kerro tarinasi. Mitä oikeasti tapahtui ennen kuin löysit jeesuksen? Kerro totuus. Mikä meni vikaan elämässäsi? Vai etkö enää muista?
Uskis anna palaa
14
958
Vastaukset
- minua
atet.
Olen uskistumassa!? Olen silti atte? Olen välimaastossa? olen, ajattelen?
Arvon tässä rationaalisuutta sekä rationaalisuuden järkevyyttä uskon, luoja jumalan suhteen...auttakaa miestä rinteessä.- kukaan.
auta?
Syöttäkää minulle rationalismipilleri tai jotain...tämähän on ihan höpsöä! - M@k3
kukaan. kirjoitti:
auta?
Syöttäkää minulle rationalismipilleri tai jotain...tämähän on ihan höpsöä!Vaikka aukkojen Jumala kortti mahdollistaakin luoja Jumalan olemassaolon, niin sielun olemassaolosta ei ole muita todisteita kuin kuolemanpelkoisten ihmisten kummitus tarinoita, eli ei käytännössä mitään.
olin 10 vuotta työelämässä(89-99)ja alkoholi maistui,aluksi homma pelasi,mutta sitten alkoi viina viemään miestä,tuli poissaoloja töistä ja sitten potkut.laskut jäivät maksamatta,kissa otettin pois,tuli sekakäytöä,itsemurhayrityksiä,olin mielisairaalassa,lääkäri sanoi että jos jatkat samaan malliin niin vuoden päästä oot kuollut,eräänä syyskuussa 2002 olin menossa juomaan kiljua polkupyörällä niin kesken kaiken JUMALA KÄÄNSI MUN PYÖRÄN JA SAMANA päivänä ANNOIN ELÄMÄNI JEESUKSELLE,SIITÄ ALKOI AKSUN UUSI ELÄMÄ,HALLELUJAA AAMMEN
- firerose
sitten laskut maksettu, töitä,päihteet pois käytöstä,tasapainossa mieli ja tietysti uusi kissa? :o}
firerose kirjoitti:
sitten laskut maksettu, töitä,päihteet pois käytöstä,tasapainossa mieli ja tietysti uusi kissa? :o}
laskut maksettu,ei enää alkoholi ongelmaa,työ on Jumalan valtakunnan työttä "siellä ja täällä"elämä on kondiksessa,
No, kyllä tuo voisi olla yksi uskoontulo kertomus. Mutta kuinkas Anne Pohtamo tuli uskoon?
Eikö hänellä ollut aivan kaikkea yltäkyllin, mutta yksi puuttui ja se oli Jeesus Kristus. Niin Anne otti Jeesuksen elämäänsä ja sai syntinsä anteeksi ja rauhan sydämeensä. Näitä ei rahalla saa.
Eräs amerikkalainen dollarmiljonääri pyysi ennen kuolemaansa että hänet pannaan arkkuun niin, että kädet jää arkun ulkopuolelle. Näin hän halusi näyttää kaikille hautajaisvieraille että tyhjin käsin hän täältä lähti ikuisuuteen. Ainoa asia joka on tärkeä kuolevalle ihmiselle on se, että nimi löytyy Karitsan elämän kirjasta (Ilm 13:8, 20:12-15, 21:27). Nimi kirjoitetaan sinne vasta sitten kun ihminen uskoo Jeesukseen ja ottaa Hänet vastaan Herrakseen ja Vapahtajakseen ( Joh 1:12). Silloin ihminen, kuka tahansa, omistaa ikuisen elämän Kristuksessa (1 Joh 5:11-13) ja kaiken Jumalan omaisuuden yhdessä Jeesuksen kanssa (Room 8:17, Ef 3:4-9). Se on sitä todellista varakkuutta josta Jeesus puhui (Matt 6:19-21).1. Mitkä asiat osoittavat, että sinua auttava jumala oli juuri kristinuskon jumala?
2. Voitko olla aivan varma, ettet sinä itse "pelastanut" itseäsi alkoholilta?
ps. koska olet uskovainen, en odota sinulta minkäänlaista rehellisyyttä vastauksessasi. Sinähän olet täällä vian yhdestä syystä: Hankkimassa käännynnäisiä.jaikal kirjoitti:
No, kyllä tuo voisi olla yksi uskoontulo kertomus. Mutta kuinkas Anne Pohtamo tuli uskoon?
Eikö hänellä ollut aivan kaikkea yltäkyllin, mutta yksi puuttui ja se oli Jeesus Kristus. Niin Anne otti Jeesuksen elämäänsä ja sai syntinsä anteeksi ja rauhan sydämeensä. Näitä ei rahalla saa.
Eräs amerikkalainen dollarmiljonääri pyysi ennen kuolemaansa että hänet pannaan arkkuun niin, että kädet jää arkun ulkopuolelle. Näin hän halusi näyttää kaikille hautajaisvieraille että tyhjin käsin hän täältä lähti ikuisuuteen. Ainoa asia joka on tärkeä kuolevalle ihmiselle on se, että nimi löytyy Karitsan elämän kirjasta (Ilm 13:8, 20:12-15, 21:27). Nimi kirjoitetaan sinne vasta sitten kun ihminen uskoo Jeesukseen ja ottaa Hänet vastaan Herrakseen ja Vapahtajakseen ( Joh 1:12). Silloin ihminen, kuka tahansa, omistaa ikuisen elämän Kristuksessa (1 Joh 5:11-13) ja kaiken Jumalan omaisuuden yhdessä Jeesuksen kanssa (Room 8:17, Ef 3:4-9). Se on sitä todellista varakkuutta josta Jeesus puhui (Matt 6:19-21)."Eikö [Anne Pohtamolla] ollut aivan kaikkea yltäkyllin, mutta yksi puuttui ja se oli Jeesus Kristus."
Mitäköhän häneltä olisi puuttunut, jos hän olisi syntynyt esim. Iraniin tai Intiaan?
Minun mielestäni ei ole tärkeää, että mitä joku uskonnollinen yhteisö ajattelee minun nimestäni jossain taikakirjassa. Totta kai uskonnolliset yhteisöt haluaisivat minun nimeni kirjaan, siis jäsenkirjaan.
Ah, väite: Minun nimen on Karitsan Elämän Kirjassa ja minä olen uskonnoton ja homoseksuaali ateisti. Osoita väitteeni kiistattomasti vääräksi.
Toinen tehtävä: Osoita kiistattomasti, että oma nimesi on Karitsan Elämän Kirjassa.- tai etsitkö
aksu521 kirjoitti:
laskut maksettu,ei enää alkoholi ongelmaa,työ on Jumalan valtakunnan työttä "siellä ja täällä"elämä on kondiksessa,
edes ns. "oikeita töitä" enää ollenkaan?
Kuinka tulet toimeen? Sossun tuellako? - Dresden
"sitten potkut.laskut jäivät maksamatta, tuli sekakäytöä,itsemurhayrityksiä,olin mielisairaalassa" no tuossa oli se normaali blaa blaah, mutta
"kissa otettin pois"
Laiminlöit kissaasikin. Senkin... senkin... en edes tiedä miksi sinua pitäisi sanoa... öh.. Sika! Toivottavasti olet parantanut tapasi ja uusi kissa voi lihavasti. - firerose
aksu521 kirjoitti:
lukea,että asiat ovat nyt hyvällä mallilla :)
Rapsutuksia kissalle :)Ne on mahtavia kavereita :) jason_dax kirjoitti:
1. Mitkä asiat osoittavat, että sinua auttava jumala oli juuri kristinuskon jumala?
2. Voitko olla aivan varma, ettet sinä itse "pelastanut" itseäsi alkoholilta?
ps. koska olet uskovainen, en odota sinulta minkäänlaista rehellisyyttä vastauksessasi. Sinähän olet täällä vian yhdestä syystä: Hankkimassa käännynnäisiä.1.koska uskon Jumalaa joka lähetti ainoansa poikansa lunastamaan mutkin yhteyteensä,muut jumalat ei oo tehnyt yhtään mitään. 2,koitin mm aa-kerhoa,ja halusin raitistua,mutta vasta KUN KOHTASIN ELÄVÄN JUMALAN,pääsi vapaaksi.
aksu521 kirjoitti:
1.koska uskon Jumalaa joka lähetti ainoansa poikansa lunastamaan mutkin yhteyteensä,muut jumalat ei oo tehnyt yhtään mitään. 2,koitin mm aa-kerhoa,ja halusin raitistua,mutta vasta KUN KOHTASIN ELÄVÄN JUMALAN,pääsi vapaaksi.
"1.koska uskon Jumalaa joka lähetti ainoansa poikansa lunastamaan mutkin yhteyteensä,muut jumalat ei oo tehnyt yhtään mitään."
Koska oikeiden jumalien ei tarvitse?
"2,koitin mm aa-kerhoa,ja halusin raitistua,mutta vasta KUN KOHTASIN ELÄVÄN JUMALAN,pääsi vapaaksi."
Eli olit eri kerhoissa ja halusit raitistua. Eikö se riitä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2074476Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t833218Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881757Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va131357Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181336Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20241173Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi101121- 501118
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2481109- 511016