että uusi yritys entisen kanssa voi toimia? Että siitä voisi tulla vielä hyvä suhde? Onnea vaan siinä tapauksessa. Tulette tarvitsemaan sitä ja paljon.
Uskooko
11
526
Vastaukset
- Komea Mies.
Koskaan ei niistä yrityksistä ole hyvää seurannut. Ei koskaam. Exät on exiä ja ei muuta kuin katse eteenpäin. Ei ne miehet tai naiset maailmasta lopu. Miksi pitäisi lämpätä jotain päättynyttä (syystä?) suhdetta? Ei ymmärrä.
Mä en oo kyl siinä onnistunut, toki en oo ku kerran ja ennen armeijaikää sitä yrittänyt, mut en tiedä kyl ketään muutakaan joka siinä olis onnistunut.
- vänkyrä-nainen
ja minkätasoinen suhde sen entisen kanssa on ollut. Jos se ei esim. jostain syystä ehtinyt syventymään niin tottakai on mahdollista onnistua toisella kerralla paremmin koska silloin ei varmaan edes tunneta kovin hyvin, vaatii ihan kokonaan uuden alun silloin.
Tai jos kummatkin toisiaan vielä rakastavat ja ero johtui vaikka olosuhteista, niin miks ihmeessä eivät muka voisi onnistua uudestaan yrittämällä. - asia
sitten alkuunsakaan
- firerose
mahdollista :)
- jää vain
mahdolliseksi.
- firerose
jää vain kirjoitti:
mahdolliseksi.
riippuu niin ihmisistä ja tilanteista sekä syistä miksi on eroon lähetty.
Ittellä ei ole koskaan menneen talven lumet nurkissa kolisseet,mutta tunnen kyllä niitä joilla uusi yritys on ollut palkitsevaa :)
- suhteessa :
ei enää kuvitella mitään kaikki on halpaa ja helppoa panoa
- Gaselli
vanhan jutun lämmittäminen kuivahtaa vaan kasaan.
- ne...
laivatkin seilaa...
- ei voi
sanoa mitään yleistä tästä kun kaikki ihmiset ja suhteet on niin erilaisia. Jos tunteita on niin kyllä ne musta pitäs aina loppuun katsoa. Jos on ollut huono ja riitaisa suhde missä on kaikki keinot käytetty ja tuntee toisen ja itsensä ja tietää ettei kumpikaan voi muuttua niin et suhde toimis, niin sillon tuskin kannattaa mitään jatkaa. Mut jos on ollut suhde jossa ei vielä oo tuntenut toista tarpeeksi, ollaan oltu liian nuoria tai jotain olosuhteista johtuvaa, niin mikspä ei vois tutustua lisää ja homma voi toimiikin. Monesti sillon kun on just eronnu ni sitä ikävöi toista ja sillon ei kannata heti jatkaa jos homma kerran ei toiminu. Pitäs päästä siitä erotuskasta eka ennen ku miettii mitään uusia suhteita. Mut jos aikaa on kulunut ja kumpikin on kasvanut ja tilanteet muuttunut niin mikspä sillon ei vois alottaa uudestaan puhtaalta pöydältä. Sillonhan se onkin enemmän niinkö kokonaan uus ihminen ja suhde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492