Nikkivarkaat

eimikäänhienohelma (n)

ne heittää hyvää läppää tääl ;)

46

1439

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cookos

oon nauranut maha kippurassa,..vappukin siinä samassa pelastui ja flussa kaikkosi kuin tuhka tuuleen.
      Ihmeellistä, miten kummista asioista sitä tulee hyvälle tuulelle..

• rekkautuneilla on niin typerän yleiset nikit, että sekaannusta syntyy.

"Syyttäkööt vain itseään"

MarttyyriMallari-TTt

• sullle jottain ni ei tullu tänne ni en kuiten viitti toiistaa tiiä tuleeko 6tääkään tänne

• cookos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

rekkautuneilla on niin typerän yleiset nikit, että sekaannusta syntyy.

"Syyttäkööt vain itseään"

MarttyyriMallari-TTt

ja sinäkin, vieläkin kehtaat sortua tuollaiseen saivarteluun,..mitä liiallinen omaperäisyys kertookaan hehkilöstä? Siitä voi jo päätellä monia asioita.....

• cookos kirjoitti:

ja sinäkin, vieläkin kehtaat sortua tuollaiseen saivarteluun,..mitä liiallinen omaperäisyys kertookaan hehkilöstä? Siitä voi jo päätellä monia asioita.....

olis ihan mielenkiintoista kuulla sinun mielipiteesi asiasta.

"Lakkaa se saivartelu ja sano suoraan jos on jotain sanottavaa :)"

MarttyyriMallari-TTt

• eimikäänhienohelma (n)
        cookos kirjoitti:

on saanut kyytiä ja nyt on hällä tunteet pinnassa ;)

• cookos

olis ihan mielenkiintoista kuulla sinun mielipiteesi asiasta.

"Lakkaa se saivartelu ja sano suoraan jos on jotain sanottavaa :)"

MarttyyriMallari-TTt

saivartelijoiden kanssa,..sitä saa, mitä tilaa,..eikös vaan.
        Se on usein virhe luulla itsestään jotain eriskummallista, no..täällähän pääsee helposti tykittää, jos reaalissa ei onnistu, saa purkaa frutraatiot taivaan tuuliin.
        Liiallinen erikoisuus on aina jotain kummallista, poikkeaa normaalista, hakemalla haettua hyväksyntää tai sitten huomiohakuisuutta. Ja en tarvii kumpaakaan :)

• cookos
        eimikäänhienohelma (n) kirjoitti:

on saanut kyytiä ja nyt on hällä tunteet pinnassa ;)

ku oiskin saanut.. :D

Mut ainahan mun tunteet on pinnassa..

• cookos kirjoitti:

saivartelijoiden kanssa,..sitä saa, mitä tilaa,..eikös vaan.
        Se on usein virhe luulla itsestään jotain eriskummallista, no..täällähän pääsee helposti tykittää, jos reaalissa ei onnistu, saa purkaa frutraatiot taivaan tuuliin.
        Liiallinen erikoisuus on aina jotain kummallista, poikkeaa normaalista, hakemalla haettua hyväksyntää tai sitten huomiohakuisuutta. Ja en tarvii kumpaakaan :)

voi sen noinkin sanoa.

"Ethän sinä tuo yhtään itseäsi esille..."

MarttyyriMallari-TTt

• cookos

voi sen noinkin sanoa.

"Ethän sinä tuo yhtään itseäsi esille..."

MarttyyriMallari-TTt

nyt jo, eiks mun kaa voikkaa väitellä? Ja tuota esille tuomisesta,..mähän elän siitä, mutta koitan parhaani mukaan :) hillitä, jokaisellahan on omat paheet.
        Parhaiten toisin kyl itseni esille, jos lähtisin nyt tielle kävelee, siellä on prätkät liikenteessä..

• cookos kirjoitti:

nyt jo, eiks mun kaa voikkaa väitellä? Ja tuota esille tuomisesta,..mähän elän siitä, mutta koitan parhaani mukaan :) hillitä, jokaisellahan on omat paheet.
        Parhaiten toisin kyl itseni esille, jos lähtisin nyt tielle kävelee, siellä on prätkät liikenteessä..

periksi jo ennen "väittelyä" :) Suoraan sanottuna kyllä minua etoo kun joku kertoo jotain elämästään täällä vain siksi, että saisi huomiota itselleen. Voisi vaikka kirjoittaa päiväkirjaa ja julkaista sen jossain toisella saitilla.

Ps: mistäs noi prätkät ilmestyi juttuusi

"Olet hieman liian ylpeä itsestäsi"

MarttyyriMallari-TTt

• cookos

periksi jo ennen "väittelyä" :) Suoraan sanottuna kyllä minua etoo kun joku kertoo jotain elämästään täällä vain siksi, että saisi huomiota itselleen. Voisi vaikka kirjoittaa päiväkirjaa ja julkaista sen jossain toisella saitilla.

MarttyyriMallari-TTt

että aiheutan etomisen tunnetta täällä jollekin,..se on itse asiassa yllättävää. Yleensä olen niin haluttua seuraa, että se etoo :)..
        Kirjoitukset on täällä aika johdattelevia, niistä löytää helposti piirteitä, mitä ei itsestä löydäkään. Täytyy olla tarkkana...ja toisekseen, yllätys on myös se, että aiheutan sinulle näin paljon päänvaivaa, ihan ihmettelen.

Niin, ai mistä prätkät pomsahti..siitä, kun ne ajaa jatkuvasti 130 tuossa ikkunan alla..kuukuu vaan vingahdus.

• cookos

MarttyyriMallari-TTt

tohon ylpeyteen,..mul on vara olla. Oon oikeesti ylpee itsestäni ja en haluu olla näyttämättä sitä. Mut pitää osata nöyrtyäkin, tarvittaessa..

• cookos kirjoitti:

että aiheutan etomisen tunnetta täällä jollekin,..se on itse asiassa yllättävää. Yleensä olen niin haluttua seuraa, että se etoo :)..
        Kirjoitukset on täällä aika johdattelevia, niistä löytää helposti piirteitä, mitä ei itsestä löydäkään. Täytyy olla tarkkana...ja toisekseen, yllätys on myös se, että aiheutan sinulle näin paljon päänvaivaa, ihan ihmettelen.

Niin, ai mistä prätkät pomsahti..siitä, kun ne ajaa jatkuvasti 130 tuossa ikkunan alla..kuukuu vaan vingahdus.

minä ole sanonut että olisit etova. Ehkä olet hiukkasen lipevä :)

"Tämä on vain näytelmää"

MarttyyriMallari-TTt

• cookos

minä ole sanonut että olisit etova. Ehkä olet hiukkasen lipevä :)

"Tämä on vain näytelmää"

MarttyyriMallari-TTt

ei sitten, mut jos henkilön kirjotukset on etovia, voidaan aatella et henkilö on myös sitä.

Mut en ole etova,..jaah..lipevä..hmmm..voisin ollakin. Olen manipuloija, mun kuuluu osata manipuloida ihmisiä, joten lipevyys auttaa siinä hommassa. Sekin on aika kärjistetysti sanottu, kielteisesti ja musta ei saa negatiivista tekemälläkään..
        Mut mikä itse olet? Vaikutat ylimieliseltä, mut kuitenkin sulla on hymy huulilla kun kirjoitat. Taidat nauttia toisten mollaamisesta. Käytätkö nahka-asuja?

• cookos kirjoitti:

ei sitten, mut jos henkilön kirjotukset on etovia, voidaan aatella et henkilö on myös sitä.

Mut en ole etova,..jaah..lipevä..hmmm..voisin ollakin. Olen manipuloija, mun kuuluu osata manipuloida ihmisiä, joten lipevyys auttaa siinä hommassa. Sekin on aika kärjistetysti sanottu, kielteisesti ja musta ei saa negatiivista tekemälläkään..
        Mut mikä itse olet? Vaikutat ylimieliseltä, mut kuitenkin sulla on hymy huulilla kun kirjoitat. Taidat nauttia toisten mollaamisesta. Käytätkö nahka-asuja?

käytä nahka-asuja ja en myöskään inhoa ketään täällä tai muuallakaan ja siksi en myöskään mollaa ketään. Olen joskus huomautellut jollekin kirjoittelijalle palstan tarkoituksesta ja siitä sitten on syntynyt pientä sanaharkkaa.

"Seurailen tapahtumia mieluummin sivusta"

MarttyyriMallari-TTt

• cookos

käytä nahka-asuja ja en myöskään inhoa ketään täällä tai muuallakaan ja siksi en myöskään mollaa ketään. Olen joskus huomautellut jollekin kirjoittelijalle palstan tarkoituksesta ja siitä sitten on syntynyt pientä sanaharkkaa.

"Seurailen tapahtumia mieluummin sivusta"

MarttyyriMallari-TTt

ei ole tarkoituksenomaista, ei palvele ketään..siksi uudistamistakin tarvitaan. Mut niitä ehdotuksia voi kait parhaiten entaa ylläpidolle..

• cookos kirjoitti:

tohon ylpeyteen,..mul on vara olla. Oon oikeesti ylpee itsestäni ja en haluu olla näyttämättä sitä. Mut pitää osata nöyrtyäkin, tarvittaessa..

Mitäs kaikkea merkittävää cookos on sitten saanutkaan aikaa :)

"Jos tarkoitus on olemassa...sitten tarkoitukseni on löytää tarkoitukseni"

MarttyyriMallari-TTt

• cookos

Mitäs kaikkea merkittävää cookos on sitten saanutkaan aikaa :)

"Jos tarkoitus on olemassa...sitten tarkoitukseni on löytää tarkoitukseni"

MarttyyriMallari-TTt

vaikka siitä, että jalkansa menettäneenä oppii uudelleen kävelemään proteeseilla, siis tämä oli esimerkki ylpeilyn aiheesta.
        Tai köyhistä ja vaatimattomista lähtökohdista rakentaa itselleen hyvän elämän, koulutuksen, asunnot, ilman muiden apua..ett vähän tuohon suuntaan..

PS. mulla ei ole proteeseja

• cookos kirjoitti:

vaikka siitä, että jalkansa menettäneenä oppii uudelleen kävelemään proteeseilla, siis tämä oli esimerkki ylpeilyn aiheesta.
        Tai köyhistä ja vaatimattomista lähtökohdista rakentaa itselleen hyvän elämän, koulutuksen, asunnot, ilman muiden apua..ett vähän tuohon suuntaan..

PS. mulla ei ole proteeseja

sä tarkoititkin jotain noin proosallista.

"Oletin ihan muuta"

MarttyyriMallari-TTt

• cookos

sä tarkoititkin jotain noin proosallista.

"Oletin ihan muuta"

MarttyyriMallari-TTt

eri syistä, mä oon ylpeä siitä, että ihan omin avuin oon luonu elämäni, pärjännyt, ollut välillä the best, silti nöyrä, minusta pidetään, seuraani halutaan, tavallisena ihmisenä, saanut kokea sellaista mitä muut ei oo saanu, saanut kokea ihmeellistä onnistumista, toki kovalla työllä....ja kuitenkin vois olla toisin.

Voi olla ylpeä, mutta ylpistymistä pitää varoa.. :)

• Miten voi

varastaa joltain jotain, mitä se joku, joka luule omistavan jotainh, ei oikeasti omistakaan? Häh? Ei ymmärrä.

• miekään en varastanu ku pihi ei omistanu tätä nikkiä vaikkakin keljuttaa et otin hänen mustan nimimerkin. En olis rekannu tätä jos tiesin et mustana tällä joku kirjoitellu.

• cookos
        pihi kirjoitti:

miekään en varastanu ku pihi ei omistanu tätä nikkiä vaikkakin keljuttaa et otin hänen mustan nimimerkin. En olis rekannu tätä jos tiesin et mustana tällä joku kirjoitellu.

cookoksena jo ainakin puoli vuotta ja nyt se repes..ett oli pakko kirjautua. Vaikka en olis halunnut. Inhoon kaikkea, missä pitää olla jonkun valvonnassa, sähköpostit antaa, virallisine juttuineen.

Tietoturva on asia, josta pitäis jokaisen olla tänäpäivänä huolissaan. Kuka ja missä kenenkin tietoja käsittelee.

• WhatsUpDoc
        cookos kirjoitti:

cookoksena jo ainakin puoli vuotta ja nyt se repes..ett oli pakko kirjautua. Vaikka en olis halunnut. Inhoon kaikkea, missä pitää olla jonkun valvonnassa, sähköpostit antaa, virallisine juttuineen.

Tietoturva on asia, josta pitäis jokaisen olla tänäpäivänä huolissaan. Kuka ja missä kenenkin tietoja käsittelee.

olla huolissaan sillä IsoVeli Valvoo...

• cookos kirjoitti:

on kaiken A ja O multakil löyty vain yksi vakoiluohjelma.

• ihmeellistä syytelyä

vailla parempaa tietoa.

Pidä nikkis. Olet sen ansainnut.

• WhatsUpDoc

alkuperäinen ilmaisuhan kuului: pidä tunkkis

• eimikäänhienohelma (n)
        WhatsUpDoc kirjoitti:

alkuperäinen ilmaisuhan kuului: pidä tunkkis

helppo kiusailla ja kattoo millaset reagtiot tulee. Esmes tää la.ra on helppo nakki ;)

• WhatsUpDoc

helppo kiusailla ja kattoo millaset reagtiot tulee. Esmes tää la.ra on helppo nakki ;)

se nyt ei kummoisia vaadi...

Taidan kyllä arvata kuka on tämän kaiken takana :)

• ent.Wastaaja
        WhatsUpDoc kirjoitti:

se nyt ei kummoisia vaadi...

Taidan kyllä arvata kuka on tämän kaiken takana :)

Minäkin voisin olla kiinnostunut tietämään, kuka on tämän kaiken palstasekoilun (mun käyttämäni nikin rekisteröimisen etc.) takana, jos kerran tiedät. Eli?

Eihän se nynnerö kuitenkaan omalla nimimerkillään kehtaa ilmoittautua ( = sillä jota tyypillisimmin käyttää ja jolla mairittelevan puhtoista kuvaa itsestään yrittää teennäinen surkio esittää...).

• sivusta...
        ent.Wastaaja kirjoitti:

Minäkin voisin olla kiinnostunut tietämään, kuka on tämän kaiken palstasekoilun (mun käyttämäni nikin rekisteröimisen etc.) takana, jos kerran tiedät. Eli?

Eihän se nynnerö kuitenkaan omalla nimimerkillään kehtaa ilmoittautua ( = sillä jota tyypillisimmin käyttää ja jolla mairittelevan puhtoista kuvaa itsestään yrittää teennäinen surkio esittää...).

eräissäkin ketjuissa on kyllä vilauteltu nimimerkkejä

• ent.Wastaaja
        sivusta... kirjoitti:

eräissäkin ketjuissa on kyllä vilauteltu nimimerkkejä

Mut ku mä oon vähän laiska. En jaksa tollasta asiaa ruveta syynäämaan, enkä halua jotain järjetöntä paskanjaaritusta lukea tyyliin suurennuslasin kanssa.

Eli, jos tiedät, niin kertoisitko veikkauksesi?

• näkyvissä
        ent.Wastaaja kirjoitti:

Mut ku mä oon vähän laiska. En jaksa tollasta asiaa ruveta syynäämaan, enkä halua jotain järjetöntä paskanjaaritusta lukea tyyliin suurennuslasin kanssa.

Eli, jos tiedät, niin kertoisitko veikkauksesi?

ilman mitää plaraustakin

• alkaa
        näkyvissä kirjoitti:

ilman mitää plaraustakin

kiinnostaa tämä kovasti. Kun kerran noin kovasti haluat pitää tämän tyylistä systeemiä yllä, niin kerro nyt kunnolla mitä tiedät. Mitkä motiivit sinulla ja näillä kiusaajilla on tämän sopan pyörittämisessä? Miten joku keskustelupalsta voi olla näin merkityksellinen joillekin teistä? Jossain määrin on ymmärrettävää pienet sanailut siellä täällä ihmisten käydessä tutuimmiksi, mutta tämä ylittää kirkkaasti ymmärryskynnykseni.

"Eikö teillä ihmiset ole sitä kuuluisaa elämää"

• ent.Wastaaja
        näkyvissä kirjoitti:

ilman mitää plaraustakin

Huomauttaisin, että en vietä kaikkea aikaani tällä palstalla.

Sä kun siinä nikittömänä heilut nyt muutenkin, niin heitä nyt se nimi (tai nimimerkki), joo?

Kyllä mä idiootit aika hyvin yleensä tunnistan (jotkut on aivan älyttömiä älykääpiöitä, kun leikkii näitä mielikuvitusleikkejään aikuiset ihmiset ja kuvittelee, että ihmisen fiksuuden mitta on siinä, miten paljon jaksaa aukoa päätään KESUSTELUpalstalla..), mutta niin on hyvä myös kykyni rehellisen säälin tuntemiseen myös.:/

Se nimimerkki?

• ent.Wastaaja
        ent.Wastaaja kirjoitti:

Huomauttaisin, että en vietä kaikkea aikaani tällä palstalla.

Sä kun siinä nikittömänä heilut nyt muutenkin, niin heitä nyt se nimi (tai nimimerkki), joo?

Kyllä mä idiootit aika hyvin yleensä tunnistan (jotkut on aivan älyttömiä älykääpiöitä, kun leikkii näitä mielikuvitusleikkejään aikuiset ihmiset ja kuvittelee, että ihmisen fiksuuden mitta on siinä, miten paljon jaksaa aukoa päätään KESUSTELUpalstalla..), mutta niin on hyvä myös kykyni rehellisen säälin tuntemiseen myös.:/

Se nimimerkki?

Tippu vähän motivaatio-/orientaatiokäyrä. Pahoittelut.:/

"ja kuvittelee, että ihmisen fiksuuden mitta on siinä, miten paljon jaksaa aukoa päätään KESUSTELUpalstalla.."

Tarkoitin: jaksaa aukoa päätään KESKUSTELUpalstalla...etc.

• ent.Wastaaja
        alkaa kirjoitti:

kiinnostaa tämä kovasti. Kun kerran noin kovasti haluat pitää tämän tyylistä systeemiä yllä, niin kerro nyt kunnolla mitä tiedät. Mitkä motiivit sinulla ja näillä kiusaajilla on tämän sopan pyörittämisessä? Miten joku keskustelupalsta voi olla näin merkityksellinen joillekin teistä? Jossain määrin on ymmärrettävää pienet sanailut siellä täällä ihmisten käydessä tutuimmiksi, mutta tämä ylittää kirkkaasti ymmärryskynnykseni.

"Eikö teillä ihmiset ole sitä kuuluisaa elämää"

Sanoit, että "ylittää ymmärryskynnyksesi"...

Niin ylittää muuten mullakin.:/ Suoraansanottuna..aivan häiriintynyttä käytöstä tällä palstalla.

• näkyvissä :

• la.ra

mutta asiahan ei minua henkilökohtaisesti koske, koska rekisteröityä nimimerkkiäni ei voi varastaa.

• eimikäänhienohelma (n)

sähän otit todella pulttia ku joku vitsaili kustannuksellasi. Opettele itsehillintää ja nöyryyttä niin et saa köniis koko ajan.

Ota tämä ihan ystävällisenä neuvona vastaan :P

• lässyttää?

sähän otit todella pulttia ku joku vitsaili kustannuksellasi. Opettele itsehillintää ja nöyryyttä niin et saa köniis koko ajan.

lyhyt vastaus: sä

Opettele olemaan ihmisiksi.

Ihan ystävällisenä neuvona :P

• la.ra

Mä en lässytä.

Onko joku vitsaillut minun kustannuksellani? En muista sellaista tapahtuneen pitkään aikaan. Köniini en la.rana ole saanut koskaan, joten tarkistapa faktasi ennen kuin länkytät. Ihan ystävällisenä neuvona tämäkin.

• olen pahoillani lievästä yksinkertaisuudestani mutta muakin naurattaa noi läpät :-) Tai no ei ehkä ite nuo tekaistut kirjoitukset vaan se että orkkikset säntäävät samantien kommentoimaan ja vakuuttelemaan että ei oo mun kirjoitus, aivanko sitä nyt ei kaikki tajuais muutenkin. Kuinka typeränä ihminen voikaan pitää muita, on se varmasti synkkää olla ainut fiksu ihminen maanpäällä.

• Tämä nimi on mun.
      Siinä on salasanalukko.
      Agumentoinnin hallitun

Allekirjoittaa
      Kukko

• kyl ne heittää, ainakin joskus. On tää kyl mesta... Jännä fiilis ku piti taas parin päivän tauon ja ziigaa näit ketjuja, ni kyl täs tulee sellanen OMG-fiilis. Jengi flippaa kyl ihan ihme asioista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      116
      1958
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      154
      1422
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1327
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1088
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      134
      1031
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      956
    7. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      857
    8. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      854
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      842
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      801
    Aihe