keskustelusta kohteliaisuuksista.
Aloitan itse. En. En pidä imartelusta. Teennäistä.
Pidätkö imartelusta?
18
827
Vastaukset
Sillonku sen kokee ansainneensa... Sit ku se kääntyy perseennuolemiseks jatekemisten ja sanomisten apinointiin niin sit se menee jo liiallisuuksiin.
Voimmeko nyt molemmat pitää itseämme parempina ihmisinä ja nyrpistellä neniämme imartelulle persoille kanssaihmisillemme?
(Sorry, huijasin, en minä ole vapaa tästäkään inhimillisestä heikkoudesta.)- ap.
olisi se jos väittäisit, että et pidä ja pitäisit silti.
Joo. Ei aloituksessani ollut kyse paremmuudesta tai huonommuudesta. Ainoastaan siitä, että kuin moni pitää imartelusta. Hämmästyin kuin moni pitää siitä, luettuani sen kohteliaisuusketjun. En ole ikinä pitänyt imartelusta. Jotenkin epäilyttää minua imartelevat ihmiset. Siksi, että minussa ei ole mitään imarreltavaa. En ala tuomaan mitään esimerkkejä. Se imartelu on kasvotusten usein tarpeetonta. Ilmeet ja eleet kertoo sanoja paremmin kaiken oleellisen.
- la.ra
mutta ne vaivaannuttavat, en oikein osaa ottaa vastaan kohteliaisuuksia tai kehuja. Imartelu on sanana vähän imelä, mutta en mä sitä noista edellämainituista erota.
- sirpamaikkarilta
juttu.
- huomannut
olevasi T-foxin kanssa saman näköinen? :)
- la.ra
huomannut kirjoitti:
olevasi T-foxin kanssa saman näköinen? :)
En ole edes nähnyt T-foxin kuvaa.
Mutta jos joku sellaista väittäisi, niin pitäisin sitä imarteluna :D la.ra kirjoitti:
En ole edes nähnyt T-foxin kuvaa.
Mutta jos joku sellaista väittäisi, niin pitäisin sitä imarteluna :DYritän ylensä välttää keskinäsiten kehujen kerhoa, mutta nyt täytyy sanoa, että hyvä kuva!
- la.ra
Ratikkakuski kirjoitti:
Yritän ylensä välttää keskinäsiten kehujen kerhoa, mutta nyt täytyy sanoa, että hyvä kuva!
Oletan, että tarkoititte mun kuvaani... :)
Ja kaikki kehut saan ottaa itselleni, hohoo!
Eipähän tarvitse kuulla vinoista hampaista enää...
- tod.
mutta hyvin täällä ostajia sillekin riittää.
- kunnon mies
En pidä.
mua kehua kestää, mut se riippuu aika paljon tilanteesta, sekä kehujen antajasta, että miten minä niihin sitten suhtudun.
en pidä. Tyhjänpäiväistä paskanjauhantaan. Joko se on täyttä puppua tai itsestäänselvyyttä eikä kummassakaan oo mitään järkeä.
- -eräsmies-
on ok. Kehut hieman vaivaannuttavat, varsinkin jos koen ne aiheettomiksi. Imartelu on perseestä. Se vastaa nuoleskelua.
- cat.mint
Riippuu kuka imartelee ja missä tilanteessa. Yleensä en pidä imartelusta...
- cat.mint
punastun tai nolostun imartelutilanteessa. Etenkin jos muita on kuulemassa.
Riippuu imartelun sisällöstä. Jos se on selvästi jotain tuulesta temmattua paskaa niin mua lähinnä alkaa arveluttaa. Jos taas imartelu perustuu hyvin pitkälle siihen että toinen on seuraillut mua ja havainnut musta hyviä piirteitä ja vetoaa niihin (peilaa todellista minääni) niin silloin se imartelu kyllä kolahtaa vaikka tulisi kuinka siirapilla. Itseasiassa se makealla kuorruttaminen vielä korostaa vaikutusta :)
Olen siis vaatelias mutta samalla perso :)- ihailua & imartelua
Kehuu itseään netissä ja samaistaa itsensä kunnollisuuden perikuvaksi, uskaltamatta elää siinä sivussa ollenkaan.
Turha yrittää nostaa itseään jalustalle ja päivitellä omaa erinomaisuuttaan sekä teeskennellä punastuvansa jos joku muukin tuuttaa torveasi..
Ps. Olen samaa mieltä uskollisuudesta, mutta en silti koe tarvetta haukkua ja tuomita muita, taikka vannoa uskollisuuttani, kehua itseäni maasta taivaaseen netissä(kään)..
Tiedän itse millainen olen ja se riittää minulle.
KUNNOLLINEN PUOLISOKIN ON JO AIKOJA SITTEN LÖYTYNYT ;)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla3841113- 641076
- 61832
- 57749
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k99678Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49651Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,14648- 26643
- 68630
- 57600