Varma keskustelun aihe:

on tämä:

Juopottelu caravan alueilla. Näitä lukiessani paistaa rivien välistä: Aika monella taitaa olla vakava alkoholiongelma, koska omasta alkoholin käytöstä niin monen pitää selitellä ja vähätellä asiaa...

Ettette nyt kuitenkin olisi niitä paljon puhuttuja numeroituja juoppoja...? Vai....?

12

1072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen juoppo

      Mitä sitten?

    • Maistuu,

      Tosin en ole karavaanari, mutta entäs sitten.

      • juoppo on

        Aina mukava tavata.Ollaan me niin sympaattisia hemmoja.


    • ongelmaa

      Kun painaa sen verran hommia,että raha riittää viinaan.Ei myöskään ole tarve selitellä juomista.

    • koukussa viinaan

      Vaan en ole enää. Rehellisesti myönnän, käyn AA:ssa säännöllisesti, näin olen pysynyt jo vuosikaudet ilman viinaa ja raittiina. Ja vielä rehellisesti myönnän, ei tee edes mieli!

      Auttaisikon raitistuminen muitakin omien ongelmavyyhtiensä selvittämiseksi?

      Selvin päin on helvetin helppoa elää....

    • numerot ok järjestys olla p...

      Numeroituja ollaan ja kääkäksi tullaan ku tarpeheeksi harjootellaan Larseenit vaan kehiin Jess!!

      • Mun luonto

        ja minäkin juon.


    • Rallaa,

      Juopot hiljaa nyt. Aloittaja halusi selitteleviä raittiuttaan julistavia kannanottoja. Nyt te menitte pilaamaan koko jutun.

    • 50:sen elämän jatke

      Minulle lääkäri antoi ymmärtää: konjakkinaukku illalla on sydämelle hyväksi.
      Se ei tarkoita "pullotolkulla" juomista, vaan sopivasti veren kierron helpottamiseksi.
      Se tarkoittaa myös sitä, ettei silloin ajeta kun otetaan.

      Älä ala turhaan raittiusintoilijaksi - vaikka kyllä arvaan millaisia juomista enimmäkseen tarkoitit: näitä keskari, vodca jne "olan takaa ottajia".

      • toisilla on

        huonompi verenkierto,kuin toisilla ja silloin pullo kossua on suorastaan terveysjuoma. kokemusta
        on ja hauskaa!


    • Hik!

      Kuka perkl oikei on juanu mun liköörit, eiku liköörit on homojen aineita. mÄ juan vain kirkkahia. Alkoholi on ongelma vain shillon jos she pääshee lophumaan keshken....HIK!

      • Loppu vaikka makuuhuoneen ikkunat on vielä pesemättä. Voi surkeutta! Toisikohan taxi lisää?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe