Kirkolla taitaa olla hätä, kun pitää ihan TV:ssä mainostaa kirkon propagandistista roskajulkaisua, jossa laverrellaan jonninjoutuvaa paskaa, saivarrellaan niitä näitä huru-ukon juttuja ja johdetaan ihmisiä tietoisesti maailmankatsomuksellisille hathapoluille halvan valmiiksi pureskellun ideologiahössöyksen nimissä.
Minua lähinnä säälittää se skitsofreenisten illuusioiden ylläpitäminen, ruokkiminen ja kukoistaminen perseen nuolentaa muistuttavassa agitaatiomaisessa ja imelässä vuodatuksessaan ja harhaisessa deskriptiivisen deklamatorisessa retoriikassaan ruokkien sokeata uskonnollisten kulttimenojen palvontaa, jotka esittäyyvät hinojen suosituimpina temmellyskenttinä.
Kirkolla taitaa olla hätä
11
448
Vastaukset
- on aika yleispätevää
Yhtä hyvin voisi kirjoittaa "7 päivää - lehdellä taitaa olla hätä".
Ei mitään eroa! Yleisesti mainostetaan että lue lue.
Elämme markkinataloudessa, älä hermostu, vaan tee omat valintasi. - dixit ego
Positiosi on siinä määrin vulgääris-efemeristinen, että en saata opponoida sitä traditionaalisen akateemisen diskurssin kontekstissa.
Mutta ollakseni mukana diskurssissa kannattamani schopenhauerilaisen "ein Mensch an sich" -prinsiippin mukaisesti, deklamaoin tässä kursatorisesti, että kristillinen propaganda implementoi populaation tanatofobista relapsia eskapismiin. Ja tekee sen sangen ifantiilisellä, ehkäpä suorastaan primitiivis-degeneroituneella metodilla! - hätää..
Ne mainokset on niin perseestä että huh-huh...
Jos niillä ei saada loppuja nuoria
vieroontumaan kirkosta niin ei millään.
Käy kattomassa netissä niiden
roskamainos julisteet niin ymmärrät
mistä puhun ( Se tais olla joku uskotoivorakkaus.fi
tai jotain... ) Mä ainakin nauroin, itkin ja
tunsin jopa myötä häpeää...- mauton. Mutta
ehkäpä tää aika just ruokii tuota,,,kuten edelläkin esitetty. Itse olen uskossa, mutta se on kyllä aikalailla erilaista kuin suurin osa tuota esitettyä popkristillisyyttä. Mainos tietysti suunnattu nuorille eikä tällaiselle nelikymppiselle muorille,,,;). Olen monta kertaa ihmetellyt, miksi olen tullut uskoon, sillä monet epäilyt ja ateistiset näkemykset ovat ihan tietyllä tapaa oikeitakin,,,Usko kai on just sellaista, jota ei voi selittää, vaan se koetaan. Mulle tämä kokemus tuli silloin kuin olin fyysisesti heikoimmillani,,,Usko kaiketi liittyy juuri heikkouden kokemukseen, ja sitä kautta sen voi löytää jos löytääkseen on. Tässä maallistuneessa maailmassa joskus toivoisin, etten uskossa olisi. Elämä olisi helpompaa. Nyt siihen on tullut vaikeusasteita, koska yritän huomioida myös lähimmäisiäkin, joskus jopa epämuodikkaan altruistisesti. Ja joka päivä saa pettyä siihen, että on epäonnistunut toisten huomioimisessa. Miten helppoa olisi elää vain omalle itselleen, muista piittaamatta! Uskovaisen pitää siis olla maallisesti katsottuna "hullu". Mutta juuri tämä "hulluus" vapauttaa omista kahleista "taivasta kohti". Sivistyneet voisivat sanota tätä korkeammaksi inhimillisyydeksi, mutta sekään ei riitä uskovalle. Uskovan on saata koskea taivasta!
ja yksinkertaisesti sanottu, mutta kun ne kansan verotulot on aika tärkeitä, että pysyy kiinteistöt kunnossa. Hätä keinot keksii... :D
- tuolla kampanjalla
En meinannut uskoa silmiäni, kun näin tuon kampanjan aineistoa! Aivain mahdotonta, ei kai edes vapaa-ajattelijat olisi onnistuneet luomaan yhtä hyvää antikampanjaa.
Minusta tuo on vielä pahempi virhearvio kun taannoinen SAK:n mässäilymainos. - 10 % valhe
pitäisi viedän edes yksi led-valo-tuikku, että näkisit elämäsi pimeän puolen ja uskaltaisit syventyä todelliseen valokiilaan.
- kova
kun kirkko kampanjassaan kysyy nuorilta aikuisilta:"Mitä sä haluut kirkolta?Kerro niin me annetaan sulle se,kunhan et vaan eroa kirkosta!"Aikaisemminhan,eikä se tämän kampanjankaan seurauksena miksikään muutu,kirkon toiminta on perustunut siihen,että kirkolla on monopoli totuuteen,ja kirkko haluaa,että kaikki ihmiset nielevät sen totuuden mukisematta karvoineen päivineen,kuin pöllöt,jotka kuitenkin oksentavat sopimattoman,sulamattoman aineksen.Kirkko ei kuitenkaan mitään oksennuspalloja suvaitse.Kaikki on pidettävä sisällä vaikka väkisin.
Mitäköhän kirkon uskollisimmista uskollisimmat jäsenet tällaisesta "tarjouksesta" tuumivat.Tämä kampanjahan on vähän niinkuin lekuri kysyisi potilalta:"Miten sä halua sua hoidettavan?Haluutko mieluummin punaisia vai sinisiä pillereitä?"- Kössönöm
ole vielä alkaneet niinkuttamaan. Vai ovatko?
"Haluutsä niinku et jesse niinku kato niinku pitäis susta huolta? Niinku. - vielä niiskuttamaan jos
Kössönöm kirjoitti:
ole vielä alkaneet niinkuttamaan. Vai ovatko?
"Haluutsä niinku et jesse niinku kato niinku pitäis susta huolta? Niinku.et tee parannusta synneistäsi.
Parannukseen saat ohjeet mm. www.netmission.fi - Kössönöm
vielä niiskuttamaan jos kirjoitti:
et tee parannusta synneistäsi.
Parannukseen saat ohjeet mm. www.netmission.fitänne ajaa vittuilemaan ihmisille? Saatteko te tuosta jotain korvausta. Saatana, otan yhteyttä siihen sinun firmaasi, jos nuo inhottavat syyttelyt ja "varoitukset" ei lopu. Mikä sinä luulet olevasi? Aivopesty kusipää!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4881835Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781557Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641368Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H171350- 103945
- 51909
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19906Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15761Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65756Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7742