Mun mielestä olis tyhmää kertoa kaikki suuret asiat heti (vaikka 3kuukauden sisällä) miehelle...Mulla ei ole mitään salaisuuksia, mutta asioita on vaan tapahtunut niin paljon ettei edes viikossa kaikkea kerkeis...Sitten kuitenkin miesten täytyis kaikki tietää ja heti että ne voi päättää jatkavatko seurustelua "saastaisen;)" naisen kanssa...Huhhuh...Ei oo helppoo olla nainen.
Mä vaan mielenkiinnosta haluisin tietää, että miksi naisen pitää olla neitsyt maria joka elää tynnyrissä??Sitten sitä käydään siellä kuksimassa ja palataan itse julmaan maailmaan...
Naisen menneisyys
42
1246
Vastaukset
mulle saa kertoo, muttei mun tartte tietää mitään. Sitä paitti, mä karkaisin ihan varmasti jos viikon(tai vaikka 3:n kk:n) sisällä saisin kaiken tietää. En pystyis sitä tietomäärää edes käsitellä ja alkais vaan ahdistaa.
Ei heleppoo olla mies ku tietoo tulee ovista ikkunoista, ja sitä vaan haluis olla.- tarkastaja möttönen
Ettehän te naiset muutenkaan paljoa kerro. Luuletko että se maaginen numero 3 menee kovinkin monelle miehelle läpi?
- mieslutka.
Kolme menee lävitse ainakin niille miehille, joilla on sattumalta myös se kolme kumppania takanaan!
- vienosti
mieslutka. kirjoitti:
Kolme menee lävitse ainakin niille miehille, joilla on sattumalta myös se kolme kumppania takanaan!
no voi kristee - kun on 50 ja risat, niin 1 kuulostaa jo säälittävältä.
Ja ei kannata kovin äkkiä kertoa, jos siitä ei tulekaan mitään, niin tyyppi saa vain aseita, joilla kiusata. Voihan se aina osoittautua joksikin hörhöksikin. Varovaisuus kannattaa. - mieslutka.
vienosti kirjoitti:
no voi kristee - kun on 50 ja risat, niin 1 kuulostaa jo säälittävältä.
Ja ei kannata kovin äkkiä kertoa, jos siitä ei tulekaan mitään, niin tyyppi saa vain aseita, joilla kiusata. Voihan se aina osoittautua joksikin hörhöksikin. Varovaisuus kannattaa.Allekirjoitan edellisen viestin.
Joo, kyllä yli 50-vuotiaalla miehellä pitää enemmän kuin yksi olla takana. Muutoin se on joku Kunnian Runkkari. - Asian oikaisu.
mieslutka. kirjoitti:
Allekirjoitan edellisen viestin.
Joo, kyllä yli 50-vuotiaalla miehellä pitää enemmän kuin yksi olla takana. Muutoin se on joku Kunnian Runkkari.Miksi käytät nikkiä mieslutka? Mies ei voi olla lutka, ainoastaan nainen antaa ja mies saa, eikö tämä jo käsitelty?
Ja mitä tulee itse aiheeseen, niin Suomesta kyllä löytyy viiskymppisiä pubiruusuja joita on nussittu perseeseen sillan alla, ja siltikin he eivät ole mitään muuta kuin lutkia. Jos lutkat ovat todella sitä mieltä että on parempi jos miehellä on ollut vaikkapa 30 yhden yön nussintaa takanansa, niin se ei kerro mitään muuta kuin sen, että lutka itse on imuttanut kyrpää vähintään 1000 mieheltä. Jos tämä on hienoa niin en oikeastaan edes ihmettele, syödäänhän savossakin kalakukkoa. Kaikki on mahdollista, Suomen lutkat. - ihan helposti
Asian oikaisu. kirjoitti:
Miksi käytät nikkiä mieslutka? Mies ei voi olla lutka, ainoastaan nainen antaa ja mies saa, eikö tämä jo käsitelty?
Ja mitä tulee itse aiheeseen, niin Suomesta kyllä löytyy viiskymppisiä pubiruusuja joita on nussittu perseeseen sillan alla, ja siltikin he eivät ole mitään muuta kuin lutkia. Jos lutkat ovat todella sitä mieltä että on parempi jos miehellä on ollut vaikkapa 30 yhden yön nussintaa takanansa, niin se ei kerro mitään muuta kuin sen, että lutka itse on imuttanut kyrpää vähintään 1000 mieheltä. Jos tämä on hienoa niin en oikeastaan edes ihmettele, syödäänhän savossakin kalakukkoa. Kaikki on mahdollista, Suomen lutkat.Kyl mä ihan kätevästi heitän miehen selälleen ja nain niin että lotina käy.
Tai vaikka dildolla perseeseen - vaikka väkisin, jos ei suostu. :D - mieslutka.
Asian oikaisu. kirjoitti:
Miksi käytät nikkiä mieslutka? Mies ei voi olla lutka, ainoastaan nainen antaa ja mies saa, eikö tämä jo käsitelty?
Ja mitä tulee itse aiheeseen, niin Suomesta kyllä löytyy viiskymppisiä pubiruusuja joita on nussittu perseeseen sillan alla, ja siltikin he eivät ole mitään muuta kuin lutkia. Jos lutkat ovat todella sitä mieltä että on parempi jos miehellä on ollut vaikkapa 30 yhden yön nussintaa takanansa, niin se ei kerro mitään muuta kuin sen, että lutka itse on imuttanut kyrpää vähintään 1000 mieheltä. Jos tämä on hienoa niin en oikeastaan edes ihmettele, syödäänhän savossakin kalakukkoa. Kaikki on mahdollista, Suomen lutkat.Sori vaan, minut on hyväksyttävä sellaisena kuin olen. Enkä aio olla mikään Kunnian Runkkari, joka on kerran elämässään nussinut ylipainoista elefanttia.
- Kukin tyylillään
mieslutka. kirjoitti:
Sori vaan, minut on hyväksyttävä sellaisena kuin olen. Enkä aio olla mikään Kunnian Runkkari, joka on kerran elämässään nussinut ylipainoista elefanttia.
Itse en hahmota mitä hienoa on siinä että moni mies on tyhjentänyt mätisäkkinsä sinun anaaliisi mutta kukin tyylillään.
Ehkä he rakastivat sinua, ihan sama. - mieslutka.
Kukin tyylillään kirjoitti:
Itse en hahmota mitä hienoa on siinä että moni mies on tyhjentänyt mätisäkkinsä sinun anaaliisi mutta kukin tyylillään.
Ehkä he rakastivat sinua, ihan sama.Seksi on monille ihmisille perustarve, samanlainen kuin syöminen ja juominen. Ymmärrät sen ehkä itsekin isompana.
- jepjep.
mieslutka. kirjoitti:
Seksi on monille ihmisille perustarve, samanlainen kuin syöminen ja juominen. Ymmärrät sen ehkä itsekin isompana.
Tuo nyt oli taas jostain lutkan käsikirjasta napattu irtolause. Syöminen ja juominen on ihan jees, peppupanot ja yleinen leväperäisyys eivät ole mitään perustarpeita. Ymmärrät sen sitten kun olet tarpeeksi saanut renttumelaa poskeen.
- mieslutka.
jepjep. kirjoitti:
Tuo nyt oli taas jostain lutkan käsikirjasta napattu irtolause. Syöminen ja juominen on ihan jees, peppupanot ja yleinen leväperäisyys eivät ole mitään perustarpeita. Ymmärrät sen sitten kun olet tarpeeksi saanut renttumelaa poskeen.
Sinulla ei ole tarpeita seksiin, mikä aiheuttanee tuon kireäpipoisuuden. Tai kukaan ei tyydytä tarpeitasi, joten käännät aiheellisen häpeäsi muiden ihmisten halveksunnaksi.
Seksi on iloinen asia. Sen puute ei siltä vaikuta, kun sinuakin katsoo. - ....
mieslutka. kirjoitti:
Sinulla ei ole tarpeita seksiin, mikä aiheuttanee tuon kireäpipoisuuden. Tai kukaan ei tyydytä tarpeitasi, joten käännät aiheellisen häpeäsi muiden ihmisten halveksunnaksi.
Seksi on iloinen asia. Sen puute ei siltä vaikuta, kun sinuakin katsoo.Olet otettu siitä että peppureikäsi on kelvannut usealle miehelle? Mikäpä minä olen sitä tuomitsemaan, mutta lasken itseni kuitenkin ylempiarvoisten joukkoon, koska minun anaalini on koskematon, enkä ole melaanikaan uittanut yhdessäkään lutkassa.
Nautitaan elämästä kukin tavallamme. - mieslutka.
.... kirjoitti:
Olet otettu siitä että peppureikäsi on kelvannut usealle miehelle? Mikäpä minä olen sitä tuomitsemaan, mutta lasken itseni kuitenkin ylempiarvoisten joukkoon, koska minun anaalini on koskematon, enkä ole melaanikaan uittanut yhdessäkään lutkassa.
Nautitaan elämästä kukin tavallamme.Minä lasken sinut alempiarvoisten joukkoon, koska et kelpaa normaaliin läheisyyteen toisen ihmisen kanssa. Olet sub-human.
- ollenkaan.
mieslutka. kirjoitti:
Minä lasken sinut alempiarvoisten joukkoon, koska et kelpaa normaaliin läheisyyteen toisen ihmisen kanssa. Olet sub-human.
Näinhän se homma menee. Kun ei lutkan perse kelpaa niin sitten aletaan vähättelelmään. Et edes uskoisi kuinka monta polttariseurueeseen kuulunutta lutkaa olen joutunut dumppaamaan ihan sen takia että he eivät olleet mukavia naisia. Todella monta.
- mieslutka.
ollenkaan. kirjoitti:
Näinhän se homma menee. Kun ei lutkan perse kelpaa niin sitten aletaan vähättelelmään. Et edes uskoisi kuinka monta polttariseurueeseen kuulunutta lutkaa olen joutunut dumppaamaan ihan sen takia että he eivät olleet mukavia naisia. Todella monta.
kalpenee sen rinnalla, miten monta kertaa olet tullut dumpatuksi. Se taas kalpenee sen rinnalla, miten katkera olet.
Hei, jatka seksin vihaamista yksinäsi! Ikävää, että vain roskaa on tarjolla sinulle!
- vänkyrä-nainen
ois ihan mahdotonta alkaa ventovieraan miehen kanssa puhua jotain kaikista henkilökohtaisimpia asioitani, eli kyllä aika hiljasta olis alkuaikana niiden "suurten asioiden" kertomisien kanssa.
Sit vasta kun toista on oppinut paremmin tuntemaan ja kokee toisen luotettavaksi, niin sit vasta olis helppo kertoo...vaikka ihan kaikesta.
Mut ei kukaan voi olettaa, et vieraalle ihmiselle pitäis heti uskaltaa kertoa kaikesta. Enkä itse ainakaan toiselta semmosta vaatisi, vaan toinen kertokoon sitten kun on ite siihen valmis, jos muhun luottaa ja haluaa kertoa.
Kolme kuukautta on tosi lyhyt aika, ei siinä hirveesti toista opi tuntemaan....jotain varmaan tossakin ajassa jo voisin puhua, tai riippuu miehestä ja siitä miten hyvin luotan ja miten helppo sille on puhua. Toiselle voi kertoa nopeammin, kuin toiselle.- ap.
Asia on...Ihan mielenkiintoista lukea mitä mieltä miehet ovat??Suurin osa yhdistää "suuret asiat" suureen joukkoon petikavereita...hmm...Mitä miehellä on mielessä...
- MMies
Jos olet "saastainen" nainen, niin hankit itsellesi vastaavan runkkarin itsellesi. Mistään Kunnian Prinssistä tuskin turha haaveilla, vai?
- mieslutka.
peräkammarin pojille voi tietysti keksiä uljaampiakin nimityksiä, kuten Kunnian Prinssinakki. Mutta en ole kenenkään kuullut sellaisesta haaveilevan, ehkä se liittyykin heidän vanhapoikuuteensa.
- mieslutka.
mieslutka. kirjoitti:
peräkammarin pojille voi tietysti keksiä uljaampiakin nimityksiä, kuten Kunnian Prinssinakki. Mutta en ole kenenkään kuullut sellaisesta haaveilevan, ehkä se liittyykin heidän vanhapoikuuteensa.
on melko kompakti ilmaisu.
- ap.
Mikä hitto on Kunnian Prinssi!?
Sinäkö?
Siinä tapauksessa vältän;)
- Laritsa M
...tiedät ettei kumppanisi halua kuulla.
Itsekään en halua tietää, jos mielitiettyni on harrastanyt jonkun kanssa seksiä ja oliko hyvät orkut.- kantsi...
Ei muuta kuin melaa peppuun ja hyvät naurut päälle. Sitähän se on suomilutkan elämä nykyään. Ootte te kyllä aika omitusia, toivottavasti en törmää moisiin elinaikanani.
- koko lauseen
kantsi... kirjoitti:
Ei muuta kuin melaa peppuun ja hyvät naurut päälle. Sitähän se on suomilutkan elämä nykyään. Ootte te kyllä aika omitusia, toivottavasti en törmää moisiin elinaikanani.
elinaikanani. :D
- se loppuu jo
koko lauseen kirjoitti:
elinaikanani. :D
tänään!
- halach-uinic
se loppuu jo kirjoitti:
tänään!
Seisokki vai veto ?
- Laritsa M
kantsi... kirjoitti:
;))
- lesti---
Itse ainakin lähden siitä olettamuksesta että nainen on lutka. Se ei tarkoita sitä että suhde loppuisi koska tiedänhän etten itsekkään ole mitenkään täydellinen. Lutkan kanssa seurustelussa on se hyvä puoli ettei tarvitse olla naiselle täysin rehellinen tai hävetä aiempia töppäilyjä.
- pitää aina hävetä
itseään. Toivottavasti saat edes jonkun lutkan suhteeseen kanssasi.
- sirpamaikkarilta
pitää aina hävetä kirjoitti:
itseään. Toivottavasti saat edes jonkun lutkan suhteeseen kanssasi.
ei ainakaan saa. Joku raja nyt lutkillaki.
- mitään keinoa,
sirpamaikkarilta kirjoitti:
ei ainakaan saa. Joku raja nyt lutkillaki.
että voisit sen verran venyä?
"Jonkun täytyy aina uhrautua, esimerkiksi sinun"
- Enrique_Lister
Miksi on sitten tapahtunut niin paljon, että pelkäät miehen pitävän sinua saastaisena?
Olisko parempi elää kunniallista elämää, niin ei tarttis moisia miettiä?
No samanlaisia saastoja ne on useat miehetkin.- alempana selitin
jo...En pelkää miesten pitävän minua saastaisena...Enkä elä "kunniatonta" elämää.Yritän vain saada miesten ajatusten juoksusta edes jotain selvää...Toissapäivänä törmäsin sivustoon missä opetettiin miehille miten olla "pelimiehiä"??Huhhuh...
... Valitse jatkossa vähemmän pösilöitä miehiä.
- mielenkiintoinen
tapaus...Sellanen mistä voi kuvitella itselleen ihannemiehen;)
Mulla on hyvä mielikuvitus ja joo...Aion ehdottomasti hankkia "vähemmän pösilön" miehen sitten kun jaksan.Kiitos
- HG.
Riippuu ihan kuinka "saastaisesta" on kyse. Rajansa kaikella ja kyllä itse kukin miettisi, että "mitä hittoa" jos saa kuulla kaikenmaailman outouksia. Eikä kaikkia asioita tarvitsekaan kertoa älyttömän lyhyessä ajassa.
- Miehille ei
kelpaa mikään. Oli sitten takana 100 kumppania tai ei ainuttakaan, mikään ei kelpaa. Turhaa sitä murehtia, kun kerran valmiiksi jo lutkana pitävät, niin kuin joku edellä mainitsi. Neitsytkin on potentiaalinen lutka. Näinhän se miesten päässä menee..
- lutka lutka
ja vielä kerran lutka. Kukahan on sanonut pojille, ettei kukaan tyttö ole sinun arvoisesi? Veikkaanpa että ylisuojelevainen äitimuori.
- saatava viimeinen
lutka lutka kirjoitti:
ja vielä kerran lutka. Kukahan on sanonut pojille, ettei kukaan tyttö ole sinun arvoisesi? Veikkaanpa että ylisuojelevainen äitimuori.
sana, vaikka se ei johtaisi mihinkään.. en ymmärtänyt tästä kommentista mitään, tuskin oli tarkoitettukaan.
- dayum
itse halua tietää edes pääpiirteittäin miehen siihen astisesta elämästä? Toisekseen, et voi mitenkään tietää etukäteen mitä kukin mies pitää "suurena asiana". Kolmenneksi vaikuttaakin siltä ettet taida itse olla sinut tekemistesi kanssa jos arastelet niistä kertomisessa. Tulenee ne kuitenkin ennemmin tai myöhemmin esiin, joten miksei niitä voisi kertoa jo suhteen alkuvaiheessa ettei sitten enää tarvitse järjestää ylimääräistä draamaa kun työnnelleen lastenvaunuja räntäsateessa.
- ap.
Mielenkiintoisia vastauksia tullut tähän ketjuun...Totta kai mä haluan tietää miehestä kaiken...Enkä ylläty oikeestaan mistään.Ja joo.Tekemisieni kanssa olen sinut.Välillä vain ihmettelen mitä miehet haluaa naisesta...Esim. Olen jo lapset tehnyt alta kolmekymppinen nainen...Jäin yh:ksi ja tapasin mukavan hepun jolle oli kamala järkytys se että olin ollut muiden miesten kanssa!!Ei siis se että mulla on lapsia...Neitseellinen sikiäminen siis ok.No seurusteltiin kuitenkin aikamme ja "saastaisuuteni"(hänen sanojaan;))ei enää häirinnyt...No erottiin kuitenkin kun miehestä tuli vähän liian hmm...mustasukkainen.
No ei siinä mitään...Palasin yhteen lasten isän kanssa ja suurin ongelma hänelle oli sitten se että olen "saastainen"(hänen sanojaan) kun olin erossa ollessamme seurustellut.Niin oli hänkin.Tosin useamman naisen kanssa...Se ei kai ole sitten niin paha...
No nyt olen sinkkuäiti eikä siinä mitään.Parempi näin, mutta jos joskus aloittaisin taas seurustelun pitäisin turpani kiinni kaikesta.En ole lutka, vaikka nyt sellainen merkityksetön seksikumppani(tai useampi!)vaikuttaa kaikkein järkevimmältä vaihtoehdolta.Muut asiat liittyvät sitten siihen miten paljon olen kokenut tätä elämää ja sehän ei näy päällepäin.Olen mm.lähtenyt kotoa 15-vuotiaana,mínua on melkein ammuttu,on puukotettu, käytetty hyväksi, olen lätrännyt viinalla ja huumeilla, pyörinyt siellä sun täällä...Ja nyt olen samperin fiksu koulutettu kotiäiti, joka on kaiken lisäksi vielä hyvä tyyppi...En vaan tajua miehiä...Kiitos ja kumarrus;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5051455- 641156
- 61862
- 61835
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18807Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101746- 72714
- 30697
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691- 63685