Jos seurustelisitte ihanan,lämpimän,huumorintajuisen, itsevarman...
kaiken puolin siistin naisen kanssa ,mutta sitten selviäisikin, että hänelle on tehty nenänpään muotoilu ,, mitä ajattelisitte,
MIEHET ?
jan mitä mieltä olette, jos nainen suurennuttaa silmäänsä parilla millillä?
ps, kuulostan nyt pellelt, nevermind.
Kauneusleikkaukset
oon NAINEN! jess, lottovoitto!
3
215
Vastaukset
- jos hyvin onnistuneet
Jos muotoilut on menneet parempaan suuntaan, niin ei mitään ongelmaa.
Jos nainen kerran itte itteensä tykkää tuunata, ni mikäs siinä. Tietty sellanen täysin customoitu versio naisesta alkais jo vähä olla siinä ja siinä. Mut, mun mielestä ihminen saa tehä kropalleen iha mitä tykkää, kuhan sen oma sielu siinä vaan viihtyy.
- sirpamaikkarilta
Oot ilmeisesti voittanu lotossa. En oo vielä tarkastanukkaa numeroita. Mut jos oon voittanu ni otan töistä lomaa ja lähen matkaamaan maailmaa. Tosin riippuu siitä miten paljon sitä fyrkkaa nyt on sitte tullu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4771385- 641136
- 61852
- 61825
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18767Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101736- 72714
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49681- 30677
- 62674