Jos haluatte säilyttää uskottavuutenne, niin nyt on tilaisuus näyttää aitoutensa.
Elikkäs heittäkää joku lause/lauseita, miten lapsellisia osaatte olla.
Osaatko heittäytyä lapselliseksi?
98
1739
Vastaukset
- ja.......
......kaikista tuli yliasiallisia.......
- :-o
entä jos ei ole kuin yksi vakiotila, jolle keksii jälkeenpäin selitykset?
- kuka uskaltaa
asiaintilan muuttamista! Eihän täällä näe edes punastumista, mitään ei siis menetä.
- käärmeensikiöitä
kuka uskaltaa kirjoitti:
asiaintilan muuttamista! Eihän täällä näe edes punastumista, mitään ei siis menetä.
yllytä lisää kyllä joku pelle innostuu.
- kuka uskaltaa
käärmeensikiöitä kirjoitti:
yllytä lisää kyllä joku pelle innostuu.
johtopäätös, että muuntautumiskykyä ei ole.
- kuka uskaltaa
kuka uskaltaa kirjoitti:
johtopäätös, että muuntautumiskykyä ei ole.
johtopäätös, että parisuhdekypsyyskin on vähän niin ja näin.
- kuka uskaltaa
on niin monen laatuista, jonkun lapsellisuus ärsyttää ja toisen lapsellisuudesta taas pitää.
- kuka uskaltaa
muuttui kuin joukoksi yläasteikäisiä tutustumassa amikseen. Valmistuva oppilas esittelee mestoja uusille mahdollisille tulokkaille. Lopuksi kysyy, olisiko jotain kysyttävää ja kaikki ovat hiljaa. Kukaan ei uskalla sanoa sanaakaan.
Makee alotus.
- kuka uskaltaa
nyt jotain. Näytä lapsellisuutesi.
relaxed_eyes kirjoitti:
mussutin jo.
emmä mussutanutkaa, mutku mä en okiasti halua tälläseen alotukseen osallistua, haaskaisin pian älykyyttäni ja aikuisuuttani entisestään.
- kuka uskaltaa
relaxed_eyes kirjoitti:
mussutin jo.
"makee alotus" ?
"mähä mussutin jo" ?
Kramppikuumeko yllätti? kuka uskaltaa kirjoitti:
"makee alotus" ?
"mähä mussutin jo" ?
Kramppikuumeko yllätti?ku kahden minuutin päästä tosta edellisestä pyörsin sanani, ettenmä mussuttanutkaan.
Mikää ramppikuume yllättäny, tässähän sitä vämmätään, kuin amikset ikään.- kuka uskaltaa
relaxed_eyes kirjoitti:
emmä mussutanutkaa, mutku mä en okiasti halua tälläseen alotukseen osallistua, haaskaisin pian älykyyttäni ja aikuisuuttani entisestään.
älykkyytesi ja aikuisuutesi katoavan kokonaan johonkin epämääräiseen mussutukseen? Eikö niitä voi silti säilyttää, vaikka heittäytyisikin lapselliseksi?
- kuka uskaltaa
relaxed_eyes kirjoitti:
ku kahden minuutin päästä tosta edellisestä pyörsin sanani, ettenmä mussuttanutkaan.
Mikää ramppikuume yllättäny, tässähän sitä vämmätään, kuin amikset ikään.Amisikää lapsellisemmaksi et pääse?
kuka uskaltaa kirjoitti:
älykkyytesi ja aikuisuutesi katoavan kokonaan johonkin epämääräiseen mussutukseen? Eikö niitä voi silti säilyttää, vaikka heittäytyisikin lapselliseksi?
Kuka sitä ny ei lapsellinen pelkäis tääl olla, pääsee muut palstalaiset tuntemaan ylemmyyttä ja sellanehan ei sovi seinillekään.
Eli, eihän sitä ole enää vakavasti otettava mielipiteenesittäjä, jos vilauttaa lapsellista mussutusta, eihän ole?- kuka uskaltaa
relaxed_eyes kirjoitti:
Kuka sitä ny ei lapsellinen pelkäis tääl olla, pääsee muut palstalaiset tuntemaan ylemmyyttä ja sellanehan ei sovi seinillekään.
Eli, eihän sitä ole enää vakavasti otettava mielipiteenesittäjä, jos vilauttaa lapsellista mussutusta, eihän ole?että asiasta on vaikea puhua. Haluatko siis olla vakavasti otettava?
kuka uskaltaa kirjoitti:
Amisikää lapsellisemmaksi et pääse?
voi käsittää lapsellisena tai akkamaisena väittelynä. Ja kai sille sanalle on muitakin merkityksiä, mut noin yksinkertaistettuna.
Emmä ny oikein kunnon lapsellisuuksiin täs kohtaa pääse, ku pitäis heittää joku viiltävä persoona-analyysi susta, ni se olis jo jotain, mutku en oo sitä vielä muodostanu.
Et sä sit osaa olla huomaamattas kakaramainen?- kuka uskaltaa
relaxed_eyes kirjoitti:
voi käsittää lapsellisena tai akkamaisena väittelynä. Ja kai sille sanalle on muitakin merkityksiä, mut noin yksinkertaistettuna.
Emmä ny oikein kunnon lapsellisuuksiin täs kohtaa pääse, ku pitäis heittää joku viiltävä persoona-analyysi susta, ni se olis jo jotain, mutku en oo sitä vielä muodostanu.
Et sä sit osaa olla huomaamattas kakaramainen?Millaisen keskustelun koet positiivisena? (puhutaan yksi asia kerrallaan)
kuka uskaltaa kirjoitti:
että asiasta on vaikea puhua. Haluatko siis olla vakavasti otettava?
Mä haluun, että mun lapsellisuudetkin otetaan vakavasti. Eiks joku muka niitä ota vakavasti?
kuka uskaltaa kirjoitti:
Millaisen keskustelun koet positiivisena? (puhutaan yksi asia kerrallaan)
>Millaisen keskustelun koet positiivisena?
Kaikki keskustelut.- kuka uskaltaa
relaxed_eyes kirjoitti:
Mä haluun, että mun lapsellisuudetkin otetaan vakavasti. Eiks joku muka niitä ota vakavasti?
Haluat olla vakavastiotettava kaikkien silmissä? Muiden ihmisten merkitys on sinulle erityisen suuri, suurempi kuin oma merkityksesi?
kuka uskaltaa kirjoitti:
Haluat olla vakavastiotettava kaikkien silmissä? Muiden ihmisten merkitys on sinulle erityisen suuri, suurempi kuin oma merkityksesi?
Mä haluan vakuuttaa kaikki ympäristössäni olevat ihmiset omasta älykyydestäni. Ittestä nii väliä ole.
- kuka uskaltaa
relaxed_eyes kirjoitti:
Mä haluan vakuuttaa kaikki ympäristössäni olevat ihmiset omasta älykyydestäni. Ittestä nii väliä ole.
älykäs ihminen ei voi koskaan esiintyä lapsellisesti?
Välität itsestäsi vähemmän kuin muista?? - kuka uskaltaa
relaxed_eyes kirjoitti:
>Millaisen keskustelun koet positiivisena?
Kaikki keskustelut.siis positiivista?
kuka uskaltaa kirjoitti:
älykäs ihminen ei voi koskaan esiintyä lapsellisesti?
Välität itsestäsi vähemmän kuin muista??Mitä enemmän älykkyyttä korostava, sitä tosikompi(konemaisempi).
kuka uskaltaa kirjoitti:
siis positiivista?
se on kaikessa naurettavuudessaan erittäin positiivinen ilmiö. Näkyy erityisesti tällä palstalla.
- kuka uskaltaa
relaxed_eyes kirjoitti:
Mitä enemmän älykkyyttä korostava, sitä tosikompi(konemaisempi).
pidät tiukasti kiinni älykkyydestäsi samalla hyljeksien tuota ominaisuutta, koska se aiheuttaa itsessäsi inhoreaktion?
- kuka uskaltaa
relaxed_eyes kirjoitti:
se on kaikessa naurettavuudessaan erittäin positiivinen ilmiö. Näkyy erityisesti tällä palstalla.
Akkamaisuus = naurettavaa ja positiivista ?
kuka uskaltaa kirjoitti:
pidät tiukasti kiinni älykkyydestäsi samalla hyljeksien tuota ominaisuutta, koska se aiheuttaa itsessäsi inhoreaktion?
Ristus, että mua risoo koko älykkyys, mutku on pakko olla järkevä joskus.
- kuka uskaltaa
relaxed_eyes kirjoitti:
Ristus, että mua risoo koko älykkyys, mutku on pakko olla järkevä joskus.
vai se, mitä koet älykkyyteen sisältyvän?
kuka uskaltaa kirjoitti:
Akkamaisuus = naurettavaa ja positiivista ?
yhtäkkii osaa linkata tai sanoo sellasta keskustelua missä se erityisesti näkyis, mut kyllähän sellanen joukkolynkkaaminen, eli yhen nikin kimppuun hyökkääminen on yks naurettavimpia akkamaisuuden osotuksia. Noin esimerkkinä.
- kuka uskaltaa
relaxed_eyes kirjoitti:
yhtäkkii osaa linkata tai sanoo sellasta keskustelua missä se erityisesti näkyis, mut kyllähän sellanen joukkolynkkaaminen, eli yhen nikin kimppuun hyökkääminen on yks naurettavimpia akkamaisuuden osotuksia. Noin esimerkkinä.
ei olekaan hyvä asia? Sanoit juuri, että kaikki keskustelut ovat hyviä.
kuka uskaltaa kirjoitti:
vai se, mitä koet älykkyyteen sisältyvän?
Mua siis ärsyttää sekä se sana, että sen sanan sisältö. Mun mielestä asioilla ja ihmisen ominaisuuksilla on helvetisti ero, mut nykyisin tunnutaan kaikki sisällytettävän yhden sanan alle ja se on toi älykkyys ja mulle älykkyys merkkaa esimerkiksi automaattista tuotantojärjestelmää(konemaisuutta).
kuka uskaltaa kirjoitti:
ei olekaan hyvä asia? Sanoit juuri, että kaikki keskustelut ovat hyviä.
se on siinä mielessä positiivinen asia, että se pistää naurattamaan.
- kuka uskaltaa
relaxed_eyes kirjoitti:
se on siinä mielessä positiivinen asia, että se pistää naurattamaan.
tuota naurua, onko se iloista? surullista? Jotain muuta?
- kuka uskaltaa
relaxed_eyes kirjoitti:
Mua siis ärsyttää sekä se sana, että sen sanan sisältö. Mun mielestä asioilla ja ihmisen ominaisuuksilla on helvetisti ero, mut nykyisin tunnutaan kaikki sisällytettävän yhden sanan alle ja se on toi älykkyys ja mulle älykkyys merkkaa esimerkiksi automaattista tuotantojärjestelmää(konemaisuutta).
itseään nimittävä ihminen onkin kone?
kuka uskaltaa kirjoitti:
tuota naurua, onko se iloista? surullista? Jotain muuta?
se on lähinnä ylimielistä hymähtelyä. Ja siks se laittaa hymähtelemään, koska ymmärrän eron mies- ja naisporukoiden välillä.
- kuka uskaltaa
relaxed_eyes kirjoitti:
se on lähinnä ylimielistä hymähtelyä. Ja siks se laittaa hymähtelemään, koska ymmärrän eron mies- ja naisporukoiden välillä.
siis ylimielisen hymähtelevästi. Onko mies- ja naisporukoilla joku ero käyttäytymisessä?
kuka uskaltaa kirjoitti:
itseään nimittävä ihminen onkin kone?
Ikäni kun olen koneiden kanssa ollut tekemisissä ja tiedän kuinka tyhmiä ne on, vaikka niistä olis ihmiset kuinka älykkäitä tahansa tehneet, ni olen oppinut arvostamaan ihmisyyttä, ajattelua ja tunteita. Ja valitettavasti älykkyys ei edusta minulle mitään edellämainituista ominaisuuksista.
- sarvikuonokas
Ettei tämä asia vaadi ainakaan minulta mitään heittäytymistä.
- kuka uskaltaa
Rupesi jo otsikkosi naurattamaan. :D
- sarvikuonokas
kuka uskaltaa kirjoitti:
Rupesi jo otsikkosi naurattamaan. :D
sormeni oli pystyssä kun tuon kirjoitin
- kuka uskaltaa
sarvikuonokas kirjoitti:
sormeni oli pystyssä kun tuon kirjoitin
Taidat olla sinut sormesi kanssa?
- taitaa..
kuka uskaltaa kirjoitti:
olla tekemisen puutetta?:) Miten tää liittyy tälle palstalle?
- kuka uskaltaa
taitaa.. kirjoitti:
olla tekemisen puutetta?:) Miten tää liittyy tälle palstalle?
nythän sitä tekemistä tuli. :D
- sarvikuonokas
kuka uskaltaa kirjoitti:
ainakin toistaseks se tottelee mua ihan mukisematta.
- kuka uskaltaa
sarvikuonokas kirjoitti:
ainakin toistaseks se tottelee mua ihan mukisematta.
piirtänyt sille silmiä, nenää ja suuta sekä keskustellut sen kanssa?
- sarvikuonokas
kuka uskaltaa kirjoitti:
piirtänyt sille silmiä, nenää ja suuta sekä keskustellut sen kanssa?
mutta olen raaputtanut kynsiin hymiöitä ym kuvioita.
En halua kiintyä sormiini koska ajattelin liittyä Yakuzaan - kuka uskaltaa
sarvikuonokas kirjoitti:
mutta olen raaputtanut kynsiin hymiöitä ym kuvioita.
En halua kiintyä sormiini koska ajattelin liittyä Yakuzaankokeillut laittaa kynsilakalla kuvioita?
- sarvikuonokas
kuka uskaltaa kirjoitti:
kokeillut laittaa kynsilakalla kuvioita?
ihan niin naiselliseksi en ole heittäytynyt.
- kuka uskaltaa
aspekti, että eihän teitä uskalla päästää ulkomaille, jos ette edes kotimaassa uskalla olla lapsellisia.
- scale
meidän äiti teidän äitin voittaa.
- Mutta...
Meidän isi on tehny teijänkin äitien lapset!!
- kuka uskaltaa
uskaltaa ulkomaille päästää...
- Hossi
Miun äitee on ainakin tuhat kertaa parempi ku sun äippäs, häh hää ;))
- scale
Mutta... kirjoitti:
Meidän isi on tehny teijänkin äitien lapset!!
Toi oli oikeesti hauska :D
- scale
Hossi kirjoitti:
Miun äitee on ainakin tuhat kertaa parempi ku sun äippäs, häh hää ;))
meidän äiti ja ritariässä liittyy kimppaan, niin teidän äiti ottaa pataansa, vaikka sen kamuna olisi bätmän.
- Hossi
scale kirjoitti:
meidän äiti ja ritariässä liittyy kimppaan, niin teidän äiti ottaa pataansa, vaikka sen kamuna olisi bätmän.
Mun äippä on sata keltaa palempi ku kaikkien teiän äiteet yhteensä.
Mun äipän kaveli onki teläsmies ja sitä ei voita kukaan. - Mutta...
scale kirjoitti:
Kun meijän iskä tulee paikalle McKaverin kanssa, niin kaikkien äitit ja ritariässät ja muut ihmettelee tovin, että mikä niihin oikein osu.
- firerose
jotain lapsellista,joten ei nyt jaksa erikseen alkaa keksimään ;)
- Hossi
Ja tänään ilmestyy uus Aku Ankka :))
Mun pleikkaliin täytyy ostaa uus latti, vanha meni mäsäks.- kuka uskaltaa
tyttö. Mitä sitten sanoisit?
- Hossi
kuka uskaltaa kirjoitti:
tyttö. Mitä sitten sanoisit?
Mun balbille uulen ponin. MÄÄ HALUAN :))
- kuka uskaltaa
Hossi kirjoitti:
Mun balbille uulen ponin. MÄÄ HALUAN :))
joku eläin. Mitä sitten sanoisit?
- Hossi
kuka uskaltaa kirjoitti:
joku eläin. Mitä sitten sanoisit?
:))
- kuka uskaltaa
Hossi kirjoitti:
sinut voi laskea rajojen ulkopuolelle.
kuka uskaltaa kirjoitti:
sinut voi laskea rajojen ulkopuolelle.
passi evätään jos et saa ihmisiä leikkimään sinun leikkiäsi, ja passi myönnetään jos saat ihmisen tekemään sitä mitä pyydät?
Nyt mä tajusin tämän sun ja mun ainaisen konfliktialttiuden. Mä sitää sitä, että ihmisiä käsitellään kuin koiria.relaxed_eyes kirjoitti:
passi evätään jos et saa ihmisiä leikkimään sinun leikkiäsi, ja passi myönnetään jos saat ihmisen tekemään sitä mitä pyydät?
Nyt mä tajusin tämän sun ja mun ainaisen konfliktialttiuden. Mä sitää sitä, että ihmisiä käsitellään kuin koiria.Siis, en voi sietää sitä, että ihmisiä käsitellään kuin koiria.
- kuka uskaltaa
relaxed_eyes kirjoitti:
Nyt mä tajusin tämän sun ja mun ainaisen konfliktialttiuden. Mä sitää sitä, että ihmisiä käsitellään kuin koiria.mustasukkaiseksi.
Hossi kirjoitti:
hossille vielä, et toi äskönen ei ollu sulle mitenkään tarkotettu, mä melkein tiedän, et lähinnä piruilit tolle ap:lle. Tai, ainakin arvailen niin.
Mä vaan tajusin, et on oikeesti näköjään olemassa ihmisiä, jotkei tajuu ihmisyydestä mitään.- Hossi
relaxed_eyes kirjoitti:
hossille vielä, et toi äskönen ei ollu sulle mitenkään tarkotettu, mä melkein tiedän, et lähinnä piruilit tolle ap:lle. Tai, ainakin arvailen niin.
Mä vaan tajusin, et on oikeesti näköjään olemassa ihmisiä, jotkei tajuu ihmisyydestä mitään.Matala kaivo ja vettäkin on ihan pohjaan asti :)
No, jokainen kirjoittakoon mitä tahtoo ja jokainen lukekoon se miten haluaa.
Mitäpä näistä ku ei muutkaan meistä.
- Aurinko79-
Kyllä mä osaan olla joskus niin lapsellinen, että jälkeenpäin hävettää rankasti. Lapsenmielisyydessähän ei sinänsä pahaa ole ja se onnistuu multa myös... Oikeassa seurassa :)
- kuka uskaltaa
voi koskaan olla hävettävää?
- Aurinko79-
kuka uskaltaa kirjoitti:
voi koskaan olla hävettävää?
kun lapsellisuus menee överiks eli käyttäytyy lapsellisesti tilanteessa, jossa se ei ole paikallaan. Tyypillisesti nää liittyy johonkin riitatilanteeseen miehen kanssa, joissa olen ehkä joskus heittäytynyt vähän turhan lapselliseks... Tarkoitin siis tuontyyppistä lapsellisuutta, en sellaista lapsenmielisyyttä, jossa uskaltaa tehdä hassujakin asioita ja heittäytyä vähän hölmöks.
Mä oikeastaan erotan lapsellisuuden ja lapsenmielisyyden toisistaan. Lapsellisuus ei mun mielestä ole aikuisessa ihmisessä hyvä piirre, lapsenmielisyys sitä vastoin on.
- kuka uskaltaa
"Ikäni kun olen koneiden kanssa ollut tekemisissä ja tiedän kuinka tyhmiä ne on, vaikka niistä olis ihmiset kuinka älykkäitä tahansa tehneet, ni olen oppinut arvostamaan ihmisyyttä, ajattelua ja tunteita. Ja valitettavasti älykkyys ei edusta minulle mitään edellämainituista ominaisuuksista."
Onko älykkyys synnynnäinen ominaisuus vai koetko sen kehittyvän hitaasti? Pitääkö sitä vastaan taistella?Mielestäni ihmisen älykkyys on kokonaisuudessaan harhaa. Mä en tajuu sitä, että kuinka ihminen voi olla niin tyhmä, että se tavoittelee saavuttamatonta olotilaa, eli täydellistä älykyyttä, joka edustaa virheettömyyttä ja sitä konemaisuutta. Sitku tulee se 'fatal system error', ni ihminen ei osaa ilman ulkopuolista apua(jos sittenkään) korjata omia toimintatapojaan.
Eli, älykkyyttä vastaan ihmisyydessä pitää taistella kaikin keinoin ja korostaa sydämen sivistystä ja viisautta, jotka kehittyvät hitaasti iän myötä, jos ihmisellä on vaan uskallus 'luopua' siitä omasta älykkyydestään.
btw. Toiseen asiaan. Mies-ja naisporukoilla on se ero, että miehet eivät lähde joukkolynkkauksiin mukaan. Ja se jos mikä on aikuismaista käytöstä.- kuka uskaltaa
relaxed_eyes kirjoitti:
Mielestäni ihmisen älykkyys on kokonaisuudessaan harhaa. Mä en tajuu sitä, että kuinka ihminen voi olla niin tyhmä, että se tavoittelee saavuttamatonta olotilaa, eli täydellistä älykyyttä, joka edustaa virheettömyyttä ja sitä konemaisuutta. Sitku tulee se 'fatal system error', ni ihminen ei osaa ilman ulkopuolista apua(jos sittenkään) korjata omia toimintatapojaan.
Eli, älykkyyttä vastaan ihmisyydessä pitää taistella kaikin keinoin ja korostaa sydämen sivistystä ja viisautta, jotka kehittyvät hitaasti iän myötä, jos ihmisellä on vaan uskallus 'luopua' siitä omasta älykkyydestään.
btw. Toiseen asiaan. Mies-ja naisporukoilla on se ero, että miehet eivät lähde joukkolynkkauksiin mukaan. Ja se jos mikä on aikuismaista käytöstä.tuon vihamielisyytesi älykkyyttä kohtaan? Tunnetko jonkun samoin ajattelevan?
- hyvin
kuka uskaltaa kirjoitti:
tuon vihamielisyytesi älykkyyttä kohtaan? Tunnetko jonkun samoin ajattelevan?
ymmärtämään relaxin ajatuksia.. onhan näistä "oppineista" juttua jo raamatussa, vaikken sitä kovin tunnekkaan..
kuka uskaltaa kirjoitti:
tuon vihamielisyytesi älykkyyttä kohtaan? Tunnetko jonkun samoin ajattelevan?
Emmä älykkyyttä vihaa. Mä en vaan arvosta sellasia ihmisiä jotka älykkyyttä korostaa. Se ihmisen muista ominaisuuksista pois.
Enkä mä tiedä oikeessa elämässä montaakaan ihmistä joka älykkyydestä puhuis, ihmiset puhuvat viisaudesta. Oli ne ihmiset sit akateemisia tai amiksia, et sillä ei oo väliä. Lähinnä koko älykkyys käsitteenä ohitetaan hymähdellen.- kuka uskaltaa
relaxed_eyes kirjoitti:
Emmä älykkyyttä vihaa. Mä en vaan arvosta sellasia ihmisiä jotka älykkyyttä korostaa. Se ihmisen muista ominaisuuksista pois.
Enkä mä tiedä oikeessa elämässä montaakaan ihmistä joka älykkyydestä puhuis, ihmiset puhuvat viisaudesta. Oli ne ihmiset sit akateemisia tai amiksia, et sillä ei oo väliä. Lähinnä koko älykkyys käsitteenä ohitetaan hymähdellen.jos kaksi ihmistä keskustelee älyllisesti?
kuka uskaltaa kirjoitti:
jos kaksi ihmistä keskustelee älyllisesti?
kyllä tunnen, ja haluankin tuntea itseni ulkopuoliseksi. Mullei ole mitään tarvetta päästä tunteettomuuteen sisälle. Sellanen ei anna mulle yhtään mitään.
- kuka uskaltaa
relaxed_eyes kirjoitti:
kyllä tunnen, ja haluankin tuntea itseni ulkopuoliseksi. Mullei ole mitään tarvetta päästä tunteettomuuteen sisälle. Sellanen ei anna mulle yhtään mitään.
neutraalisti älykkyyteen / älyllisyyteen vai herättääkö se aina suuria tunteita?
kuka uskaltaa kirjoitti:
neutraalisti älykkyyteen / älyllisyyteen vai herättääkö se aina suuria tunteita?
Tai sitte mä selitin liikaa näkemyksiäni ja siitä saa kuvitelman, että älykkyys olis mulle joku merkityksellinen asia. Muttaku se ei ole, mä vain väheksyn sitä ja en oikein tiedä, että itkeäkö vai nauraako(vartauskuvallisesti) sellasille ihmisille, jotka sitä älykkyyttä arvossa pitävät.
Ku, emmä voi uskoa, että ihminen tosiasiallisesti niin tyhmä on, että se kuvittelee älykkyyden omaamisella ja sen korostamisella kaiken mahdollistamisen. Tai, että älykkyydellä tai sen mahdollisella puuttumisella voidaan selittää toisten suhtautumista asioihin, toisiin ihmisiin ja ihmisen käyttäytymistä, sekä toimintatapoja eri tilanteissa.
Eli, se älykkyys ei herätä mussa mitään muita tunteita kuin lievää ärsytystä ja sekin johtuu vain mun uskosta, että kuvittelen ja haluan uskoa ihmisten viisauteen. Ja mä haluan erottaa nää kaks asiaa toisistaan. Ku, mä pidän oikeesti tyhmänä sellasta ihmistä joka sekottaa asiat keskenään, kuten tässä esimerkissä älykkyyden ja viisauden.
Mä selitän vieläkin lisää. Eli, älykkyys ei poissulje viisautta, mutta älykkyys ei ole viisauden omaamisen edellytys. Ja viisastuakseen ihminen tarvitsee sydäntä ja tunteita, ei älykkyyttä.
Joten vastaus sun kysymykseen. Suhtaudun niin neutraalisti älykkyyteen, ettei mulla ole mitään mielenkiintoa olla älykkyyttä korostavien ihmisten kanssa tekemisissä.
Tietty tässä on sellanenkin vaihtoehto olemassa, että sulle se älykkyys on sellanen kova juttu ja ku mulle sillä älykkyydellä ei ihmisyydessä taas ole mitään merkitystä, ni me ei oikein ymmärretä toisiamme. Ja siks tää menee tälläseksi selittelyksi ja ymmärtämättömyys vain kenties kasvaa.- kuka uskaltaa
relaxed_eyes kirjoitti:
Tai sitte mä selitin liikaa näkemyksiäni ja siitä saa kuvitelman, että älykkyys olis mulle joku merkityksellinen asia. Muttaku se ei ole, mä vain väheksyn sitä ja en oikein tiedä, että itkeäkö vai nauraako(vartauskuvallisesti) sellasille ihmisille, jotka sitä älykkyyttä arvossa pitävät.
Ku, emmä voi uskoa, että ihminen tosiasiallisesti niin tyhmä on, että se kuvittelee älykkyyden omaamisella ja sen korostamisella kaiken mahdollistamisen. Tai, että älykkyydellä tai sen mahdollisella puuttumisella voidaan selittää toisten suhtautumista asioihin, toisiin ihmisiin ja ihmisen käyttäytymistä, sekä toimintatapoja eri tilanteissa.
Eli, se älykkyys ei herätä mussa mitään muita tunteita kuin lievää ärsytystä ja sekin johtuu vain mun uskosta, että kuvittelen ja haluan uskoa ihmisten viisauteen. Ja mä haluan erottaa nää kaks asiaa toisistaan. Ku, mä pidän oikeesti tyhmänä sellasta ihmistä joka sekottaa asiat keskenään, kuten tässä esimerkissä älykkyyden ja viisauden.
Mä selitän vieläkin lisää. Eli, älykkyys ei poissulje viisautta, mutta älykkyys ei ole viisauden omaamisen edellytys. Ja viisastuakseen ihminen tarvitsee sydäntä ja tunteita, ei älykkyyttä.
Joten vastaus sun kysymykseen. Suhtaudun niin neutraalisti älykkyyteen, ettei mulla ole mitään mielenkiintoa olla älykkyyttä korostavien ihmisten kanssa tekemisissä.
Tietty tässä on sellanenkin vaihtoehto olemassa, että sulle se älykkyys on sellanen kova juttu ja ku mulle sillä älykkyydellä ei ihmisyydessä taas ole mitään merkitystä, ni me ei oikein ymmärretä toisiamme. Ja siks tää menee tälläseksi selittelyksi ja ymmärtämättömyys vain kenties kasvaa.tarkoittaa sitä, että haluaisi kovastikin olla juuri sitä, mitä väheksyy. Muutoin ei olisi tarvetta väheksyä tai kiinnittää asiaan edes huomiota.
kuka uskaltaa kirjoitti:
tarkoittaa sitä, että haluaisi kovastikin olla juuri sitä, mitä väheksyy. Muutoin ei olisi tarvetta väheksyä tai kiinnittää asiaan edes huomiota.
Älykkyys --> älyttömyys
Järki --> järjettömyys
Viisaus --> tyhmyys
Pelkällä älykkyydellä tehdään älyttömiä tekoja. Ku yrittää käyttää järkeä liikaa, ni saattaa sortua järjettömyyksiin. Mutta, ei voi viisastua, jos ei tajuu joskus tehneensä tyhmyyksiä. Jokelan surmaajakin viisastu vasta sen jälkeen, kun se oli tehnyt todella tyhmästi ja sillä tuli sit 'fatal system error'. Noin esimerkkinä.
Ja mä ite tiedän olevani vain ihminen joka tekee virheitä, muttei mulla ole tarvetta selitellä niitä virheitäni toisten älyttömyyksillä korostaen omaa älykkyyttäni. Ja osaksi se tekee musta ihmisen joka otetaan myös lähes missä tahansa ihmisenä vastaan ja saan ihmisarvoisen kohtelun. Ja selvennyksen vuoksi, en puhu tästä palstasta.- kuka uskaltaa
relaxed_eyes kirjoitti:
Älykkyys --> älyttömyys
Järki --> järjettömyys
Viisaus --> tyhmyys
Pelkällä älykkyydellä tehdään älyttömiä tekoja. Ku yrittää käyttää järkeä liikaa, ni saattaa sortua järjettömyyksiin. Mutta, ei voi viisastua, jos ei tajuu joskus tehneensä tyhmyyksiä. Jokelan surmaajakin viisastu vasta sen jälkeen, kun se oli tehnyt todella tyhmästi ja sillä tuli sit 'fatal system error'. Noin esimerkkinä.
Ja mä ite tiedän olevani vain ihminen joka tekee virheitä, muttei mulla ole tarvetta selitellä niitä virheitäni toisten älyttömyyksillä korostaen omaa älykkyyttäni. Ja osaksi se tekee musta ihmisen joka otetaan myös lähes missä tahansa ihmisenä vastaan ja saan ihmisarvoisen kohtelun. Ja selvennyksen vuoksi, en puhu tästä palstasta.lapsellisuudesta. Kauan se kesti, mutta tulihan se sieltä.
relaxed_eyes kirjoitti:
(?)
:)Eiku mä kai tajusinkin. Olihan se perustelu tossa alotuksessakin jo.
- kuka uskaltaa
relaxed_eyes kirjoitti:
(?)
:)Tuota, mä toivoisin että pääsisit yli tuosta älykkyyskauhusta.
kuka uskaltaa kirjoitti:
Tuota, mä toivoisin että pääsisit yli tuosta älykkyyskauhusta.
Sitä voi vain voivotella. Korkea Äo kelpaa mulle perusteeksi ainoastaan älyttömiin tekoihin. Tai, kelpaa se mulle perusteeksi myös pehmustettuun huoneeseen joutumiselle.
- rusalkaa
relaxed_eyes kirjoitti:
Mielestäni ihmisen älykkyys on kokonaisuudessaan harhaa. Mä en tajuu sitä, että kuinka ihminen voi olla niin tyhmä, että se tavoittelee saavuttamatonta olotilaa, eli täydellistä älykyyttä, joka edustaa virheettömyyttä ja sitä konemaisuutta. Sitku tulee se 'fatal system error', ni ihminen ei osaa ilman ulkopuolista apua(jos sittenkään) korjata omia toimintatapojaan.
btw. Toiseen asiaan. Mies-ja naisporukoilla on se ero, että miehet eivät lähde joukkolynkkauksiin mukaan. Ja se jos mikä on aikuismaista käytöstä.Miehet nimenomaan tekee joukkolynkkauksia...mm. miehet on myös juoruämmiä, jotka keksivät valheelliset juttunsa. Ilmeisesti mies katsoo olevansa naisen yläpuolella...joka ikinen nainen, joka näyttää 'ohittavan' miehen saa niskaansa kaikenlaista sontaa...erityisesti nuori ja kaunis nainen.
*ompas tämä ketju lapsellinen*
"Et sitten kiroile ennen ku osaat sanoa ärrän kunnolla.. "
*kolmen päivän kuluttua*
Isi isi isi ... PeRRRRRkele!! peRRRkele PeRRRkele!!! perkele perkele perkele...
*kaupassa* Täti täti isi opetti miulle ällän PeRRRkeleen Perrkele.... Mie ajelen tlaktolilla ja peluutan peläkällillä kovasti mut PeRRRRkele...mun tutti on?
- kuka uskaltaa
pääset ulkomaille.
- -k32v-
lälläslää prkl
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59778
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111763- 43636
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla212565- 40516
- 76513
- 51508
- 22496
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82473Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37470