Miehet, miten kuvaisitte seksiä naisen kanssa joka on hyvä sängyssä? Minkälaista se on ja miten se eroaa huonosta?
Nainen sängyssä
10
1373
Vastaukset
...ihan varma, että sä oot hyvä sängyssä.
- Thanks*
Eihän tässä sitten muuta tarvii tietääkään...
Sellainen, joka osaa lukea kehoni kieltä ja on halukas toimimaan sen mukaan. Huono kun ei sanomalla tai näyttämälläkään opi minua miellyttämään. Pahin vaihtoehto ei edes yrittäisi.
- temeq
oma itsensä, ei jännitä, tietää mitä haluaa, kokeilunhaluinen, ei keskity vain omaan orgasmaatioonsa, suorasukainen olematta klise, ei tyydy pikaiseen sutaisuun, suu ennemmin hymyssä kuin irveessä, jnejnejne.
No voi kelli, luin kysymyksesi väärin. Pikakorjaukset:
- hyvä on pakotonta, poseeraamatonta ja tyydyttävää
- sellaista, että sitä tekee mieli lisää
- huonon seksin vaihtaa vaikka kesken aktin tuttuun nyrkkipirkkoon. parempi ja harvinaisempi on se aktiivinen liikkuja, huonompi ja yleisempi on se passiivinen paikallaan pysyvä arkailija. Mut sillai se ny on ihan sama, ku raukeen olon ne molemmat kuitenkin tuottaa.
- osata.
No ihan tiedoksi vaan.
Minä olin juuri tuollainen passiivinen arkailija, kunnes tielleni osui mies joka osasi viedä ja antoi mun vikistä. Osasi ottaa suihin mielettömän hyvin, neuvoi mua antamaan hyvää suuseksiä hänellä.
Kaikki oli mahdollista ja hyväksyttyä.
Hän sanoi, ettei koskaan ole tavannut naista joka ei haluaisi seksiä, nainen vaan täytyy osata herättää oikein.
Passiivisilla arkajaloilla ei ole ollut sitä herättäjää. Kunpa jokaisen kohdalle sellainen joskus osuisi, niin naiset puhkeaisivat kukkaan sellaisen käsittelyssä ja sitten ei ole hätäpäivää muidenkaan miesten kanssa. osata. kirjoitti:
No ihan tiedoksi vaan.
Minä olin juuri tuollainen passiivinen arkailija, kunnes tielleni osui mies joka osasi viedä ja antoi mun vikistä. Osasi ottaa suihin mielettömän hyvin, neuvoi mua antamaan hyvää suuseksiä hänellä.
Kaikki oli mahdollista ja hyväksyttyä.
Hän sanoi, ettei koskaan ole tavannut naista joka ei haluaisi seksiä, nainen vaan täytyy osata herättää oikein.
Passiivisilla arkajaloilla ei ole ollut sitä herättäjää. Kunpa jokaisen kohdalle sellainen joskus osuisi, niin naiset puhkeaisivat kukkaan sellaisen käsittelyssä ja sitten ei ole hätäpäivää muidenkaan miesten kanssa.Kirjoitin jo pitkän kommentin, mut sit totesin, että en haluakaan kertoa kaikkea ja pyyhin sen pois. Mut, sanottakoon vain näin, että on olemassa 'luonnonlahjakkuuksia', joista voi (kenties kokemusten 'auttamana'?) ajan kanssa ja iän myötä tulla arkailijoita.
Ja mä uskon näissä asioissa rentooon luottamukseen, sekä leikkimielisyyteen. Mulla on vain sellanen kuva, että seksi muuttuu kokoajan enemmän tosikkomaiseksi hampaat irvessä vääntämiseksi. Kai se orgasmikeskeisyys sen sit aiheuttaa, että itse toiminnasta sen saavuttamiseksi ei osata täysin rinnoin nauttia ja antautua eläimellisyyden vietäväksi, koska se päämäärä on muka sen kaiken ydin.
- Minä.Mies
Semmonen nainen on hyvä joka on aktiivinen eikä sano että "pimeessä peitonalla". Lisäpojoja uskomaton määrä jos haluaa harrastaa molemminpuolista suuseksiä...
- ..........................
- Minä.Mies
.......................... kirjoitti:
No ei sitä noin kehtaa heti sanoa. Yrittää antaa sellasta vaikeeta kuvaa ensi mut loppupeleis yleensä kyllä selvii se että on mahoton...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5201608- 641176
- 61872
- 62871
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18847Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101776- 76751
- 30707
- 63695
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691