen?
11 Vielä hän sanoi: "Eräällä miehellä oli kaksi poikaa.
12 Ja nuorempi heistä sanoi isälleen: 'Isä, anna minulle se osa tavaroista, mikä minulle on tuleva'. Niin hän jakoi heille omaisuutensa.
13 Eikä kulunut montakaan päivää, niin nuorempi poika kokosi kaiken omansa ja matkusti pois kaukaiseen maahan; ja siellä hän hävitti tavaransa eläen irstaasti.
14 Mutta kun hän oli kaikki tuhlannut, tuli kova nälkä koko siihen maahan, ja hän alkoi kärsiä puutetta.
15 Ja hän meni ja yhtyi erääseen sen maan kansalaiseen, ja tämä lähetti hänet tiluksilleen kaitsemaan sikoja.
16 Ja hän halusi täyttää vatsansa niillä palkohedelmillä, joita siat söivät, mutta niitäkään ei kukaan hänelle antanut.
17 Niin hän meni itseensä ja sanoi: 'Kuinka monella minun isäni palkkalaisella on yltäkyllin leipää, mutta minä kuolen täällä nälkään!
18 Minä nousen ja menen isäni tykö ja sanon hänelle: Isä, minä olen tehnyt syntiä taivasta vastaan ja sinun edessäsi
19 enkä enää ansaitse, että minua sinun pojaksesi kutsutaan; tee minut yhdeksi palkkalaisistasi.'
20 Ja hän nousi ja meni isänsä tykö. Mutta kun hän vielä oli kaukana, näki hänen isänsä hänet ja armahti häntä, juoksi häntä vastaan ja lankesi hänen kaulaansa ja suuteli häntä hellästi.
21 Mutta poika sanoi hänelle: 'Isä, minä olen tehnyt syntiä taivasta vastaan ja sinun edessäsi enkä enää ansaitse, että minua sinun pojaksesi kutsutaan'.
22 Silloin isä sanoi palvelijoilleen: 'Tuokaa pian parhaat vaatteet ja pukekaa hänet niihin, ja pankaa sormus hänen sormeensa ja kengät hänen jalkaansa;
23 ja noutakaa syötetty vasikka ja teurastakaa. Ja syökäämme ja pitäkäämme iloa,
24 sillä tämä minun poikani oli kuollut ja virkosi eloon, hän oli kadonnut ja on jälleen löytynyt.' Ja he rupesivat iloa pitämään.
25 Mutta hänen vanhempi poikansa oli pellolla. Ja kun hän tuli ja lähestyi kotia, kuuli hän laulun ja karkelon.
26 Ja hän kutsui luoksensa yhden palvelijoista ja tiedusteli, mitä se oli.
27 Tämä sanoi hänelle: 'Sinun veljesi on tullut, ja isäsi teurastutti syötetyn vasikan, kun sai hänet terveenä takaisin'.
28 Niin hän vihastui eikä tahtonut mennä sisälle; mutta hänen isänsä tuli ulos ja puhutteli häntä leppeästi.
29 Mutta hän vastasi ja sanoi isälleen: 'Katso, niin monta vuotta minä olen sinua palvellut enkä ole milloinkaan sinun käskyäsi laiminlyönyt, ja kuitenkaan et ole minulle koskaan antanut vohlaakaan, pitääkseni iloa ystävieni kanssa.
30 Mutta kun tämä sinun poikasi tuli, joka on tuhlannut sinun omaisuutesi porttojen kanssa, niin hänelle sinä teurastit syötetyn vasikan.'
31 Niin hän sanoi hänelle: 'Poikani, sinä olet aina minun tykönäni, ja kaikki, mikä on minun omaani, on sinun.
32 Mutta pitihän nyt riemuita ja iloita, sillä tämä sinun veljesi oli kuollut ja virkosi eloon, hän oli kadonnut ja on jälleen löytynyt.'"
On kurjaa olla palkkalainen - silloin kadehtii muita. Lapsella on kaikki Isän aarteet käytettävissä.
RAKASTATKO TODELLA ISRAELIN JUMALAA ?
- jokainen kristitty tekee niin
Jumalan ihana kaupunki
1 Siionin tähden minun on puhuttava, Jerusalemin takia en voi vaieta, ennen kuin oikeus nousee siellä kuin aurinko ja pelastus kuin leimuava soihtu, [Jes. 46:13]
2 ennen kuin kansat näkevät sinun vanhurskautesi ja kuninkaat sinun kirkkautesi. Sinä saat uuden nimen, jonka Herra itse lausuu julki, [Jes. 56:5 ]
3 ja sinä olet oleva kaunis kruunu Herran kädessä, kuninkaallinen seppele Jumalan huomassa.
4 Ei sinun nimesi enää ole Hylätty eikä maasi nimi Hedelmätön, vaan sinun nimesi on oleva Rakastettuni ja maasi nimi Puolisoni, sillä Herra rakastaa sinua ja ottaa sinun maasi puolisokseen. [Jes. 54:6, 60:15]
5 Niin kuin nuorukainen ottaa neidon vaimokseen, niin sinun lapsesi ottavat sinut omakseen, niin kuin sulhanen iloitsee morsiamestaan, niin sinun Jumalasi iloitsee sinusta. [Sef. 3:17; Ilm. 21:2]
6 Sinun muureillesi, Jerusalem, minä olen asettanut vartijoita. Hetkeksikään he eivät saa herpaantua, eivät päivällä eivätkä yöllä. -- Te, jotka huudatte Herraa, älkää suoko itsellenne lepoa!
7 Älkää suoko lepoa hänelle, ennen kuin hän rakentaa ennalleen Jerusalemin ja tekee siitä ylistyksen aiheen koko maailmalle! [Jes. 61:11; Luuk. 18:1]
8 Oikean kätensä, vahvan käsivartensa kautta Herra on vannonut: -- Sinun viljaasi minä en enää anna vihollistesi ruoaksi, eivätkä muukalaiset enää juo sinun viiniäsi, josta sinä olet vaivan nähnyt, [62:8,9: Jes. 65:21,22; Aam. 9:14]
9 vaan ne, jotka viljan korjaavat, sen myös syövät ylistäen Herraa, ja ne, jotka kokoavat rypäleet, ne myös juovat viinin minun pyhäkköni esipihoissa.
Tasoittakaa tie, kohottakaa lippu
10 Lähtekää, menkää ulos porteista, valmistakaa tie kansalle, valmistakaa, tasoittakaa valtatie, raivatkaa pois kivet, kohottakaa lippu merkiksi kansoille! [Jes. 57:14]
11 Maailman ääriin saakka Herra on kuuluttanut: -- Sanokaa tytär Siionille: Katso, sinun pelastajasi saapuu, hän kuljettaa mukanaan työnsä palkkaa, johdattaa niitä, jotka on omikseen hankkinut. [Jes. 40:10; Sak. 9:9; Matt. 21:5]
12 Heitä kutsutaan nimellä Pyhä kansa, Herran lunastamat, ja sinua nimellä Kaivattu kaupunki, Kaupunki, jota ei hylätä. [Jes. 35:10, 51:11].
juutalaisten kuninkaan
palvelija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5301724Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2677- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65598- 65533