Kone on hewlett packardin compaq nx9005
verkkosovitin national semiconductor corporationin
dp83815/816 10/100 macphyter pci adapter.
Minkä takia nettini on kovin hidas ja useasti katkeilee?
On jotain full duplexeja yms
10baseT full fuplex ja muita. aiemmin ongelmana oli että kone katkoi kokoajan yhteyttä ja laittoi takaisin päälle.
tätä duplex juttua koittamalla sain toimimaan, mutta surkean hidas jostain syystä.
Osaisiko joku kertoa mitä nämä ovat, ja onko mulla kenties väärät ajurit tai jotain..?
nyt käytössä asetus 10base full duplex
full duplexit ja muut..
ihmejakumma..
2
169
Vastaukset
nuo pätkimiset johtua ollenkaan koneestasi?
- mistäsitttten?
Kaksi konetta verkossa, toinen tuhat vuotta vanha läppärin lousku, toinen tämä compaq.Louskulla nettailee tosta vaan, compaq junnaa kuin mummo hangessa.
Ajattelin jos olen pistänyt väärän asetuksen jonnekin ja kone skitsoaa sen takia.
Jostain syystä katkoi virtaa pariin otteeseen, ongelma lakkasi kun vedin akun ulos ja piuha vaan kiinni.
Aivan mahtavin kone, suosittelen lämpimästi en kellekään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata962703Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2051705- 1171628
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411491Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641252Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻781038- 56999
- 82959
- 45887
- 62859