Herätysliikkeiden palstalta poimittua
5
193
Vastaukset
- Raamatun oppia
Raamatun opista on kyse.
- Jeesus itse
oli kuvattu täysin armottomaksi, joka vaan kylmän rauhallisesti katseli toisten tuskia, vaikka HÄNELLÄ ON KAIKKI VALTA käskeä demooneja väistymään.
Jos Jeesuskin kuvataan tuollaiseksi raakalaiseksi, niin mihin sitten voi enää luottaa?
Kuka äiti tai isä voisi iloita taivaassa olostaan, kun tietäisi ettei lapsi ymmärtänyt ottaa pelastusta vastaan ja on nyt helvetissä. Jos Jumalalla on tällainen luonne niin en voi häntä rakastaa.
Ainoa mitä voin, on se että helvetin pelosta yritän olla uskovainen! Tämä on totuus. Jumalan edessä ei teeskentelyt auta! Jeesus itse kirjoitti:
oli kuvattu täysin armottomaksi, joka vaan kylmän rauhallisesti katseli toisten tuskia, vaikka HÄNELLÄ ON KAIKKI VALTA käskeä demooneja väistymään.
Jos Jeesuskin kuvataan tuollaiseksi raakalaiseksi, niin mihin sitten voi enää luottaa?
Kuka äiti tai isä voisi iloita taivaassa olostaan, kun tietäisi ettei lapsi ymmärtänyt ottaa pelastusta vastaan ja on nyt helvetissä. Jos Jumalalla on tällainen luonne niin en voi häntä rakastaa.
Ainoa mitä voin, on se että helvetin pelosta yritän olla uskovainen! Tämä on totuus. Jumalan edessä ei teeskentelyt auta!>>> ettei lapsi ymmärtänyt ottaa pelastusta vastaan ja on nyt helvetissä.
- yx, kax,
edes uskova ykkösen sinne tuoma, mutta samaa oppia se kuitenkin pitää sisällään. Aika ravisteleva, sanoisin!
1. Kor. 6:10
eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.
Mary K. Baxterin helvettikirja on vain katkeran ihmisen omia kuvia. Sellaisia joita sinä ja kaltaisesi mielellään näette sunnuntain pyhittäjistä. Sinulla ei ole mitään oikeutta yhdistää niitä Uskova_1:een - etenkään kun tuo uskova toimii aivan terveellä pohjalla; toisin kuin sinä.
Minä ja moni muu on kirjoittanut arvostelunsa Baxterin tuotoksesta. Mutta sinä toit Baxterin palstalle vain pilkataksesi Uskova_1:stä.
Etkä osaa edes hävetä, sillä sellaista - häpeämsitä - vaikuttaa vain Herra.
Mary K Baxter: ”Jumalallinen ilmestys Helvetistä”
Raamatullisen arvostelun kirjoittaja: Antti Kantola
Lähtökohtani tämän referaatin otteissa ko. kasetilta on, että Baxterin ”Jeesukselta” puuttuu kokonaiskäsitys Sanasta. Nähtävästi Baxterilla on lainomainen, pakkomielteinen hätä sieluista. On sitten, nopeuttaakseen Herran työtä ihmisissä, ratkaissut asian auttamalla Jeesusta omalla tavallaan – vetoamalla helvetin kauhuihin. Mutta Sana yhä vetoaa rakkauteen, ei pelkoon.
Onko Baxterin näky ennenaikainen ja oleellisesti totuudesta poikkeava?
Kysykäämme itseltämme: rakastummeko Jeesukseen Isän hyvyyden vetäminä vaiko helvetin pelottelun kautta? Jo Johannes Kastaja moitti fariseuksia siitä, että nämä, tulevaista vihaa peläten, pyrkivät vain käännynnäisiksi – pettäen itsensä.
Onko nyt ilosanoman ajan loppu ja käännynnäiseksi pelottelemisen alku?
Ymmärtääkseni Jeesus ei ota vastuuta tästä näystä, vaan vastuu seurauksista lankeaa kustantajille ja levittäjille.
1111111111111111111111111111111111111
Hengessä, vierailu helvetissä, 40 kertaa, öisin. Tarkoitus: Julista näyn avulla vapautusta vangituille, Maassa! Näytettiin eri tasot ja kidutukset. Poislangenneet saarnaajat helvetissä. Baxter:
"Ystävä, minä kuljin Herran kanssa helvetissä". ”Rukoilin kotona ja Henki tuli ylleni. Monta vuotta sitten Hän tuli hohtavan valkeana, nyt yöllä 190 cm pitkänä, leveät hartiat, iäisyyden jokien kirkkaus silmissä.”
”Mies nukkui vieressä, kun rouva kävi helvetissä. ( 40 kertaa!). Jeesus käski kertoa maaimlalle helvetistä. "Vain Jumala voi heittää sielun helvettiin, ei Saatana”, oli Jeesus hänelle sanonut. "Kuuntele nämä profetian sanat, se on Herran Henki. Hän sanoo että Minä olen rakkaus ja että minä haluan antaa anteeksi." "Hänellä oli parta ja viikset."
Maan sisässä helvetin portit. Tulimyrsky, silti pimeä tunneli ja synkkä pimeys - ristiriitaista... hirvittävä tuoksukin.Tunnelissa melu ja huuto hirveä. Palaneen lihan tuoksukin, ym superpahaa. Varoituksesi pelastaa monia, oli Jeesus sanonut. Tulikuoppia. Jeesus sanoi myös että sinulla on kaikki aistit sielussasi helvetissä.
"Juuri tänä päivänä on helvetissä sieluja, jotka ovat eläneet täällä maapallon päällä aikaisemmin.Jokainen kuoppa oli noin 75 cm syvä ja noin 90 cm leveä. Tulipunaiset kivet peittivät kuoppien seinät."
L u k i j a n k y n ä s t ä : Näinkö Jeesus, jolla on tuonelan ja Kuoleman avaimet, muuttaa raamatullista suunnitelmaa? Ilm 20:7-15 Jeesus oli vielä sitä mieltä, että helvetti avataan vasta 1000-vuotisen jälkeen! Sitäpaitsi, Paavali ilmaisi Saatanan olevan tällä hetkellä ns. "ilmavallan hallitsija", joka kiertelee joukkoineen, etsien kenet saisi niellä. Muistathan, että Jeesus ei ajanut riivaajia syvyyteen, vaan ainoastaan pois ihmisestä. Eräässä tapauksessa riivaajat suorastaan pelkäsivät e n n e n a i k a i s t a v a i v a a n j o u t u m i s t a ja niin sitten pyysivät lievempää poistumiskäskyä. Baxterin ja muidenkin ns. helvetti-näkyjen opetus poikkeaa aivan luvattoman paljon Raamatun opetuksesta tältäkin osin.
Matt 8:28-32 Luuk 8:27-33 Luuk 11:24-26 Mk 5:1-13 "Oletko tullut tänne vaivaamaan meitä ennen aikaa?", "Pyysivät, ettei Jeesus käskisi niiden syöksyä kadotuksen kuiluun." "Älä kiduta minua".
Raamatullinen johdonmukaisuus on, että niin jumalattomien kuin riivaajaisstenkin tuomio tulee vasta aikain lopussa - ensin on vanhurskassten tuomio iankaikkiseen elämään. Mutta Baxter väittää saaneensa Jeesukselta sananm että "juuri nyt". Tietysti voidaan sanoa, että tämä on saivartelua ja että helvetti joka tapauksessa hirveä paikka, mutta meidän on rakastettava totuutta, ettei kristinusko turhan takia joudu huonoon huutoon. Miksi Jeesus nyt lähettäisi evankelioimaan virheellisen helvettisanoman kera, kun ei alunpitäenkään lähettänyt helvetistä saarnaamaan?
222222222222222222222222222222222222
"Kävelimme kohti ensimmäistä kuoppaa. Kuulin sieltä erään sielun huutavan. Jeesus, armahda minun sieluani." ...
Kauhuissani huomasin hänen olevan nainen joka puhui. Palavaa lihaa oli hänen ruumiissaan. Tässä ihmiset, oli hukkaan joutunut sielu joka oli joutunut helvettiin. Hän oli kuin ruumis ja hänen sisäpuolella oli harmaan näköinen hahmo, se oli hänen sielunsa. Joka puolella hänen ruumiissa oli roikkuvia harmaan kuoleman värisiä lihaksia jotka olivat vaurioituneet. Tuli alkoi hänen jaloistaan ja eteni ylöspäin hänen ruumiissaan. Ruumis paloi koko ajan, jatkuvasti. Hän ojensi kätensä kohti Jeesusta.
Katselin Jeesusta, hänellä oli sellainen myötätunto ja suru kasvoissaan. Tällä naisella ei ollut tukkaa ja silmien paikoilla oli vain tyhjät kuopat. Ystävä, tällä naisella oli kaikki aistit täällä helvetissä! Tämän sielun valitukset tuskissaan oli sitä luokkaa että et ole koskaan kuullut!
Lapseni sanoi Jeesus. Sinä olet täällä sen takia että sinun täytyy maailmalle kertoa synnin palkka on kuolema ja että helvetti on todellinen.
Käännyin taas naisen puoleen ja näin matoja hänen ruumiissaan, vaan tuli ei matoja tappanut. Muistin Sanasta; Ne eivät tulessa pala.
Jeesus sanoi, hän tietää madoista ja tuntee ne sisällään. Oi Jumala armahda, huusin. Tulenliekit kohosivat välillä ylös ja polttivat hänen kasvojaan. Katselin tätä kauhuissani. Koko hänen olemuksensa vapisi siinä kun hän huusi. Hän oli joutunut kadotukseen ilman paluuta, ikuisesti hukkaan helvettiin"
"...luurangon näköinen ruumis oli heidän vankilansa. Silti he pystyivät puhumaan ja liikkumaan..."
L u k i j a n h u o m i o i t a : Toisaalla Baxter mainitsee, että saatana ei anna liikkua ja vielä toisaalla, että on sellejä. Mikähän kuvauksista olisi totta? "Raamatussa puhutaan rikkaasta miehestä ja Lasaruksesta, miten tämä rikas mies näki ja puhui helvetissä", toteaa Baxter. Tämä mainittu rikas mies voi myös todistaa Jeesuksen sanoneen "ei", kun oli kyse siitä, että uskoisiko maailma helvetistä tuotua varoitusta.
L u k i j a n h ä m m e n n y s : Jeesus vakuuttaa Raamatussa, ettei auta vaikka HELVETTIIN TUOMITTU ITSE tulisi varoittamaan...Baxter on vakuuttavampi, vai? Miksi, kuten Jeesus Raamatussaan huomauttaa, elävät uskoisivat kuolleita, kun eivät entisaikojen kuuluisia profeettojakaan uskoneet, eivätkä Moosesta? Huomaa, muuten, että rikas mies ei ollut pahaa tehnyt, vaan oli vain j ä t t ä n y t lähimmäisen ilman ruokaa, vaikka Mooseksen laissa oli säädetty, että kodin porteille tulevat köyhät oli ruokittava, erityisesti lesket ja orvot. Juuri siksihän Jeesus sanoo: "Minun oli nälkä ..." Itselleen tämä rikas ei armoa tuonelassa anonut, sillä tiesi saaneensa palkkansa viimeisen oikeuden mukaan.
Sensijaan Baxterin kuvauksissa helvetti on paikka, jossa herkistytään anomaan Jeesusta pelastajaksi – minun, minun, minun pelastajakseni. Käsittääkseni asianlaita kuitenkin on niin, että siellä tyydytään kohtaloon omalta osalta – viittaan rikkaaseen mieheen. Eihän tuonelassa tai helvetissä ole edes läsnä armon henki. Rikas vain käytti järkeään tai muistojaan.
3333333333333333333333333333333
" '...olen ollut täällä jo monia vuosia...' Hän jatkoi huutoaan pyytäen apua ja armoa. Mies itki niin voimakkaasti, että koko hänen olemuksensa vapisi. (40 vuotta). 'Tiedän, tiedän', itki mies, 'mutta nyt teen parannuksen'.Jeesus sanoi, että liian myöhäistä, liian myöhäistä, tuomio on jo astunut voimaan. Ja Jeesus itki."
L u k i j a n i h m e t t e l y ä : Kurja elämä Maassa ei aikaansaa armoherätystä, mutta kurja olo tuonellassako sen tekee?
Onpas iäisyydessä tarkka ajantajukin. Luulin myös, että tuonelassa katkeruus vain tiivistyy, mutta siellä tämän mukaan herkistytään toivottomaan armon aneluun. Raamatun maininta ”itku ja hammasten kiristys” ei kylläkään viittaa herkistymiseen. Ja on niinkin, että täällä ajassa jo on toisinaan niin kova fyysinen kipu, että herkkyys on tipotiessään. Helvetissä näemmä pää selviää ja ajatus kirkastuu. Tuska ja vaiva on elämässä joskus niin kova, ettei kykene kuin vain huokailemaan rukoukset.
44444444444444444444444444444444
"Herra, monet minun kansastani ovat tulossa tähän paikkaan. He ovat tehneet syntiä eivätkä ole tehneet parannusta. Ole kiltti Jeesus, anna minun mennä kertomaan heille jotka vielä elävät maan päällä, niin että tekisivät parannuksen synneistään, etteivät he myös joutuisi tänne tuskaan.
Jeesus sanoi; Heillä on minun valittuni saarnaajat, opettajat, vanhemmistot, profeetat ja evankelistat. Palvelijat jotka kertovat heille. Monella tapaa he kuulevat. Mies suuttui ja alkoi sadatella ja kiroilla. Kauhuissani katsoin tätä miestä. Näin miten liekit alkoivat liekehtiä hänen ruumiissaan, kuollutta lihaa putosi hänestä. Hänessä ei ollut elämää eikä verta, vain kuolema oli kaikkialla. Luurangon sisällä oli hänen sielunsa. Minä huusin, oi Jeesus miten kauheata."
L u k i j a n h u o m i o : Mikä kauhea vastuu Baxterille langetettiinkaan - vakuuttaa noiden puolesta heidän kansoilleen!? Mutta niin on, että kuolleitten sanomia ei ole lupa välittää eläville. Se on noituutta. Sillä jos ei saa kuolleita kuulla, niin ei sitten viestin välittäjääkään. Kovin on inhimillistä helvetissäkin: toiset ajattelevat vain omaa pelastustaan, toiset armeliaasti lähimmäisen. Eikö viime mainituille jaloille sielulle mitenkään voitaisi antaa uutta tilaisuutta? "Hänessä ei ollut elämää..." - jaaha, että vielä täyskuolleenakin ja helvetissä noin harras ystäviensä puolesta. Ihailtavaa!
555555555555555555555555555
"Katselin taas tuota naista ja huomasin että hänellä oli vain yksi jalka ja hänen lonkkaluussa oli ruuvin reikiä.
"Herra Jeesus, mitä tämä on?"
"Elon aikana hänelle tuli syöpä ja hänellä oli kova tuska. Hänet leikattiin ja toinen jalka poistettiin. Hän alkoi syyttää Jumalaa saamastaan sairaudesta. Hänestä tuli katkera ja hän vihastui Herraan. Hänestä tuli luopio, eikä hän enää tullut takaisin Herran luo. Kuoltuaan hän sitten joutui tänne."
"Annoit katkeruuden tulla sydämeesi etkä pyytänyt minua poistamaan sitä."
L u k i j a : Tässä ainakin on raamatullinen peruste tuomiolle - katkeruus saa katkeran tuomion. Se vaan on outoa, että kaikilla muilla oli kaikki aistit helvetissä toiminnassa ja kaikki jäsenet koossa, mutta tällä yhdellä ei.
666666666666666666666666666666
"Jeesus sanoi; Helvetissä on monta eri kerrosta ja kidutuskammiota. Muista kertoa kansalle että helvetti on todellinen. Miljoonat ovat helvetissä ja monet ovat tänne tulossa. Tuli ja kuolema ympäröi kaiken. Tuomion päivänä heitetään kuolema ja Tuonela palavaan mereen, se on toinen kuolema."
L u k i j a : kovin vähän mainitaan tuomion syistä; ei mainita mm. lain alle vieviä, ei hirmutöiden tekemisiäkään.
7777777777777777777777777777777
"Lapseni, kuuntele Minua. Taivaan Isä antoi kaikille vapaan tahdon. Tahdon palvella Häntä tai Saatanaa. Jumala ei luonnut helvettiä ihmisille, vaan helvetti on Saatanaa varten. Saatanaa pettää monia seuraamaan häntä. Ihmisten tulee valita ketä he haluavat palvella." "Tulee aika jolloin näyttää siltä että olen sinut jättänyt, mutta en ole."
"Näillä demoneilla oli silmät. Ja heidän ruumiinsa olivat karvaisia. Helvetissä heillä oli ruumis, mutta maan päällä he eivät ole ihmisten näkyvissä. Heitä oli eri hahmoissa ja muodoissa ja näyttivät liikkuvan hyvin nopeasti." "Sinulla on kaikki aistit tallella helvetissä. Ne aistit mitä sinulla oli eläessäsi ne ovat vielä voimakkaampia täällä"
L u k i j a n v a s t a l a u s e v a p a a s t a t a h d o s t a y m.: Tämä on jotensakin järkeenkäypää, tämä, että demoneilla ruumis helvetissä, mutta Maan päällä etsivät ihmistä asunnokseen. Mitä tulee vapaaseen tahtoon, niin tärkeämpää kuin helvettitietoisuus, on sen tiedostaminen, että vapaa tahtomme on ns. sidottua ratkaisuvaltaa. Elikkä että hyvä ja paha taistelevat alati ruumiimme ja aistiemme sekä tietysti sielumme käyttöoikeudesta.
Sitä on ihmisyys, epävapaata tahtoa. Aadamille ja Eevalle Jumala e i antanut vapaasti valittavaksi, että palvella Jumalaa tai saatanaa. Eivät edes tienneet saatanaa olevankaan! Kun Jeesus sanoo, että ”valitkaa tänä päivänä, ketä te tahdotte palvella”, niin samassa yhteydessä käy ilmi, että on vain yksi oikea valinta. Jykevästi Raamattu ilmoittaa senkin, että kaikki on määrätty pelastumaan, ( tosin on niinkin, että monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut). Onhan Jeesus ostanut omakseen koko ihmiskunnan sen alusta loppuun asti.
Jeesus ei toki kuvittele, että ihmispoloisen tahto olisi vapaa ja voimallinen – juuri siksi Hän uhrautui puolestamme.
8888888888888888888888888888888
"Mies alkoi lausua raamatun sanoja toistensa jälkeen. Jeesus sanoi hänelle suurella rakkaudella, rauhoitu, ole hiljaa. Mies hiljeni välittömästi ja kääntyi hitaasti Jeesuksen puoleen. Miehen sielu oli tämän olemuksen sisällä ja hän sanoi Jeesukselle:"
"Nyt tahdon saarnata koko totuuden kaikille ihmisille. Anna minun mennä kertomaan muille ihmisille tästä kauheasta paikasta. Kun elin maan päällä, en uskonut helvetin olemassaoloon. Saarnasin ettei helvettiä ole. En myöskään uskonut että Sinä tulisit takaisin. En ollut samaa mieltä ihmisten kanssa seurakunnassa. En pitänyt kenestäkään, joka oli erilainen rodultaan, väriltä tai ulkonäöltään. Sain aikaan sen että monet kääntyivät pois Sinun sanastasi. Muodostin omat käsitykseni taivaasta ja helvetistä, oikeasta ja väärästä. Oi Jumalani, saatoin monet harhaan. Aiheutin sen, että monet kompastuivat Sinun Pyhän sanasi edessä, vaikka tiesin sen. Herra, minä otin rahaa köyhiltä. Oi Jumalani, päästä minut ulos täältä, sieluni on kovassa tuskassa. Enkö ole maksanut riittävästi jo synneistäni. Tahdon tehdä oikein nyt, en tule enää ottamaan rahaa kirkosta vaan nyt teen parannuksen. Tahdon rakastaa kaiken rotuisia ihmisiä."
"Jeesus sanoi; Sinä halveksit Jumalan Pyhää Sanaa, valehtelit toisille tietäväsi totuuden. Kuitenkin sinä tiesit mikä todella oli totuus. Elämän hyvä oli sinulle tärkeämpi. minä jopa tulin luoksesi henkilökohtaisesti saadakseni sinut kääntymään takaisin, mutta sinä et kuunnellut. Sinä kuljit omaa tietäsi, paha oli sinun Jumalasi. Ystävä, sinä tiesit totuuden, mutta et tehnyt parannusta ja kääntynyt Jumalan puoleen. Minä olin siinä koko ajan ja odotin että todella tekisit parannuksen ja kääntyisit minun puoleeni ja lopettaisit synnin teon, ja mitä muuta teitkään. Jumalan tuomio on julistettu. Tahdoin että olisit kääntynyt, mutta et tehnyt."
"Suru oli Jeesukseen kasvoissa kun kävelimme pois tämän sielun luota joka saarnasi helvetissä."
"Herra sanoi, että Saatana ei halua maailman tietävän helvetin olemassaolosta, mutta siitä tullaan kertomaan, sanoo Herra. Se on julistettava koko maailmalle."
"Herra jatkoi keskustelua hänen kanssaan, kertoi miten oli antanut aikaa hänelle, kutsunut häntä, miten Hän oli lähettänyt henkilöitä jotka olivat profetoineet hänelle. Mutta hän oli kovettanut sydämensä Herralle."
L u k i j a h ä m m ä s t e l e e : Kas kun luopiosta tuleekin helvetissä evankelista ja parannussaarnaaja ts. oikeamielinen. Mutta miksi Jeesus laittaisi uskovaisen käymään helvetissä ja sitten evankelioimaan helvetin kauhujen välityksellä? Lainaten helvetistä hyvän, yllä mainitun parannussaarnankin? Eikös olisi tehokkaampaa antaa jumalattoman vierailla Taivaassa ja sitten laittaa hänet evankelioimaan taivasnäyn avulla, kertoen hyvästä Isästä?! Sopisi Isän kuvaan. Kaikki se oleellinen ja totuudellinen, mitä Baxter mainitsee, se on itse luettavissa Raamatusta. Miksi levitettäisiin helvetti-kirjaa sen sijaan? K i e r o a !
9999999999999999999999999999999
"Nainen puhui Jeesuksen kanssa.
Jeesus vastasi; Nainen, sielusi on edelleen täynnä valhetta ja syntiä. Kyllä minä sinut kutsuin, vaan et kuunnellut. Kirkon jäsenyys ei vie sinua taivaaseen vaan sinun täytyy uudestisyntyä pyhän Hengen kautta. Et voi tulla taivaaseen jos sinulla on syntiä elämässäsi. Sinulla oli paljon syntiä mutta et tehnyt parannusta. Sait monet kompastumaan Minun Sanaani. Et antanut muille anteeksi mitä he olivat tehneet sinulle. Sinä teeskentelit uskovaisten ja seurakunnan edessä, että rakastit ja palvelit Minua, mutta muualla olit hävytön, valehtelit ja varastit. Elit hedelmättömään elämän. Annoit tilaa harhademoneille ja nautit kaksoiselämästäsi."
"Et kuunnellut Minun säälivää Henkeäni. Monet ihmiset tulivat luoksesi, tuomitsit heidät ulkonäön mukaan. Mutta sinä olit kova heitä kohtaan. Tunsit Herran tiet ja ymmärsit, ja kuitenkin elit kaksoiselämää."
"Näin Herra puhui tälle sielulle helvetin liekeissä. Ei näyttänyt siltä että Herralla olisi ollut kovin paljon sääliä tätä sielua kohtaan koska hän oli kerta toisensa jälkeen hyljännyt Herran Sanan. Lähdimme pois tämän sielun luota."
L u k i j a n k o m m e n t t i : Jeesuksella ei ollut sääliä tuollaista t y y p i l l i s t ä seurakuntalaista kohtaan. Olkoot sitten Baxter totta tai valhetta, meidän on uudistuttava. .Pyrkikäämme siis vilpittömyyteen ja eläkäämme anteeksiantamuksessa, ettemme eksy pimeyteen! Nuo asiat kylläkin selviävät, kun viivähtää Raamatussa; ei tarvitse helvetissä käväistä. Vai onko näkymätön helvetti uskottavampi kuin kädessä oleva Raamattu?
Helvetistä näyttää puuttuvan monia niitä, joita Raamattu kuvaa sinne joutuvan. Nimittäin mm. Galatalaiskirjeen mukaan ne, jotka vetävät Jumalan lapsia takaisin lain orjuuteen - "ulkopuolelle Kristuksen" - ovat kirottuja. Entäs ne, jotka muistuttavat Jeesusta siitä, että jopa riivaajia ajoivat ulos? Mutta Herra vastaa heille, ettei ole koskaan edes tuntenut heitä. Käskee heidän mennä pois, tuonelaan tai helvettiin.
Edellisen tapauksen lähettyvillä olisi luullut olevan sellaisia tapauksia. Tärkeä asia, koskapa Ilmestyskirjassa tuomion yhteydessä se mainitaan. Mm. kyseisen puutteen vuoksi vaikuttaa siltä, että Baxter on kirjoittanut oman "pikkusieluisen" sydämen näkyjä - kenties auttaakseen Herraa helvetti-pelottelulla, kun Herran hyvyys tuntuu niin hitaasti vaikuttavan ihmisiin. Mutta Baxterin näyn virheellisyys on vaarallista, sillä näkyjen pohjalta helposti muodostetaan uusi oppi. Auttoi Aabrahamkin Herraa, kun kaikki kävi niin hitaasti. Mutta siitä, Ismaelista, tuli kasvava ongelma.
Raamattu opettaa, että parempi olisi laittaa myllynkivi kaulaan niille, jotka viettelevät y h d e n k ä ä n Jumalan lapsen takaisin lain orjuuteen. Mutta Jeesus ei esitellyt Baxterille yhtäkään sellaista tapausta.Että tiedoksi niille, jotka esim vaativat kymmenyksiä vedoten R a a m a t t u u n . Aidossa helvetti-näyssä Jeesus varmasti nuhtelisi sellaisia vapauden riistäjiä. Lahjoittaminen ja laupeus näet on Jumalan valtakunnan salaisuus (ja riistäminen on helvetin salaisuus).
10 10 10 10 10 10 10 10 10 10
"Nainen jatkoi; Jeesus on tie, totuus ja elämä…Jeesus on maailman valkeus, seuratkaa Häntä. Hän rakastaa sinua ja haluaa että pelastuisit, tule Hänen luokseen.
Ajattelin: miksi tämä nainen on täällä helvetissä saarnaamassa Jumalan Sanaa?
Eräs demoni saapui ja käski hänen olla vaiti. Myös muualta kuului ääniä jotka käskivät hänen lopettaa.Sanoin Herralle; Minkä takia tämä nainen on täällä?
Jeesus sanoi; Kuuntele lapseni. Tämän naisen minä kutsuin, kun hän oli kolmekymmentä vuotias, saarnaamaan Jumalan Sanaa, ja olla evankeliumin todistaja. Herra jatkoi kertoen, miten tämä nainen oli ollut uskollinen kutsulle ja saarnasi ympäri maailmaa Herran palveluksessa. Hän kertoi myös hänen pyhyydestään ja miten hän oli uskollinen kodilleen vuodesta toiseen."
"Kuuntele ja tarkkaa mitä Jumalan Henki sanoo seurakunnalle; Eräänä päivänä, kun tämä nainen oli saarnaamassa, tuli hänelle tieto, että hänen miehensä oli ollut uskoton hänelle. Mies pyysi vaimoltaan anteeksi tekojaan. Hän oli joutunut sielunvihollisen kiusaamaksi ja antanut periksi. Tämä nainen tunsi Jumalan Sanan, hän tiesi, että on annettava anteeksi, mutta hän ei antanut anteeksi miehelleen. Mies meni seurakuntaan ja tunnusti syntinsä ja teki parannuksen. Kuitenkaan nainen ei antanut hänelle anteeksi, eikä kääntynyt Herran puoleen pyytämään apua. Mies teki väärin tehdessään syntiä, mutta tämä nainen oli tietoinen Jumalan Sanasta, ja tiesi että on annettava anteeksi, huolimatta siitä mistä kiusauksesta on kysymys. Katkeruus sai otteen hänen sydämessään. Hän ei koskaan antanut sitä minulle, sanoi Jeesus. Päivä päivältä hänestä tuli vain katkerampi ja hän sanoi sydämessään; Tässä minä palvelen Herraa ja mieheni juoksee selkäni takana, tämä ei voi olla oikein."
"Herra sanoi; Minä yritin saada häntä antamaan taakkansa minulle, mutta sitä hän ei tehnyt. Monta kertaa yritin puhua hänelle, mutta hän ei kuunnellut. Hänen sydämensä katkeroitui yhä enemmän ja paljon syntiä tuli elämään, ajatukset murhasta saivat sijaa ja rakkauden tilalle tuli vihaa. Eräänä päivänä hän oli niin vihainen, että hän tappoi miehensä ja tämän toisen naisen. Saatana otti hänet täysin haltuunsa ja hän teki itsemurhan." "Surumielin kävelimme pois. Jeesus katsoi ylös ja huusi; Isä meidän, Isä meidän, armahda. "
L u k i j a : Jeesushan varsin hyvin tiesi, että Ihmisen Pojalla on valta antaa syntejä anteeksi maan päällä. Eikä toisaalta varmasti ollut unohtanut Raamatusta tuttujen, kuolleista herättävien sanojensa vaikutusta, tämän: Isä, minä kyllä tiesin, että sinä minua aina kuulet. Jos Hän siis todella olisi huokaissut: Isä meidän, armahda - niin yllä mainittu nainen olisi herännyt kuolleista, saanut uuden mahdollisuuden.
11 11 11 11 11 11 11 11 11 11 11
"Ystävä, juuri nyt tunnen että Herran haluaa minun rukoilevan:
”Rakas Herra Jeesus, rukoilen juuri nyt armoa ja voimaa ihmisille vaeltaa eteenpäin kanssasi Herra Jeesus Kristus. Rukoilen niitten puolesta, jotka ovat pimeydessä että, he kääntyisivät valoa kohti, Rukoilen että vapauttava voima Pyhässä Hengessä muuttaa runnellut ihmiset. Rukoilen että elävän Jumalan Henki avaa heidän silmänsä niin, että he näkevät ja palaavat takaisin sinun luoksesi Herra Jeesus. Rukoilen Isä että vuodatat Hengen voitelun jotta monet tulisivat vapaiksi. Rukoilen että tämä leviää ympäri maailman, niin että monet tulevat Sinun luoksesi ja pelastuvat.”
L u k i j a : Amen. Noin rukoilemme. Mutta tuo viimeinen lause - mitenkäs se tähän liittyy? Heillä on Raamattu ja ennen kaikkea toinen toisensa. Heillä on Jumalan hyvyys, jonka avulla puhutella ihmisiä.
12 12 12 12 12 12 12 12 12 12
"Karmeaa keltaista valoa" "helvetin ytimessä." " Nämä asiat jotka nyt tapahtuvat, tulee jatkumaan kunnes kuolema ja tuonela heitetään palavaan mereen. Edessämme on paljon surua, murhetta ja pahaa. Kuuntele, se mitä saat kuulla on totta. Ottakaa varoituksesta vaari te sanan julistajat, nämä ovat todellisia ja uskottavia merkkejä. Herätkää te evankelistat ja Sanaani julistajat. Kaikki te jotka olette saaneet Herralta kutsun julistaa evankeliumia Jeesuksesta Kristuksesta. Jeesus puhui voimakkaasti ja täynnä auktoriteettia, kun hän puhui tämän minulle."
L u k i j a : "Nämä ovat todellisia ja uskottavia merkkejä" - Kenties, mutta Jeesus ei koskaan vaihtaisi maan päällä tapahtuvia ja koettavia rakkauden merkkejä uuteen evankeliumiin: tositarinoihin helvetistä. Helvetin kauhut eivät synnytä oikeaa Jumalanpelkoa, Sydän on niin kova, ettei normaali kuolemanpelkokaan vaikuta.
Oikea Jumalanpelko koetellaan aivan toisella tavalla. Jumala ei kaiva totuutta esiin pelottelulla. 2 Kun 5. kertoo Elisan palvelijasta, Gehasista, joka ei läpäissyt vilpittömyystestiä. Elisa sitten julistaa tuomion, tuomion joka koske myös Gehasin jälkeläisiä polvesta polveen. Jakeissa 25-27 ei pelotella tuomiolla, vaikka inhimillisesti ajatellen siinä olisi ollut varoituksen paikka. Sen sijaan siinä koetellaan sydämen vilpittömyys. Helvetinpelko tekee vain käännynnäisen, p e t t ä e n i t s e n s ä, Matt 3:7. Kuka on neuvon takana? Eihän tosin vilpitönkään katumus ketään pelasta, vaan se armon lahja, joka ylhäältä annetaan.
Uuden liiton puolella Apt 5:1-11. Pietari ei varoita kuolemasta, penää vain vilpitöntä vastausta, totuutta salatuimpaan saakka. Vilpillisen vastauksen kuultuaan toteaa Ananiaan ja Safiiran yrittäneen pettää Pyhää Henkeä ja julistaa kuolemantuomion.En rohkene väittää, että kyseessä olisi ns. Pyhän Hengen pilkka.
Mutta eikös helvetinpelolla olisi voitu lypsää totuus esiin? Varmasti olisi, mutta sielu olisi välttynyt todelliselta koetukselta. Gehasi, Ananias ja Safiira olivat jo eläessään kuolleita. Vilpittömästi rakastava sydän on ainoa, mitä meillä voi olla. Emme elä ja kuole välttyäksemme helvetin tulelta, vaan meitä kasvatetaan Taivasta varten ja sitä kohti olkoot mielemme ja askeleemme.
13 13 13 13 13 13 13 13 13 13
"Veljet ja sisaret, nämä demonit ahdistivat tätä sielua joka oli arkussa. Tämä oli miehen sielu. Tämä sielu huusi niin että huuto kaikui kautta helvetin. Ei toivoa eikä rakkautta. Toivottomuus tuskassa ja kivussa oli saanut aikaan se että tämä sielu ei ollut tietoinen ajasta ja paikasta. Avun ja armahduksen huuto kaikui kautta helvetin.
Oi Herra Jeesus, minä sanoin. Etkö voi päästä häntä ulos, näin kauhea oli tämän sielun huuto.
Jeesus sanoi, rauhoitu.
Mies katseli Jeesusta ja alkoi pyytää armoa. Minun Herrani, minun Herrani, päästä minut pois. Ole armollinen sielulleni, olen ollut täällä niin kauan.
Jeesus sanoi minulle;
Tämä sielu oli sanan julistaja. Hän palveli minua täydestä sydämestä ja toi monia ihmisiä luokseni. Monet heistä palvelevat yhä minua. Surulla Jeesus sanoi nämä sanat. Minun sanani tarkoittaa sitä mitä se sanoo, ole Pyhä sillä minä olen Pyhä. Sanani sanoo; Pidä minun sanani ja rakasta veljiä. Tyttäreni, lihan himo ja rikkauden halu, johti tämän sielun harhaan. Elämänsä loppuaikoina hän antoi Saatanan ohjata elämänsä sijastani. Hänellä oli iso kirkko, upea auto ja suuret talot. Hän alkoi varastaa uhri rahoista ja saarnasi valhetta, vaikka hän tiesi totuuden."
L u k i j a i h m e t t e l e e : Helvettissä sieluilla on Baxterin mukaan ajan taju. Tällä miehellä ei Baxterin mukaan ollut ja kuitenkin sanoi: olen ollut täällä niin kauan.
Ja nuhde, helvetissä, luopiosaarnaajalle jatkuu:
14 14 14 14 14 14 14 14 14 14 14
"Hän tunsi todellisen evankeliumin Jeesuksesta Kristuksesta, mutta hän rakasti leveää elämää ja ihmisten kunniaa enemmän kuin elämää Herran kanssa. Hän tiesi, ettei tulisi saarnata muuta kun totuutta. Lopuksi hän sanoi, että Pyhä Henki on valehtelija. Hän sanoi että sinä voit olla juoppo ja kuitenkin tulla taivaaseen ilman parannuksen tekoa. Synti sai paljon tilaa hänessä, eikä hän tehnyt parannusta. Hän sanoi että Jumala ei lähetä sinua helvettiin, Jumala on liian hyvä sellaiseen. Hän sai aikaan sen, että monet luopuivat Jumalan Sanasta. Hän sanoi ettei hän minua tarvitse, koska hän oli niin kuin Jumala. Hän sanoi myös alkavansa pitämään seminaareja tämän kaltaisesta opetuksesta. Minun Pyhää Sanaani hän polki jalkojansa alle – silti minä edelleen rakastin hän
Kauhistuneena katselin, kuinka demonit marssivat arkun ympäri. Näytti siltä kuin hänellä olisi ollut oikea sydän, josta valui verta ja myös hänen kätensä oli veressä. Jeesus sanoi, että monen veri oli hänen käsillään. Hän tunsi totuuden, vaan ei siihen ojentautunut, nyt on liian myöhäistä, liian myöhäistä.
L u k i j a n h u o m i o i t a: Ei kenellekään ole mahdollista pelastua, ei juopottomuuskaan pelasta, eikä usko. jeesus yksin on pelastaja, pelastus. Mutta Baxterin evankeliui on epäselvä, vaikka hän kokee Jeesuksen puhuneen hänelle näkynsä sanat. Näitä helvetti-kirjoja on monenlaisia ja sanomat poikkeavat toisistaan.
15 15 15 15 15 15 15 15 15
( PAHOLAISEN TYÖT JA M E N E T E L M Ä T )
"Helvetin uumenista tuli näkymättömiä demonisia voimia jotka olivat yhteistyössä ilmavallan hallitsijoiden ja voimien kanssa"
"Pahanlainen nauru täytti ilman, jälleen Saatana nosti kätensä ja olennot saivat takaisin heidän naisruumiinsa. Kuunnelkaa ja olkaa minulle uskollisia ja palvelkaa minua. Saatte säilyttää kauniit ruumiinne niin kauan kun te tottelette minua. Kun minä vapautan teidät, menkää kaikkiin näihin paikkoihin. Näin taas miten Saatana nosti kätensä. Kiviseinälle muodostui jotain joka muistutti elokuvaa. Elokuvassa näytettiin erilaisia paikkoja maan päältä. Siinä näkyi kauppoja, pankkeja, yökerhoja, uimarantoja, leipomoita ym. Kaikki oli maapallon eri puolilta. Saatana nauroi. Te tulette pettämään monia ja saatte heidät lankeamaan pois Jeesuksen Kristuksen totuudesta. Teidän tulee pettää monia. Teidän on mentävä kaikkialle maailmaan ja tehtävä minun pahoja tekojani ja sitten palattava takaisin antamaan raporttinne."
"Jeesus sanoi. Katso ja opi Saatanan pettävä tekniikka."
"Näin Saatana neuvoi heitä; Soluttautukaa ihmisten sekaan ja ottakaa määrätty määrä ihmisiä joka viikko käsiteltäväksi, ja tehkää työtä heissä. Annan teille määrätyn määrän päiviä tähän työhön. Menkää kaikkiin näihin paikkoihin joita näette elokuvassa. Sen jälkeen tulette jättämään raporttinne. Lupaan teille että miehet kaipaavat teitä ja saatte muita henkiä avuksenne. Minä tulen voittamaan Jumalaa vastaan, hän huusi."
Saatana nosti kätensä ja naiset nousivat savupilvessä ylös maan päälle. Katselin elokuvasta, miten nämä menivät kaikkialle maailmaan.
"Saatana sanoi; Minä vihaan Herraa. Tulen tekemään paljon pahaa Jumalaa vastaan, ja tulen voittamaan."
"Rukoilen että rukous taistelijat kuulevat sen mitä Jumalan Henki sanoo seurakunnalle. Että he alkaisivat huutamaan syntiä ja pimeyden tekoja vastaan. Ja sitomaan näitä pahuuden voimia joita Saatana on lähettänyt tuonelasta. Meillä on voitto Saatanan voimia vastaan Jeesuksen Nimessä."
L u k i j a k o m m e n t o i : Kaunis nainen saa pitää kauniin ruumiinsa helvetissä, jos tottelee saatanaa ja käy kauniilla, tanssivalla ruumiillaan villitsemässä uskovia miehiä maan päällä ja raportoivat saatanalle...
H a r h a n ä k y tuo Baxterin tarina on. Saatana muka huutaa, että se tulee voittamaan Jumalaa vastaan. Raamattu opettaa, että saatana tietää jo hävinneensä ja s i k s i riehuu. ” Se: ”...tietää, että sillä on vain vähän aikaa.”
Demonitkin pyysivät Jeesukselta tämän maanpäällisen vaelluksen aikana, ettei Jeesus heitä ennen aikojaan kiduttaisi ja syöksisi helvetin kuiluun. Luuk 8:31, Mark 5:7. Rukoustaistelussa ainakin minä olen Jaakob-painijan linjoilla. Kun usko katsoo Jeesukseen ja siis vetoaa Jeesukseen, ei niin paljon joudu rukoilemaan vastaan, paholaistakaan vastaan.
16 16 16 16 16 16 16 16 16 16 16
( syvyyden sisintä )
"Jeesus sanoi, että paikan ympärys mitta oli noin 5 kilometriä. Tämä helvetin sisempi osa oli kierteinen ylöspäin ja oli noin 28 kilometriä korkea, jossa oli mullasta tehty vankikoppeja."
" Tämä musta olento liikkui ylös ja alas. Tunsin vielä voimakkaan kalman hajun ilmassa. Tällä olennolla oli jotain joka muistutti sarvia. Olennolla oli käärmeen nahka. Näytti siltä kuin olento nousisi myös ylös maailmaan."Jeesus sanoi, nämä olivat ne sarvet jotka Daniel näki. "Tämä tulee ulos helvetistä maailmaan. Tämä on elävä olento ja sen väri on piki musta. "
"Jeesus sanoi; Nämä asiat ovat todellisia. Koskaan aikaisemmin en ole paljastanut näitä asioita näin yksityiskohtaisesti. Eränä päivänä kuolema ja tuonela heitetään palavaan mereen. Siihen saakka tyttäreni, tulee nämä sellit olemaan täällä. Täynnä sieluja, tuskaa, kärsimyksiä ja paljon kipua." "Ihmisten täytyy saada tietää että Jeesuksen rakkaus on todellinen. Että hän rakasti heitä niin paljon että Hän antoi elämänsä Golgatan ristillä. Hänen verensä vuodatus pelastaa meidät tästä kauheasta paikasta"
"Tulet tapaamaan monia sieluja, saat puhua heidän kanssaan, tyttäreni." "Monet ovat olleet täällä satoja vuosia. ”
"Koettele ihmisiä. Katso, annan heidän jotka kuuntelevat ymmärtää. "
L u k i j a k y s y y : Mutta ...eikös pahinta oo se e r o I s ä s t ä . Ei Daavidkaan sinänsä helvettiä pelännyt ja Paavali tahtoi olla kirottu pois Jumalasta, jos sillä voisi juutalaisen pelastaa. Se ikiero on pahinta - tuomio sinänsä on syystä, eikä tunnu väärältä. Eron tuska ... Baxterilla on kyseenalaista uutta ilmestystietoa. Olisi edes mukauttanut raamatun opetukseen, ettei huomattaisi. Tosin Baxter mainitsee, että Jeesus muistuttaa nyt ensimmäistä kertaa paljastavansa nämä syvimmät ja sisimmät asiat. Uusi oppiko, koskapa on määrä kirjoittaa kirja koko maailmalle?
Oikeasti on hyödytöntä käydä tutustumassa helvetin syvyyden sisimpään. Taivaaseen jos pääsee tutustumaan, niin lähimmäiset ehkä voivat kävijän rauhantäyteisen olemuksen kautta vakuuttua. Vai onko Baxter ehkä käytyään helvetissä niin poissa tolaltaan, että on pakko uskoa? Luulen, että kustantajat
ovat vaivihkaa nähneet Baxterin pöytälaatikkotekstit ja aistineet bisneksen.
Kirjat tekevät kauppansa, kun yritetään paeta ”tulevaista vihaa”, mutta rakastuvatko lukijat Jeesukseen?
Baxterilla on ikäänkuin valtuus koetella ihmisiä sillä, uskovatko hänen tarinansa. Olisipa edes kyse Raamatusta!
17 17 17 17 17 17 17 17 17 17
"Sana sanoo Luukkaan 16: 25. ”Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi ja Lasarus samoin sai pahaa, mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa.”
Jeesus sanoi; Näin on käyvä maailman lopussa, enkelit lähtevät ja erottavat pahat vanhurskaista, ja heittävät heidät tuliseen pätsiin. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys. (Matteus 13: 49-50)."
"Pysähdyimme toisen sellin luo. Siellä oli nainen joka oli väriltään siniharmaa. Osa hänen lihaksista oli poissa niin kuin toisillakin. Hänen säärensä olivat mustat. Hänen vaatteensa paloivat. Madot kiemurtelivat ulos ja sisään hänen ruumissaan. Kauhea haju tuli tästä sellistä. Palavia riepuja roikkui hänen käsivarsista, silti tuli ei niitä polttanut."
"Monet uhraavat ihmisiä Saatanalle. He käyttävät monia menetelmiä estääkseen evankeliumin julistuksen Jeesuksesta Kristuksesta."
"Jeesus sanoi; Tämän naisen kuoltua kuului tuomio, helvettiin. Demonit toivat hänet Saatanan eteen. Vihassa hän kysyi miksi demonit valvoivat häntä, maan päällä hän oli niitä määrännyt! "
"Nainen huusi tuskassa, samalla kun suuri musta kirja asetettiin Saatanan eteen" " Saatana avasi kirjan ja löysi sieltä tämän naisen nimen. "
"Kaikki, jotka jossain muodossa ottavat osaa noituuteen, okkultismiin, pimeyden voimiin, mustaan magiaan tai muutoin Saatanan palvelukseen, kaikki ne joutuvat helvettiin, jos eivät tee parannusta ja etsi Herraa."
"Olin sairas hengessäni monta päivää, kun valmistin tätä todistusta. Danielin kirjasta voi lukea, kuinka Daniel sairastui sen jälkeen, kun Jumala oli antanut hänelle ilmestyksen."
L u k i j a : Jeesus sanoi että maailman lopussa vasta erotellaan. Sitten kuitenkin tuo nainen tuotiin tuomiolle heti kuoltuaan. Jeesus ei näin sekavia puhuisi. Saatana avasi kirjan ja löysi nimen... Ilmestyskirjan ylimalkaista jäljittelyä, helvetin näkökulmasta. Mutta saatanalla ei ole tuomiovaltaa - on yhdentekevää, mitä se kirjoistaan on lukevinaan. On synti tuhlata aikaansa Baxterin helvettitarinan tutkimiseen.
Baxter vertaa itseään Danieliin. Moni tarina on saanut alkunsa siitä, että joku on halunnut olla jotain muuta kuin on. Lusifer tahtoi olla kuin Jumala. Moni tänä päivänä tahtoisi ainakin tuomion sanelun vallan.
18 18 18 18 18 18 18 18 18 18 18 18
( Ilmestysten sylttytehdas )
"Minun kutsuni Jumalassa on unet, näyt ja ilmestykset. En korosta itseäni vaan Herraa Jeesusta Kristusta ja hänen mahtavia tekojaan. Juuri nyt Herra puhuu minulle että Hänen Henkensä on koskettanut monia teistä, kun olette lukeneet tämän. Teidän tulee kääntyä Jumalan puoleen. Te olette teeskennelleet ja joutuneet syrjään, te olette eläneet penseän elämän Herran Jeesuksen edessä. Hän haluaa että annat koko sydämesi takaisin hänelle, etkä vain osaa sydämestä. Anna Jumalan pelon tulla yllesi ennen kuin on myöhäistä. Palvele Herraa vanhurskaudessa ja totuudessa, amen."
L u k i j a i l a h t u u : Amen. Vilpitöntä rakkautta Herra meiltä odottaa! Se tulee armosta Herralta. Vahva raaamatuntuntemus on näkijälle tarpeen ja jo se sinällään avaa oven näkemisen maailmaan.
19 19 19 19 19 19 19 19 19
"Olento joka seisoi edessämme oli noin 10 metriä korkea ja aivan musta. Hän oli suuri kooltaan ja tiesi tarkoin mitä teki. Hänellä oli vasemmassa kädessä iso pyöreä levy. Hän piti sitä matalalla, ja oli valmis heittämään sitä. Katselin ja mietin mitä tämä voisi tarkoittaa. Se oli musta reunainen.
Jeesus sanoi että tämä oli ”pimeyden ulkopuolella.”
Rakas Herra, mitä se tarkoittaa?
Jeesus vastasi; Kuningas sanoi palvelijalle, sido hänen kätensä ja jalkansa ja heitä hänet ulos pimeyteen. Siellä on oleva itkua ja hampaitten kiristystä.”
”Sanoin; Tarkoittaako että sinun palvelijasi ovat täällä?
Kyllä, vastasi Jeesus. He kääntyivät takaisin sen jälkeen kun olin heidät kutsunut. He rakastivat elämää enemmän kuin minun teitäni. He eivät tehneet eroa hyvän ja pahan välillä eivätkä huomioineet totuutta ja pyhyyttä. Kun on minut oppinut tuntemaan ja on tietoinen hyvästä ja pahasta, ei voi sen jälkeen kääntyä takaisin. Usko minua, minä tulen varjelemaan sinua kaikilla teilläsi ja annan sinulle kaiken sen mitä tarvitset jos valitset olla hyvä ja vanhurskas. Jos olet tehnyt syntiä, pyydä anteeksi taivaan Isältä Minun Nimessäni. Ole uskollinen, tottelevainen ja nöyrä antamaan toisille anteeksi. Minä tulen hetkellä jota et tiedä.”
”Näin miten tämä olento heitti levyn. Se lensi ulos helvetistä korkealle avaruuteen.
Jeesus sanoi; Minun Sanani tarkoittaa sitä mitä se sanoo. Heidät heitetään ulos pimeyteen.
Me menimme ulos helvetistä ja seurasimme tätä levyä avaruuteen. Seisoimme levyn reunalla. Näytti siitä kun levy kasvaisi ja laajensi. Jumalan pelko kosketti minua kun katselin tätä levyä. Levyssä oli tulta. Näin ihmisiä jotka uivat tulessa. Näin miten he koettivat uida pois tulesta. Heidän ruumiinsa oli lihaton, he uivat kohti reunaa ja huusivat tuskissaan. Näin ihmisten sieluja jotka olivat vangitut levyssä. Enkelit avasivat lukot. Näytti olevan kansakuntia ja kuningaskuntia. Näin erään enkelin avaamassa jotain. Sieltä tuli esiin ihmis- kansoja. Miehiä, naisia ja nuorukaisia. He marssivat kaikki kohti tulta"
"Helvetti luotiin Saatanaa ja hänen enkeleitä varten. (Matteus 25: 41). Pietarin toisessa kirjassa (2: 4) sanotaan; Sillä ei Jumala säästänyt enkeleitä,jotka tekivät syntiä, vaan syöksi heidät syvyyteen, pimeyden kuiluihin ja hylkäsi heitä tuomiota varten säilytettäväksi"
L u k i j a : "Pimeyden ulkopuolelle" heitettiin luopiosaarnaajat ja Jeesus (?) tarkentaa sen tarkoittavan "ulos pimeyteen". Ota siitä sitten selvää....Yhtäkaikki: ulos on ulkona, pimeys on pimeyttä.
20 20 20 20 20 20 20 20 20 20 20
( SIELUNVIHOLLISEN KOTI )
"Talon ikkunassa näin ison henkilön hahmon. Hän oli tumma ja hänellä oli ilkeä ilme. Hän käveli ja tuli ulos pääovesta. Hän muistutti ihmistä ja hänellä oli suuret lihakset. Näin hänet selvästi, hän oli noin 1,8 metriä pitkä, ja muistutti painonnostaja. Hän oli väriltään kuoleman harmaa. Hänen ruumillaan oli suomuja niin kuin käärmeellä. Hänellä oli erittäin iso pää, ja hänen jalat notkuivat pään painon takia. Hänellä oli jalat niin kuin sian sorkat. Hänen kasvonsa oli hyvin vanhan ja pahan näköinen. Hänen silmissään ei ollut elämää eikä sielua. Ymmärsin tämän olevan sieluvihollinen. Näyssä näin hänen menevän ulos portista ja tärisyttävän maapalloa. Hänen päänsä päällä oli isot sarvet. Ne olivat suunnattu ylöspäin ja näytti kuin ne kasvoivat kun katselin häntä."
"Yhtäkkiä huomasin olevan vaivan aikakaudessa. Rukoilin koko sydämestäni, oi Herra auta. Sen jälkeen näin kaksi suurta hengellistä petoa jotka nousivat maasta ja alkoivat sotia toisiansa vastaan.”
”Tämä oli näky jonka Herra näytti minulle joka koski lopun aikaa. Näin isoja olentoja menevän tappelevien väliin, nämä asettuivat molemmin puolin petoja. Näin miten he yrittivät tuhota toisiansa. Toisella näytti olevan enemmän voimaa. Kansa alkoi rukoilla petoa ja sen kuvaa. Jumalan Henki on käskenyt minua sanoa seurakunnalle; Harhahenget ovat valloittaneet maan ja Saatanan opit ovat saaneet kansaa seuraamaan niitä. Tämän Herra näytti minulle joka koskee lopunaikaa.
Herra jatkoi;
Älkää tehkö epäpyhiä tekoja aviovuoteessa. Epäpyhiä tekoja on tapahtunut avioparien kesken. Väärää opetusta ja harhahenkiä on tullut sisään kirkkoihin. Älkää saastuttako ruumiitanne, sillä ne ovat Pyhän Hengen temppeleitä, tehkää parannus, tehkää parannus. Katso sinä maa, Minä olen ensimmäinen ja viimeinen. Palvele Minua maailman kaikkeuden luojaa."
"Tulimme erään sellin luo jossa oli upea nainen. En tiennyt miksi, mutta tällä naisella oli lihainen ruumis. Hänen sellioven yläpuolella luki ”BC” (Engl. Before Christ) ennen Kristusta.
Jeesus sanoi naiselle: Elämäsi aikana sinä tiesit mikä loppu tulisi olemaan, Mooses antoi sinulle oikeudenmukainen lain, vaan et tehnyt parannusta etkä kuunnellut. Olit Saatanan työväline, ennustaja, noita. Opetit monille noituutta. Rakastit pimeyttä enemmän kuin valoa. Sinun tekosi olivat pahoja. Synnin palkka on kuolema. Teit paljon pahaa Jumalan pyhiä vastaan. Et tehnyt parannusta pahasta. Monet tulivat sinun luoksesi sen takia että olisit tehnyt parannuksen ja palvellut Herraa Jumalaa. Et kuunnellut etkä välittänyt. On kirjoitettu, että vanhurskas on elävä uskosta. Jos olisit tehnyt parannuksen, silloin Jumala olisi antanut sinulle anteeksi. Hän tietää kaiken. Nyt on myöhäistä, tuomio on jo lausuttu."
"Rauhallisesti Jeesus sanoi hänelle: 'rauhoitu.'
Helvetti on paikka, jossa syntiset juovat Jumalan vihan maljan, Ilmestyskirja 14: 10. Paikka jossa heidän tuskansa savu nousee iäti. 'Pois se, olkoon Jumala totinen, mutta jokainen ihminen valehtelija…' Room. 3: 4.
Kenelläkään ei ollut liikkumisvapautta sellistä tai siitä paikasta jossa heidän piti olla.
'Et koskaan kääntynyt pois pahasta, etkä etsinyt rauhaa. Valehtelit koko elämäsi aikana, sinä et kuunnellut.' Jeesus sanoi että kaikki valehtelijat saavat osansa helvetissä.
'Sinä pilkkasit Pyhää Henkeä', sanoi Jeesus tälle naiselle.
Jeesus sanoi vielä: 'Kaikki velhot, noidat ja ne jotka harjoittavat huoruutta, homot, lesbot ja kaikki jotka harjoittavat pimeyden voimia, saavat osansa palavassa meressä, helvetin kuopissa ja vankikopeissa jos he eivät tee parannusta ennen kuolemansa'."
L u k i j a n k y n ä s t ä : Sielunvihollinen muka järisytti maata. Pyrkiikö ehkä Baxterin näyn avulla ottamaan kunnian tulevista luonnon mullistuksista? Mutta Jumala sensijaan sanoo Raamatussa: "Vielä kerran minä järisytän maan". Aivan turhaan, muuten, helvetissä luetellaan syntejä, joiden puolesta Jeesus kuoli – Raamatun mukaan syy tuomioon on se, ettei sovitus ole kelvannut. Miksihän Jeesus käskee naista rauhoittumaan – helvetissä? Itkun ja hammasten kiristyksen paikassa!
'Elleivät tee parannusta ennen kuolemaansa'. Mutta oikea Jeesus ei anna lupaa viivytellä, sillä kuoleman hetki on salaisuus. ”Tänä päivänä tee parannus", sanoo Jeesus.
Baxter siteeraa Jeesusta: jokainen ihminen on valhettelija. Niin on ja kuuluisimme helvettiin siksi. Niinpä olisi korostetava sitä, että täytyy ottaa vastaan Jeesuksen vapauttava armon sana.
21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21
"Pysähdyimme kun kuulimme naisen huutavan apua. Näin tuliliekeissä että tällä naisella oli oikeat silmät. En tiennyt mitä tämä nainen oli tehnyt, mutta näky murskasi sydämeni.
Nainen sanoi: ' Elän oikein nyt, olen lopettanut kaiken synnin tekemisen, Herra'.
Hän ravisti sellin ristikko porttia. Palavia lihaksia putosi hänestä.
'Kerran olin pelastunut ja Sinä paransit minut syövästä. Sanoit minulle, älä enää tee syntiä ettei minulle vielä pahempaa sattuisi. Jonkin aikaa elin oikein, mutta jonkin ajan kuluttua menin takaisin maaliman elämään ja sen himoihin. Menin ulos miehien kanssa ja kohta menetin ruumiini hallinnan. Rakastin yökerhoja ja juominkeja, enemmän kuin sinua Herra. Menin siis takaisin maailmaan ja kaikki tuli seitsemän kertaa pahemmaksi.
Sinä koputit minun sydämeni ovelle, mutta en päästänyt sinua sisään. Muutamasta vuodesta maailman himoissa annoin sieluni helvettiin iäksi. Miten järjetön minä olin. Rakastin sekä miehiä että naisia. Pilasin monen ihmisen elämän ennen kuolemaani. Olin todellisesti Saatanan vallassa. Vielä koin miten koputit sydämeni ovelle, että tekisin parannuksen ja pelastuisin, mutta kieltäydyin. Ajattelin, vielä tulee päivä, jolloin antaisin sydämeni Kristukselle. Mutta ei Jumalani, odotin liian kauan.' ”
”Näin miten hänen vanha surullinen kasvo alkoi palaa ja hävisi tuleen. Huusin ja käännyin Jeesuksen puoleen.
Oi Jumalani, tuleeko maailma koskaan ymmärtämään miten todellista tämä on? Huusin, herätkää ennen kuin on myöhäistä!
Jeesus sanoi: Monet heistä jotka saavat lukea tämän tulee sanomaan ettei tämä ole Jumalasta. Toiset taas uskovat. Monet tulevat kääntymään oikeaan tämän takia. Tämä todistus on tosi. Hän joka tietää Sanani ja Minun tieni, eikä sittenkään tee parannusta, hän joutuu helvettiin.”
L u k i j a : "Elän oikein nyt" Todella hurskasta - iäti helvetissä, vailla Pyhää Henkeä, Jumalan vihan alla, jo eläessään 'eli, mutta oli kuollut' NYT ELÄÄ OIKEIN!
Mistä se armovoima tulee, kun vihamielisen ja hengettömän ilmapiirin lisäksi sielunvihollinen kontrolloi tekoja - vieläpä hengellisesti kuolleen? Jäljempänä Baxter todistaa, ettei hän - uudestisyntynyt, armolahjalla varustettu - uskaltanut mielessään olevia raamatunlauseitakaan lausua, kun pelkäsi demonia, joka puhutteli häntä.
Nämä ovat sairaan tai väsyneen sydämen näkyjä, joiden julkaisemisesta lankeaa koko vastuu kustantajille ja levittäjille. Taivaallinen helvettikö? Mutta loogillisesti ajatellen kaikki helvetissä on 'isästä perkeleestä'.
Ei edes täällä maan päällä yksikään 'elä oikein' omassa voimassaan, vaan armovoiman varassa. Baxter ujuttaa lain tekoja kristilliseen elämään. Lunastaja Jeesus, joka veti meidät mukanaan ristille, on myös pyhittäjämme, kun loppuun asti riipumme Hänessä kiinni. Vai mitä vielä nykyäänkin omavanhurskaudesta syytetty Job? ( Job 19:25 ).
22 22 22 22 22 22 22 22 22 22 22 22
"Kun hän puhui minulle, näin paljon tummia olentoja takanamme, jotka putosivat alas laaksoon.
Jeesus sanoi minulle; Nämä olevat ihmisiä jotka olivat juuri kuolleet ja nyt tulevat helvettiin, ja tämä jatkuu koko ajan."
"Jeesus sanoi; Rakastan sinua lapseni. Minun rakkauteni sinuun on todellinen. Tulen palkitsemaan sinut, kun kerrot maailmalle mitä olen sinulle näyttänyt. Herätä kansat helvetin todellisuudesta." "Ole valmis, et tiedä paikkaa etkä aikaa jolloin Hän voi tulla. Jos et ole uudestisyntynyt, kutsu Herraa, niin Hän sinut pelastaa tästä kauheasta paikasta."
"Oi Jeesus, missä olet? Tuska josta et voi kuvitellakaan, tuli ruumiiseeni. Inhottava kauhea haju täytti paikan. Huusin tuskissani. Halusin kuolla, mutta en pystynyt. Tunsin tulen luissani ja huusin, Jeesus missä olet? Vierin lattialla ja huusin niin kuin kaikki muutkin. Sietämätön tuska täytti sieluni. Huusin, missä oletkaan Jeesus, mitä tapahtuu? Onko tämä uni, tulenko heräämään, vaan olenko todella helvetissä niin kuin kaikki nämä muutkin? Olenko tehnyt syntiä Jumalaa vastaan, mitä tapahtuu?"
"Masentuneena huomasin olevani helvetissä kaikkien niiden kanssa, joiden kanssa olin keskustellut aikaisemmin. Näin suoraan ruumiini läpi, näin miten madot kiemurtelivat sielussani, samoin kuin muillakin joita olin nähnyt.
Eräs demoni sanoi; Jeesuksesi toi sinut tänne, nyt olet Saatanan oma. Hän nauroi ilkeästi, kun hän nosti minut ylös. Huusin Jumalalle, ja ajattelin mitä nyt tulee tapahtumaan.
Demoni sanoi; Me vihaamme Jeesusta ja kaikkea sitä mitä Hän tekee.
Oi Jumala, minä huusin. Pelasta ihmiset maan päällä! Herätä heidät ennen kuin on myöhäistä. Monta raamatun sanaa tuli mieleeni, mutta en uskaltanut niitä sanoa, kun pelkäsin tätä demonia. Minut vietiin vankikoppiin, muistutti maaluolaa, samanlaiseen joita olin aiemmin nähnyt. Huusin Jeesusta.
Kaikkivaltiaan kuulo ei ole suunnattu huutaviin helvetissä. Jospa maailma vain kuuntelisi. Tämä on todellista. Kaikessa synnin tuskassa huusin Jeesukselle, että Hän antaisi sielulleni armon.”
”Näin tulta joka tuli minua kohti. Rukoilin kuolemaa, mutta kuolema ei tullut. Huutoni kaikui muiden kanssa jotka olivat iäksi kadoksissa. Kaaduin lattialle ja sain kokea polttavan tuskan ja kaikki muu tuska josta olen aikaisemmin kertonut. Kuulin ääniä portista, kun toisia taas tuli helvettiin."
"Helvetti todella oli laajennustyössä. Tunti toisensa jälkeen tämän tuskan, kivun, tulen ja kärsimyksen prosessi jatkui. Minulla oli jano, mutta en voinut kuolla. Huusin Jeesusta, mutta hän ei vastannut. Mikä tunne olla kadotettu ilman toivoa ja ilman rakkautta. Taas tuli pimeys, seisoin ja huusin. Toiset ottivat osaa huutoon toivoen kuolemaa.”
”Aivan yllättäen minut temmattiin ulos sellistä näkymättömän voiman kautta. Samassa hetkessä seisoin kotini edessä ja vierelläni seisoi Jeesus! Huusin, Herra, Herra, miksi Sinä jätit minut sinne? Olin todella epätoivoinen.
Jeesus sanoi; Rauhoitu! Minun piti ottaa sinut sinne ja myös jättää sinut, samoin kuin ne sielut, jotka ovat tehneet syntiä Jumalaa vastaan ja tulleet heitetyksi helvettiin. Minä olin kanssasi koko ajan. Minun täytyi antaa sinun kärsiä kaiken tuskan helvetissä siksi, että voisit kertoa siitä toisille. Tämän kokemuksen kautta voit tuoda monia ihmisiä Minun luokseni.”
”Nukahdin Jeesuksen käsiin. Kun jälleen heräsin, oli jo uusi päivä."
" Nämä ovat voimallisia totuuksia Jumalasta, jotka ravistavat sinua. Jumala tahtoo että opit tuntemaan Hänen rakkautensa sinua kohtaan. Hän haluaa antaa sinulle anteeksi huolimatta siitä, mitä olet tehnyt.
Jos olet homo ja todella teet parannuksen, silloin Jumala antaa sinulle anteeksi ja vapauttaa sinut. Jos olet lesbo, Jumala haluaa antaa sinulle anteeksi. Jos harrastat okkultismia tai jos harrastat jotain syntiä, mistä Jumala on Sanassaan puhunut, huuda Häntä avuksi ja Hän tulee antamaan sinulle anteeksi. Jos olet murhaaja, Jumala haluaa antaa sinulle anteeksi. Mikä sinun syntisi onkaan, Jumala lähetti Poikansa pelastamaan sinut. Hänellä on valta antaa syntisi anteeksi ja puhdistaa sinut kaikista synneistäsi."
L u k i j a k a u h i s t u u : Saulus Tarsolainen ei tehnyt syntiä, mutta oli Jumalan kirkkautta vailla. Jeesuksen ristiä tulee korottaa, ei niinkään syntiä tai synnittömyyttä. Lähimmäistä Baxter ei juurikaan ota huomioon, mutta lähimmäisrakkaudella meidät koetellaan. Toistuvasti Baxter julistaa uutta harhaoppia: helvettiin mennään suoraa päätä täältä ajasta.
Huomaa riivaajien viekkaus: tekeytyen jeesukseksi ne lupaavat palkkion, kun levität tätä helvetti-näkyä. Niinpä niin: evankeliumin sijasta! Ei enää Raamattua kannata kääntää uusille kielille; tämä näkykirja on todellinen ja uskottava. Se, joka ei tätä sanomaa usko, hän joutuu kadotukseen. Kuitenkin Baxter - viittaan ylläolevaan - vaikka jo madot söi sielua ja demoni piteli, pääsi takaisin maan päälle.
Ylläolevasta sekavasta tekstistä tulee mieleen, että tietysti, sillä hänhän lupasi tätä tarinaa levittää ikäänkuin evankeliumina kaikkialle maailmaan. Hänestä tuli helvetin kunniavieras. Näin voi sanoa. Kristityn vaellus on oikeastaan sittenkin yksinkertaista: "Ainoa tärkeä on rakkautena vaikuttava usko.” Gal 5:14 Kiitos, kun luit arvostelun!
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6122246- 1081098
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,251095Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki5944Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101855- 86845
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573