Täysin hölmö juttu,mutta pakko jakaa se teidän kans...Totesin tänään,että kuinka mahtava kapine tallentava digiboxi on!!!
Siis huippuvekotin,josta en enää luovu!
Pisteet sille joka tuollaisenkin on keksinyt.
Kai nää on niitä elämän pieniä ahaa-elämyksiä ja osoitus siitä että voi olla iloinen näinkin pienistä asioista(ei taida kovin hyvin mullakaan mennä).
Ja varsinkin naisena todeta että kyllä noi tekniset vempaimet onkin loistavia ja se että monia niistä on vielä oppinut käyttämäänkin..heh.Ei aivan toivotonta ;)
Ahaa-elämys
10
398
Vastaukset
- vänkyrä-nainen
no mä on toistaseks pärjännyt ilman minkäänlaista digiboxia ja jotenkin mulla ois aika vahva aavistus, et en varmaan sitä osaisi ees käyttää. Korkeintaan saisin sen varmaan laitettua päälle. Mä en oikein oo noita tekniikkaihmisiä:)
- 'todella puskista'
en mäkään mikään tekniikan ihmelapsi todellakaan ole...mutta kaikesta selviää kokeilemalla ja jos ei muuta ni kai sitä ohjekirjaakin voi selailla:)
On sitä täs matkanvarrella huomannut että kyl sitä näemmä nainenkin selviää aika monista hommista.
Oon nimittäin just opetellu laittaan lamppuja kattoon ja vasara ja maalipensselikin pysyy käsissä joten miks ei yks boxikin menis siinä sivussa..heh.
Kaikkee oppii kun on pakko ja kun ei aina jaksa apuakaan pyydellä...:) - vänkyrä-nainen
'todella puskista' kirjoitti:
en mäkään mikään tekniikan ihmelapsi todellakaan ole...mutta kaikesta selviää kokeilemalla ja jos ei muuta ni kai sitä ohjekirjaakin voi selailla:)
On sitä täs matkanvarrella huomannut että kyl sitä näemmä nainenkin selviää aika monista hommista.
Oon nimittäin just opetellu laittaan lamppuja kattoon ja vasara ja maalipensselikin pysyy käsissä joten miks ei yks boxikin menis siinä sivussa..heh.
Kaikkee oppii kun on pakko ja kun ei aina jaksa apuakaan pyydellä...:)kaikki käsillä tehtävät hommat sujuu hyvin, mut jotenkin vaan menee kaikki napit sekaisin kaikista noista vehkeistä. Sit saa painaa jokaista yksitellen, et saa sen jonka haluu.
tilaat siihen sen aava-kanavan? Sieltä tulee kuulemma älyä, tahtoa ja tunnetta, ts. kaikkea mitä nainen tarvitsee.
- 'todella puskista'
hyvä juttu...mutta en todd..kaikkee sontaa sitä lähetetään muutenkin,ei sitä lisää tarvita.
'todella puskista' kirjoitti:
hyvä juttu...mutta en todd..kaikkee sontaa sitä lähetetään muutenkin,ei sitä lisää tarvita.
oikea vastaus. ;)
- 'todella puskista'
relaxed_eyes kirjoitti:
oikea vastaus. ;)
no hyvä jos niin on.
Mut mä en oikeasti käsitä miksi ihmeessä joka paikkaan,on se sit radio tai telkkari ni pitää änkeä jotku muka naisten ja miesten kanavat???
Ainakin ne mitä on joskus ohimennen kuullu tai nähny ni on ihan samaa skeidaa,eri paketissa ja nimellä vaan.. 'todella puskista' kirjoitti:
no hyvä jos niin on.
Mut mä en oikeasti käsitä miksi ihmeessä joka paikkaan,on se sit radio tai telkkari ni pitää änkeä jotku muka naisten ja miesten kanavat???
Ainakin ne mitä on joskus ohimennen kuullu tai nähny ni on ihan samaa skeidaa,eri paketissa ja nimellä vaan..pitää olla omat kanavat/ohjelmat, että sukupuolet ertottuvat toisistaan, että ne voivat vaatia toinen toisiltaan tasa-arvoista kohtelua. =P
Eihän ihminen ilman mediaa tietäis mitä se on.- 'todella puskista'
relaxed_eyes kirjoitti:
pitää olla omat kanavat/ohjelmat, että sukupuolet ertottuvat toisistaan, että ne voivat vaatia toinen toisiltaan tasa-arvoista kohtelua. =P
Eihän ihminen ilman mediaa tietäis mitä se on.tietty...noinhan se on.Kas kun en het hokannu.
Tasa-arvoa...sehän se :) yx asia joka vedetään kans joka paikkaan mukaan *haukotus* 'todella puskista' kirjoitti:
tietty...noinhan se on.Kas kun en het hokannu.
Tasa-arvoa...sehän se :) yx asia joka vedetään kans joka paikkaan mukaan *haukotus*Toi sun haukotus meinaan. Painunkin tästä nukkumaan, hyvät yöt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5211640- 641186
- 62881
- 62874
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 79785
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101776- 30707
- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701