Yrmiön viestiketju

liian rivo?

Viesti on poistettu.

37

1074

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kestä :

suuria totuuksia

• vaate :

palstan telaketjufeministeille

• viilisniilis

Yrmio on ihan symppis tyyppi. Olisko Yrmio itse poistanut ketjunsa?

• väliaika
        viilisniilis kirjoitti:

viilisniilis palstan telaketjufeministiksi?

• itsetunto :
        viilisniilis kirjoitti:

ei kestä Yrmiön läsnäoloa

MOT

• viilisniilis
        väliaika kirjoitti:

viilisniilis palstan telaketjufeministiksi?

Kyllä se mulle sopii!

• väliaika
        viilisniilis kirjoitti:

Kyllä se mulle sopii!

kun vastasit noin yleisluontoisesti telaketjuosastolle esitettyyn syytökseen.

Ei millään pahalla. Hyvähän se on että ihmisillä aatteellisuutta löytyy, varsinkin näin vapun alla.

• viilisniilis
        väliaika kirjoitti:

kun vastasit noin yleisluontoisesti telaketjuosastolle esitettyyn syytökseen.

Ei millään pahalla. Hyvähän se on että ihmisillä aatteellisuutta löytyy, varsinkin näin vapun alla.

Mähän olenkin miesten kauhistus, kun olen vasemmistolainen telaketjufeministi jolla on ponnari, silmälasit ja leveä perse XD. (Ja tämä on totuus! Paitsi no ehkä ton telaketjun voisi poistaa...)

• liikuttamiseen :
        viilisniilis kirjoitti:

Mähän olenkin miesten kauhistus, kun olen vasemmistolainen telaketjufeministi jolla on ponnari, silmälasit ja leveä perse XD. (Ja tämä on totuus! Paitsi no ehkä ton telaketjun voisi poistaa...)

vaadittaneen telaketjut

• väliaika
        viilisniilis kirjoitti:

kunnon vasemmistolaisuus ole suosiossa työnjuhlan lähestyessä?

Ei nyt sentään ihan noin paksu loru uppoa.

• voimissaan :
        väliaika kirjoitti:

enää tällä palstalla

• stalinismi :
        itsetunto : kirjoitti:

ei kestä Yrmiön läsnäoloa

MOT

ovat löytäneet yhteisen vihollisen, tavallisen suomalaisen miehen!

• liikuttamiseen : kirjoitti:

vaadittaneen telaketjut

läskiperseläppä nyt oikein on?? Tiiä sit onko sulla jotain parempaa tietoa kuin mulla mut ainakaan keskivartalon perusteella fiiliksellä ei nyt ainakaan kovin läski perse voi olla.

• viilisniilis
        väliaika kirjoitti:

Mulla se on vaan kurssissa koko vuoden!

• stalinisti :
        viilisniilis kirjoitti:

Mulla se on vaan kurssissa koko vuoden!

ja samalla amerikkalaisten suuryhtiöiden puolustaja (tuolta toisaalta bongattua)

• viilisniilis
        stalinisti : kirjoitti:

ja samalla amerikkalaisten suuryhtiöiden puolustaja (tuolta toisaalta bongattua)

On iso maa, jonne mahtuu vaikka millasita taapertajaa. Koen kuitenkin olevani lähempänä oikeasti amerikkalaisia, kuin irakilaisia. Ei se tarkoita sitä, että puolustaisin amerikkalaisia suuryhtiöitä tai etteivätkö sympatiani olisi enemmän irakilaisten puolella. Mutta niin se vain menee, että länkkäri on aina länkkäri.

• olennot :
        viilisniilis kirjoitti:

On iso maa, jonne mahtuu vaikka millasita taapertajaa. Koen kuitenkin olevani lähempänä oikeasti amerikkalaisia, kuin irakilaisia. Ei se tarkoita sitä, että puolustaisin amerikkalaisia suuryhtiöitä tai etteivätkö sympatiani olisi enemmän irakilaisten puolella. Mutta niin se vain menee, että länkkäri on aina länkkäri.

ajoi alkuperäiset asukkaat sukupuuton partaalle!

Ja koet samaistuvasti tähän roskaväkeen?

• viilisniilis
        olennot : kirjoitti:

ajoi alkuperäiset asukkaat sukupuuton partaalle!

Ja koet samaistuvasti tähän roskaväkeen?

Olisi vähän tekopyhää samaistua irakilaisiin? En ole koskaan kokenut minkäänlaista hirmuhallintoa tai sotaa. En ole muslimi. Näin se vain menee.

Ja eikös ne ap. asukkaatkin ole amerikkalaisia?

• amerikkalaiset :
        viilisniilis kirjoitti:

Olisi vähän tekopyhää samaistua irakilaisiin? En ole koskaan kokenut minkäänlaista hirmuhallintoa tai sotaa. En ole muslimi. Näin se vain menee.

Ja eikös ne ap. asukkaatkin ole amerikkalaisia?

ajettiin mailtaan brutaalisti ja laittomaan invaasioon ryhtyneet ulkomaalaisemigrantit miehitti alueet

• oli. No ehdinpäs kuitenkin saada muutamanvastauksen joiden avulla tulin siihen lopputulokseen että ei siihen pysty moni muukaan, nou hätä siis.

• sirpamaikkarilta

sua edelleenkin tuskasta joka aiheutuu kokovartalopakotuksesta. Sellasia mielikuvia olis tarvinnu enää kevään kiimaan laittaa. Perkele!

• sirpamaikkarilta kirjoitti:

sua edelleenkin tuskasta joka aiheutuu kokovartalopakotuksesta. Sellasia mielikuvia olis tarvinnu enää kevään kiimaan laittaa. Perkele!

mahtaa, mähän sanoin että olin kuin lapsi karkkikaupassa kun löysin sellaisen amatööripoken aarrearkun. Nyt kun vaan pääsis äkkiä harjotteleen tota sokkona ujuttamista, en malta odottaa.

• sirpamaikkarilta
        yrmio kirjoitti:

mahtaa, mähän sanoin että olin kuin lapsi karkkikaupassa kun löysin sellaisen amatööripoken aarrearkun. Nyt kun vaan pääsis äkkiä harjotteleen tota sokkona ujuttamista, en malta odottaa.

linkinki avaamatta. Ei taida enää tarvita minkäänlaisia enempiä kiihokkeita. Kun auttas asiaan edes se saatanan käsisuihku.

Onnea harjoitteluun! Nauti!

Toivottaa kateellinen ja katkera

• olet :?
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

linkinki avaamatta. Ei taida enää tarvita minkäänlaisia enempiä kiihokkeita. Kun auttas asiaan edes se saatanan käsisuihku.

Onnea harjoitteluun! Nauti!

Toivottaa kateellinen ja katkera

katkera? Siitä kun joku haukkunu töissä?

• sirpamaikkarilta
        olet :? kirjoitti:

katkera? Siitä kun joku haukkunu töissä?

Ei voi muuta todeta. Töistähän mä tässä ollaan Yrpän kanssa keskusteltukki. Voi helevetti!

• tarkistaa : :)

Ei voi muuta todeta. Töistähän mä tässä ollaan Yrpän kanssa keskusteltukki. Voi helevetti!

kun palstan stalinistikakrut poistelee täältä mikä ei satu henkilökohtaisesti miellyttämään

• sirpamaikkarilta
        tarkistaa : :) kirjoitti:

kun palstan stalinistikakrut poistelee täältä mikä ei satu henkilökohtaisesti miellyttämään

koski panemista ja se aiheutti taas mulle tuskallista oloa miehenpuutteen takia. Jaksa joka paikassa töistäkään valittaa.

• miehiä :

koski panemista ja se aiheutti taas mulle tuskallista oloa miehenpuutteen takia. Jaksa joka paikassa töistäkään valittaa.

automaattisesti ilman mitään ponnisteluja?

• sirpamaikkarilta
        miehiä : kirjoitti:

automaattisesti ilman mitään ponnisteluja?

Mutta jos ei ihan kuka tahansa kelpaa. Joten jatkan kokovartalopakotuksesta kärsimistä ja valittamista.

• voisi olla :

Mutta jos ei ihan kuka tahansa kelpaa. Joten jatkan kokovartalopakotuksesta kärsimistä ja valittamista.

ajattele niitä potilaita joilta on terveys mennyt...

• sirpamaikkarilta
        voisi olla : kirjoitti:

ajattele niitä potilaita joilta on terveys mennyt...

keskimäärin kahdeksan tuntia päivässä viitenä päivän viikossa riitä? Jos ei, niin tervetuloa joukkoon. Työntekijöistä on pulaa, ja paljon.

• pottuilusta :

keskimäärin kahdeksan tuntia päivässä viitenä päivän viikossa riitä? Jos ei, niin tervetuloa joukkoon. Työntekijöistä on pulaa, ja paljon.

en muista yhtäkään työpaikkaa johon ei olisi liittynyt kyräilyä, selän takana pahaa puhumista tai selkeää syrjimistä jossakin muodossa, että en enää tämän ikäisenä ota aivan pienistä asioista enää paineita...

• jutut ovat törkeitä ja naisia halventavia.

"Siksi ne poistetaan"

MarttyyriMallari-TTt

• kohteeksi :

Stalinistinen sorto on yhä nykypäivää Berliinin muurin kaatumisesta huolimatta

• palstan :

femuverkoston silmätikuksi sohaistuaan femupesää liian useasti

• kuvaa :
        palstan : kirjoitti:

femuverkoston silmätikuksi sohaistuaan femupesää liian useasti

on taas kerran järkytetty päin pläsiä inhorealistisella kerronnalla

• lihavista

ATN:sta vaiko YH-äipistä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      112
      1772
    2. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1267
    3. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      144
      1220
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      48
      960
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      119
      903
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      74
      864
    7. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      814
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      797
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      772
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      761
    Aihe