nainen?
Tuli vain mieleeni kun aina naisten vilkasta seksuaalikäyttäytymistä arvostellaan. Kelpaisiko sitten ääripää, päälle 25-vuotias kokematon nainen? Ja jos ei, niin miksi ei?
Kelpaisiko täysin
29
978
Vastaukset
tolta pohjalta pitäs lähtee suhdetta rakentamaan niin tuota tuota... En ottas
Pitäs ensin nähdä ja sit vasta vois muodostaa käsityksen siitä että kelpaako vai ei.
Mut mie mieluummin ottasin sellasen kultasen keskitien kulkijan.
Oisit sie mustasukkanen siitä jos niitä juttuja on ollu ennen sua etkä vakuuttaskaa mua sängyssä. Siihen suhtautuminen ois oikeestaan aika tärkeetä... Ei siinä muuta ongelmaa ole, mut sellaset mustasukkasuus itkuraivarit siitä että ku se ei ookkaa sellasta ku sen on kuvitellu, mie mielellään jättäsin paitsi.
Mut pitää nähdä iso yleiskuva. Ton tiedon perusteella en ikinä oo muodostanu kuvaa mun tyttöystävista tai kandidaateista...- aikuisena
kokemattomana pitää pahana jos toisella on ollut kokemuksia. Ainakaan kukaan täysipäinen.
Mitä tarkoitat vakuuttaa sängyssä?
Jos tarkoitat akrobatiaa ja erinäisiä temppuja niin ok ;) mutta jos tarkoitat luontevaa suhtautumista alastomuuteen ja seksuaalisuuteen sekä intoa oppia ja kokea, niin eiköhän sitä jo kypsemmällä iällä onnistu sekin, oli sitten eka tai sadas kerta :)
Järkevä kanta, ettet muodosta kuvaa pelkän seksikäyttäytymisen perusteella, en usko että sitä enää tänä päivänä ratkaisevana kriteerinä pidetään. Vaikka nämä suomi24n palstat on aika hulluja kommentteja täynnä välillä, mutta eipä siinä, eiväthän nämä täällä mitään absoluuttisia totuuksia ole. Kiva täällä silti on välillä käydä utelemassa yhtä sun toista. :) aikuisena kirjoitti:
kokemattomana pitää pahana jos toisella on ollut kokemuksia. Ainakaan kukaan täysipäinen.
Mitä tarkoitat vakuuttaa sängyssä?
Jos tarkoitat akrobatiaa ja erinäisiä temppuja niin ok ;) mutta jos tarkoitat luontevaa suhtautumista alastomuuteen ja seksuaalisuuteen sekä intoa oppia ja kokea, niin eiköhän sitä jo kypsemmällä iällä onnistu sekin, oli sitten eka tai sadas kerta :)
Järkevä kanta, ettet muodosta kuvaa pelkän seksikäyttäytymisen perusteella, en usko että sitä enää tänä päivänä ratkaisevana kriteerinä pidetään. Vaikka nämä suomi24n palstat on aika hulluja kommentteja täynnä välillä, mutta eipä siinä, eiväthän nämä täällä mitään absoluuttisia totuuksia ole. Kiva täällä silti on välillä käydä utelemassa yhtä sun toista. :)toisten kaa se vaan tuntuu ihan hirveeltä säätämiseltä, ja toisten kaa se menee ku itsekseen ilman minkäänlaista stressiä... Eikä tartte ees olla erikseen ihastunu. Mut se on varmaaan just se luonnollinen suhtautuminen siihen.
Kyllähä mieki oon sitä mieltä että luonto tikanpojan puuhun ajaa, mut siis jos se ei lähde luistamaan heti alusta alkaen niin sen korjaaminen on hirveen työn takana.- ajat takaa
Frederico kirjoitti:
toisten kaa se vaan tuntuu ihan hirveeltä säätämiseltä, ja toisten kaa se menee ku itsekseen ilman minkäänlaista stressiä... Eikä tartte ees olla erikseen ihastunu. Mut se on varmaaan just se luonnollinen suhtautuminen siihen.
Kyllähä mieki oon sitä mieltä että luonto tikanpojan puuhun ajaa, mut siis jos se ei lähde luistamaan heti alusta alkaen niin sen korjaaminen on hirveen työn takana.Oikeassa olet, eihän sitä voi millään tietää ketkä sopivat toisilleen siinä mielessä tai muussakaan mielessä, ennen kuin ottaa ja kokeilee.
ajat takaa kirjoitti:
Oikeassa olet, eihän sitä voi millään tietää ketkä sopivat toisilleen siinä mielessä tai muussakaan mielessä, ennen kuin ottaa ja kokeilee.
mut sängyssäki itsevarma ihminen joka tietää mitä haluaa on helpotus, Siinä välttyy siltä turhalta akrobatialta jos se ei jompaa kumpaa satu kiinnostamaan...
- näin onkin
Frederico kirjoitti:
mut sängyssäki itsevarma ihminen joka tietää mitä haluaa on helpotus, Siinä välttyy siltä turhalta akrobatialta jos se ei jompaa kumpaa satu kiinnostamaan...
Ehkä siinä tulee se pelko kovin kokeneen miehen kanssa sänkyyn menosta, kun alitajuiseti ajattelee ettei osaa ja ei oikein tiedä mistä tykkää eikä oikein kokenutta viitisisi lähteä feikkaamaan ja mies on vaan et, Ei voi olla totta tämmönen räpellys. x)
Pitäisi vaan yrittää olla ajattelematta ja olla vain oma ittensä. Minkäs sille voi jos ei sitten kelpaa, turha sitä on etukäteen murehtia. - ....
Frederico kirjoitti:
toisten kaa se vaan tuntuu ihan hirveeltä säätämiseltä, ja toisten kaa se menee ku itsekseen ilman minkäänlaista stressiä... Eikä tartte ees olla erikseen ihastunu. Mut se on varmaaan just se luonnollinen suhtautuminen siihen.
Kyllähä mieki oon sitä mieltä että luonto tikanpojan puuhun ajaa, mut siis jos se ei lähde luistamaan heti alusta alkaen niin sen korjaaminen on hirveen työn takana."Kyllähä mieki oon sitä mieltä että luonto tikanpojan puuhun ajaa, mut siis jos se ei lähde luistamaan heti alusta alkaen niin sen korjaaminen on hirveen työn takana."
Jos nainen on neitsyt tai hyvin lähellä sitä, niin eihän se parin eka yhteiskerta tietenkään välttämättä suju ongelmitta, koska se nainen ei osaa. Ja sanoit että "jos ei lähde luistamaan heti alusta alkaen". Tuliko mieleesi että tietenkään ei lähde, jos nainen on kokematon. Alustahan jokainen on aloittanut, sinäkin! Eikä siinä mitään korjaamista ole, vaan opettelua. Ja kyllä jokainen ne hommat oppii kun joku vain neuvoo.
Aika outo suhtautumistapa sinulla siinä mielessä, että tuollaistahan miehen pitäisi kunniottaa, ja suhteessa keskinäinen kunnioitus ja välittäminen on tärkeintä. Eli ottaa huomioon sen toisen ja hänen tilanteensa. - **tytteli**
.... kirjoitti:
"Kyllähä mieki oon sitä mieltä että luonto tikanpojan puuhun ajaa, mut siis jos se ei lähde luistamaan heti alusta alkaen niin sen korjaaminen on hirveen työn takana."
Jos nainen on neitsyt tai hyvin lähellä sitä, niin eihän se parin eka yhteiskerta tietenkään välttämättä suju ongelmitta, koska se nainen ei osaa. Ja sanoit että "jos ei lähde luistamaan heti alusta alkaen". Tuliko mieleesi että tietenkään ei lähde, jos nainen on kokematon. Alustahan jokainen on aloittanut, sinäkin! Eikä siinä mitään korjaamista ole, vaan opettelua. Ja kyllä jokainen ne hommat oppii kun joku vain neuvoo.
Aika outo suhtautumistapa sinulla siinä mielessä, että tuollaistahan miehen pitäisi kunniottaa, ja suhteessa keskinäinen kunnioitus ja välittäminen on tärkeintä. Eli ottaa huomioon sen toisen ja hänen tilanteensa.sitä jo tutustuessa huomaa kuka oikeasti välittää ja kunnioittaa.
Ei edes kannata alkaa harjoittelemaan mitään niin intiimiä kuin rakastelua, sellaisen ihmisen kanssa joka ei välitä ja joka pitää neitsyyttä jotenkin vastenmielisenä. Siitä ei jää kuin paha mieli. Kannattaa vaan odottaa niin kauan kunnes löytää jonkun, jolle asia on ok.
- voisin...
ottaa. Ei se kokemattomuus, vaan niinku fredukin totes, ni enemmänkin se että mistä se johtuu. Kokemattomuus ei este, mutta asenteet voivat olla..
- Kyllähän sitä
täytyy toisen kanssa samalla aaltopituudella olla.
Tosin, en kuitenkaan tahtoisi ihan samanlaista ihmistä kuin itse olen, erilaisuus on rikkaus. Tosin rajoissa sekin, voi olla ettei aivan erilaisen kanssa myöskään tulisi toimeen.
Kokemattomuuden syy on simppeli: ei ole löytynyt sopivaa kumppania, minkäs sille teet :) eikä sitä väkipakolla jaksa etsiä, tulee jos on tullakseen, simmut on kuitenkin auki :) - puska rekka
Kyllähän sitä kirjoitti:
täytyy toisen kanssa samalla aaltopituudella olla.
Tosin, en kuitenkaan tahtoisi ihan samanlaista ihmistä kuin itse olen, erilaisuus on rikkaus. Tosin rajoissa sekin, voi olla ettei aivan erilaisen kanssa myöskään tulisi toimeen.
Kokemattomuuden syy on simppeli: ei ole löytynyt sopivaa kumppania, minkäs sille teet :) eikä sitä väkipakolla jaksa etsiä, tulee jos on tullakseen, simmut on kuitenkin auki :)Kokemattomuuden syy on simppeli: ei ole löytynyt sopivaa kumppania, minkäs sille teet :)
hmm.. nykyään sitä harvoin "kohtaa" ihmisten kanssa. itse olen nyt ollut jo jonkin aikaa vapailla markkinoilla ja enpä nyt tiedä.. syy kyllä löytyy varmaan itsestäni.
eikä sitä väkipakolla jaksa etsiä
Hehhee.. eipä niin..
riippuu hyvin paljolti siitäkin, että kelpaisko tällänen keski-iän kynnyksellä oleva mieslutka sit sellaselle.
Emmä osaa oikein muuta sanoo ku, että nauti kyydistä, ni kukaan ei huomaa ja kokemus karttuu pikkuhiljaa. Sitte kolmannen muksun jälkeen sanot sille ukolles, että olin muuten neitsyt sillo ku kohdattiin.
Mun mielestä naiselta ny nii kauhiasti voi muutenkaan sängyssä alkuun 'vaatia', vaikka se olis kuinka kokenut.- Metsäureavaara
Puppugeneraattori se puskee yötä päivää hommia :P
Metsäureavaara kirjoitti:
Mutta kuinka sä jaksat 24/7 kytätä mun suoltamaa paskaa, ja sit nuuhkia sitä? Hyi saatana.
Hyvää yötä.- hooooo...
Metsäureavaara kirjoitti:
tälle on pakko virnuilla..
- kerta ensimmäinen
tavallaan aina uuden kumppanin kanssa, vaikkei kokematon enää olisikaan.
Mieslutka..en minä usko mihinkään lutkailuun vaikka täällä sitä toitotetaan. Toisilla nyt tie on vähän erilainen, jokainen hoitakoon seksihommat tyylillään, mitäpä se minulle kuuluu. Minäkin teen juuri niin kuin minä haluan, en minä ole mikään moraalinvartija. Kokenut mies ei pelota, tärkeintä on mitä miehen yläpäässä liikkuu :)
- No sehän olisi
No sehän olisi unelmien täyttymys?
- Ihmeessä?
Mikä siinä olisi niin hienoa?
- firerose
mie en oikeen voi tähän mitään sanoa,kun olen nainen ja umpi heterokin viellä..mutta jos aattelisin kokemattoman miehen kohalleni,niin mjaa.
Tunnustan etten olisi kauhean innostunut..vaikka kait se loppu metreillä tärkeintä olisi et kaverin luonne ja muu olemus luo sen mielenkiinnon eikä vain se et ajattelee "mitenkähän ne sänkyhommat sitten"..
Niissä asioissa pitää antaa tunteen viedä,eikä liikaa miettiä.Alku aina hankalaa ja lopussa kiitos seisoo :)))Heh,seisoo..joo meni jo. :/- Näinhän
se menee. Itse voisin kyllä ajatella kokematonta miestä itselleni, mutta kyllä kokenutkin käy ;)
Ei vain "kelpaa" vaan on yhtä hyvä kumppani kuin oikeastaan mikä tahansa muu kokemustaso. Tää Kukko muistaa vielä selkeästi omat oppituntinsa ja niiden tunteellisen intensiivisyyden. Saman antaminen toiselle on kaunista ja hyvää, mielenkiintoista, haastavaa ja parhaimmillaan parisuhdetta reippaasti syventävä emotionaalis-fyysinen kokemus.
Katsos. Sellainen kokematon nainen tekis mut niin varovaiseksi ja herkäksi että melkein kävisin itsekin kokemattomasta pelkästä myötäelämisestä... :D- kirjoitettu :)
Tulin hyvälle mielelle :)
Olet oikeassa, eihän sitä seksikokemusten perusteella pitäisi sitä kumppania valita, vaan ihan muilla kriteereillä. Kokemuksesta riippuen, kaikki yhtä hyviä, loppu katsotaan ihan muusta :)
tuoretta lihaa minulle
- kun siinä on
yksi ilmeinen vaara. Kun kokematon nainen menee yhteen kokeneen miehen kanssa, se saa heti ison annoksen kokemusta kokeneelta mieheltä. Kenties isomman kuin pystyisi vielä kokemattomana käsittelemään. Ja kun kokenut mies ei haluaisi enää kokea sitä kaikkea yhtä paljon kuin kokematon nainen, tulee esiin se vaara, että se ennen niin kokematon nainen lähtee kartuttamaan kokemuksiaan muualla.
Sama vaara on aika ilmeinen myös toisinpäin. Missä on kokenut nainen ja kokematon mies.- ei voi uskoa
Tuo oli niin latteaa psygologiaa että oksat pois. Lutkat vain käyttävät tuollaisia tekosyynä jatkaa lutkailua "koska kokematon haluaa lisää kokemuksia kun kerran pääsee makuun..." Vittu mitä paskaa ja ei kai ihmiset oikeasti tuohon usko?
- miessukupuolta
ei voi uskoa kirjoitti:
Tuo oli niin latteaa psygologiaa että oksat pois. Lutkat vain käyttävät tuollaisia tekosyynä jatkaa lutkailua "koska kokematon haluaa lisää kokemuksia kun kerran pääsee makuun..." Vittu mitä paskaa ja ei kai ihmiset oikeasti tuohon usko?
edustavakin voi olla lutka? Hyvä tietää, että minäkin olen lutka.
Ja en tiedä siitä psykologiasta. Kirjoitin kokemuksistani. Voinhan minä erehtyäkin. Ei olisi ensimmäinen kerta.
- Eikö vain (M)
Miehille tuskin on suuri ongelma jos nainen on kokematon riippumatta siitä ovatko miehet kokemattomia vai eivät. Naisen ei yleensäkään tarvitse sängyssä tehdä puoliakaan niin paljon kuin miehen joten naisen kokemattomuus ei edes näy päälle päin seksin aikana.
Mutta toisinpäin, kokematon mies on naisille täydellinen turn off, oli naiset itse kokemattomia tai eivät. Miehen täytyy sängyssä tehdä työt kun nainen saa ottaa rennosti ja nauttia. Näin se menee vaikken niin haluaisi olevankaan.- Aivan sama
onko mies kokenut vai kokematon. Ei kai ihmistä nyt pelkästään seksin perusteella valita? Normaalilla, aikuisella ihmisellä on paljon muitakin kriteereitä kuin seksi. Onhan seksi iso juttu, muttei ainut juttu suhteessa. Selvää on myös se, että seksi uuden ihmisen kanssa on aina uutta ja jännittävää, eikä se aina ole mitään ilotulitusta. Harjoitus tekee mestarin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5051455- 641156
- 61862
- 61835
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18807Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101746- 72714
- 30697
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691- 63685