Handu pumpulle miehet...oletko koskaan itkenyt naisen edessä?(ei tarvi syytä kertoa) :(
Herkistelyä
18
756
Vastaukset
- hessu h
Ellei äitiä lasketa, sekin lapsena.
Ei sitte kerrota syitä.
- nenäliinako?
kertoa syynkin jos haluat...ajattelin vain ettei moni mies ehkä halua kertoa siihen syytä..;)
nenäliinako? kirjoitti:
kertoa syynkin jos haluat...ajattelin vain ettei moni mies ehkä halua kertoa siihen syytä..;)
Sillo itkin viimeks naisen edessä, eli vähä vajaa 6 vuotta sitten. Molempien lasten synnytyksissä, tai pikemmin synnytyksen jälkeen itkin myös.
- nenäliinako?
relaxed_eyes kirjoitti:
Sillo itkin viimeks naisen edessä, eli vähä vajaa 6 vuotta sitten. Molempien lasten synnytyksissä, tai pikemmin synnytyksen jälkeen itkin myös.
sitä nyt vähemmästäkin herkistyy :)
- Mitä sitten?
Syynkin voin kertoa. Kun olen huomanut, että en ole se kenen kanssa naisen pitäisi olla, vaikka nainen on kovasti halunut sitä.
- asdf
Olen.
mut siinä oli paljon lieventäviä asianhaaroja.
- ....
silloin humalassa?
.... kirjoitti:
silloin humalassa?
ottaa, en varsinaisesti humalassa mutta kait sitä nyt vielä jotain oli aamutuimaan. Ja kesäloman vika vkl, parin viikon ryypiskely / tissuttelu takana ja armoton känniriita edellisenä iltana jotain muistikuvan poikasia että päästiin sellaiseen sopimukseen muijan kanssa että se oli sit siinä tuo meidän leikkiminen, kyllä se vähän alakukoiseksi veti siinä aamutuimaan :-)
- vaan
tässä ihmettelen, että mistä te noita itkupillejä oikein löydättekin?
- nenäliinako?
sit ihmettelet.
- vänkyrä-nainen
se olis jotenkin huono asia!?
Kyllä semmonen mies, jonka seurassa itsekin voin itkeä voi tehdä sen minunkin seurassani. Ja mun mielestä se vaan on hyväkin asia että ylipäänsä osaa itkeä, vaikka sit yksinkin, koska ei se kellekään tee hyvää padota niitä tunteita sisäänsä.
Useampi mies on mun seurassa itkenyt, mut harva silti mun takia, vaan ne syyt on olleet ihan jotain muita...just eronneita, joku kuollut, puheistamme liikuttuneita jne...ihan samoja asioita, jotka saa naisetkin itkemään. - nenäliinako?
vänkyrä-nainen kirjoitti:
se olis jotenkin huono asia!?
Kyllä semmonen mies, jonka seurassa itsekin voin itkeä voi tehdä sen minunkin seurassani. Ja mun mielestä se vaan on hyväkin asia että ylipäänsä osaa itkeä, vaikka sit yksinkin, koska ei se kellekään tee hyvää padota niitä tunteita sisäänsä.
Useampi mies on mun seurassa itkenyt, mut harva silti mun takia, vaan ne syyt on olleet ihan jotain muita...just eronneita, joku kuollut, puheistamme liikuttuneita jne...ihan samoja asioita, jotka saa naisetkin itkemään.Olen samaa mieltä.
Enemmän se osoittaa miehisyyttä jos pystyy tunteitaan näyttämään kuin se että jurotetaan sit naama nurinpäin kun ei osata sanoa tai näyttää mitään.
Kyllä mulla ainakin tulee välistä kyyneleet ihan ihmeellisissä tilanteissa...esim Finlandia-hymni saa mut herkälle mielelle samoin vaiks se että näkee sotaveteraanit kunnioittamassa poisnukkunutta...ei se aina tarvi olla niin henkilökohtainenkaan juttu että voi tunteet tulla pintaan.
Löytyyhän niitä nenäliinoja :) - ole ainoastaan
naisten juttu. Mieskin saa itkeä. Tasa-arvoa se on tämäkin. Mitä vikaa on tunteissa tai yleensäkin feminiinisyydessä? Itkupilli tai ei, ennemmin itken silloin kun tuntuu pahalta, etten sitten vuosien patoutumien purkauduttua löydä itseäni asettelemasta piippua suuhun tai köyttä kaulalle.
...
- M48....
Mutta ei naisen takia koskaan.
- BlackKitten
oletko itkenyt salaa naiselta teidän suhteeseenne tai naiseen liittyvän syyn takia? No jaa..tätähän kukaan näistä "äijistä" ei voi tunnustaa *naur*
Ei pahalla, pojat.. Pakko oli vaan lohkasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5211640- 641186
- 62881
- 62874
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 79785
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101776- 30707
- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701