Onko väitteesi totta? "Hullu se on, voi olla bedofiili, niinkuin väitti ja siihen on todistaja."
Jukka.Finland uhkaili minua.
Kirjoittanut: auroraboreallis 5.8.2007 klo 22.50
Väitti, että hänen vaikutusvaltainen kaverinsa laittaisi minusta juttua sinne sun tänne, että varmistuisi se että en saa koskaan tapaamisoikeutta lapsiini, jos en tekisi niin kuin hän minua käski.
En uskonut ja ongelmia siitä seurasi. Juttua tuli asiasta"Jukan ystävä"nimimerkillä, jonka tiesn täksi "vaikutusvaltaiseksi ystäväksi", sen verran et en pysynyt ajan tasalla.
Hullu se on, voi olla bedofiili, niinkuin väitti ja siihen on todistaja.
Tapaamiset on järj.muuten, ja yksi lapsi asuu mun luona mulla kokonaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000028205621#22000000028205621
SARILLE
13
539
Vastaukset
Olen tavannut hänet muutaman kerran ja lisäksi keskustellut puhelimessa hänen kanssaan muutaman kerran.
Puhelimessa kerroin hänelle, että poliisi aluksi epäili minua pedofiiliksi, kun olin kurittanut joitakin nuoria, mutta oikeudessa asia kaatui omaan mahdottomuuteensa. Pedofiliassa sairas ihminen käyttää seksuaalisesti hyväkseen nuorta. Selkäsaunan antaminen ei täytä pedofilian tunnusmerkistöä ja jos täyttäsi niin noin 60 tuhatta äitiä ja isää pitäisi syyttää maassamme pedofiliasta. Kurin pidolla ja pedofilialla on vissi ero.
Sarin kirjoitukset perustuvat siis todella käymäämme puheluun ja kerroin asiasta hänelle jotain myös tavatessamme.
En kuitenkaan usko, että juristiystäväni olisi vaikeuttanut Sarin elämää. Hän sanoi minulle, ettei ole asiaan kajonnut. En voi tässä lausua enempää, koska en halua enkä saa paljastaa Sarin henkilökohtaisia asioita julkisuudessa.
Sari, kuten me kaikki, tarvitsee rukousta ja tukea. Tulkoon tässä kerralla selväksi, että en kanna Saria kohtaan pienintäkään vihaa tai katkeruutta ja Sarilla on oikeus kirjoittaa asioista niin, kuin on ne kokenut. Sari ei siis valehtele, mutta on ymmärtänyt väärin puheeni.- lastaan,
kuin se, että täysin vieras henkilö syylistyy lapsen hakkaamiseen. Vieraan henkilön hakatessa lasta, voi syynä olla S/M-viettien tyydyttäminen.
Minä uskon, että aloituksessa tarkoitetaan toista ab:n kirjoittamaa tapahtumaa, minkä sinäkin muistat, mutta ilmeisesti yrität pientä harhautusta, koska et halua muistella asiaa. - ...
lastaan, kirjoitti:
kuin se, että täysin vieras henkilö syylistyy lapsen hakkaamiseen. Vieraan henkilön hakatessa lasta, voi syynä olla S/M-viettien tyydyttäminen.
Minä uskon, että aloituksessa tarkoitetaan toista ab:n kirjoittamaa tapahtumaa, minkä sinäkin muistat, mutta ilmeisesti yrität pientä harhautusta, koska et halua muistella asiaa.ymmärrys riitä käsittään, että oli puhe kurittamisesta, EI hakkaamisesta?
- kirjoittaa:
... kirjoitti:
ymmärrys riitä käsittään, että oli puhe kurittamisesta, EI hakkaamisesta?
"Selkäsaunan antaminen ei täytä pedofilian tunnusmerkistöä ja jos täyttäsi niin noin 60 tuhatta äitiä ja isää pitäisi syyttää maassamme pedofiliasta. Kurin pidolla ja pedofilialla on vissi ero."
Mitä muuta vieraalle lapselle annettu selkäsauna tarkoittaa, kuin hakkaamista, pahoinpitelemistä, monissa tapauksissa S/M fantasiointia. - ...
kirjoittaa: kirjoitti:
"Selkäsaunan antaminen ei täytä pedofilian tunnusmerkistöä ja jos täyttäsi niin noin 60 tuhatta äitiä ja isää pitäisi syyttää maassamme pedofiliasta. Kurin pidolla ja pedofilialla on vissi ero."
Mitä muuta vieraalle lapselle annettu selkäsauna tarkoittaa, kuin hakkaamista, pahoinpitelemistä, monissa tapauksissa S/M fantasiointia.selität sen, jos Jukka on noin kovin kaltoin kohdellut niitä silloin nuoria henkilöitä, niin ne ovat siitä kurituksesta KIITOLLISIA, ja pitävät Jukkaan edelleen yhteyttä? Siis järjellä ajateltuna jos joku olis mua pahoinpidellyt, niin en taatusti pitäis mitään yhteyttä, ja vielä vähemmän olisin siitä kiitollinen!
- joka käsittelee
kirjoittaa: kirjoitti:
Mitä muuta vieraalle lapselle annettu selkäsauna tarkoittaa, kuin hakkaamista, pahoinpitelemistä, monissa tapauksissa S/M fantasiointia.myös pedofiliaa. Se nyt on niin, että pedofilian tunnusmerkistö täyttyy vasta silloin, kun lasta käytetään seksuaalisesti hyväksi, kosketellaan tai vielä pahempaa. Piiskalla koskettelu ei täytä pedofilian tunnusmerkistöä, mutta voi olla nuoren seksuaalisuutta loukkaava toimenpide ja pahoinpitely, joko lievä tai sitä ankarampi toimenpide, oikeuden harkinnan mukaan.
Minusta Jukka on niin avoin ja suorasanainen näissä asioissa, että epäselvyyksille jää kovin vähän tulkinnallista tilaa. Hän mm. tunnustaa avoimesti antaneensa joillekin nuorille selkään. Mutta mitä sitten? Samat miehet nyt perheellisinä kutsuvat tukihenkilönsä kylään. Kyllä sen pitäisi jotain kertoa lukijoille. - eri asioita.
joka käsittelee kirjoitti:
myös pedofiliaa. Se nyt on niin, että pedofilian tunnusmerkistö täyttyy vasta silloin, kun lasta käytetään seksuaalisesti hyväksi, kosketellaan tai vielä pahempaa. Piiskalla koskettelu ei täytä pedofilian tunnusmerkistöä, mutta voi olla nuoren seksuaalisuutta loukkaava toimenpide ja pahoinpitely, joko lievä tai sitä ankarampi toimenpide, oikeuden harkinnan mukaan.
Minusta Jukka on niin avoin ja suorasanainen näissä asioissa, että epäselvyyksille jää kovin vähän tulkinnallista tilaa. Hän mm. tunnustaa avoimesti antaneensa joillekin nuorille selkään. Mutta mitä sitten? Samat miehet nyt perheellisinä kutsuvat tukihenkilönsä kylään. Kyllä sen pitäisi jotain kertoa lukijoille.Psykiatrisista diagnoosiluokituksista voi löytää jopa täsmällisiä määritelmiä pedofiilille. Suomessa käytössä oleva ICD-10 määrittelee pedofilian (eli lapsikohteisen seksuaalihäiriön, luokka F 65.4) näin:
Sukupuolisen kiinnostuksen ensisijainen kohdistuminen lapsiin, tavallisesti esi- tai varhaisnuoruusikäisiin poikiin tai tyttöihin tai molempiin.
Hyväksikäyttäjä ei ole aina pedofili, mutta pedifili ei ole myöskään aina lapsen hyväksikäyttäjä.
Vanhempien suorittama ruumillinen kuritus on rikos.
Vieraan täysikasvaneen lapseen kohdistama selkäsauna/pahoinpitely on törkeä rikos.
Minua kiinnostaa, miksi Jukka ei ole enään alaikäisille tukihenkilö - -jukan kaveri-
eri asioita. kirjoitti:
Psykiatrisista diagnoosiluokituksista voi löytää jopa täsmällisiä määritelmiä pedofiilille. Suomessa käytössä oleva ICD-10 määrittelee pedofilian (eli lapsikohteisen seksuaalihäiriön, luokka F 65.4) näin:
Sukupuolisen kiinnostuksen ensisijainen kohdistuminen lapsiin, tavallisesti esi- tai varhaisnuoruusikäisiin poikiin tai tyttöihin tai molempiin.
Hyväksikäyttäjä ei ole aina pedofili, mutta pedifili ei ole myöskään aina lapsen hyväksikäyttäjä.
Vanhempien suorittama ruumillinen kuritus on rikos.
Vieraan täysikasvaneen lapseen kohdistama selkäsauna/pahoinpitely on törkeä rikos.
Minua kiinnostaa, miksi Jukka ei ole enään alaikäisille tukihenkilöettä tukihenkilötyö on raskasta ja aikaa vievää. Jukka sairastelee ja on jo ikääntynytkin. Ilmeisesti hän pitää nyt yhteyttä niihin, jotka pääsivät koukusta. Jukan suhteen neuvon nyt olemaan jossain määrin varovainen. Lakimme koskevat niin Jukkaa kuin muitakin palstalla kirjoiteleviä. Tässä voi muutkin kuin Jukan syyteharkintaan vaadittu juoda fataalin.
- Jukka.
-jukan kaveri- kirjoitti:
että tukihenkilötyö on raskasta ja aikaa vievää. Jukka sairastelee ja on jo ikääntynytkin. Ilmeisesti hän pitää nyt yhteyttä niihin, jotka pääsivät koukusta. Jukan suhteen neuvon nyt olemaan jossain määrin varovainen. Lakimme koskevat niin Jukkaa kuin muitakin palstalla kirjoiteleviä. Tässä voi muutkin kuin Jukan syyteharkintaan vaadittu juoda fataalin.
Minulla on asiat kunnossa virkavallan kanssa, mutta sinulla näyttää olevan selvittämättömiä asioita yhteiskunnan kanssa.
Esillä olleet asiat eivät ole asianomistaja rikoksia, vaan jokainen voi tehdä niistä tutkimuspyynnön.
Esivalta ei kanna miekkaa turhaan. Se on Jumalan palvelija ja panee täytäntöön väärintekijälle kuuluvan rangaistuksen.
herra rankaisee.
jukka.finland kirjoitti:
vai yleisesti muita. Olen vastannut Sinulle tehtyyn kysymykseen Sinua puolustaen.
noloa...osaan paremminkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894230
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032383Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342358Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972134Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281907- 321895
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881550- 291548
- 751314