Testarossa liikenteessä!

VespaGL

Bongasin tänään Testarossan matkalla Kangasalan suuntaan. On se vaan päätä kääntävä näky. Vain kerran aikaisemmin olen BellaItaliassa nähny moisen livenä. Sääli kun olin autossa enkä kerenny veivaamaan lasia auki ja kuulemaan sitä mahtavaa moottorin ääntä kunnolla. Kenenkähän tuokin upea auto oli? Onnea isännälle!

10

3521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

      Testarossassa tai 512oli bussipysäkilla 4 tiellä maijan vieressä, aiemmin hyykäsi ohi 340 kanssa peräkanaa. Onnea isännälle

      • Italian laatu

        mikä viiatti. Ja pakoputki rikki.
        Mitä ne makarooninporaajat osaisi kunnolla tehdä?


      • poraaja
        Italian laatu kirjoitti:

        mikä viiatti. Ja pakoputki rikki.
        Mitä ne makarooninporaajat osaisi kunnolla tehdä?

        "Mitä ne makarooninporaajat osaisi kunnolla tehdä?"

        autoja, moottoripyöriä, polkupyöriä, huonekaluja, vaatteita, kenkiä, kaikkea designiä, ruokaa, kahvia, viiniä, jonkin verran elektroniikkaa...muuta ei nyt miettimättä tule mieleen.


      • poraaja kirjoitti:

        "Mitä ne makarooninporaajat osaisi kunnolla tehdä?"

        autoja, moottoripyöriä, polkupyöriä, huonekaluja, vaatteita, kenkiä, kaikkea designiä, ruokaa, kahvia, viiniä, jonkin verran elektroniikkaa...muuta ei nyt miettimättä tule mieleen.

        Kyllä Italian pojat osaavat tyylin ja muodin. Samon ruuan ja autot. Kyllä Ferrari on auto siinä missä muutkin. Ajo-ominaisuudetkin ovat hyvät - ainakin 308:ssa.


      • into SALAMA
        Italian laatu kirjoitti:

        mikä viiatti. Ja pakoputki rikki.
        Mitä ne makarooninporaajat osaisi kunnolla tehdä?

        Kusiko vaimosi kangaspenkkisi märäksi ?
        HAHHAHAHAHAH !!!!!!!!!!!!


      • into SALAMAZ
        Italian laatu kirjoitti:

        mikä viiatti. Ja pakoputki rikki.
        Mitä ne makarooninporaajat osaisi kunnolla tehdä?

        Kusiko vaimosi kangaspenkkisi märäksi ?
        HAHHAHAHAHAH !!!!!!!!!!!!


      • poraaja kirjoitti:

        "Mitä ne makarooninporaajat osaisi kunnolla tehdä?"

        autoja, moottoripyöriä, polkupyöriä, huonekaluja, vaatteita, kenkiä, kaikkea designiä, ruokaa, kahvia, viiniä, jonkin verran elektroniikkaa...muuta ei nyt miettimättä tule mieleen.

        Pendolino-junia, Agusta helikoptereita (joilla suomalaisetkin pääsevät pian lentämään), tosin molempia nykyisin kansainvälisenä yhteistyönä. Konttorikoneita (Olivetti). Musiikkia. Elokuvia.

        En tiedä, tekeekö Fiat vielä suihkuhävittäjiä. Niitä oli aiemmin mm. Länsi-Saksan Luftwaffella.


    • on kyllä

      upea. Myöhäiskauden parhaimman näköisiä Ferrareita. Sääli, että nykyisten Ferrareiden valju keulan ilme on vain muisto entisestä aggressiivisesta ilmeestä.

      • Italian laatu

        varmaan osaavatkin tehdä, ehkä pitsaakin. Autoja sen sijaan eivät. Tai on niissä jotain hyvääkin, mutta aivan liian paljon ala-arvoista. Samaa epäilen muustakin tuotannosta, enkä ehkä aivan suotta...


    • mr:L

      Mr.Lotharilla on ainakin sellanen....
      Ja ajaa sillä, eikä pidä minään talliruusuna...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe