Bongasin tänään Testarossan matkalla Kangasalan suuntaan. On se vaan päätä kääntävä näky. Vain kerran aikaisemmin olen BellaItaliassa nähny moisen livenä. Sääli kun olin autossa enkä kerenny veivaamaan lasia auki ja kuulemaan sitä mahtavaa moottorin ääntä kunnolla. Kenenkähän tuokin upea auto oli? Onnea isännälle!
Testarossa liikenteessä!
10
3521
Vastaukset
- ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Testarossassa tai 512oli bussipysäkilla 4 tiellä maijan vieressä, aiemmin hyykäsi ohi 340 kanssa peräkanaa. Onnea isännälle
- Italian laatu
mikä viiatti. Ja pakoputki rikki.
Mitä ne makarooninporaajat osaisi kunnolla tehdä? - poraaja
Italian laatu kirjoitti:
mikä viiatti. Ja pakoputki rikki.
Mitä ne makarooninporaajat osaisi kunnolla tehdä?"Mitä ne makarooninporaajat osaisi kunnolla tehdä?"
autoja, moottoripyöriä, polkupyöriä, huonekaluja, vaatteita, kenkiä, kaikkea designiä, ruokaa, kahvia, viiniä, jonkin verran elektroniikkaa...muuta ei nyt miettimättä tule mieleen. poraaja kirjoitti:
"Mitä ne makarooninporaajat osaisi kunnolla tehdä?"
autoja, moottoripyöriä, polkupyöriä, huonekaluja, vaatteita, kenkiä, kaikkea designiä, ruokaa, kahvia, viiniä, jonkin verran elektroniikkaa...muuta ei nyt miettimättä tule mieleen.Kyllä Italian pojat osaavat tyylin ja muodin. Samon ruuan ja autot. Kyllä Ferrari on auto siinä missä muutkin. Ajo-ominaisuudetkin ovat hyvät - ainakin 308:ssa.
- into SALAMA
Italian laatu kirjoitti:
mikä viiatti. Ja pakoputki rikki.
Mitä ne makarooninporaajat osaisi kunnolla tehdä?Kusiko vaimosi kangaspenkkisi märäksi ?
HAHHAHAHAHAH !!!!!!!!!!!! - into SALAMAZ
Italian laatu kirjoitti:
mikä viiatti. Ja pakoputki rikki.
Mitä ne makarooninporaajat osaisi kunnolla tehdä?Kusiko vaimosi kangaspenkkisi märäksi ?
HAHHAHAHAHAH !!!!!!!!!!!! poraaja kirjoitti:
"Mitä ne makarooninporaajat osaisi kunnolla tehdä?"
autoja, moottoripyöriä, polkupyöriä, huonekaluja, vaatteita, kenkiä, kaikkea designiä, ruokaa, kahvia, viiniä, jonkin verran elektroniikkaa...muuta ei nyt miettimättä tule mieleen.Pendolino-junia, Agusta helikoptereita (joilla suomalaisetkin pääsevät pian lentämään), tosin molempia nykyisin kansainvälisenä yhteistyönä. Konttorikoneita (Olivetti). Musiikkia. Elokuvia.
En tiedä, tekeekö Fiat vielä suihkuhävittäjiä. Niitä oli aiemmin mm. Länsi-Saksan Luftwaffella.
- on kyllä
upea. Myöhäiskauden parhaimman näköisiä Ferrareita. Sääli, että nykyisten Ferrareiden valju keulan ilme on vain muisto entisestä aggressiivisesta ilmeestä.
- Italian laatu
varmaan osaavatkin tehdä, ehkä pitsaakin. Autoja sen sijaan eivät. Tai on niissä jotain hyvääkin, mutta aivan liian paljon ala-arvoista. Samaa epäilen muustakin tuotannosta, enkä ehkä aivan suotta...
- mr:L
Mr.Lotharilla on ainakin sellanen....
Ja ajaa sillä, eikä pidä minään talliruusuna...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683