Etsin Pohjois-savosta matkailu/asuntoautoa vuokralle. Mistähän löytäis esim. yksityiset vuokraajat?? ynnä muut?
Matkailuauto
6
1296
Vastaukset
- .................
netistäkin voi haeskella. Täällä tuskin vuokraajat kerkiävät päivystää. Pikkuisen täytyisi nyt nähdä sinun vaivaa lomasi eteen
- on nähty
mutta, ei ole löytynyt yksityisiä...
- nykyaikana
on nähty kirjoitti:
ole enää yksityistä joka vuokraisi vehkeensä.riskit on liian isot.Ja jos yksityisiä etsit, niitä on puhelin luettelo täynnä
on nähty kirjoitti:
Minä ainakaan en lainaa enkä vuokraa. M-auto on kakkosautoni ja -asuntoni jonka pidän aina perusvarustuksessa jotta matkalle lähtö olisi hetken mielijohteestakin helppoa.
Jos vuokraisin niin vuokran pitäisi olla aika suuri koska joutuisin ottamaan kalliimman vakuutuksen ja sen riskin, ettei kapine ainakaan parani vuokrauksessa. On myös ollut tapauksia joissa yksityiseltä vuokrattu on rekisteröity uudelleen ja myyty eteenpäin. Muistaakseni viime vuonna oli tästä juttua tuolla oikealla karavaanarisivustolla.
Suosittelen ammattimaisia vuokraamoita, heille vuokraus on jokapäiväistä hommaa ja homma pelaa. Yksityisen ei kannata yhtä "halvalla" vuokrata omaansa.
Kokeilin Googleen hakua "matkailuauton vuokraus" ja sain 75000 vastausta joista ainakin 7 ensimmäistä oli suoraan vuokrataan ilmoituksia. Kokeile!- parempi Google
karva.naamari kirjoitti:
Minä ainakaan en lainaa enkä vuokraa. M-auto on kakkosautoni ja -asuntoni jonka pidän aina perusvarustuksessa jotta matkalle lähtö olisi hetken mielijohteestakin helppoa.
Jos vuokraisin niin vuokran pitäisi olla aika suuri koska joutuisin ottamaan kalliimman vakuutuksen ja sen riskin, ettei kapine ainakaan parani vuokrauksessa. On myös ollut tapauksia joissa yksityiseltä vuokrattu on rekisteröity uudelleen ja myyty eteenpäin. Muistaakseni viime vuonna oli tästä juttua tuolla oikealla karavaanarisivustolla.
Suosittelen ammattimaisia vuokraamoita, heille vuokraus on jokapäiväistä hommaa ja homma pelaa. Yksityisen ei kannata yhtä "halvalla" vuokrata omaansa.
Kokeilin Googleen hakua "matkailuauton vuokraus" ja sain 75000 vastausta joista ainakin 7 ensimmäistä oli suoraan vuokrataan ilmoituksia. Kokeile!kuin minulla: sain vain 1150 osumaa. Mutta itse vuokrausasiasta olen samaa mieltä. Ammattivuokraajilla on yleensä paperitkin kunnossa ja jälkijupakoiden riski pienempi. Samalla pääsee ottamaan todellista tuntumaa siihen, kuinka kallista matkailuautoilu on.
- vuokrausilmoituksia
parempi Google kirjoitti:
kuin minulla: sain vain 1150 osumaa. Mutta itse vuokrausasiasta olen samaa mieltä. Ammattivuokraajilla on yleensä paperitkin kunnossa ja jälkijupakoiden riski pienempi. Samalla pääsee ottamaan todellista tuntumaa siihen, kuinka kallista matkailuautoilu on.
on jo 77 300 kappaletta kuukkelissa ja tässä olisi yksi vielä lisää, 600€/vko sisältäen 2000km ajelua, ylimenevät km:t 30 senttiä. Terv. Mikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904372
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?542935Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132501Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1132311- 401993
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281967Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2221723Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki571555