Onko yleistä ihastua terapeuttiin ihan oikeasti? Entä kun terapeutti ihastuu potilaaseen? Itse aina valitsen vastakkaista sukupuolta olevan terapeutin.
Ihastus terapeuttiin ja päinvastoin
4
1298
Vastaukset
- HeppuHej
ihastuksen kohteet kannattaa hakea jostain muualta.
- Psykopatologia
.
"Onko yleistä ihastua terapeuttiin ihan oikeasti? Entä kun terapeutti ihastuu potilaaseen? Itse aina valitsen vastakkaista sukupuolta olevan terapeutin."
Asia tulisi ottaa terapiassa tarkasteluun, mikä on terapian vaikeimpia kohtia. Ihastuminen molemmin puolin on tavallista. Terapeutti pyrkii käyttämään asiaa terapian palveluksessa eikä "toimi" tunteensa pohjalta, ei muidenkaan tunteittensa pohjalta.
.
- sekosököjoku
Onpas vanha aihe.. No nostetaan nyt. Olen mäkin ihastunut terapeuttiin. Mutta jos se sen saisi tietää painuisin maanrakoon häpeästä. Enkä kyllä nää tarvettakaan siitä kertoa, koska näitä tulee ja menee. Ihastun muutenkin yleesä saavuttamattomiin miehiin jotka on muuten fiksuja. Ja itsehän olen just 18 täyttäny ja se noin 30-35.. En koe ihastumista ajatuksen tasolla ongelmaksikaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848