Tsiisöstä vastaan sitten kun se tulee,niin pistäkää kuiten karvalakki korvia myöten päähän ja turkishaalarit päälle kun teidät tempaistaan yläiolmoihin,sillä stratosfäärissä on 170 astetta pakkasta.
Että Näin vaan tieteellisenä neuvona....=)
Uskovaiset jotka lähtee lennolle
12
410
Vastaukset
neuvosta, mutta varustepuoli on jo valmiina, joten älä huolehdi turhia. Hintakin on jo maksettu, joten kaikki ok.
- M@k3
Jonkun toisen maksamaan?
- juutas.
Te sitten sinkoatte säteen suunnassa ympäri maapalloa avaruuteen, vai miten se tarkalleen tapahtuu? Putoaako ilmasta ennen lähtöä avaruuspuvut, vai kuoletteko pakkaseen ja hapen puutteeseen jo muutaman kilometrin korkeudella?
- böööö
Ei ole saanu käännytettyä ketään uskovaiseksi?
- göggäle
purje kirjoitti:
tuota ei edes kysytä. Riittää, kun uskoo ite Jeesukseen Herranaan.
Miks mä saan joululahjoja vaikka en edes usko joulupukkiin.
Miks joulupukki antaa lahjoja sellasillekkin jotka ei siihen usko,mutta Jeesukselle ei kelpaa kukaan joka ei taas siihen usko.
Onko joulupukki siis kiltinpi ku Jeesus??? göggäle kirjoitti:
Miks joulupukki antaa lahjoja sellasillekkin jotka ei siihen usko,mutta Jeesukselle ei kelpaa kukaan joka ei taas siihen usko.
Onko joulupukki siis kiltinpi ku Jeesus???totta? Siinäpä pähkinä purtavaksi.
- lähti usko
göggäle kirjoitti:
Onko joulupukki siis kiltinpi ku Jeesus???pukkiin sillä sekunnilla kun ukko kävi hässimässä jouluna pukin muoria..ja sillä hetkellä ei ollu mitään muuta mielessä kuin kiitos jumalalle että helvetti on olemassa :D
- gego
lähti usko kirjoitti:
pukkiin sillä sekunnilla kun ukko kävi hässimässä jouluna pukin muoria..ja sillä hetkellä ei ollu mitään muuta mielessä kuin kiitos jumalalle että helvetti on olemassa :D
Niin ei olis kohta pikku tonttujakaan.Ajatteles asiaa vähän siltäki kannalta.
- Sphtj
Eilen oli lentokoneen monitorin mukaan reilun 12 kilometrin korkeudella -66¤C
Et kyllä se taivaassa on jäätävän kylmää.
Pili jäätyy siniseksi kalikaksi, jos siellä pitää oleilla- 1+1
Taivas ja hengellinen taivas on kaksi eri asiaa, jos et sattunut tietämään. Englannin kielessä se on otettu huomioon: Heaven/sky
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4881835Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781557Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641368Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H171350- 103945
- 51909
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19906Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15761Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65756Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7742